Σάββατο 21 Απριλίου 2012

O BΑΣΙΛΗΣ ΚΑΒΒΑΔΑΣ ΣΤΟΝ ΠΑΝΙΩΝΙΟ ΜΠΑΣΚΕΤ

Ο Βασίλης Καββαδάς νεότατος και ταλαντούχος  παίχτης μπάσκετ αποτελεί φέτος το τυχερό δεκατρία του Πανιωνίου.Η πορεία του στην Εθνική ελπίδων του άνοιξε το δρόμο για μεγάλη καριέρα.
Κατάγεται από το Βλυχό και μεγάλωσε στο Πειραιά,κάθε καλοκαίρι τον βλέπαμε από μικρό παιδάκι με το πατέρα του  Νίκο Καββαδά-Παπά- στο γήπεδο μπάσκετ του Βλυχού και γελάγαμε γιατί πέρα από την έφεση που είχε στο παιχνίδι ήτανε διπλάσιος και από τους συνομηλίκους του. Έχει φτάσει αισίως τα δύο μέτρα και πέντε.
Του ευχόματε κάθε πρόοδο στο άθλημα και στη ζωή του.

Πέμπτη 19 Απριλίου 2012

ΤΟ ΝΗΣΙ Είσαι συ ο άνθρωπος μου

Ερμηνεία: Αντριάνα Μπάμπαλη
Σε στίχους του Μ. Μάτσα και μουσική του Σπ. Περιστέρη
Πρώτη εκτέλεση: Σωτηρία Μπέλλου

Είσαι εσύ ο άνθρωπός μου
 το μεράκι το κρυφό
 αν σε χάσω θα πεθάνω
 απ`τον κόσμο θα χαθώ.

 Είσαι εσύ ο άνθρωπός μου
 της καρδιάς μου η χαρά
αν μ`αφήσεις πίστεψέ με
 θα με πνίξει η συμφορά.

Είσαι εσύ ο άνθρωπός μου
 η καρδιά που αγαπώ
το καντήλι της ζωής μου
 που αν σβήσει θα σβηστώ.

Ευζωίας αυτοματισμοί










Ο Εισαγγελέας είναι ο δικαστικός λειτουργός που εισηγείται στο δικαστήριο τις κατηγορίες και τις αποδείξεις εναντίον των παρανόμων είναι εκείνος που σε συνεργασία με την αστυνομία διασφαλίζει την ευζωία των πολιτών.

Πολλές φορές δρα αυτεπάγγελτα και είναι η Δαμόκλειος σπάθη του κράτους.

Τη Δαμόκλειο αυτή σπάθη οφείλουμε να τη κάνουμε πιο κοφτερή και πιο μικρή να αποτελεί νυστέρι της καθημερινότητας από τις κάθε λογής μικρο-παρανομίες που κάνουν να γεννιούνται και οι μεγάλες.

Αυτό δεν απαιτεί καμία νομοθετική ρύθμιση και καμιά μεταλλαγή του κράτους μόνο λίγη βοήθεια εκ μέρους του δήμου και της αστυνομίας στο έργο αυτό του εισαγγελέα.Θα δούμε πώς στη συνέχεια του άρθρου.

Ο κάθε κλέφτης ξεκινά με μικροκλοπή αν ο πολίτης με μια απλή αναφορά στην αστυνομία ένα απλό τηλεφώνημα επιλαμβάνεται όργανο που κάνει τη διαπίστωση της παρανομίας και εντέλει διαβιβάζοντας το παράπτωμα κάνει να εξετάζεται το ζήτημα νομικώς και να διαβιβάζεται ευθύς αμέσως στο γραφείο του εισαγγελέα τότε πολλές παρανομίες δεν θα ταλάνιζαν τον καθημερινό μας βίο και η Ευζωία στη πατρίδα μας θα ήταν διαφορετική. Εφαρμόζοντας το βέλτιον το προλαμβάνειν ή θεραπέυειν.

Ετσι δεν θα χρειάζονταν να ασχολούνται τα δικαστήρια με όλες τις μικρό υποθέσεις που ταλανίζουν όλο το δικαστικό σύστημα.

Ας δούμε ένα απτό παράδειγμα:



Στο χωριό Βλυχό Λευκάδας η κατασκευαστική εταιρία που ανέλαβε την κατασκευή του δικτύου βιολογικού καθαρισμού άνοιξε το δρόμο μήκους δύο χιλιομέτρων για να περάσει τις σωληνώσεις που καταλαμβάνουν το ένα ρεύμα κυκλοφορίας και το άφησε ανοιχτό χωρίς ασφαλτόστρωση με αποτέλεσμα οι κάτοικοι μετά τις βροχές να έχουν διαλύσει τα αυτοκίνητα τους να κινδυνεύουν οι ζωές του γιατί όλοι προσπαθούν να πηγαίνουν από το ασφαλτοστρωμένο τμήμα του δρόμου και κινδυνεύουν να συγκρουστούν με τους διερχόμενους από αυτό οδηγούς. Οι δε κάτοικοι έχουν φρίξει από τις λάσπες τις σκόνες και το ανθυγιεινό της όλης υπόθεσης.

Οι κάτοικοι της περιοχής και οι διερχόμενοι παίρνουν τηλέφωνο την αστυνομία και η αστυνομία δηλώνει αναρμόδια όμως όχι απλά δεν είναι αλλά θα είναι υπεύθυνη και για ότι κακό συμβεί. Σας είπα ότι κινδυνεύουν ζωές από αυτή την παρανομία ενός εργολάβου.



Σε ένα κράτος όπως το θέλουμε η αστυνομία κάνει μετά το τηλεφώνημα του πολίτη αυτοψία και τηλεφωνεί ή στέλνει ειδοποιητήριο στο γραφείο του Εισαγγελέα ένας από τους γραμματείς

-ίσως από τους πολλούς που θα χρειαστεί και που μπορεί να είναι δικηγόροι με ορισμένου χρόνου μίσθωση από το δήμο- θα βρίσκει μέσω ενός τηλεφωνήματος στο δήμο τον υπεύθυνο και θα καταγράφει τα στοιχεία του θα του στέλνει αστυνομικό της περιοχής του για επίπληξη και στη συνέχεια με παρέλευση μιας εργασίμου ένα εξώδικο ή επίδοση και θα βλέπουμε τότε αν το θέμα θα λύνεται άμεσα ή θα συνεχίζει στα δικαστήρια.



Για όλο αυτό τι χρειάζεται να αλλάξει το σύστημα;

Νομικά τίποτε επικοινωνιακά μια εύκολη διασύνδεση με το γραφείο του εισαγγελέα που προέκταση του τα αισθητήρια όργανα του θα είναι η αστυνομία.

Τότε η αστυνομία θα είναι στο πλάι του πολίτη σαν πρόληψη και όχι σαν καταστολή.

Το νομικό καθεστώς υπάρχει για να λειτουργήσει έτσι σε πάρα πολλά θέματα είναι απλά θέμα συνεννόησης ηγεσίας αστυνομίας ενημέρωσης αστυνομικών και θέληση του εισαγγελέα.



Την υποστήριξη που θα χρειαστεί και η αστυνομία και το γραφείο του Εισαγγελέα θα δοθεί σίγουρα και θα είναι ακόμη κι από το δήμο από έρανο γιατί θα αλλάξει το καθεστώς της ευρυθμης λειτουργίας του κράτους.



Ο ίδιος ο αστυνομικός στη περιπολία του θα καταγράφει σαν τα μάτια του πολίτη που και ο ίδιος είναι τις μικρο ατασθαλίες και θα τις εισηγείται για ευθυγράμμιση με το νόμο. Θα γίνει έτσι η ευρυθμία ένα γενονός χωρίς τίποτε το ιδιαίτερο.



Απλά εκείνο το "δεν είναι αρμοδιότητα μας κύριε" εάν έπαυε γιατί διάολε ο νόμος το λέει ο ρόλος της αστυνομίας είναι η διαφύλαξη του νόμου και της τάξης και είναι παράβαση καθήκοντος η μη διαβίβαση αιτήματος του πολίτη μετά από αυτοψία.





Η κατάσταση αντιθέτως έχει ως εξής στρώνουμε με άμμο τη λακκούβα και μετά από δύο μέρες σκόνης και λάσπης έχομε  λακκούβες τεραστίων διαστάσεων.Δηλαδή ταλαιπωρούμαστε λόγω βλακείας και αδιαφορίας.

Σάββατο 14 Απριλίου 2012

Η ΝΕΑ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΟΥ ΠΛΟΥΤΑΡΧΟΥ ΑΠΟ ΛΕΥΚΑΔΙΤΗ ΣΤΙΧΟΥΡΓΟ

Η επιτυχία του Γιάννη Πλούταρχου ''μην έρθεις'' είναι δημιουργία του Αντρέα Κακoνά ενός νέου στιχουργού ανηψιού του μεγάλου Λευκαδίτη λαϊκού ποιητή Δημήτριου Κακoνά Κανέλου -βιβλίο για τον οποίο θα κυκλοφορήσει μέσα στο 2012 από τον λαογράφο Σπύρο Σκλαβενίτη-

Η καταγωγή του Aντρέα από τη Λευκάδα και μάλιστα από το Βλυχό μας κάνει ιδιαίτερα χαρούμενους και περήφανους.

 Εδώ στην εκδήλωση για το δίσκο του με τον Γιάννη  Πλούταρχο "Μην έρθεις".

Εδώ στην αμμουδιά Κάθισμα στη Λευκάδα

Ο Αντρέας έχει κάνει μιά ακόμη συνεργασία με τον επίσης νέο τραγουδιστή και τραγουδοποιό Απόστολο Μέλη στο δίσκο του "Άλλαξα δρόμο"
Εύχομαι κάθε ευτυχία και πρόοδο κυρίως όμως δημιουργική.

ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΣΤΑΣΗ- ΔΟΜΝΑ ΣΑΜΙΟΥ& ΚΥΡΙΤΣΗΣ-

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ -ΔΟΜΝΑ ΣΑΜΙΟΥ-

ΔΟΜΝΑ ΣΑΜΙΟΥ


Η Δόμνα Σαμίου (12 Οκτωβρίου 1928 - 10 Μαρτίου 2012)
ήταν Ελληνίδα τραγουδίστρια που συνετέλεσε στη διάδοση του παραδοσιακού τραγουδιού.


Δομνα Σαμιου - Τζιβαερι. Domna Samiou - Tzivaeri
Είναι ένα από τα καλύτερα τραγούδια της Ελλάδας  απο μια υπέροχη αξεπέραστη ερμηνεύτρια.
Το τραγουδάει η Ελλάδα για την ίδια!

Βιογραφία
Γεννήθηκε στην Καισαριανή της Αθήνας. Οι γονείς της ήταν πρόσφυγες της Μικράς Ασίας, ζούσαν σε ένα χωριό έξω από τη Σμύρνη, το Μπαϊντίρι. H μητέρα της ήρθε με την καταστροφή στην Ελλάδα, ο πατέρας της τέσσερα χρόνια αργότερα, «γιατί έμεινε αιχμάλωτος εκεί».
Από εκεί έχει τα πρώτα ακούσματα της ελληνικής παραδοσιακής μουσικής, όπως η ίδια ομολογεί σε συνέντευξή της. Έτσι μεγαλώνει και αγαπάει το Δημοτικό Τραγούδι.

Σε ηλικία 13 ετών έχει την πρώτη διδακτική επαφή με την μουσική. Πηγαίνει στο "Σύλλογο προς Διάδοσιν της Εθνικής Μουσικής", όπου και μαθητεύει κοντά στον δημιουργό του Σίμωνα Καρρά. Εκεί παίρνει τα πρώτα μαθήματα Βυζαντινής μουσικής και της αποκαλύπτονται τα μυστικά του παραδοσιακού τραγουδιού. Παρακολουθεί παράλληλα νυχτερινό Γυμνάσιο.

Το 1954 αρχίζει μια μακρά σχέση με το Εθνικό Ίδρυμα Ραδιοφωνίας (Ε.Ι.Ρ.) που τερματίζεται το 1971. Παράλληλα συνεργάζεται με την Ελληνική Τηλεόραση (Ε.Ρ.Τ.) για μια σειρά μουσικών ντοκιμαντέρ με το τίτλο "Μουσικό Οδοιπορικό". Αυτή η προεργασία θα την βοηθήσει να αποκτήσει ένα πλούσιο μουσικό υλικό, που αποδεικνύεται σημαντικό, με απώτερο στόχο την διαφύλαξη της ελληνικής παραδοσιακής μουσικής.

Το 1971, χρονιά ορόσημο για την μετέπειτα πορεία της, παρουσιάζεται δίπλα στον Διονύση Σαββόπουλο συνερμηνεύοντας παραδοσιακά τραγούδια επί σκηνής. Ήδη όμως το 1960 κυκλοφορούν δίσκοι της σε Ελλάδα, Γαλλία και Σουηδία, που σηματοδοτούν την απήχηση του έργου της στον κυρίως Ελληνισμό και στην Ελληνική Ομογένεια.
Αντιστρατευόμενη την εμπορική εκμετάλλευση και εκλαΐκευση της ελληνικής παράδοσης, αρχίζει να παρουσιάζει επί σειρά ετών την όσο πιο αυθεντική εκτέλεσή της. Έτσι κάνει αμέτρητες συναυλίες στις οποίες τραγουδά η ίδια, αλλά και παρουσιάζει αυθεντικούς καλλιτέχνες και δημιουργούς του δημοτικού τραγουδιού.



Έργο
Το έργο της ξεπερνά τα ελληνικά σύνορα και την ελληνική γλώσσα. Παρουσιαζόταν σε πολλές χώρες της Ευρώπης, της αμερικανικής ηπείρου και σε πόλεις της Αυστραλίας, όπου και έδινε συναυλίες.
Για τα ελληνικά πράγματα :
Το 1979, ο σκηνοθέτης του Εθνικού Θεάτρου, Αλέξης Σολωμός, της ανέθεσε τη μουσική επιμέλεια για τους Όρνιθες του Αριστοφάνη που παρουσιάστηκαν πρώτα στο Αρχαίο Θέατρο της Επιδαύρου και στη συνέχεια στο Ωδείο Ηρώδου του Αττικού.

Το 1993, ο Γιώργος Θεοδοσιάδης της ανέθεσε την επιμέλεια της "ζωντανής" μουσικής του Αγαπητικού της Βοσκοπούλας που ανέβασε το Εθνικό Θέατρο.

Στο Ωδείο Ηρώδου του Αττικού τραγούδησε για τέσσερις συνεχείς χρονιές (1995-1998).

Μεγάλη αναγνώριση της δίδεται από το Μέγαρο Μουσικής, όπου παραδίδει συναυλίες με Ακριτικά Τραγούδια (Μάιος 1995) και ελληνικά παραδοσιακά κάλαντα (Χριστούγεννα 1996), καθώς και το αφιέρωμα που της έκανε ο ίδιος φορέας τον Οκτώβριο του 1998 για τα 70 της χρόνια.

Το 1981 δημιούργησε τον Καλλιτεχνικό Σύλλογο Δημοτικής Μουσικής "Δόμνα Σαμίου", όπου και συνέχιζε μέχρι τέλους την ίδια ποιοτική και αξιόλογη δισκογραφική της παραγωγή.

Παράλληλα, από το 1994 ως το 2001, παραδίδει μαθήματα δημοτικού τραγουδιού στο Μουσείο Ελληνικών Λαϊκών Μουσικών Οργάνων.

Της παραδίδεται, το 2006, το βραβείο Αρίων για τη συνολική προσφορά της στη διάσωση του δημοτικού τραγουδιού.

Η Δόμνα Σαμίου συνέχιζε ως το θάνατό της την έρευνα και την καταγραφή της ελληνικής παραδοσιακής μουσικής.

Η εμπεριστατωμένη γνώση της πάνω στο αντικείμενο της δημοτικής παράδοσης του ελληνικού τραγουδιού, η πρωτοπορία της θεματολογίας της, η πολύχρονη πείρα της και η ακρίβεια στην απόδοση των λεκτικών ιδιομορφιών και του ύφους του τραγουδιού, της κάθε περιοχής, την καθιστούσαν μοναδική στον τομέα της.

Πέθανε στις 10 Μαρτίου 2012

ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΤΗΣ  ΟΜΩΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ.

http://www.domnasamiou.gr/

Η ΠΟΛΥΠΟΘΗΤΗ

Η ΠΟΛΥΠΟΘΗΤΗ
Το ποίημα

ΕΛΛΗΝΑΣ η ευτυχία του να είσαι και η δυστυχία του να μην είσαι

ΕΛΛΗΝΑΣ η ευτυχία του να είσαι και η δυστυχία του να μην είσαι
το κείμενο

ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ

Άγγελος Σικελιανός ΑΓΙΑ ΚΥΡΙΑΚΗ Αγιος Νικήτας ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ανακοίνωση ανάλυση απόκριες κούλουμα Αποστόλης Μαυροκέφαλος απόψεις ΑΡΧΑΙΑ ΤΕΙΧΗ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ ΑΡΧΕΙΟ ΔΕΡΠΦΕΛΔ αρχιτεκτονική Αστεία ασφάλεια ΆυλονΣχεδιασμός αυτοκίνητο ΑΥΤΟΠΡΟΣΤΑΣΙΑ αυτοπροστασία Βαλαωρίτης ΒΑΛΑΩΡΙΤΗΣ ΝΑΝΟΣ Βιβλίο ΒΙΟΛΙ ΒΛΥΧΟ βλυχό γενεολογία ΓΕΝΙ Γένι ΓΙΑΟΥΖΟΣ γλέντι γλυκά ΓΛΥΚΕΡΙΑ ΓΟΛΕΜΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ ΔΙΑΠΡΕΠΕΙΣ ΛΕΥΚΑΔΙΤΕΣ ΔΙΑΣΗΜΟΙ ΛΕΥΚΑΔΙΤΕΣ Διασκέδαση διατήρηση ντόπιων σπόρων ΔΙΑΥΛΟΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ δικαιοσύνη δίκτυο ανταλλαγής σπόρων και αγαθών ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ Εγκλήματα έθιμα ΕΘΝΙΚΟΙ ΠΟΙΗΤΕΣ εκδόσεις ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΒΛΑΧΕΡΝΑΣ εκπαίδευση ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ 2014 ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ Ελληνικότητα εξυγείανση Εορταστική κουζίνα επικαιρότητα έργα ΕΥΓΕΝΙΟΣ ΒΟΥΛΓΑΡΗΣ ευζείν ΖΑΜΠΕΛΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΖΑΜΠΕΛΙΟΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΖΑΜΠΕΤΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ζωγραφική ΖΩΓΡΑΦΟΣ θάλασσα ΘΑΝΑΣΗΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΘΕΟΦΑΝΗΣ ΚΑΒΒΑΔΑΣ ιατρικά θέματα πρόληψης ΙΣΤΟΡΙΑ ιστορία ΙΣΤΟΡΙΚΟΣ ιστοριούλες διδακτικές ΚΑΒΒΑΔΑΙΟΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΣΚΕΥΗ ΑΡΧΑΙΑ καθημερινές συνήθειες Καθημερινότητα ΚΑΙΡΙΚΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ κάλαντα πρωτοχρονιάς καλλιτέχνες ΚΑΤΑΙΓΙΔΕΣ ΚΑΤΗΦΟΡΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ καïκια κερδίζοντας κινηματογράφος ΚΙΟΥΡΤΟΙ ΚΛΑΡΙΝΟ ΚΛΕΑΡΕΤΗ ΔΙΠΛΑ ΜΑΛΑΜΟΥ κοινωνία Κόλπος Βλυχού ΚΟΣΜΗΜΑΤΑ ΑΡΧΑΙΑ κουζίνα ΚΡΗΝΕΣ ΚΡΗΝΗ ΑΓΙΩΝ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ ΛΑΔΟΠΙΤΑ Λαϊκές εκφράσεις ΛΕΛΕΓΕΣ ΛΕΥΚΑΔΑ ΛΕΥΚΑΔΑ 1800 ΛΕΥΚΑΔΙΟΣ ΧΕΡΝ ΛΕΥΚΑΔΙΤΕΣ ΜΟΥΣΙΚΟΙ Λευκαδίτικα μαχαίρια λευκαδίτικη κουζίνα λιμάνι Οδυσσέα Λιμάνι του Οδυσσέα ΛΟΓΟΤΕΧΝΕΣ λογοτεχνία ΜΕΓΑΛΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ μοντελισμός μουσείο ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΕΛ.ΚΥΡ. μουσική μουσική παράδοση μουσικοί ΜΟΥΣΙΚΟΣ ΜΟΥΣΙΚΟΧΟΡΕΥΤΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ μπουράνο μύθοι αισώπου ΝΕΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ Νικόλαος Δ.Καββαδάς ΝΙΚΟΣ ΒΡΥΩΝΗΣ ΝΟΜΟΣ ΛΕΥΚΑΔΟΣ ντοκυμαντέρ Ο ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ οικονομία Ομηρική Ιθάκη ορθή διατροφή Πάλη για τα αυτονόητα ΠΑΝΗΓΥΡΙΚΟΣ 28 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ παράδοση ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ ΓΛΕΝΤΙ πατριδογνωσία Πέλιτη περιβάλλον πίστη ΠΟΙΗΣΗ ποίηση πολιτική ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΥΤΟΠΡΟΣΤΑΣΙΑ πολιτική αυτοπροστασία ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΑΥΤΟΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΕΛΛΑΔΑΣ πολιτιστικά ΠΟΡΟΣ ΠΟΡΦΥΡΑΣ ποτά πριάρι ΠΡΟΙΣΤΟΡΙΑ ΠΡΟΣΩΠΑ πρόσωπα ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΠΡΩΤΟΕΛΛΗΝΕΣ ΡΟΤΑΡΥ-ΤΕΚΤΟΝΙΣΜΟΣ ΣΒΟΡΩΝΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΣΙΚΕΛΙΑΝΟΣ ΑΓΓΕΛΟΣ σκαρί ΣΚΙΑΔΑΣ ΑΡΙΣΤΟΞΕΝΟΣ Σοφια Καλογεροπούλου ΣΟΦΙΑ ΚΟΚΚΙΝΟΥ ΣΤΑΜΑΤΕΛΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΣΤΑΜΟΣ στατιστικά ΣΤΙΧΟΥΡΓΟΙ ΣΥΒΟΤΑ σύγχρονη αρχιτεκτονική ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ σύγχρονη ιστορία ΣΥΛΛΕΚΤΙΚΟ ΚΑΤΩΧΩΡΙ 2009 ΜΟΥΣΙΚΟΧΟΡΕΥΤΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΣΥΛΛΕΚΤΙΚΟ ΚΑΤΩΧΩΡΙ 2010 ΟΜΑΔΙΚΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΊΣΕΙΣ ΣΥΛΛΕΚΤΙΚΟ ΚΑΤΩΧΩΡΙ 2012 Η ΝΕΟΛΑΙΑ σύλλογος Βλυχου ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΒΛΥΧΟΥ ΓΕΝΙΟΥ ΣΥΜΟΛ συνέντευξη ΣΥΝΘΕΤΗΣ συνταγές ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΣΑΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΑ ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΟΧΙ Ταινίες τέκτονες-μασόνοι-ροταριανοί τηλεόραση ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΤΗΣ ΜΑΡΙΑΣ τοπία ΤΟΠΙΟΓΡΑΦΟΣ ΕΝΤΟΥΑΡΝΤ ΛΗΑΡ τραγουδιστές υγεία ΥΓΙΕΙΝΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΥΔΑΤΙΝΟΙ ΠΟΡΟΙ ΠΟΣΙΜΟΥ ΥΜΝΟΙ ΑΝΑΣΤΑΣΙΜΟΙ Φάνης Καββαδάς ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ φωτογραφίες φωτογράφοι Χειροτεχνία ΧΡΗΣΤΟΣ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΨΑΡΕΜΑ

Δημοφιλείς αναρτήσεις


www.vlicho.blogspot.com

www.vlicho.blogspot.com

Ο ΚΟΛΠΟΣ ΤΟΥ ΒΛΥΧΟΥ

Ο ΚΟΛΠΟΣ ΤΟΥ ΒΛΥΧΟΥ
κάντε κλίκ για χαρτη κόλπου