Πέμπτη 17 Δεκεμβρίου 2009

Ηλεκτρονικός πόλεμος στη γείτονα χώρα, η Ιταλία ανάστατη

το νέο πρόσωπο της εξουσίας...
Το πρώτο αίμα χύθηκε δυστυχώς, και το χειρότερο οι κρατούντες δεν αντιλαμβάνονται ότι ο θυμός ξεχείλησε και έπεται συνέχεια.


Πόλεμος στο Διαδίκτυο ξέσπασε μεταξύ του Σίλβιο Μπερλουσκόνι και του Μάσιμο Ταρτάλια, με αποτέλεσμα να «κατέβουν» εσπευσμένως από το Ιnternet τα χιλιάδες σχόλια υποστήριξης προς τον ψυχικά διαταραγμένο δράστη της επίθεσης κατά του Καβαλιέρε. Χθες ένας 26χρονος με διανοητικά προβλήματα επιχείρησε να μπει στο δωμάτιο του νοσοκομείου όπου νοσηλεύεται ο πρωθυπουργός, αλλά συνελήφθη. Μετά την επίθεση, την περασμένη Κυριακή στο Μιλάνο, χιλιάδες άτομα κατέκλυσαν το Facebook και το Τwitter, αναρτώντας σχόλια υπέρ του Ταρτάλια. Η πρωτοφανής εκδήλωση ενδιαφέροντος για το πρόσωπο του 42χρονου δράστη, που χτύπησε τον Μπερλουσκόνι με ομοίωμα του καθεδρικού ναού Ντουόμο, εξόργισε τον πρωθυπουργό, με αποτέλεσμα να «κατέβουν» αμέσως τα σχόλια από τους ιστότοπους κοινωνικής δικτύωσης. Ο υπουργός Εσωτερικών Ρομπέρτο Μαρόνι κατηγόρησε αυτούς τους δικτυακούς τόπους, οι οποίοι- όπως είπε- υποκινούν τη βία και συντελούν στη διάδοση του μίσους, και ανακοίνωσε ότι διεξάγεται έρευνα για το οριστικό κλείσιμο όλων των ιστοσελίδων.

Οι στρατιές των υποστηρικτών του Μάσιμο Ταρτάλια αντιμετωπίστηκαν από την ιταλική κυβέρνηση όχι μόνο με την απόσυρση των σχολίων τους από τις ιστοσελίδες, αλλά και με ένα ευφυές στρατήγημα αντιπερισπασμού: παρουσίασαν υπέρτερες δυνάμεις υποστηρικτών του Καβαλιέρε.

Εκατοντάδες χιλιάδες ιταλοί χρήστες του Facebook διαπίστωσαν έκπληκτοι, ξυπνώντας το πρωί, ότι είναι φίλοι του Σίλβιο Μπερλουσκόνι. Περί τις 380.000 «μπερλουσκονικοί» έσπευδαν να αποστομώσουν περίπου 60.000 «ταρταλιάνους» με μηνύματα όπως: «Υποστηρίζουμε Μπερλουσκόνι» ή «Κράτα γερά, Σίλβιο, σε αγαπάμε».

Οι άνθρωποι δεν είχαν ιδέα και οι δικτυακοί τόποι κατακλύστηκαν από μηνύματα διαμαρτυρίας, που έφτασαν ως τον Συνήγορο του Πολίτη, αρμόδιο για τις ...............
παραβιάσεις του προσωπικού απορρήτου, τον Φραντσέσκο Πιτσέτι. Ε τσι αποκαλύφθηκε η μεγάλη μπλόφα: οι άνθρωποι του πρωθυπουργού είχαν υποκλέψει ονόματα και υπογραφές από τους τεράστιους καταλόγους των Ιταλών που είχαν εκφράσει στις ιστοσελίδες τη συμπαράστασή τους προς τα θύματα του μεγάλου σεισμού στη Λ΄Ακουιλα. Οι υπογραφές αυτές «επιστρατεύθηκαν» ερήμην των κατόχων τους για την επάνδρωση των ομάδων υποστήριξης του πρωθυπουργού.

Δεν πρόσεξαν όμως οι συντάκτες των ονομαστικών καταλόγων, με αποτέλεσμα να παρουσιαστούν αρκετά ευτράπελα. Ενα από αυτά ήταν η εμφάνιση, υπό την ρουμπρίκα «Αλληλεγγύη στον Σίλβιο», του ονόματος της Τζοβάνα Μελάντρι , η οποία είχε διατελέσει υπουργός Πολιτισμού στην προηγούμενη κεντροαριστερή κυβέρνηση. Το ίδιο ισχύει και για τον Στέφανο Πεντίκα, ο οποίος είναι γερουσιαστής του κεντροαριστερού κόμματος Ιταλία των Αξιών που ανήκει στην αντιπολίτευση.

Στις περιπτώσεις αυτές στοιχειοθετείται το αδίκημα αντιποίησης ταυτότητας και θα μπορούσε να υπάρξει δίωξη αν ήταν γνωστοί οι δράστες.

Παραμένοντας κλινήρης στο Νοσοκομείο Ραφαέλε του Μιλάνου, ο Καβαλιέρε λίγο έλειψε να έχει «συνάντηση» με ψυχικά διαταραγμένο άτομο, το οποίο συνέλαβαν οι άνδρες της ασφάλειάς του προτού προλάβει να βγει από το ασανσέρ. Ο χθεσινός απροσδόκητος «εισβολέας» δήλωσε κατά τη σύλληψή του ότι ήθελε να χαιρετήσει τον πρωθυπουργό. Στο αυτοκίνητό του, που το είχε σταθμεύσει έξω από το νοσοκομείο, βρέθηκαν πάντως μπαστούνια του μπέιζ μπολ και του χόκεϊ, ξύλινα και πλαστικά.

Ο Σίλβιο Μπερλουσκόνι διανυκτέρευσε και χθες στο νοσοκομείο επειδή ένιωθε ακόμη πόνους. Οι γιατροί του ανακοίνωσαν ότι εξιτήριο θα λάβει κατά πάσα πιθανότητα σήμερα.
Πηγή Ελληνικό Καφενείο

http://kafeneio-gr.blogspot.com/feeds/posts/default

όσα συμβαίνουν στην Πρέβεζα


Στην Πρέβεζα παπάδες λειτουργούν και τελούν μυστήρια στη νεοελληνική

«Τον τελευταίο καιρό (περίπου τα δύο προηγούμενα χρόνια) άρχισαν πολλές ενορίες της Μητροπόλεώς μας να χρησιμοποιούν στη λατρεία τη δημοτική γλώσσα. Να λειτουργούν (όλη τη θεία λειτουργία ή μόνον κάποιες ευχές της αγίας αναφοράς συνήθως), να βαφτίζουν και να ευλογούν γάμους στη Νέα Ελληνική».
Με αυτόν τον τρόπο περιγράφουν υπεύθυνοι της Ενορίας Αγ. Ιωάννου Χρυσοστόμου Πρεβέζης την απόφασή τους να τελούν τη Θεία Λειτουργία μεταφρασμένη στη δημοτική. Και όπως εξηγούν, το έκαναν προκειμένου οι πιστοί να κατανοούν καλύτερα τον λόγο του Θεού. «Αν δεν κατανοούμε τις προσευχές και τον λόγο του Θεού (Ευαγγέλιο) δεν «μπορεί και δεν γίνεται να μπει στην καρδιά μας και να την αλλάξει (...).
Η σημερινή γλώσσα θα λειτουργήσει ως φως που θα ανοίξει τον δρόμο στον λόγο του Θεού να φωτίσει την καρδιά μας και τη ζωή μας», γράφουν σε κείμενο που έχουν δημοσιεύσει στο Ίντερνετ.
Η πρωτοποριακή- για τα ελληνικά εκκλησιαστικά δεδομένα- κίνησή τους προκάλεσε όμως «ιερές» αντιδράσεις. Πριν από λίγο καιρό, ομάδα ιερέων από ενορίες της Αττικής ανέβασαν κείμενο σε εκκλησιαστικού περιεχομένου site (http://egolpio. wordpress. com) εκφράζοντας την αντίθεσή τους και χαρακτηρίζοντας τη μετάφραση ως πράξη αντικανονική, που στρέφεται δηλαδή κατά της παράδοσης της Εκκλησίας.
Το αποτέλεσμα ήταν να αρχίσει ένας «ιερός» γλωσσικός πόλεμος στο Διαδίκτυο με ανταλλαγή κειμένων. Οι μεν υποστηρίζουν ότι η γλώσσα πρέπει να αλλάξει. Οι δε ότι κάτι τέτοιο είναι ανεπίτρεπτο και το χαρακτηρίζουν «λειτουργική ανομία».
Η ιστορία θυμίζει τα «Ευαγγελικά»· την αντιπαράθεση που είχε ξεσπάσει το 1901, όταν ο συγγραφέας Αλέξανδρος Πάλλης είχε μεταφράσει τότε στη δημοτική κείμενα του Ευαγγελίου, τα οποία είχαν δημοσιευθεί στην εφημερίδα «Ακρόπολις». Υπήρξαν όμως αντιδράσεις από υποστηρικτές της αρχαίας γλώσσας. Ξέσπασαν βίαια επεισόδια στο κέντρο της Αθήνας- υπήρξαν μάλιστα και νεκροί- και η δημοσίευση των ευαγγελικών κειμένων στη δημοτική διεκόπη.
Εκατόν οκτώ χρόνια μετά, η ιστορία επαναλαμβάνεται αλλά κάπως διαφορετική. Βία δεν υπάρχει στο Ίντερνετ όπου εξελίσσεται η αντιπαράθεση, αλλά δεν λείπουν τα ειρωνικά σχόλια και το καυστικό χιούμορ. Ενδεικτικοί είναι και οι τίτλοι των κειμένων τους.
«Είναι για πέταμα η λειτουργική μας γλώσσα;», αναρωτιούνται οι υπέρμαχοι του αρχαίου κειμένου. «Το... πέμπτο Ευαγγέλιο... Ο π. Ιωάννης Φωτόπουλος και η παρέα του!», τιτλοφορούν το κείμενό τους οι υποστηρικτές της δημοτικής.

«Τα απολαμβάνουν»

Στην Πρέβεζα πάντως αρκετές ενορίες τελούν σήμερα τη Θεία Λειτουργία, αλλά και γάμους ή βαφτίσεις στη δημοτική. «Εδώ και λίγο καιρό κάνω τη θεία λειτουργία στη δημοτική.
Ο κόσμος το ζητάει και το ευχαριστιέται. Όλο το εκκλησίασμα το επιθυμεί και το απολαμβάνει», λέει στα «ΝΕΑ» ο εφημέριος του ιερού ναού Αγ. Γεωργίου Γαλήνης Παπαδάτων Πρεβέζης πατήρ Θωμάς Σωτηρίου. «Με τον ίδιο τρόπο, στη δημοτική δηλαδή, κάνουμε γάμους και βαπτίσεις. Θέλουμε να καταλαβαίνει ο χριστιανός τι λέμε.
Είναι στη γλώσσα που μιλάμε τώρα, όχι στη γλώσσα που μιλούσαν τότε, όταν γράφτηκαν τα ιερά κείμενα», προσθέτει.
Την άποψη του πατρός Θωμά συμμερίζονται άλλοι 86 ιερείς της Πρέβεζας, που έχουν συντάξει ένα κείμενο και το έχουν αναρτήσει στο Διαδίκτυο απαντώντας με αυτόν τον τρόπο σε ομάδα 13 ιερέων από την Αττική που τους εγκαλεί για την ενέργειά τους.
«Προσπαθήστε πατέρες να μην ασχοληθείτε με το μονοτονικό. Δεν συμφωνούμε ούτε εμείς, αλλά η πραγματικότητα μάς... ξεπερνάει. Τα παιδιά όλων μας αυτό έμαθαν.
Γι΄ αυτούς γράψαμε την απάντηση. Σεις μπορείτε άνετα να χρησιμοποιείτε και μονοτονικό και πολυτονικό! Αυτοί, τα παιδιά μας, πρέπει να ενημερωθούν σωστά ώστε να γίνει “δική τους η ατμόσφαιρα” των ναών» γράφουν μεταξύ άλλων.

Η αντίδραση: ευτελισμός

«Αυτά τα κείμενα είναι ιστορικά. Είναι μέσα στην παράδοση της Εκκλησίας. Δεν γίνεται να αποκαθηλώσουμε τη γλώσσα. Ευτελίζουμε τα κείμενα.
Τα διαστρεβλώνουμε», υποστηρίζει στα «ΝΕΑ» ο πατήρ Ιωάννης Φωτόπουλος, εφημέριος στον ναό της Αγίας Παρασκευής, από τους υπέρμαχους της αρχαίας γλώσσας.
Όσο για το επιχείρημα της άλλης πλευράς, ότι η μετάφραση γίνεται προκειμένου να βοηθηθούν στην κατανόηση των κειμένων και οι νέοι, ο πατήρ Ιωάννης απαντά: «Όποιος ενδιαφέρεται, θα πρέπει να κοπιάσει να διαβάσει. Έχουμε κι εμείς νέους στην ενορία.
Δεν μας έχουν πει όμως ποτέ ότι έχουν πρόβλημα κατανόησης των ιερών κειμένων. Εξάλλου υπάρχουν βιβλιαράκια που μπορούν να προμηθευτούν οι πιστοί, τα οποία στη μία σελίδα έχουν το αρχαίο κείμενο και στην άλλη τη μετάφραση».
Όπως αναφέρει μάλιστα ο κ. Φωτόπουλος, η ομάδα που αντιδρά έχει κοινοποιήσει το κείμενό της σε όλους τους μητροπολίτες.

«Κόπηκε» η ιδέα Χριστόδουλου για πιλοτική ανάγνωση στη δημοτική


ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ να φέρει τη δημοτική στην Εκκλησία είχε κάνει και ο μακαριστός Αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος. Μία από τις πρώτες του «νεωτερικές» εξαγγελίες- που στόχο είχαν να φέρουν τους νέους πιο κοντά στην Εκκλησία - ήταν, το 1999, η ανάγνωση του Ευαγγελίου στη δημοτική στις κυριακάτικες λειτουργίες.
Τελικά, η ανάγνωση άρχισε πιλοτικά, τον Σεπτέμβριο του 2004, από την περιφέρεια της Αρχιεπισκοπής. Δεν κράτησε όμως πολύ. Εννιά μήνες αργότερα, η ανάγνωση στη δημοτική σταμάτησε «επειδή οι νέοι συνήθως δεν έχουν έλθει στην Εκκλησία κατά την ώρα των αναγνωσμάτων...», τόνιζε η τότε ανακοίνωση της Ιεράς Συνόδου.
ΡΕΠΟΡΤΑΖ: Μάνος Χαραλαμπάκης

Πηγή: «Τα Νέα» - 14/12/2009

Η παράσταση αρχίζει: Διαφθορά-συναίνεση-πολιτική αναπαλαίωση


Η παράσταση αρχίζει: Διαφθορά-συναίνεση-πολιτική αναπαλαίωση

Κάθε φορά που τα αδιέξοδα του συστήματος οδηγούν στα πρόθυρα οικονομικών ή πολιτικών καταρρεύσεων εμφανίζονται οι «δαίμονες» που το απειλούν και τα μυθικά «όπλα» εναντίον των «δαιμόνων».
Η «διαφθορά» είναι ο πλέον γνωστός «δαίμονες».
Έχει «φορεθεί» πολύ αυτή η απάτη στα ελληνικά πολιτικά δεδομένα. Έχουν παίξει αφηνιασμένα πάνω σε αυτό το «ιδεολόγημα» της απάτης και στο συνακόλουθο της «κάθαρσης». Φυσικά η «διαφθορά» όχι μόνο δεν κτυπήθηκε, αλλά γιγαντώθηκε, έπαιρνε ακόμα πιο μεγάλες διαστάσεις, μετά ακριβώς από τα «συναινετικά» οικουμενικά σχήματα κατά της διαφθοράς.
Ο «δαίμονας» της «διαφθοράς» εμφανίζεται πολύ απειλητικός όταν τα ισχυρά οικονομικά και πολιτικά κέντρα εξουσίας έχουν δρομολογήσει, κάτω από τις ασφυκτικές κρίσεις (οικονομικές-πολιτικές), τη «Συναίνεση» (οικουμενικά σχήματα και κυβερνητικά μέτωπα συνεργασιών), με κεντρικό στόχο: Την αναδιάταξη (αναπαλαίωση) του σάπιου πολιτικού σκηνικού.
Η βαθιά και οξύτητα οικονομική κρίση που διέρχεται σήμερα ο καπιταλισμός δεν αφήνει πολλά περιθώρια ελιγμών.
Τα κόμματα επίσης έχουν «ροκανιστεί» από αυτή την οικονομική κρίση και κοινωνική σήψη. Δεν μπορούν πλέον από μόνα τους το καθένα να αντιμετωπίσει τα πιεστικά προβλήματα και κυρίως να υλοποιήσει τις «προσταγές» των αφεντικών τους.
Απαιτείται πολιτική συναίνεση!!!
Αυτό ισχύει ιδιαίτερα για την Ελλάδα: Εδώ τα προβλήματα είναι ακόμα πιο πιεστικά και συνδυάζονται με τα εκρηκτικά εθνικά προβλήματα. Από την άλλη τα κόμματα είναι εντελώς χρεοκοπημένα και αναξιόπιστα στα μάτια του ελληνικού λαού.
Πρέπει το ταχύτερο να «κατασκευαστεί» η Συναίνεση, να δρομολογηθούν οικουμενικά κυβερνητικά σχήματα και μέσω αυτών να αναδιαταχθεί-αναπαλαιωθεί. το κομματικό τοπίο.
Όλη αυτή η απάτη θα στηριχθεί πάνω στην τρομοκρατική κινδυνολογία γύρω από την υπαρκτή οικονομική κρίση, στη μυθική σύνδεση της κρίσης με τη «διαφθορά» και στο ιδεολογικό μύθευμα επίσης του κτυπήματος της διαφθοράς.
Όλα τα «όργανα» προς τα εκεί παίζουν: Από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, τον Πρωθυπουργό, τους αρχηγούς των κομμάτων, τα ΜΜΕ και τους αμερικανοτσολιάδες τύπου Μητσοτάκη και Ανδρουλάκη…
Πάνω σε αυτή την προοπτική κινούνται και πολιτικοί παίχτες: Από την Ντόρα μέχρι τον Αλαβάνο. Και οι δύο ετοιμάζονται για νέα πολιτικά σχήματα, τα οποία μετά θα συμμετέχουν σαν νέα κόμματα στην «εθνική ενότητα»!!!
Αυτά ως εισαγωγή. Θα τα αναλύσουμε διεξοδικά στη συνέχεια.
Τώρα θα αρχίσουμε με ένα εύστοχο κείμενο της Αριστέας Μπουγάτσου από την «Ε»:
Αντιμετώπιση διαφθοράς: Περί διαγραμμάτων
Της ΑΡΙΣΤΕΑΣ ΜΠΟΥΓΑΤΣΟΥ
Στα χρόνια της σεμνότητας και ταπεινότητας οι διακηρύξεις για την πάταξη της διαφθοράς χάθηκαν λόγω Ολυμπιάδας, που απαιτούσε τους Ελληνες «ντοπαρισμένους» με αισθήματα εθνικής υπερηφάνειας για τους αγώνες και για τη Γιάννα, η οποία λικνιζόταν στην τελετή λήξης, ενώ ο Καραμανλής δεν έβλεπε την ώρα να φύγει για Ραφήνα.
Στις μέρες της ρήσης «ή αλλάζουμε ή βουλιάζουμε» οι νέες διακηρύξεις κατά της διαφθοράς εκδηλώνονται εν μέσω κρίσης και ανασφάλειας και μάλλον θα εξατμιστούν γιατί, λόγω συγκυρίας, και πάλι απαιτείται... εθνική ομοψυχία! Πάντα υπάρχει μια αφορμή για να αναβάλλεται ο «πόλεμος» κατά της διαφθοράς γενικώς, ενώ ειδικώς όπου ακούς πολλά συμβούλια και διαβούλια ή επιτροπές... τρέχα υποψιαζόμενος βάσιμα συμβιβασμούς, συμψηφισμούς και διακομματικές ομερτά. Τα συστήματα των μικρών ή μεγάλων «νταβατζήδων» επιβιώνουν, αλλάζοντας περιοδικά γήπεδα. Είναι ανθεκτικά όπως οι κατσαρίδες στα «εντομοκτόνα», εκείνα που δήθεν έφτιαξαν οι πολιτικές μαριονέτες τους οι οποίες κυβερνούν αντ' αυτών, κουμαντάροντας πρώτα τους ανυποψίαστους και τους καθαρούς.
Το βαρύγδουπο Συμβούλιο των πολιτικών αρχηγών λοιπόν ακόμα και αν υποθέσουμε ότι επιθυμεί να εξεγερθεί και να ζωστεί άρματα για τον πόλεμο κατά της διαφθοράς αδυνατεί λόγω... αγύμναστης μέσης. Είναι γνωστό ότι η αρματωσιά θέλει πρωτίστως μέση, αλλά και ψυχή. Απ' αυτούς λείπουν και τα δύο. Ακόμα και αν ατομικώς μπορεί να θέλουν να αποτινάξουν εξαρτήσεις, μένουν στις εξαγγελίες προθέσεων γιατί αποδέχονται να σύρουν τις αμαρτίες των κρυφών κομματικών ταμείων και να κυβερνήσουν συνάπτοντας... «Γιάλτες» με τους εργολάβους, τους τραπεζίτες, τους μεγαλοπρομηθευτές του Δημοσίου, τους βιομήχανους κ.ά.
Σήμερα, στο περιβόητο Συμβούλιο είμαι σίγουρη πως δεν πρόκειται να ασχοληθούν με κορυφαίες υποθέσεις διαφθοράς, διαπλοκής και ντροπής. Κάτι τέτοιο απαιτεί θέσεις, λύσεις, συγκρούσεις και όχι τσάι και συμπάθεια και συζητήσεις περί διαγραμμάτων για την ικανοποίηση του κοινού των ειδήσεων των οκτώ.
Αν αντέχουν οι του Συμβουλίου ας μας εξηγήσουν:
ΠΡΩΤΟΝ: Γιατί κρατιέται μυστικός ο φάκελος των υποκλοπών επί πέντε χρόνια; Δεν συγκινεί ούτε η «αυτοκτονία» ενός χαρούμενου ανθρώπου ή φοβούνται μήπως «αυτοκτονήσει» κάποιος «κοριός», κάποιος υπουργός ή κάποιος λειτουργός που δήθεν ερεύνησε; Ποιος απειλείται από το μυστικό των υποκλοπών;
ΔΕΥΤΕΡΟΝ: Πού πήγαν οι δομημένες μίζες που βγήκαν από την αφαίμαξη των αποθεματικών των ασφαλιστικών ταμείων; Πότε θα λογοδοτήσουν οι υπεύθυνοι; Μήπως η «δομημένη δικαιοσύνη» ψάχνει για τις περιβόητες βαλίτσες ή... χάθηκε στη μετάφραση;
Στα Ταμεία, πάντως, οι απόμαχοι της δουλειάς κατορθώνουν και παίρνουν σύνταξη σε ένα χρόνο! Είναι ένα επίτευγμα, αν η συνταξιοδότηση συγκριθεί με τη... δικαστική διερεύνηση...
ΤΡΙΤΟΝ: Ποιος αντέχει να μιλήσει για τον κυνισμό του νόμου για τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης; Αυτόν που απροκάλυπτα θέλει για μιντιάρχη όποιον πουλάει όπλα στο Στρατό, όποιον 'κονομάει από τα δημόσια έργα, από τα νοσοκομεία και από κάθε φλέβα του κράτους και των συμβάσεών του;
Ποιος θα τα βάζει με τους πραματευτάδες που ταυτόχρονα με τις δουλειές τους πουλάνε προστασία στα λιγούρια της πολιτικής, ενημέρωση αλά καρτ και ψυχαγωγία του τύπου... «μια πετυχημένη βίζιτα»;
ΤΕΤΑΡΤΟΝ: Ποιο Σύνταγμα προβλέπει οι υπήκοοι να πληρώσουν διόδια για να σκοτώνονται σε δρόμους που παραχωρήθηκαν σε ιδιώτες και αυτοί άρχισαν να μαζεύουν τα ευρώ για να αρχίσουν... τα έργα; Αλήθεια, θα μας πει το Συμβούλιο πόσο κοστίζει εδώ το χιλιόμετρο για οδό, για μετρό και για σιδηρόδρομο; Ετσι για να βρούμε τα δισ. της διαφθοράς που θα μας λείπουν από τους προϋπολογισμούς...
ΠΕΜΠΤΟΝ: Γιατί δεν έχουν «καθαρίσει» με τους χονδρεμπόρους των ναρκωτικών και των ανθρώπων; Για αυτούς δεν υπάρχουν επιχειρήσεις τύπου ρεσάλτο με την κωδική ονομασία «Μιχάλης»;
Σ' αυτές και άλλες πολλές υποθέσεις διαφθοράς, διαπλοκής και ντροπής το Συμβούλιο δεν θα απαντήσει. Οι «σκιώδεις κυβερνήτες» θα θυμώσουν. Τα καρτοκινητά-σκιές θα κελαηδήσουν. Αλλωστε οι αρχηγοί βιάζονται. Βάφονται για τις δηλώσεις που θα παίξουν στα δελτία. Δεν είμαστε για τέτοια τώρα! Ο Χριστοφοράκος μας έλειψε, όμως... ο «Θείος» τα ακούμπησε πάλι για τις εκλογές. Για υποκλοπές και για διόδια θα μιλάμε;

ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΜΕ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΤΑΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΖΩΟΓΌΝΗΣΗ


Το πνεύμα των χριστουγέννων ήρθε χτές σχεδόν στον ύπνο μου-κοντεύα να κοιμηθώ-όταν κοιτάζοντας την τηλεόραση, που έπαιζε στα χαμένα, βλέπω ένα ρασοφόρο -αδιευκρινίστου βαθμού ιεραρχίας-με πάλευκα γένια και μαλλιά να μιλάει σχεδόν δακρυσμένος.

Δυναμώνω την ένταση της φωνής να ακούσω τι έλεγε, ένα σας λέω,έμεινα έκπληκτος!
με αυτά που είπε συγκινήθηκα, πραγματικά ένιωσα το γιατί αξίζει να γιορτάζουμε τα Χριστούγεννα!
Μου θύμησε το πραγματικό νόημα των Χριστουγέννων:την πνευματική ανάταση και αναζωογόνηση.

Ο Χριστός δεν γεννήθηκε 25 δεκέμβρη, τότε γιορτάζοταν το φώς του κόσμου μας ο ήλιος και για του χριστιανού το Φώς του κόσμου είναι ο Χριστός οπότε έβαλαν στη γιορτή του θεού Ήλιου.
Ιστορικά ο Χριστός γεννήθηκε περι το Μάρτη.
Η γιορτή των χριστουγέννων δεν έχει επομένως να κάνει με τα γεννέθλια του Χριστού αλλά με τη γέννηση του Φωτός της σωτηρίας και είναι για τούτο που επιλεχθηκε η συγκεκριμένη ημέρα κατάλληλη λόγω της ισορροπίας του φωτός του Ήλιου σημαδιακή σε όλες τις προηγούμενες φάσεις του θρησκευτικού συναισθήματος του Ελληνισμού, τότε γεννιέται ο Ήλιος στην προηγούμενη του χριστιανισμού κατάσταση.
Τότε γίνεται αναγκαίο να γιορταστεί αντι του φωτός το Φώς της σωτηρίας.

Είναι ο χριστιανισμός δύο τινά: μνήμη του θανάτου και ελπίδα σωτηρίας.
Είναι η μνήμη θανάτου απλά η κατανόηση του εφήμερου της ζωής και η διαπίστωση της ύπαρξης αξίας πέραν της εφήμερης ζωής, αξίας διαχρονικής, άυλης και για τούτο καλούμενης Πνευματικής.
Η σωτηρία είναι φωτισμός του πνεύματος του ανθρώπου να δει τα όντως ουσιώδη και να τα διακρίνει απο τα επουσιώδη.
Αυτό γίνεται με την συναίσθηση- αντίληψη αυτών και απο την άλλη με την προσπάθεια του για αλλαγή πλεύσης στη ζωή του. Είναι η αναζωογόνηση του Πνεύματος του που οδηγεί σε ένα νέο δρόμο το δρόμο της μακαριότητας.

Αυτή τη διαχρονική μακαριότητα δίδαξε ο Χριστός και είναι πολύ απλό να γίνει κατανοητή:
Αν θέλετε να κρατήσετε μία μόνο σελιδα απο όλες της ΄Αγιας γραφής και να είναι ο οδηγός της ζωής σας αρκεί μόνο αυτή:[ΜΑΤΘΑΙΟΥ 5,3-12]
η οποία αναφέρεται στους μακαρισμούς.

Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΜΑΚΑΡΙΣΜΩΝ- Η ΕΠΙ ΤΟΥ ΟΡΟΥΣ ΟΜΙΛΙΑ-

ΕΝΝΕΑ ΣΗΜΕΙΑ ΦΩΤΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΝΕΑ ΥΠΑΡΞΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΠΟΥ ΕΠΙΖΗΤΑ ΤΗ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΑΞΙΑ ΤΗΣ ΥΠΑΡΞΗΣ

1. μακάριοι οι πτωχοί τω πνεύματι, ότι αυτών είναι η βασιλεία των ουρανών

2.μακάριοι οι πενθούντες, ότι αυτοί παρακληθήσονται.

3.μακάριοι οι πραείς, ότι αυτοί κληρονομήσουσιν την γήν.

4.μακάριοι οι πεινώντες και διψώντες την δικαιοσύνην,ότι αυτοί χορτασθήσονται.

5.μακάριοι οι ελεήμονες, ότι αυτοί ελεηθήσονται.

6.μακάριοι οι καθαροί τη καρδία ότι αυτοί ελεηθήσονται.

7.μακάριοι οι ειρηνοποιοί, ότι αυτοί υιοί θεού κληθήσονται.

8.μακάριοι οι δεδιωγμένοι ένεκεν δικαιοσύνης, ότι αυτών έστιν η βασιλεία των ουρανών.

9.μακάριοι έστε όταν ονειδίσωσιν υμάς και διώξωσι και είπωσι πάν πονηρόν ρήμα καθ'υμών ψευδόμενοι ένεκεν εμού.Χαίρεται και αγαλλιάσθε ότι ο μισθός υμών πολύς εν τοις ουρανοίς.



Μια σελίδα γεματη φώς που αρκεί για να οδηγήσει τη ζωή μας πνευματικά.
με άλλα λόγια αναλύοντας τα πυκνά νοήματα

1. Ταπεινοφροσύνη είναι το να μην έχουμε μεγάλη ιδέα για τον εαυτό μας, αυτό σημαίνει το φτωχοι τω πνέυματι κι όχι βέβαια η νοητική ανεπάρκεια και η βλακεία.
Το να είμαστε ταπεινοί είναι το πρώτο και το κυρίαρχο: αποτελεί τη ασφαλή βάση όλων τν αρετών που θα επιδιώξουμε, έτσι μόνο οι ταπεινοί θα εκπληρώσουν το νόημα- το σκοπό της ύπαρξης τους.

2.Η συναίσθηση του λαθεμένου τρόπου ζωής μας φέρνει αναταραχή, θλίψη, στενοχώρια.Όμως αυτή η θλίψη είναι θετική, γιατί μας δείχνει το λάθος και συνεπομενα το σωστό δρόμο -που δεν είναι αυτός που τραβάμε- κι επομένως θα βρούμε την ορθή κατευθυνση μέσω της αλλαγής πορείας.
Η αλλαγή πορείας είναι αυτό που λέγεται μετάνοια.
Τοτε θα πάψουν να είναι θλιμένοι οι άνθρωποι, όταν βαδίζουν στο σωστό πνευματικό μονοπάτι, που προκύπτει όταν νοιώσουν το λάθος και φωτιστεί η κρίση τους, και δραστηριοποιηθούν στη νέα κατεύθυνση.

3.Ποια είναι η κατεύθυνση αυτή;
Απλά ο δρόμος μας στη γή, που όμως τηρεί κάποιες προδιαγραφές .
Μετά την ταπεινότητα που φωτίζει το νού απαιτείται η πραότητα.
Ακόμη και σαν λέξεις ξέρουμε τι σημαίνει ταπεινότητα πραότητα;
Ας το αναζητήσουμε λοιπόν αφού "Αρχή σοφίας ονομάτων επίσκεψις''
πραότητα είναι η ηρεμία,η ηπιότητα η μακροθυμία, η υπομονή

Ο πράος ξεκινώντας απο τα καθημερινά φτάνει στα διαχρονικά, είναι μπροστά απο όλους στην επιτυχία των πραγματων που αξίζουν στη ζωή μας και δίνουν ευτυχία-μακαριότητα.
Γνωρίζετε πιο ευτυχείς ανθρώπους απο τους πράους;Σε αυτούς δεν ανήκει η ζωή στη γή;

4.Το μόνο αγαθό που δικαίως επιζητά διακαώς και αενάως ο άνθρωπος είναι η δικαιοσύνη,και είναι το μόνο αγαθό που μπορεί να προσφέρει κορεσμό ευτυχίας μόνιμο.
Παρατηρήστε όλα τα άλλα αγαθά υλικά και άυλα δεν το κάνουν αυτό.
Κανένα άλλο αγαθό δεν έχει αυτή την ιδιότητα παρα μόνο πρόσκαιρα.
Ας επιζητούμε λοιπόν δικαιοσύνη για τον κόσμο μας δίνει διαρκή ευτυχία.

5.Υπάρχει φτωχός και πλούσιος, πάντα υπάρχει όμως και φτωχότερος, πάντα και πλουσιότερος.
Εκείνος που μόνο συλλέγει γίνεται ακόρεστος και άπληστος χάνει την ηρεμία του χάνει την ευτυχία του.Κορεσμός στην κατανάλωση το ξέρουμε καλά δεν υπάρχει ούτε βέβαια και στην αναζήτηση της κατανάλωσης.

Τα αγαθά είναι βεβαίως και για τους ανθρώπους, αλλά μόνο όταν δίνουμε το πολυτιμότερο αγαθό μας το ενδιαφέρον μας για τους άλλους τότε μόνο βγαίνουμε κερδισμένοι.Κερδίζουμε το ενδιαφέρον τους και την αγάπη τους.Δεν υπάρχει άλλος τρόπος να γίνει αγάπη απο το να ενδιαφέρεται κανείς.

Ελεημοσύνη τι είναι;
Απόκτησε έλεος για όλους τους συνανθρώπους σου και τότε θα έχεις ελεημοσύνη.
Έλεος είναι το να συμπάσχει κανείς με τους συνανθρώπους του, είναι να ενδιαφέρεται να νοιάζεται.
Τότε προκύπτει ο καρπός η πράξη και θα προκύψει όπως πρέπει διακριτική και αποτελεσματική.
Θα δώσεις στο παιδί σου μόνο ψωμί; αρκεί;
Οι άνθρωποι είναι φτωχοί μόνο όταν δεν έχουν χρήματα και φαγητά;Όχι βέβαια.Ώστε ελεημοσύνη δεν κάνουμε μόνο στους φτωχούς αλλά και στους πλούσιους.
Ελεημοσύνη είναι να παρατηρείς τις ανάγκες του άλλου και να βοηθάς στο να τις καλύπτει όπως και όσο μπορείς.

6.Καθαρός στην καρδιά είναι αυτός που θα ελεηθεί, αυτός που θα καλυφτούν οι ανάγκες του και θα ενδιαφερθούν οι ανθρωποι για αυτόν.
Ολοι τέτοιους ανθρώπους δεν επιδιώκουμε για φίλους για σύζυγους για οτιδήποτε;
Είναι δύσκολο να είναι κανείς άδολος και ισορροπημένος συναισθηματικά είναι σπάνιο.
Δεν είναι εύκολο να γίνει κανείς έτσι, είναι όμως μια μεγάλη αρετή κι αξίζει να προσπαθήσει κανείς να το πετύχει κι οπωσδήποτε αξίζει να βοηθηθεί για αυτό.Δεν είναι όλα στο χέρι μας ας ζητήσουμε και θα μας δοθεί,θα ελεηθούμε δηλαδή.

7.Ειρηνοποιοί αυτοί που επιδιώκουν την ειρήνη για τους ανθρώπους.Υιός του θεού δεν είναι ο θεός που παίρνει ανθρώπινη διάσταση; Με άλλα λόγια οι Ειρηνοποιοί είναι μια μορφή του θεού που ευοδώνει το δρόμο του.Ο δρόμος της ειρήνης είναι ο δρόμος του θεού επομένως.
Ειρήνη είναι η έλλειψη αντιπαλοτήτων η έλλειψη διεκδικήσεων η έλλειψη βίας, γαλήνη, απουσία πολέμου, ένα μη βίαιο τρόπο ζωής, τον τερματισμό μιας βίαιης συγκρούσεως.
Κατάργηση της βίας μας δειχνει το μονοπάτι του πνεύματος.

8.Όσοι επιζητούν τη δικαιοσύνη κακοπαθαίνουν απο τους κοντόφθαλμους άδικους άπληστους θολωμένους ανθρώπους.Αλλά η εμμονή στο δρόμο της δικαιοσύνης είναι το νόημα ο σκοπός της ύπαρξης μας και τότε μόνο τον εκπληρώνουμε όταν ξεπερνάμε ακόμη και την κακοπάθεια που αυτός συνεπάγεται αυτή η αυτοεκπλήρωση δια της αυτοθυσίας είναι η βασιλεία των ουρανών στα ανθρώπινα η κυριάρχηση της θείας αρμονίας στις ανθρώπινες υποθέσεις.

9.Η χαρά για την εκπλήρωση του σκοπού της ύπαρξης μας είναι σίγουρο ότι θα περιέχει κακοβουλες επιθέσεις βρισιές κατηγορίες κι όχι μόνο.Αρα όταν οι αδικες επιθέσεις κάθε είδους προκύπτουν χαιρόμαστε διπλά γιατί βρισκόμαστε στο σωστό δρόμο το δύσκολο μονοπάτι.
της ταπεινοφροσύνης, της πραότητας, της δικαιοσύνης, του ελέους, της καθαρής καρδιάς,της ειρήνης, αλλά και των δυσκολιών που αξίζουν και δίνουν ουσιαστική ευτυχία και χαρά.

Αυτό είναι το πνεύμα των Χριστουγέννων της πνευματικής αναζωωγόνησης και ανάτασης.

Εύχομαι σε όλους χρόνια πολλά κι ευτυχισμένα με ουσιαστική ευτυχία και αυτοεκπλήρωση.

Τετάρτη 16 Δεκεμβρίου 2009

ενδιαφέρουσες ομιλίες

Προγραμματισμός πολιτικών παρεμβάσεων της Περιφερειακής Επιτροπής Ιονίων Νήσων του ΠΑΣΟΚ

pein

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ

Στα πλαίσια των επαφών μας με την κοινωνία και με γνώμονα την ενημέρωση του λαού και την στήριξη της κυβέρνησής μας, η Π.Ε σε συνεργασία με τις Ν.Ε. θα διοργανώσουν τις παρακάτω εκδηλώσεις για βασικά θέματα και κυρίαρχα πολιτικά ζητήματα που απασχολούν την κοινωνία μας.

ΜΗΝΑΣ ΤΟΠΟΣ ΘΕΜΑ ΟΜΙΛΗΤΗΣ
Γενάρης Κέρκυρα Ασφαλ/κό-Απασχόληση Υπουργός Α. Λοβέρδος
Γενάρης Λευκάδα Αγροτική Οικονομία Υπουργός Κ. Μπατζελή
Γενάρης Κεφαλονιά Παιδεία Υπουργός Α. Διαμαντοπούλου
Γενάρης Ζάκυνθος Τουριστική Ανάπτυξη Υφ/γός Α. Γκερέκου
Γενάρης Κέρκυρα Παιδεία Υπουργός Α. Διαμαντοπούλου
Φλεβάρης Κέρκυρα Οικονομία Υπουργός Λ. Κατσέλη
Φλεβάρης Λευκάδα Πράσινη Ανάπτυξη Υπουργός Τ. Μπιρμπίλη
Φλεβάρης Κεφαλονιά Αγροτική Οικονομία Υπουργός Κ. Μπατζελή
Φλεβάρης Ζάκυνθος Πράσινη Ανάπτυξη Υπουργός Τ. Μπιρμπίλη
Φλεβάρης Λευκάδα Διοικητική Μεταρρύθμιση Υπουργός Γ. Ραγκούσης
Μάρτης Κέρκυρα Αγροτική Οικονομία Υπουργός Κ. Μπατζελή
Μάρτης Λευκάδα Παιδεία Υπουργός Α. Διαμαντοπούλου
Μάρτης Κεφαλονιά Διοικητική Μεταρρύθμιση Υπουργός Γ. Ραγκούσης
Μάρτης Ζάκυνθος Αγροτική Οικονομία Υπουργός Κ. Μπατζελή
Μάρτης Κέρκυρα Διοικητική Μεταρρύθμιση Υπουργός Γ. Ραγκούσης

Ο Γραμματέας της Π.Ε.Ι.Ν.
Παναγιώτης Σκληρός

Επίσκεψη Βουλευτή και Νομάρχη σε Υπουργό και Υφυπουργό

NOMAΡΧΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ

ΛΕΥΚΑΔΑΣ

ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ & ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ

Λευκάδα 16-12-2009

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΝΟΜΑΡΧΗ-ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΜΕ ΥΠ. ΥΓΕΙΑΣ Μ. ΞΕΝΟΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΥ & ΥΦΥΠ. ΠΕΡΙΒ. ΚΛΙΜ. ΑΛΛΑΓΗΣ & ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ Θ. ΜΩΡΑΪΤΗ

Την Τρίτη 15-12-09 ο νομάρχης κ. Κ. Αραβανής και ο βουλευτής κ. Σπ. Μαργέλης συναντήθηκαν με την υπουργό Υγείας κ. Μαρ. Ξενογιαννακοπούλου και την ενημέρωσαν για θέματα που αφορούν το Νοσοκομείο Λευκάδας και συγκεκριμένα για την έλλειψη νοσηλευτικού και ιατρικού προσωπικού, για την χρηματοδότηση και άμεση δημοπράτηση της επισκευής και ανακαίνισης του παλαιού νοσοκομείου και για το μεγάλο αίτημα της Λευκάδας, την κατασκευή Νέου Νοσοκομείου.

Η κ. Υπουργός δεσμεύτηκε ότι άμεσα θα ενημερωθεί για τα θέματα που της ετέθησαν και σε σύντομο χρονικό διάστημα θα υπάρξει απάντηση.

Στη συνέχεια Βουλευτής και Νομάρχης συναντήθηκαν για δεύτερη φορά σε λίγο χρονικό διάστημα με τον υφ. Περιβάλλοντος Κλιματικών Αλλαγών και Ενέργειας κ. Θ. Μωραΐτη παρουσία υπηρεσιακών παραγόντων, για το θέμα της προώθησης και υπογραφής ΦΕΚ για το Σχέδιο του Περιγιαλίου, μελέτη που δημοπράτησε το Υπουργείο από το 1995 και αυτή τη στιγμή βρίσκεται για συνυπογραφή στο υπουργείο Πολιτισμού-Τουρισμού.

Ο κ. Υφυπουργός ανέλαβε τόσο ο ίδιος όσο και υπηρεσιακοί παράγοντες να επικοινωνήσουν με το υπουργείο Πολιτισμού για την άμεση προώθηση του Σχεδίου και έκδοσή του σε ΦΕΚ.

Η νέα περιφερειάρχης Ιονίων B. Αλεξανδρίδου σε πρωτοσέλιδο στον «Ελεύθερο Τύπο»

eleftheros_typos1«Αυτό που οι πληροφορίες μας αναφέρουν είναι ότι το θέμα που ερευνάται από μεγάλο δημοσιογραφικό συγκρότημα των Αθηνών, δεν αφορά μόνο το αυθαίρετο ξενοδοχείο της κυρίας Αλεξανδρίδου…», αναφέρεται στον ιστότοπο kefalonia PRESS, όπου είχε αναρτηθεί και παλιότερο άρθρο για τη νεοδιορισμένη Περιφερειάρχη, το οποίο και παραθέτουμε:

eleftheros_typos2

«Αναμένονται εξελίξεις για την νέα Περιφερειάρχη Ιονίων Νήσων

Από εγκυρότατες πηγές μαθαίνουμε ότι στις επόμενες ώρες θα υπάρξουν εξελίξεις στον διορισμό της νέας περιφερειάρχη Ιονίων Νήσων, κ. Βάσως Αλεξανδρίδου, τέτοιες που πιθανόν να τον ακυρώσουν.

Εάν συμβεί αυτό, τότε θα έχουμε μια δεύτερη γκάφα κόμα μεγαλύτερου βεληνεκούς της πρώτης, με τον διορισμό Νεοδημοκράτη ειδικού γραμματέα ΔΕΚΟ. Μόνο που στην περίπτωση της κας Αλεξανδρίδου το θέμα φαίνεται να είναι εξαιρετικά πολύπλοκο και νομικά δυσάρεστο.

christina_hotelΛάβαμε πριν από λίγο δημοσίευμα στο Blog tsipiraskostas.blogspot.com, που αφορά το ξενοδοχείο της κυρίας Αλεξανδρίδου:

Η καθόλα συμπαθής κα Αλεξανδρίδου, μοίραζε, στην εκδήλωση που έγινε από τους «φίλους του Ολύμπου» στις 30-8-2009 (βλέπε τις προηγούμενες αναρτήσεις), γιατί σου λέει το τερπνόν μετά του ωφελίμου!, και ένα διαφημιστικό φυλλάδιο του ξενοδοχείου που διαθέτει στην Καρίτσα του νομού Λάρισας…

Στην φωτογραφία εμφανίζονται μερικές πιθανές και σημαντικές παρανομίες, που καλό θα ήταν να διερευνηθούν, πριν η εν λόγω υποψηφία από την θέση της επιχειρήσει να σώσει και αυτή την Ελλάδα, το «περιβάλλον, την χωροταξία και τον τουρισμό» της χώρας μας. Δυστυχώς αυτή είναι η σημερινή Ελλάδα. Ανάξιοι πολίτες (όλοι μας), αξίων προγόνων. Καημένε Όλυμπε,…

Αυτή η αποκάλυψη του kefalonia Press φαίνεται να μην είναι η μόνη.

Άλλες δυο γυναίκες περιφερειάρχες δέχονται πυρά σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας ΕΘΝΟΣ.

Με τούτα και με τα άλλα, το θέμα των Γενικών Γραμματέων Περιφερειών φαίνεται να μπάζει από όλες τις πλευρές.

Μα είναι δυνατόν να διορίζουν περιφερειάρχες με βάση την… ποσόστωση των γυναικών;

Είναι δυνατόν να αφήνεται το ΕΣΠΑ, ο Αναπτυξιακός Νομος, οι επενδύσεις και οι σχέσεις μας με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, σε ανθρώπους που δεν έχουν ούτε τυπικά, ούτε ουσιαστικά προσόντα; Κατά τη ταπεινή μας γνώμη, σε αυτές τις θέσεις έπρεπε να επιλεγούν τεχνοκράτες και γνώστες αυτών των θεμάτων. Μιλάμε για την ανάπτυξη των περιφερειών, για διαχείριση τεράστιων κονδυλίων.

Θα το πληρώσουν οι περιφέρειες πολύ ακριβά αυτό. Θα χαθούν κονδύλια…

Πάντως, δεν φαίνεται να στέκονται για πολύ μερικές από τις περιφερειαρχίνες. Και μην πείτε ότι τις κυνηγάνε λόγω φεμινισμού! θα είναι μια φθηνή δικαιολογία.

Μάκη Φόρτε, δεν ετοιμάζεσαι σιγά-σιγά;»

Πηγή: kefalonia PRESS

Η ΠΟΛΥΠΟΘΗΤΗ

Η ΠΟΛΥΠΟΘΗΤΗ
Το ποίημα

ΕΛΛΗΝΑΣ η ευτυχία του να είσαι και η δυστυχία του να μην είσαι

ΕΛΛΗΝΑΣ η ευτυχία του να είσαι και η δυστυχία του να μην είσαι
το κείμενο

ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ

Άγγελος Σικελιανός ΑΓΙΑ ΚΥΡΙΑΚΗ Αγιος Νικήτας ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ανακοίνωση ανάλυση απόκριες κούλουμα Αποστόλης Μαυροκέφαλος απόψεις ΑΡΧΑΙΑ ΤΕΙΧΗ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ ΑΡΧΕΙΟ ΔΕΡΠΦΕΛΔ αρχιτεκτονική Αστεία ασφάλεια ΆυλονΣχεδιασμός αυτοκίνητο ΑΥΤΟΠΡΟΣΤΑΣΙΑ αυτοπροστασία Βαλαωρίτης ΒΑΛΑΩΡΙΤΗΣ ΝΑΝΟΣ Βιβλίο ΒΙΟΛΙ ΒΛΥΧΟ βλυχό γενεολογία ΓΕΝΙ Γένι ΓΙΑΟΥΖΟΣ γλέντι γλυκά ΓΛΥΚΕΡΙΑ ΓΟΛΕΜΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ ΔΙΑΠΡΕΠΕΙΣ ΛΕΥΚΑΔΙΤΕΣ ΔΙΑΣΗΜΟΙ ΛΕΥΚΑΔΙΤΕΣ Διασκέδαση διατήρηση ντόπιων σπόρων ΔΙΑΥΛΟΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ δικαιοσύνη δίκτυο ανταλλαγής σπόρων και αγαθών ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ Εγκλήματα έθιμα ΕΘΝΙΚΟΙ ΠΟΙΗΤΕΣ εκδόσεις ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΒΛΑΧΕΡΝΑΣ εκπαίδευση ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ 2014 ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ Ελληνικότητα εξυγείανση Εορταστική κουζίνα επικαιρότητα έργα ΕΥΓΕΝΙΟΣ ΒΟΥΛΓΑΡΗΣ ευζείν ΖΑΜΠΕΛΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΖΑΜΠΕΛΙΟΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΖΑΜΠΕΤΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ζωγραφική ΖΩΓΡΑΦΟΣ θάλασσα ΘΑΝΑΣΗΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΘΕΟΦΑΝΗΣ ΚΑΒΒΑΔΑΣ ιατρικά θέματα πρόληψης ΙΣΤΟΡΙΑ ιστορία ΙΣΤΟΡΙΚΟΣ ιστοριούλες διδακτικές ΚΑΒΒΑΔΑΙΟΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΣΚΕΥΗ ΑΡΧΑΙΑ καθημερινές συνήθειες Καθημερινότητα ΚΑΙΡΙΚΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ κάλαντα πρωτοχρονιάς καλλιτέχνες ΚΑΤΑΙΓΙΔΕΣ ΚΑΤΗΦΟΡΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ καïκια κερδίζοντας κινηματογράφος ΚΙΟΥΡΤΟΙ ΚΛΑΡΙΝΟ ΚΛΕΑΡΕΤΗ ΔΙΠΛΑ ΜΑΛΑΜΟΥ κοινωνία Κόλπος Βλυχού ΚΟΣΜΗΜΑΤΑ ΑΡΧΑΙΑ κουζίνα ΚΡΗΝΕΣ ΚΡΗΝΗ ΑΓΙΩΝ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ ΛΑΔΟΠΙΤΑ Λαϊκές εκφράσεις ΛΕΛΕΓΕΣ ΛΕΥΚΑΔΑ ΛΕΥΚΑΔΑ 1800 ΛΕΥΚΑΔΙΟΣ ΧΕΡΝ ΛΕΥΚΑΔΙΤΕΣ ΜΟΥΣΙΚΟΙ Λευκαδίτικα μαχαίρια λευκαδίτικη κουζίνα λιμάνι Οδυσσέα Λιμάνι του Οδυσσέα ΛΟΓΟΤΕΧΝΕΣ λογοτεχνία ΜΕΓΑΛΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ μοντελισμός μουσείο ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΕΛ.ΚΥΡ. μουσική μουσική παράδοση μουσικοί ΜΟΥΣΙΚΟΣ ΜΟΥΣΙΚΟΧΟΡΕΥΤΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ μπουράνο μύθοι αισώπου ΝΕΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ Νικόλαος Δ.Καββαδάς ΝΙΚΟΣ ΒΡΥΩΝΗΣ ΝΟΜΟΣ ΛΕΥΚΑΔΟΣ ντοκυμαντέρ Ο ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ οικονομία Ομηρική Ιθάκη ορθή διατροφή Πάλη για τα αυτονόητα ΠΑΝΗΓΥΡΙΚΟΣ 28 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ παράδοση ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ ΓΛΕΝΤΙ πατριδογνωσία Πέλιτη περιβάλλον πίστη ΠΟΙΗΣΗ ποίηση πολιτική ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΥΤΟΠΡΟΣΤΑΣΙΑ πολιτική αυτοπροστασία ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΑΥΤΟΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΕΛΛΑΔΑΣ πολιτιστικά ΠΟΡΟΣ ΠΟΡΦΥΡΑΣ ποτά πριάρι ΠΡΟΙΣΤΟΡΙΑ ΠΡΟΣΩΠΑ πρόσωπα ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΠΡΩΤΟΕΛΛΗΝΕΣ ΡΟΤΑΡΥ-ΤΕΚΤΟΝΙΣΜΟΣ ΣΒΟΡΩΝΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΣΙΚΕΛΙΑΝΟΣ ΑΓΓΕΛΟΣ σκαρί ΣΚΙΑΔΑΣ ΑΡΙΣΤΟΞΕΝΟΣ Σοφια Καλογεροπούλου ΣΟΦΙΑ ΚΟΚΚΙΝΟΥ ΣΤΑΜΑΤΕΛΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΣΤΑΜΟΣ στατιστικά ΣΤΙΧΟΥΡΓΟΙ ΣΥΒΟΤΑ σύγχρονη αρχιτεκτονική ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ σύγχρονη ιστορία ΣΥΛΛΕΚΤΙΚΟ ΚΑΤΩΧΩΡΙ 2009 ΜΟΥΣΙΚΟΧΟΡΕΥΤΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΣΥΛΛΕΚΤΙΚΟ ΚΑΤΩΧΩΡΙ 2010 ΟΜΑΔΙΚΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΊΣΕΙΣ ΣΥΛΛΕΚΤΙΚΟ ΚΑΤΩΧΩΡΙ 2012 Η ΝΕΟΛΑΙΑ σύλλογος Βλυχου ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΒΛΥΧΟΥ ΓΕΝΙΟΥ ΣΥΜΟΛ συνέντευξη ΣΥΝΘΕΤΗΣ συνταγές ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΣΑΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΑ ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΟΧΙ Ταινίες τέκτονες-μασόνοι-ροταριανοί τηλεόραση ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΤΗΣ ΜΑΡΙΑΣ τοπία ΤΟΠΙΟΓΡΑΦΟΣ ΕΝΤΟΥΑΡΝΤ ΛΗΑΡ τραγουδιστές υγεία ΥΓΙΕΙΝΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΥΔΑΤΙΝΟΙ ΠΟΡΟΙ ΠΟΣΙΜΟΥ ΥΜΝΟΙ ΑΝΑΣΤΑΣΙΜΟΙ Φάνης Καββαδάς ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ φωτογραφίες φωτογράφοι Χειροτεχνία ΧΡΗΣΤΟΣ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΨΑΡΕΜΑ

Δημοφιλείς αναρτήσεις


www.vlicho.blogspot.com

www.vlicho.blogspot.com

Ο ΚΟΛΠΟΣ ΤΟΥ ΒΛΥΧΟΥ

Ο ΚΟΛΠΟΣ ΤΟΥ ΒΛΥΧΟΥ
κάντε κλίκ για χαρτη κόλπου