Τετάρτη 18 Νοεμβρίου 2009

Προκήρυξη για την ενίσχυση μικρών και πολύ μικρών Επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στους τομείς Μεταποίησης – Τουρισμού - Εμπορίου- Υπηρεσιών στο πλαίσιο των Περιφερειακών Επιχειρησιακών Προγραμμάτων του ΕΣΠΑ 2007-2013

Περιγραφή

Ενίσχυση Μικρών και Πολύ Μικρών Επιχειρήσεων σε όλη την ελληνική επικράτεια μέσω των Περιφερειακών Επιχειρησιακών Προγραμμάτων του ΕΣΠΑ 2007-2013, που αφορούν στις ακόλουθες θεματικές ενότητες: - Μεταποίηση - Τουρισμός - Εμπόριο - Υπηρεσίες

Σε Ποιούς Απευθύνεται

Μικρές και Πολύ Μικρές Επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στις θεματικές ενότητες:
- Μεταποίηση
- Τουρισμός
- Εμπόριο
- Υπηρεσίες
Επίσης Μικρές και Πολύ μικρές Επιχειρήσεις που λειτουργούν με το σύστημα δικαιόχρησης (franchise) και υπάγονται σε μία από τις παραπάνω θεματικές ενότητες.
Επίσης Μικρές και Πολύ μικρές Επιχειρήσεις με μικτή δραστηριότητα (δηλ. για ενίσχυση ΚΑΔ από διαφορετικές θεματικές ενότητες) υπό προϋποθέσεις.
Το Πρόγραμμα υλοποιείται σύμφωνα με τους όρους και τις προϋποθέσεις της σχετικής ΚΥΑ Προκήρυξης. Αναλυτικότερη πληροφόρηση για τους όρους και προϋποθέσεις υπάρχει διαθέσιμη στην ΚΥΑ Προκήρυξης και τα σχετικά παραρτήματα στα Συνημμένα Αρχεία.

Τομείς Ενδιαφέροντος

Εμπόριο, Μεταποίηση, Τουρισμός, Υπηρεσίες

Γεωγραφική Περιοχή

Όλες οι περιφέρειες

Προϋπολογισμός

1.050.000.000 € (Συνολικός προϋπολογισμός της προκήρυξης που αφορά σε όλη την χώρα)

Όροι

Αναλυτικότερη πληροφόρηση για τους όρους και προϋποθέσεις υπάρχει διαθέσιμη στην ΚΥΑ Προκήρυξης και τα σχετικά παραρτήματα στα Συνημμένα Αρχεία.

Διαρθρωτικό Ταμείο

Αναλυτικότερη πληροφόρηση για τους όρους και προϋποθέσεις υπάρχει διαθέσιμη στην ΚΥΑ Προκήρυξης και τα σχετικά παραρτήματα στα Συνημμένα Αρχεία.

Επιχειρησιακό Πρόγραμμα

Ε.Π. Δυτικής Ελλάδας - Πελοποννήσου - Ιονίων Νήσων

Προθεσμία Υποβολής Αιτήσεων

από 1/9/2009 έως 18/12/2009

Τρίτη 17 Νοεμβρίου 2009

η μαγεία του κινηματογράφου απο έναν μαγεμένο...

"Μετείκασμα" και ο Κινηματογράφος γεννήθηκε.



Θα προσπαθήσω να σας εξηγήσω με απλά λόγια και λόγω επαγγελματικής απασχόλησης ,τι κρύβεται πίσω από την μεγάλη οθόνη και την μαγεία μιας κινηματογραφικής προβολής.


Ο κινηματογράφος βασίζεται σε ένα ελάτωμα του ανθρώπινου ματιού ,που ονομάζεται "μετείκασμα", ένας στιγμιαίος οπτικός ερεθισμός διαρκεί αρκετά αφού εξαφανιστεί η αιτία που το προκάλεσε γιατί χρειάζεται επεξεργασία από τον εγκέφαλο . Η εικόνα (είδωλο) που σχηματίζεται στον αμφιβληστροειδή από ένα αντικείμενο δεν χάνεται αμέσως , αλλά παραμένει και μετά την εξαφάνιση του. Η εντύπωση της εικόνας εξακολουθεί να διαρκεί ακόμα 1/16 περίπου του δευτερολέπτου , πάνω στο οπτικό νεύρο , λόγω αδράνειας ,το μάτι δηλαδή δεν μπορεί να δει πάνω από 24 φωτογραφίες το δευτερόλεπτο. Αντίθετα από την μέλισσα που βλέπει χίλιες εικόνες ταυτόχρονα. Ο κινηματογράφος στηρίζεται πάνω σε αυτή την αρχή για να λειτουργήσει δεν είναι τίποτα άλλο δηλαδή από μια αλληλουχία φωτογραφιών που κινούνται με 24 καρέ το δευτερόλεπτο όπως λέγεται η μια φωτογραφία στην κινηματογραφική ορολογία , όλες μαζί οι φωτογραφίες αποτελούν το κινηματογραφικό φιλμ. Έτσι πριν ακόμα εξαφανιστεί το μετείκασμα της μιας εικόνας, να έρχεται η άλλη εικόνα, τότε οι εικόνες αυτές "συγχωνεύονται" και δημιουργούν μια συνεχή ροή εντυπώσεων. Με αυτόν τον τρόπο ο κινηματογράφος δίνει την εντύπωση της κίνησης.
Το φιλμ που έχει επικρατήσει είναι με πλάτος 35 χιλιοστών του μέτρου αποτελείται τα τελευταία χρόνια τουλάχιστον από ένα πολύ ανθεκτικό πλαστικό υλικό όπου πάνω του τυπώνονται οι φωτογραφίες , αν ξύσουμε δηλαδή ένα φιλμ από την πίσω του πλευρά που είναι το χρώμα η φωτογραφία θα καταστραφεί. Δεξιά και αριστερά υπάρχουν μικρές τρύπες ,αυτές βοηθούν το φιλμ να κινείται με ασφάλεια και σταθερότητα στις κινηματογραφικές μηχανές. Κάθε 4 τρύπες είναι και μια φωτογραφία , στο βωβό κινηματογράφο η εικόνα έπιανε όλο τον ωφέλιμο χώρο στο διάστημα που υπήρχε ανάμεσα στις τρύπες που έχει το φιλμ και από τις δύο πλευρές , το φορμάτ δηλαδή η σχέση ύψους και πλάτους της εικόνας ήταν 18*24 χιλιοστά. Αυτό άλλαξε στον ηχητικό κινηματογράφο που χρειάστηκε ένα μέρος από την περιοχή αυτή για να χωρέσει το κανάλι του ήχου έτσι η εικόνα περιορίστηκε από την μία πλευρά έγινε όμως πολύ τετράγωνη. Έτσι περιορίστηκε από πάνω και κάτω για να γίνει πάλι παραλληλόγραμμη. Το τελικό φορμά έγινε 16*22.
Οι τελικές διαστάσεις στην πόρτα της μηχανής προβολής είναι περίπου 15*21 δηλαδή 4 :3 .

Το φορμάτ αυτό ονομάζεται Φλατ και έχει το δικό του φακό υπάρχει όμως και το Σινεμασκόπ που η λήψη γίνεται με αναμορφωτικούς φακούς που "συμπιέζουν" οριζόντια την εικόνα ώστε στο ίδιο πλάτος να καλυφθεί περισσότερος χώρος. Στην προβολή τώρα χρειάζεται ο αντίστοιχος αναμορφωτικός φακός που θα "τεντώνει" την εικόνα οριζόντια , ώστε να ξαναπάρει την αρχική της φόρμα και να γίνει πανοραμική η προβολή με την σχέση πλάτους- ύψους 2,35 : 1

Το φιλμ έρχεται από τις εταιρίες παραγωγής σε κομμάτια για ευκολότερη και πιο ασφαλή μεταφορά μέσα σε πλαστικά κουτιά που λέγονται πράξεις η κάθε πράξη περιέχει ταινία ίση με 20 λεπτά περίπου χρόνου προβολής έχουν αρίθμηση και πρέπει να γίνει το μοντάζ η ένωση των πράξεων σε μία ενιαία ταινία.


Το μοντάζ γίνεται στην αερολέζα είναι ένα μοτέρ που γυρνάει τις μπομπίνες που μέσα τυλίγεται το φιλμ.


Η ένωση των πράξεων στο μοντάζ γίνεται με την κολέζα μια συσκευή που βοηθάει στο κόψιμο της ταινίας με ακρίβεια και την ένωση με ειδικό σελοτέιπ , εδώ θέλει προσοχή γιατί αν δε κοπεί ακριβώς το καρέ γίνεται το "κατράζ" δηλαδή η εικόνα κατά την προβολή να κόβεται από πάνω και να εμφανίζεται στο κάτω μέρος της εικόνας.


Αφού ολοκληρωθεί το μοντάζ από τις μπομπίνες που χωρούν περίπου μια ώρα ταινία με την βοήθεια αυτού του καροτσιού φορτώνεται πάνω στα πλατό.

Το πλατό είναι μια συσκευή με οριζόντιους μεταλλικούς δίσκους που κινούνται δίπλα στην μηχανή προβολής και ο σκοπός είναι να τροφοδοτούν την μηχανή προβολής με το φιλμ ,χρειάζονται δυο δίσκοι για να γίνει η προβολή ο ένας δίσκος ξετυλίγει την ταινία και την προωθεί στην μηχανή και ο άλλος δίσκος τυλίγει την ταινία που έχει προβληθεί μόλις πριν στην οθόνη προβολής.

Αυτός ο διακόπτης που προσαρμόζεται στο κέντρο ρυθμίζει την ροή του φιλμ από το πλατό προς την μηχανή προβολής καθώς η ταχύτητα της μηχανής είναι σταθερή και η τροφοδότηση του φιλμ πρέπει να γίνεται απρόσκοπτα.

Η μηχανή προβολής δέχεται το φίλμ από πάνω και ανάποδα με τον ήχο στα δεξιά το φιλμ έρχεται ανάποδα γιατί στην προβολή η εικόνα αντιστρέφεται ,το κάτω προβάλλεται πάνω και το δεξί γίνεται αριστερό στην οθόνη προβολής.

Πίσω ακριβώς από τους φακούς υπάρχει η πόρτα που ανάλογα με το φορμάτ της ταινίας ρυθμίζει το περίγραμμα της ταινίας δηλαδή αφήνει το φως να περνάει σε συγκεκριμένες διαστάσεις ανάλογα με το αν η ταινία είναι φλατ η σινεμασκόπ με την αλλαγή των φακών αλλάζει αυτόματα και η πόρτα.

Το φως έρχεται από το σώμα της μηχανής προβολής από αυτήν την λάμπα βολταϊκού τόξου 2500 , 3000,3500 watt ανάλογα με το μήκος της προβολής επιλέγουμε και πιο πολλά watt το φως παράγεται από την εκκένωση και μεταπήδηση του ρεύματος σε 2 ακίδες βολφραμίου , μέσα σε αέριο xenon. Το φως που παράγεται από αυτήν την διαδικασία είναι πολύ ισχυρό και πολύ πιο καθαρό προσομοιώνοντας το ηλιακό φως , είναι πολύ λευκό και έχει υψηλή θερμοκρασία γι αυτό χρειάζεται ο χώρος της λάμπας να εξαερίζεται και η καμπίνα προβολής να μην ξεπερνάει τους 25 βαθμούς έτσι χρειάζεται όση ώρα δουλεύει η μηχανή να υπάρχει ψύξη στο χώρο, η ταινία δεν καίγεται επειδή κινείται αν για κάποιο λόγο σταματήση να κινείται καίγεται.

Το φως συγκεντρώνεται με αυτόν τον καθρέπτη πάνω στους φακούς και στην επιθυμητή διάσταση έτσι ώστε να υπάρχει ομοιομορφία φωτισμού δηλαδή όλα τα σημεία της οθόνης να φωτίζονται με την ίδια ένταση.

Ο καθρέφτης ρυθμίζεται από τις τρύπες που υπάρχουν στο πίσω μέρος της μηχανής , μπορούμε να τον μετακινήσουμε μπρος- πίσω ,δεξιά- αριστερά πάνω και κάτω έτσι ώστε να επιτύχουμε το επιθυμητό αποτέλεσμα στην εστίαση της φωτεινής πηγής. Την λάμπα την ελέγχουμε μέσα από ειδικά τζάμια γιατί απευθείας θα μας κάψει τα μάτια. Η ζωή της λάμπας είναι 1500 ώρες και μετά πρέπει να την αλλάζουμε αν φθαρεί αρχίζει και φτερουγίζει η φλόγα της.

Η προβολή γίνεται μέσα από ένα ειδικό τζάμι για λόγους ηχομόνωσης και για να μην υπάρχουν διαθλάσεις πάνω στην προβολή . Το πανί προβολής είναι ειδικό με μικρές τρύπες που απορροφούν το περίσσιο φώς και να μην έχει αντανακλάσεις και με ειδικές ουσίες που φωσφορίζουν για καλύτερη ποιότητα εικόνας.

Υπάρχουν δυο αναγνώστες πάνω στην μηχανή για τον ήχο ο ένας είναι για τον αναλογικό ήχο και ο άλλος για τον ψηφιακό ο αναλογικός είναι δεξιά όπως κατεβαίνει το φιλμ δίπλα στην εικόνα και ο ψηφιακός γράφεται στα κενά που αφήνουν οι τρύπες που υπάρχουν για την προώθηση του φιλμ.

Ο ήχος από την μηχανή πάει στον αποκωδικοποιητή όπου γίνεται η επεξεργασία του ήχου συγχρονίζεται με την εικόνα γιατί σε άλλο χρόνο διαβάζεται ο ήχος και σε άλλο σημείο η εικόνα ,αφού αποκωδικοποιηθή οδηγείται στους ενισχητές και από εκεί στα ηχεία έτσι ο ήχος διαφοροποιείται στο κεντρικό ηχείο που είναι για την φωνή στο δεξί και στο αριστερό στο αριστερό και δεξή περιφερειακό ήχο στον ήχο από πίσω στην αίθουσα, και τα γούφερ.

Yπάρχει και ένα άλλο πιο εξελιγμένο σύστημα ήχου το DTS o ήχος έρχεται μαζί με την ταινία σε 2 DVD κατά την γνώμη το DTS παράγει αρκετά καλύτερο ήχο.

Ο ήχος φορτώνεται σε σκληρό δίσκο.


Και η ταινία περνάει από ένα ειδικό αναγνώστη που ρυθμίζει τον χρονισμό της εικόνας με τον ήχο του DTS που είναι στο σκληρό δίσκο. Ο time code για τον συγχρονισμό είναι γραμμένος δίπλα στον αναλογικό ήχο πάνω στο φιλμ.





Όλες οι μηχανές είναι συνδεμένες με υπολογιστή και από εκεί ελέγχουμε σε τι κατάσταση βρίσκεται η κάθε προβολή , πόσο χρόνο θέλει για το κάθε βήμα της η μηχανή , τι να κάνει στην κάθε περίπτωση, δηλαδή πότε θα κάνει διάλειμμα τι φώτα να ανάψει τι μουσική να βάλει και πότε θα ξεκινήσει θα σταματήσει τη φακό να βάλει τη ήχο και γενικότερα αν είναι στο αυτόματο ότι αυτοματισμό θέλουμε να δημιουργήσουμε. Μπορεί ακόμα με το κατάλληλο εξοπλισμό το ίδιο φίλμ να παίζεται σε όλες της μηχανές προβολής ταυτόχρονα με διαφορά λίγων δευτερολέπτων δηλαδή όση ώρα χρειάζεται το φιλμ να πάει από την μία μηχανή στην άλλη. Το μόνο που χρειάζεται είναι να περαστή η ταινία στην μηχανή κάθε φορά που τελειώνη μια ταινία όλα τα άλλα γίνονται αυτόματα.




Τώρα πως αντιλαμβάνεται η μηχανή πότε να αλλάξει φακό πότε να κάνει διάλλειμα πότε να ξεκινήσει και πότε να σταματήσει το ρυθμίζουμε εμείς στο μοντάζ. Βάζουμε κάτι αυτοκόλλητες μεταλλικές ταινίες πάνω στο φιλμ στα σημεία που έχουμε επιλέξει εμείς η μηχανή κάνει κάποια συγκεκριμένα βήματα τα ειδικά αυτά αυτοκόλλητα περνώντας από του αντίστοιχους αναγνώστες δίνουν την εντολή στην μηχανή να εκτελεί ορισμένες λειτουργίες που έχουμε ορίσει εμείς μέσα από τον υπολογιστή. Τώρα οι χρόνοι μετρούνται μετά την πρώτη προβολή της ταινίας και μένουν στην μνήμη , μετά ξέρουμε ακριβώς τους χρόνους που εκτελούνται οι διάφορες διεργασίες πάνω στην προβολή. Η μηχανή έχει και διάφορες δικλίδες ασφαλείας ώστε αν συμβεί κάτι να μην παθαίνει ζημιά ούτε το φιλμ ούτε τα μηχανικά μέρη όσο αυτό βέβαια είναι εφικτό.
Το πιο σημαντικό τεχνούργημα πάνω στην μηχανή προβολής είναι ο "σταυρός" που κάνει και όλη την δουλειά είναι ένα οδοντωτό ράουλο ένα από τα τρία οδοντωτά που υπάρχουν για να προωοθούν το φιλμ μπροστά από την πόρτα για να δεχτεί την δέσμη φωτός από το φανάρι. Ο σταυρός μετακινεί το φιλμ καρέ καρέ ακινητοποιώντας για κλάσματα του δευτερολέπτου το καρέ πάνω στην πόρτα για να γίνει η έκθεση του στην φωτεινή πηγή και περνώντας το φως από το ακινητοποιημένο φιλμ στο φακό και από το φακό να αποτηπωθεί εστιασμένο και νετ όπως λέμε στην οθόνη προβολής. Ο σταυρός πραγματοποιώντας μια πλήρη περιστροφή σταματάει 4 φορές περνάνε 4 καρέ και κάνει 6 περιστροφές το δευτερόλεπτο άρα 4*6=24 καρέ το δευτερόλεπτο είναι αυτά που προλαβαίνει να δει το ανθρώπινο μάτι. Τώρα την ώρα που ο σταυρός μετακινεί την ταινία από το ένα καρέ στο άλλο με συνεχείς διακοπτόμενες κινήσεις για να μην φανεί πάνω στην οθόνη το κενό που υπάρχει από το ένα καρέ στο άλλο καθώς περνάει από την πηγή του φωτός ένας φωτοφράκτης που είναι συγχρονισμένος με την κίνηση του σταυρού , διακόπτη την παροχή φωτός καθώς παρεμβαίνει ενδιάμεσα στη λάμπα και την οπή προβολής. Δηλαδή το φως περνάει μόνο όταν το καρέ είναι ακινητοποιημένο όταν μετακινείτε δεν υπάρχει φως η προβολή μαυρίζει εντελώς. Επειδή αυτό γίνεται πολύ γρήγορα δεν το αντιλαμβάνεται το ανθρώπινο μάτι και με την βοήθεια του μετεικάσματος το μάτι βλέπει μόνο την εικόνα και όχι το μαύρισμα της οθόνης. Με αυτό τον τρόπο αποδίδεται τόσο ρεαλιστικά και αληθοφανής η κίνηση μέσω διαδοχικών στατικών εικόνων.
Τώρα για να μην διακόπτεται η σταθερή ροή του φιλμ μια και ο σταυρός κάνει διακοπτόμενη κίνηση και σε όλα τα άλλα ράουλα η κίνηση του φιλμ είναι συνεχής πρέπει να αφήσουμε πριν και μετά από τον σταυρό μπούκλες δηλαδή λίγο "αέρα" στο φιλμ να μπορεί να κινείται και όταν το ακινητοποιεί ο σταυρός, γιατί διαφορετικά το φιλμ θα έσπαγε σε κάθε προσπάθεια του σταυρού να ακινητοποιήσει το φιλμ.

Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 2009

1,5 δις δρχ μας στοιχίζει το πολιτικό γραφείο του κ. Πάγκαλου



Πριν ένα περίπου μήνα η βουλευτής του ΚΚΕ κ. Λιάνα Κανέλλη σε πρωινή εκπομπή του τηλεοπτικού σταθμού MEGA είχε χαρακτηρίσει τον σημερινό αντιπρόεδρο της κυβέρνησης κ. Θ. Πάγκαλο ως ....«μεγάλο τραγουδιστή» που κάποτε έλεγε ότι «εάν ο Γ. Παπανδρέου γίνει πρωθυπουργός εγώ θα φύγω από το ΠΑΣΟΚ».

Ο κ. Παπανδρέου έγινε πρωθυπουργός και σκεπτόμενος προφανώς ότι μια φυγή του κ. Πάγκαλου θα ήταν ...τεράστια (κυριολεκτικώς) απώλεια για το σοσιαλιστικό (?) κόμμα, τού ανέθεσε την αντιπροεδρία της κυβέρνησης με αρμοδιότητες συντονισμού του κυβερνητικού έργου σε θέματα ΚΥΣΕΑ.

Άλλωστε, έχει τεράστια εμπειρία ως ....συντονιστής. Θυμηθείτε την εποχή των Ιμίων, όσο και την περίοδο Οτσαλάν...Ο μοναδικός υπουργός Εξωτερικών που επί των ημερών του έκαναν οι Τούρκοι απόβαση σε ελληνικό έδαφος κι αυτός .....βρισκόταν σε tok show!!
Η ικανότητα του στον συντονισμό είναι παροιμιώδης: .....«Να πούμε ότι την σημαία την πήρε ο αέρας και να κλείσουμε την υπόθεση».

Αυτά βέβαια είναι καταγεγραμμένα στην πολύ πρόσφατη ιστορία μας, αλλά ως λαός με κλινικά συμπτώματα πολιτικού Αλτσχάϊμερ τα λησμονούμε. Αυτό το γνωρίζει πολύ καλά ο κ. Πάγκαλος και με μεγάλη χαρά ανέλαβε τον ρόλο τού χωρίς ουσιαστικές αρμοδιότητες ( εκτός των ....ειδικών αποστολών) αντιπροέδρου.

Αμέσως υπογράφει την 3/19.10.2009 απόφασή του (κοινή με τον μετέχοντα στα ΔΣ του ΟΤΕ όταν η SIEMENS είχε μετονομαστεί σε MIZENS, κ.Παπακωνσταντίνου), με τον βαρύγδουπο τίτλο “Σύσταση Πολιτικού Γραφείου του Αντιπροέδρου της Κυβέρνησης και ενιαίων θέσεων ειδικών συμβούλων – συνεργατών , μετακλητών διοικητικών υπαλλήλων και αποσπασμένων υπαλλήλων του Δημοσίου ή Νομικού Προσώπου του Δημοσίου Τομέα”.

Η απόφαση τους δημοσιεύεται στο ΦΕΚ υπ’ αριθμ. 2316 της 30ης Οκτωβρίου 2009, τεύχος Β΄. Σύμφωνα λοιπόν με την απόφαση τους:
«1. Συνιστάται από 8.10.2009 (....Αναδρομικά ;) Πολιτικό Γραφείο του Αντιπροέδρου της Κυβέρνησης για να επικουρεί στο έργο του τον Αντιπρόεδρο της Κυβέρνησης
2. Στο ως άνω Πολιτικό Γραφείο συνιστώνται, για την εκπλήρωση του σκοπού του, 10 (δέκα) θέσεις μετακλητών διοικητικών υπαλλήλων και 5 (πέντε) ενιαίες θέσεις ειδικών συμβούλων και ειδικών συνεργατών.

3. Στο ως άνω Πολιτικό Γραφείο για την εκπλήρωση του σκοπού του, αποσπώνται μέχρι 5 (πέντε) υπάλληλοι του Δημοσίου ή Νομικού Προσώπου του Δημοσίου Τομέα».Η διατύπωση του ΦΕΚ όπως διαπιστώνετε και εσείς λαμβάνει χαρακτήρα ....δελφικού χρησμού. Δέκα πέντε (15) υπάλληλοι συνολικά για το γραφείο του -χωρίς ουσιαστικού περιεχομένου- Αντιπροέδρου ή ...είκοσι(20) ;

Τα πιο καλά έρχονται στην συνέχεια όπου εν μέσω τεραστίου δημοσιονομικού «στραγγαλισμού» και εν μέσω διαφόρων φωνών περί... κατασπατάλησης του δημοσίου χρήματος οι δύο Υπουργοί (Πάγκαλος και Παπακωνσταντίνου) αποφασίζουν ότι: «4. Από τις διατάξεις της απόφασης αυτής προκαλείται δαπάνη σε βάρος του κρατικού προϋπολογισμού ύψους 227.000 ευρώ περίπου, για το τρέχον οικονομικό έτος 2009, 1.123.000 ευρώ περίπου για το 2010 και 1.015.000 ευρώ περίπου, για καθένα από τα επόμενα έτη (2011-2014)».

Δηλαδή για να καταλάβουμε απλά: Σε μια κυβέρνηση που ευαγγελίζεται τον περιορισμό των δαπανών, σε μια οικονομία χρεοκοπημένη (κατά τους ίδιους), δημιουργείται μια θέση Αντιπροέδρου , άνευ ουσιαστικού περιεχομένου (εκτός του ρόλου του bulldog και ...των ειδικών αποστολών που έτσι και αλλιώς δεν χρειάζονται αυτή την τεράστια γραμματειακή υποστήριξη ) η οποία θα μας στοιχίσει 4,17 εκατομμύρια Ευρώ για μια τετραετία.

Και επειδή από τότε που μπήκε το Ευρώ στην ζωή μας έχουμε πάθει μια ομαδική παράκρουση , υπενθυμίζω ότι το ανωτέρω ποσόν αντιστοιχεί σε... 1,5 δισεκατομμύριο παλαιές δραχμούλες!

Κουίζ:
Πόσο αμείβεται ετησίως και κατά μέσο όρο το προσωπικό του πολιτικού γραφείου του κ. Πάγκαλου. Μια απλή διαίρεση θα βοηθήσει! Μόνο για καλό και κακό να .....κάθεστε πριν την κάνετε!
Κάποιοι από την κυβέρνηση κοροϊδεύουν... κάποιους. Ποιους αλήθεια; Μήπως όλους εμάς;

Σαν το σκύλο του Βαλαωρίτη


Κάποτε στο αρχοντικό του Βαλαωρίτη στη Μαδουρή είχαν ένα σκύλο που φύλαγε το σπίτι αλλά έμενε με την οικογένεια κι έτσι είχε καλομάθει στο καλό φαγητό και τη ζεστασιά.

Η οικογένεια πήγε κάποια φορά ταξίδι, άφησαν λοιπόν το σκύλο να τον προσέχει ο φύλακας της Μαδουρής ένας φτωχός άνθρωπος που υποσχέθηκε να τον έχει σαν παιδί του.

Πράγματι ο άνθρωπος ότι φτωχικό είχε για τα παιδιά του το έδινε και στο σκύλο σαν να ήτανε κι εκείνος μέλος της οικογένειας, όμως ο σκύλος δεν καταδεχόταν να φάει το φτωχικό του φύλακα και των παιδιών του, δεν του άρεσε καθόλου και πως να του αρέσει το ψωμί και το γάλα συγκρινόμενο με το κρεατάκι που τον τάιζαν στο αρχοντικό.

Στεναχωριόταν ο φύλακας και οι δικοί του που δεν έτρωγε ο σκύλος κι όλο αδυνάτιζε.
Προσπάθησαν πάρα πολλές φορές δεν γινόταν τίποτε αρνιόταν πεισματικά ακόμα και να δοκιμάσει το μύριζε κι αποχωρούσε.

Μια μέρα λοιπόν ο φύλακας έτρωγε λίγο ψωμί με λάδι και δάγκωνε κι ένα χοντρό κρεμύδι. Όταν το είδε ο σκύλος που τον είχε ζώσει άγρια η πείνα του έτρεχαν τα σάλια ...
Του λέει τότε ο φύλακας "ρε μπαγάσα σε έκοψε η πείνα αλλά δεν σε αφήνει η καλοπέραση να ρίξεις τη αφεντομουτσουνάρα σου και να καταδεχτείς στο φτωχικό μου το φαΐ κι ας το ζηλεύεις, αλλά έρχεται η πείνα να θα σε διδάξει πάρε αυτό είναι το τελευταίο που πετάω και χαραμίζω...!"
Τότε του πετάει το δαγκωμένο κρεμμύδι ...και ώ του θαύματος ο σκύλος το πιάνει στον αέρα και το κάνει μια μπουκιά ,από τη στιγμή εκείνη δεν ξανάκανε τον ακατάδεκτο...

Αυτή την ιστοριούλα μου την έλεγε ο πατέρας μου όταν ήμουνα μικρός και δεν έτρωγα το φαί μου επειδή μου φαινότανε κατώτερο των απαιτήσεων μου.Και είχε αποτέλεσμα απόδειξη... το σήμερα!!!

Βρήκα όμως την αληθινή ιστορία του επεισοδίου που αφορά τον πολιτικό Μαχαίρα και τον Γιώργο Καββαδά Τζέλαιο και είναι πιο πρόσφατο γεγονός.
Η διαφορά είναι πως ο σκύλος δεν υπήρξε αριστοκράτης και σνομπ αλλά τον "ψόφησε" στην πείνα ο Τζέλαιος που ήταν πάμφτωχος και είχε παιδιά που πεινούσαν οπότε προτίμησε τα παιδιά του από το σκύλο του πολιτικού.

Όταν επέστρεψε δε ο πολιτικός και είδε το χάλι του σκύλου που ήταν πετσί και κόκκαλο ρώτησε το Τζέλαιο γιατί δεν τον τάιζε το σκύλο του αφού του είχε δώσει λεφτά να του αγοράζει κάθε μέρα κρέας.

Εκείνος του απάντησε πως τον τάιζε αλλά αρρώστησε και αδυνάτισε, αλλά τώρα τελευταία συνήλθε αφού τον έμαθε να τρώει όλα τα φαγητά και του λέει κοίτα...
Του πετάει λοιπόν ένα κρεμμύδι ακαθάριστο και ο σκύλος που το έπιασε στον αέρα το έκανε μια μπουκιά με τα φλούδια!
"Είδες του λέει τώρα τα τρώει όλα...."κόκαλο ο Μαχαίρας!!!

Καρναβάλι 2010

Μια πρόταση που είναι αίτημα πολλών καρναβαλιστών αλλά και η πλέον σωστή, τέθηκε στην πρώτη συνάντηση που έγινε για το φετινό καρναβάλι. Η παρέλαση των αρμάτων να γίνει στην ανατολική παραλία και όχι μέσα στην αγορά που είναι τόσο επικίνδυνα.
Πρόκειται για ένα καλό βήμα που θα πρέπει και να υλοποιηθεί. Στην ανακοίνωση αναφέρεται:

“Την Δευτέρα 9/11/09 συνεδρίασε η Καρναβαλική επιτροπή με την συμμετοχή των υπευθύνων του Πνευματικού Κέντρου και καρναβαλιστών.
Στη σύσκεψη αυτή ( που δυστυχώς συμμετείχαν ελάχιστοι από τους καρναβαλιστές) επισημάνθηκαν τα προβλήματα που παρουσιάζει ο χώρος πραγματοποίησης της Καρναβαλικής παρέλασης (Κεντρική Αγορά) λόγω της στενότητας του δρόμου και του συνωστισμού που παρατηρείται, με κίνδυνο ατυχημάτων. Επίσης συζητήθηκαν και άλλα θέματα για την καλλίτερη διοργάνωση των Καρναβαλικών εκδηλώσεων.
Η Καρναβαλική επιτροπή μετά την ανταλλαγή απόψεων αποφασίζει να προτείνει προς το Δ/ΚΟ Συμβούλιο του Πνευματικού Κέντρου τα παρακάτω:
1)Να πραγματοποιηθεί η Παρέλαση των μαθητών των σχολείων και η είσοδος του καρνάβαλου την Τσικνοπέμπτη 4/2 ώρα 3μμ κατά μήκος της Κεντρικής Αγοράς με κατάληξη την Κεντρική Πλατεία που θα πραγματοποιηθεί το πάρτυ για τα παιδιά.
2)Να συγκροτηθεί επιτροπή αποτελούμενη από έναν εκπρόσωπο του Πνευματικού Κέντρου και δύο εκπροσώπους των καρναβαλιστών , η οποία θα κάνει επιλογή των αρμάτων και πεζών που θα μετέχουν στην παρέλαση της Κυριακής 14/2 ώστε την τελευταία στιγμή να μην μπαίνουν άτομα που ενοχλούν την παρέλαση.
3)Να γίνει αλλαγή του χώρου πραγματοποίησης της παρέλασης και να πραγματοποιηθεί η παρέλαση της Κυριακής στο δρόμο της Ανατολικής Παραλίας. Η συγκέντρωση πεζών και αρμάτων να γίνει στο δρόμο προς το ΚΤΕΛ και η παρέλαση να ξεκινήσει από τον κόμβο που έχει δημιουργηθεί στην Αστυνομία – Ανατολική Παραλία- έμπροσθεν των ξενοδοχείων και στην διασταύρωση τα οχήματα να κατευθυνθούν στην οδό Αγγ.Σικελιανού και οι καρναβαλιστές να κατευθυνθούν προς την Κεντρική Πλατεία όπου εκεί θα παρουσιάσουν τα γκρουπ το πρόγραμμα τους στο πατάρι και θα γίνει και η απονομή βραβείων
4)Να συγκροτηθεί επιτροπή αποτελούμενη από εκπροσώπους όλων των Πνευματικών Κέντρων των Δήμων Λευκάδας ,η οποία θα επιλέξει τα πεζά και τα άρματα που θα βραβευτούν.
5) Η παρέλαση της Κυριακής 14/2 να ξεκινήσει στις 4 το απόγευμα.
Το Δ/ΚΟ Συμβούλιο του Πνευματικού Κέντρου θα συνεδριάσει την ΔΕΥΤΕΡΑ 23 Νοεμβρίου ώρα 18.30 όπου θα ληφθούν οι ανάλογες αποφάσεις. ΄Οσοι επιθυμούν μπορούν να παρακολουθήσουν την συνεδρίαση.

Η ΚΑΡΝΑΒΑΛΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ”

τι συνθήκες επικρατούν στο Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό 'Ιδρυμα Λευκάδας;

H παρακάτω επιστολή αναρτήθηκε στο troktiko και αξίζει τον κόπο της αναδημοσίευσης:

“Η κατάσταση που επικρατεί στα ΑΤΕΙ της χώρας είναι γνωστή σε όλους. Ειδικότερα όμως στο ΤΕΙ Ιονίων Νήσων στη Λευκάδα η κατάσταση είναι τραγική. Περιμένουμε από το καλοκαίρι να παρουσιάσουμε τις πτυχιακές μας αλλά ακόμη τίποτα. Το καλοκαίρι γιατί οι καθηγητές ετοίμαζαν τα θέματα για την εξεταστική και δεν είχαν χρόνο. Τον... Σεπτέμβρη γιατί μεταστεγάστηκε το TEI σε νέο χώρο. Τέλος Σεπτέμβρη γιατί περιμέναμε τις εκλογές μετά τις εκλογές γιατί είχαν άλλα σημαντικότερα θέματα οι αρμόδιοι και δεν προλάβαιναν να ορίσουν ημερομηνίες, τώρα δεν γίνεται γιατί η αναπληρώτρια Προϊσταμένη που έχει αναλάβει το θέμα αυτό, πήρε ένα μήνα άδεια και κανείς άλλος δεν επεμβαίνει. Θα μου πείτε τι είναι ένας μήνας ακόμη ..Άλλα σε ένα μήνα είναι και η ορκωμοσία και περιμέναμε και ένα χρόνο για να καταφέρουμε να παραδώσουμε την πτυχιακή μας αφού πάλι τέτοιες καθυστερήσεις είχαμε (Καθηγητές που μονίμως λείπανε ,που δεν υπέγραφαν να παραδώσουμε ή που απαντούσαν ..γιατί βιάζεστε να πάρετε πτυχίο;).Θεωρώ πως είναι άδικο από τη στιγμή που έχουμε παραδώσει από το καλοκαίρι να παρακαλούμε για να παρουσιάσουμε και να χάνουμε κ άλλο χρόνο χωρίς πτυχίο και χωρίς να μπορούμε να βρούμε δουλειά. (Όχι ότι με το πτυχίο είναι εύκολο…)"
Ένας εν δυνάμει Αιώνιος Φοιτητής»

Η ΦΙΛΑΡΜΟΝΙΚΗ ΤΗΣ ΛΕΥΚΑΔΟΣ ΣΤΟ ΜΕΓΑΡΟ ΦΙΛΩΝ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ




Μέσα στις 6 φιλαρμονικές που επελέγησαν από όλη την Ελλάδα για να παρουσιαστούν στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών στα πλαίσια της διοργάνωσης του Συλλόγου Φίλων της Μουσικής του Μεγάρου, είναι και η ιστορική Φιλαρμονική Εταιρεία Λευκάδας.

Η Φιλαρμονική μας παρουσιάστηκε στο Μέγαρο την Κυριακή 15 Νοεμβρίου στην αίθουσα Φίλων της Μουσικής. Ο σκοπός της διοργάνωσης ήταν να δημιουργηθέι ένα δύκτιο πόλεων της Ελλάδας που διαθέτουν μπάντες πνευστών μουσικών οργάνων .

Ευχόμαστε στην φιλαρμονική μας πάντα επιτυχίες

Η ΠΟΛΥΠΟΘΗΤΗ

Η ΠΟΛΥΠΟΘΗΤΗ
Το ποίημα

ΕΛΛΗΝΑΣ η ευτυχία του να είσαι και η δυστυχία του να μην είσαι

ΕΛΛΗΝΑΣ η ευτυχία του να είσαι και η δυστυχία του να μην είσαι
το κείμενο

ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ

Άγγελος Σικελιανός ΑΓΙΑ ΚΥΡΙΑΚΗ Αγιος Νικήτας ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ανακοίνωση ανάλυση απόκριες κούλουμα Αποστόλης Μαυροκέφαλος απόψεις ΑΡΧΑΙΑ ΤΕΙΧΗ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ ΑΡΧΕΙΟ ΔΕΡΠΦΕΛΔ αρχιτεκτονική Αστεία ασφάλεια ΆυλονΣχεδιασμός αυτοκίνητο ΑΥΤΟΠΡΟΣΤΑΣΙΑ αυτοπροστασία Βαλαωρίτης ΒΑΛΑΩΡΙΤΗΣ ΝΑΝΟΣ Βιβλίο ΒΙΟΛΙ ΒΛΥΧΟ βλυχό γενεολογία ΓΕΝΙ Γένι ΓΙΑΟΥΖΟΣ γλέντι γλυκά ΓΛΥΚΕΡΙΑ ΓΟΛΕΜΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ ΔΙΑΠΡΕΠΕΙΣ ΛΕΥΚΑΔΙΤΕΣ ΔΙΑΣΗΜΟΙ ΛΕΥΚΑΔΙΤΕΣ Διασκέδαση διατήρηση ντόπιων σπόρων ΔΙΑΥΛΟΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ δικαιοσύνη δίκτυο ανταλλαγής σπόρων και αγαθών ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ Εγκλήματα έθιμα ΕΘΝΙΚΟΙ ΠΟΙΗΤΕΣ εκδόσεις ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΒΛΑΧΕΡΝΑΣ εκπαίδευση ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ 2014 ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ Ελληνικότητα εξυγείανση Εορταστική κουζίνα επικαιρότητα έργα ΕΥΓΕΝΙΟΣ ΒΟΥΛΓΑΡΗΣ ευζείν ΖΑΜΠΕΛΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΖΑΜΠΕΛΙΟΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΖΑΜΠΕΤΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ζωγραφική ΖΩΓΡΑΦΟΣ θάλασσα ΘΑΝΑΣΗΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΘΕΟΦΑΝΗΣ ΚΑΒΒΑΔΑΣ ιατρικά θέματα πρόληψης ΙΣΤΟΡΙΑ ιστορία ΙΣΤΟΡΙΚΟΣ ιστοριούλες διδακτικές ΚΑΒΒΑΔΑΙΟΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΣΚΕΥΗ ΑΡΧΑΙΑ καθημερινές συνήθειες Καθημερινότητα ΚΑΙΡΙΚΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ κάλαντα πρωτοχρονιάς καλλιτέχνες ΚΑΤΑΙΓΙΔΕΣ ΚΑΤΗΦΟΡΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ καïκια κερδίζοντας κινηματογράφος ΚΙΟΥΡΤΟΙ ΚΛΑΡΙΝΟ ΚΛΕΑΡΕΤΗ ΔΙΠΛΑ ΜΑΛΑΜΟΥ κοινωνία Κόλπος Βλυχού ΚΟΣΜΗΜΑΤΑ ΑΡΧΑΙΑ κουζίνα ΚΡΗΝΕΣ ΚΡΗΝΗ ΑΓΙΩΝ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ ΛΑΔΟΠΙΤΑ Λαϊκές εκφράσεις ΛΕΛΕΓΕΣ ΛΕΥΚΑΔΑ ΛΕΥΚΑΔΑ 1800 ΛΕΥΚΑΔΙΟΣ ΧΕΡΝ ΛΕΥΚΑΔΙΤΕΣ ΜΟΥΣΙΚΟΙ Λευκαδίτικα μαχαίρια λευκαδίτικη κουζίνα λιμάνι Οδυσσέα Λιμάνι του Οδυσσέα ΛΟΓΟΤΕΧΝΕΣ λογοτεχνία ΜΕΓΑΛΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ μοντελισμός μουσείο ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΕΛ.ΚΥΡ. μουσική μουσική παράδοση μουσικοί ΜΟΥΣΙΚΟΣ ΜΟΥΣΙΚΟΧΟΡΕΥΤΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ μπουράνο μύθοι αισώπου ΝΕΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ Νικόλαος Δ.Καββαδάς ΝΙΚΟΣ ΒΡΥΩΝΗΣ ΝΟΜΟΣ ΛΕΥΚΑΔΟΣ ντοκυμαντέρ Ο ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ οικονομία Ομηρική Ιθάκη ορθή διατροφή Πάλη για τα αυτονόητα ΠΑΝΗΓΥΡΙΚΟΣ 28 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ παράδοση ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ ΓΛΕΝΤΙ πατριδογνωσία Πέλιτη περιβάλλον πίστη ΠΟΙΗΣΗ ποίηση πολιτική ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΥΤΟΠΡΟΣΤΑΣΙΑ πολιτική αυτοπροστασία ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΑΥΤΟΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΕΛΛΑΔΑΣ πολιτιστικά ΠΟΡΟΣ ΠΟΡΦΥΡΑΣ ποτά πριάρι ΠΡΟΙΣΤΟΡΙΑ ΠΡΟΣΩΠΑ πρόσωπα ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΠΡΩΤΟΕΛΛΗΝΕΣ ΡΟΤΑΡΥ-ΤΕΚΤΟΝΙΣΜΟΣ ΣΒΟΡΩΝΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΣΙΚΕΛΙΑΝΟΣ ΑΓΓΕΛΟΣ σκαρί ΣΚΙΑΔΑΣ ΑΡΙΣΤΟΞΕΝΟΣ Σοφια Καλογεροπούλου ΣΟΦΙΑ ΚΟΚΚΙΝΟΥ ΣΤΑΜΑΤΕΛΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΣΤΑΜΟΣ στατιστικά ΣΤΙΧΟΥΡΓΟΙ ΣΥΒΟΤΑ σύγχρονη αρχιτεκτονική ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ σύγχρονη ιστορία ΣΥΛΛΕΚΤΙΚΟ ΚΑΤΩΧΩΡΙ 2009 ΜΟΥΣΙΚΟΧΟΡΕΥΤΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΣΥΛΛΕΚΤΙΚΟ ΚΑΤΩΧΩΡΙ 2010 ΟΜΑΔΙΚΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΊΣΕΙΣ ΣΥΛΛΕΚΤΙΚΟ ΚΑΤΩΧΩΡΙ 2012 Η ΝΕΟΛΑΙΑ σύλλογος Βλυχου ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΒΛΥΧΟΥ ΓΕΝΙΟΥ ΣΥΜΟΛ συνέντευξη ΣΥΝΘΕΤΗΣ συνταγές ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΣΑΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΑ ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΟΧΙ Ταινίες τέκτονες-μασόνοι-ροταριανοί τηλεόραση ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΤΗΣ ΜΑΡΙΑΣ τοπία ΤΟΠΙΟΓΡΑΦΟΣ ΕΝΤΟΥΑΡΝΤ ΛΗΑΡ τραγουδιστές υγεία ΥΓΙΕΙΝΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΥΔΑΤΙΝΟΙ ΠΟΡΟΙ ΠΟΣΙΜΟΥ ΥΜΝΟΙ ΑΝΑΣΤΑΣΙΜΟΙ Φάνης Καββαδάς ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ φωτογραφίες φωτογράφοι Χειροτεχνία ΧΡΗΣΤΟΣ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΨΑΡΕΜΑ

Δημοφιλείς αναρτήσεις


www.vlicho.blogspot.com

www.vlicho.blogspot.com

Ο ΚΟΛΠΟΣ ΤΟΥ ΒΛΥΧΟΥ

Ο ΚΟΛΠΟΣ ΤΟΥ ΒΛΥΧΟΥ
κάντε κλίκ για χαρτη κόλπου