Τρίτη 23 Φεβρουαρίου 2010
ΣΤΟ ΒΩΜΟ ΤΗΣ ΞΕΝΟΛΑΤΡΕΙΑΣ
Το όνομα είναι εκείνο που εμπεριέχει το μέγιστο δυνατό της ουσίας εκείνου που περιγράφει αν θέλει να είναι εύστοχο.
ΆυλονΣχεδιασμός
Ν i κ ο ς Κ α β β α δ ά ς
AylonDesign
Ν i k ο l a Κ a v v a d a
Τι γίνεται όταν το όνομα είναι ελληνικό μεν αλλά με λατινικούς χαρακτήρες;
στην καλύτερη περίπτωση είναι φιλόδοξο έχει βλέψεις για διεθνή καριέρα,
στη χειρότερη περίπτωση άστοχο, αφου ούτε για τους Έλληνες κάνει ούτε για τους υπόλοιπους.
Στη πρώτη περίπτωση είναι αναγκαίο πολλέ φορές, αν κι εφόσον η ονομασία είναι επίσης αναγνωρίσιμη και στη γλώσσα που προφέρεται ή μένει σαν όνομα ηχεί δηλαδή σωστά.
Όταν όμως είναι άστοχη -θυσιάζεται δηλαδή δεν εκπληρώνει το στόχο- στο βωμό της ξενολατρείας επειδή λόγου χάρη θα ήθελε να δείχνει πολύ ΗΙ ή πολύ ΤRENDY τότε αυτός που το κάνει καταντάει GELOIOS με την ανοησία που τον δέρνει!
Το γιατί δεν είναι πάντα ξεκάθαρο σε όλους και συνήθως για τους νέους η πλύση εγκεφάλου είναι πιο αποτελεσματική και άρα δρα αυτόματα.
Η γοητεία του αυθεντικού είναι πάντα πολύ δυνατότερη απο οτιδήποτε ''λαμπιρίζει'' πόσο μάλλον αν απλά υποτίθεται ότι λαμπιρίζει.
Θα σας πω μια ιστορία που αφορά αυτό το γεγονός:
Όταν ξεκίνησα το γραφείο διακοσμήσεων -πριν 12 χρόνια- το είχα ονομάσει ΆΥΛΟΝ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ , είχα φτιάξει λοιπόν αυτοκόλλητα γράμματα και τα έβαλα στη καθρεπτιζέ τζαμαρία της εισόδου αντι για ταπέλλα.
Κάποια στιγμή βγαίνοντας απο το γραφείο βλέπω ένα ''μπάρμπα'' αρχοντοχωριάτη με τραγιάσκα μουστακαρία γιλέκο και ζώνη υφασμάτινη,- Ωραίος τύπος- ακουμπούσε απέναντι στο φράχτη είχε το πόδι ανεβασμένο στο πεζούλι κι ακουμπούσε σε αυτό τον αγκώνα του υποβαστάζοντας το πηγούνι του με μια υπέροχη έκφραση απορίας και πονηριάς μαζί.
μου λέει λοιπόν ο Μπαρμπούλης:
"δε μ' λές ωρε νοικοκυρόπλο τι είναι αυτίνο το "νάυλον σχεδιασμός" τι σχεδιάζεις δλάδη καλτσόν;"
περιττό να σας πώ ότι λιγωθηκα στο γέλιο με το τρόπο που το είπε, μου θύμισε το μπάρμπα Γιώργο στο Καραγκιόζη!
του λέω λοιπόν όχι βρε μπάρμπα άυλο είναι αυτό που δεν έχει ύλη, δηλαδή ΑΥΛΟ - ΝΙ-
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ είναι "ο διακριτικός σχεδιασμός του Νίκου" σπιτια και μαγαζιά σχεδιάζω
Α καλά μπίρο μ' αμα έχεις κι απο κανα δυο να το ξηγάς και σε μας τα κτορνίθια μπορεί να το μάθμε!
-Ναι αλλά το ρώτησες του λέω! οπότε τον ρόλο του τον έπαιξε σωστά!
Αμμμμ, εσύ μαθές είσαι πιο πονηρός κι απο βλυχιώτ' μου λέει.
Μα Βλυχιώτης είμαι του λέω.... !!! το ξέρω μαθές, και γελάμε ακόμα...
Για πες μου όμως του λέω το όνομα το θυμάσαι;
ΆΥΛΟ ΝΙ τώρα μαθές θμάμαι το καλτσόν αλλά θέλεις ...το νι μετά!
Πάντως στο κουδούνι του γραφείου είχα πέσει στη παγίδα που περιγράφω, το έγραψα aylondesign -ως φιλόδοξος νέος κι εγώ- και μου χρειάστηκε μέχρι τώρα τρείς φορές και έχει μείνει έτσι να μου το θυμίζει.
Βέβαια τώρα με τα ιστολόγια που έγιναν διεθνή βοηθάει πολύ στο να διατηρηθεί το όνομα αυτό και στη διεθνή του χρήση.
Ούτε ξενοφοβία ούτε ξενολατρεία, νομίζω είναι το καλύτερο να τιμάς το δικό σου πρώτα σαν αφετηρία κι έπειτα να μπορείς να ανοίξεις και τα φτερά σου.
ΆυλονΣχεδιασμός
Ν i κ ο ς Κ α β β α δ ά ς
AylonDesign
Ν i k ο l a Κ a v v a d a
Τι γίνεται όταν το όνομα είναι ελληνικό μεν αλλά με λατινικούς χαρακτήρες;
στην καλύτερη περίπτωση είναι φιλόδοξο έχει βλέψεις για διεθνή καριέρα,
στη χειρότερη περίπτωση άστοχο, αφου ούτε για τους Έλληνες κάνει ούτε για τους υπόλοιπους.
Στη πρώτη περίπτωση είναι αναγκαίο πολλέ φορές, αν κι εφόσον η ονομασία είναι επίσης αναγνωρίσιμη και στη γλώσσα που προφέρεται ή μένει σαν όνομα ηχεί δηλαδή σωστά.
Όταν όμως είναι άστοχη -θυσιάζεται δηλαδή δεν εκπληρώνει το στόχο- στο βωμό της ξενολατρείας επειδή λόγου χάρη θα ήθελε να δείχνει πολύ ΗΙ ή πολύ ΤRENDY τότε αυτός που το κάνει καταντάει GELOIOS με την ανοησία που τον δέρνει!
Το γιατί δεν είναι πάντα ξεκάθαρο σε όλους και συνήθως για τους νέους η πλύση εγκεφάλου είναι πιο αποτελεσματική και άρα δρα αυτόματα.
Η γοητεία του αυθεντικού είναι πάντα πολύ δυνατότερη απο οτιδήποτε ''λαμπιρίζει'' πόσο μάλλον αν απλά υποτίθεται ότι λαμπιρίζει.
Θα σας πω μια ιστορία που αφορά αυτό το γεγονός:
Όταν ξεκίνησα το γραφείο διακοσμήσεων -πριν 12 χρόνια- το είχα ονομάσει ΆΥΛΟΝ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ , είχα φτιάξει λοιπόν αυτοκόλλητα γράμματα και τα έβαλα στη καθρεπτιζέ τζαμαρία της εισόδου αντι για ταπέλλα.
Κάποια στιγμή βγαίνοντας απο το γραφείο βλέπω ένα ''μπάρμπα'' αρχοντοχωριάτη με τραγιάσκα μουστακαρία γιλέκο και ζώνη υφασμάτινη,- Ωραίος τύπος- ακουμπούσε απέναντι στο φράχτη είχε το πόδι ανεβασμένο στο πεζούλι κι ακουμπούσε σε αυτό τον αγκώνα του υποβαστάζοντας το πηγούνι του με μια υπέροχη έκφραση απορίας και πονηριάς μαζί.
μου λέει λοιπόν ο Μπαρμπούλης:
"δε μ' λές ωρε νοικοκυρόπλο τι είναι αυτίνο το "νάυλον σχεδιασμός" τι σχεδιάζεις δλάδη καλτσόν;"
περιττό να σας πώ ότι λιγωθηκα στο γέλιο με το τρόπο που το είπε, μου θύμισε το μπάρμπα Γιώργο στο Καραγκιόζη!
του λέω λοιπόν όχι βρε μπάρμπα άυλο είναι αυτό που δεν έχει ύλη, δηλαδή ΑΥΛΟ - ΝΙ-
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ είναι "ο διακριτικός σχεδιασμός του Νίκου" σπιτια και μαγαζιά σχεδιάζω
Α καλά μπίρο μ' αμα έχεις κι απο κανα δυο να το ξηγάς και σε μας τα κτορνίθια μπορεί να το μάθμε!
-Ναι αλλά το ρώτησες του λέω! οπότε τον ρόλο του τον έπαιξε σωστά!
Αμμμμ, εσύ μαθές είσαι πιο πονηρός κι απο βλυχιώτ' μου λέει.
Μα Βλυχιώτης είμαι του λέω.... !!! το ξέρω μαθές, και γελάμε ακόμα...
Για πες μου όμως του λέω το όνομα το θυμάσαι;
ΆΥΛΟ ΝΙ τώρα μαθές θμάμαι το καλτσόν αλλά θέλεις ...το νι μετά!
Πάντως στο κουδούνι του γραφείου είχα πέσει στη παγίδα που περιγράφω, το έγραψα aylondesign -ως φιλόδοξος νέος κι εγώ- και μου χρειάστηκε μέχρι τώρα τρείς φορές και έχει μείνει έτσι να μου το θυμίζει.
Βέβαια τώρα με τα ιστολόγια που έγιναν διεθνή βοηθάει πολύ στο να διατηρηθεί το όνομα αυτό και στη διεθνή του χρήση.
Ούτε ξενοφοβία ούτε ξενολατρεία, νομίζω είναι το καλύτερο να τιμάς το δικό σου πρώτα σαν αφετηρία κι έπειτα να μπορείς να ανοίξεις και τα φτερά σου.
ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ
Άγγελος Σικελιανός
ΑΓΙΑ ΚΥΡΙΑΚΗ
Αγιος Νικήτας
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
ανακοίνωση
ανάλυση
απόκριες κούλουμα
Αποστόλης Μαυροκέφαλος
απόψεις
ΑΡΧΑΙΑ ΤΕΙΧΗ
ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ
ΑΡΧΕΙΟ ΔΕΡΠΦΕΛΔ
αρχιτεκτονική
Αστεία
ασφάλεια
ΆυλονΣχεδιασμός
αυτοκίνητο
ΑΥΤΟΠΡΟΣΤΑΣΙΑ
αυτοπροστασία
Βαλαωρίτης
ΒΑΛΑΩΡΙΤΗΣ ΝΑΝΟΣ
Βιβλίο
ΒΙΟΛΙ
ΒΛΥΧΟ
βλυχό
γενεολογία
ΓΕΝΙ
Γένι
ΓΙΑΟΥΖΟΣ
γλέντι
γλυκά
ΓΛΥΚΕΡΙΑ
ΓΟΛΕΜΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ
ΔΙΑΠΡΕΠΕΙΣ ΛΕΥΚΑΔΙΤΕΣ
ΔΙΑΣΗΜΟΙ ΛΕΥΚΑΔΙΤΕΣ
Διασκέδαση
διατήρηση ντόπιων σπόρων
ΔΙΑΥΛΟΣ
ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ
δικαιοσύνη
δίκτυο ανταλλαγής σπόρων και αγαθών
ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ
Εγκλήματα
έθιμα
ΕΘΝΙΚΟΙ ΠΟΙΗΤΕΣ
εκδόσεις
ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΒΛΑΧΕΡΝΑΣ
εκπαίδευση
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ 2014
ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ
Ελληνικότητα
εξυγείανση
Εορταστική κουζίνα
επικαιρότητα
έργα
ΕΥΓΕΝΙΟΣ ΒΟΥΛΓΑΡΗΣ
ευζείν
ΖΑΜΠΕΛΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
ΖΑΜΠΕΛΙΟΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ
ΖΑΜΠΕΤΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
ζωγραφική
ΖΩΓΡΑΦΟΣ
θάλασσα
ΘΑΝΑΣΗΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
ΘΕΟΦΑΝΗΣ ΚΑΒΒΑΔΑΣ
ιατρικά θέματα πρόληψης
ΙΣΤΟΡΙΑ
ιστορία
ΙΣΤΟΡΙΚΟΣ
ιστοριούλες διδακτικές
ΚΑΒΒΑΔΑΙΟΙ
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΣΚΕΥΗ ΑΡΧΑΙΑ
καθημερινές συνήθειες
Καθημερινότητα
ΚΑΙΡΙΚΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ
κάλαντα πρωτοχρονιάς
καλλιτέχνες
ΚΑΤΑΙΓΙΔΕΣ
ΚΑΤΗΦΟΡΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
καïκια
κερδίζοντας
κινηματογράφος
ΚΙΟΥΡΤΟΙ
ΚΛΑΡΙΝΟ
ΚΛΕΑΡΕΤΗ ΔΙΠΛΑ ΜΑΛΑΜΟΥ
κοινωνία
Κόλπος Βλυχού
ΚΟΣΜΗΜΑΤΑ ΑΡΧΑΙΑ
κουζίνα
ΚΡΗΝΕΣ
ΚΡΗΝΗ ΑΓΙΩΝ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ
ΛΑΔΟΠΙΤΑ
Λαϊκές εκφράσεις
ΛΕΛΕΓΕΣ
ΛΕΥΚΑΔΑ
ΛΕΥΚΑΔΑ 1800
ΛΕΥΚΑΔΙΟΣ ΧΕΡΝ
ΛΕΥΚΑΔΙΤΕΣ ΜΟΥΣΙΚΟΙ
Λευκαδίτικα μαχαίρια
λευκαδίτικη κουζίνα
λιμάνι Οδυσσέα
Λιμάνι του Οδυσσέα
ΛΟΓΟΤΕΧΝΕΣ
λογοτεχνία
ΜΕΓΑΛΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ
ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ
μοντελισμός
μουσείο
ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ
ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΕΛ.ΚΥΡ.
μουσική
μουσική παράδοση
μουσικοί
ΜΟΥΣΙΚΟΣ
ΜΟΥΣΙΚΟΧΟΡΕΥΤΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ
μπουράνο
μύθοι αισώπου
ΝΕΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ
Νικόλαος Δ.Καββαδάς
ΝΙΚΟΣ ΒΡΥΩΝΗΣ
ΝΟΜΟΣ ΛΕΥΚΑΔΟΣ
ντοκυμαντέρ
Ο ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ
οικονομία
Ομηρική Ιθάκη
ορθή διατροφή
Πάλη για τα αυτονόητα
ΠΑΝΗΓΥΡΙΚΟΣ 28 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ
παράδοση
ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ ΓΛΕΝΤΙ
πατριδογνωσία
Πέλιτη
περιβάλλον
πίστη
ΠΟΙΗΣΗ
ποίηση
πολιτική
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΥΤΟΠΡΟΣΤΑΣΙΑ
πολιτική αυτοπροστασία
ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΑΥΤΟΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΕΛΛΑΔΑΣ
πολιτιστικά
ΠΟΡΟΣ
ΠΟΡΦΥΡΑΣ
ποτά
πριάρι
ΠΡΟΙΣΤΟΡΙΑ
ΠΡΟΣΩΠΑ
πρόσωπα
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ
ΠΡΩΤΟΕΛΛΗΝΕΣ
ΡΟΤΑΡΥ-ΤΕΚΤΟΝΙΣΜΟΣ
ΣΒΟΡΩΝΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
ΣΙΚΕΛΙΑΝΟΣ ΑΓΓΕΛΟΣ
σκαρί
ΣΚΙΑΔΑΣ ΑΡΙΣΤΟΞΕΝΟΣ
Σοφια Καλογεροπούλου
ΣΟΦΙΑ ΚΟΚΚΙΝΟΥ
ΣΤΑΜΑΤΕΛΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ
ΣΤΑΜΟΣ
στατιστικά
ΣΤΙΧΟΥΡΓΟΙ
ΣΥΒΟΤΑ
σύγχρονη αρχιτεκτονική
ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ
ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ
σύγχρονη ιστορία
ΣΥΛΛΕΚΤΙΚΟ ΚΑΤΩΧΩΡΙ 2009 ΜΟΥΣΙΚΟΧΟΡΕΥΤΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ
ΣΥΛΛΕΚΤΙΚΟ ΚΑΤΩΧΩΡΙ 2010 ΟΜΑΔΙΚΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΊΣΕΙΣ
ΣΥΛΛΕΚΤΙΚΟ ΚΑΤΩΧΩΡΙ 2012 Η ΝΕΟΛΑΙΑ
σύλλογος Βλυχου
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΒΛΥΧΟΥ ΓΕΝΙΟΥ
ΣΥΜΟΛ
συνέντευξη
ΣΥΝΘΕΤΗΣ
συνταγές
ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΣΑΝ ΙΣΤΟΡΙΑ
ΤΑ ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΟΧΙ
Ταινίες
τέκτονες-μασόνοι-ροταριανοί
τηλεόραση
ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΤΗΣ ΜΑΡΙΑΣ
τοπία
ΤΟΠΙΟΓΡΑΦΟΣ ΕΝΤΟΥΑΡΝΤ ΛΗΑΡ
τραγουδιστές
υγεία
ΥΓΙΕΙΝΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ
ΥΔΑΤΙΝΟΙ ΠΟΡΟΙ ΠΟΣΙΜΟΥ
ΥΜΝΟΙ ΑΝΑΣΤΑΣΙΜΟΙ
Φάνης Καββαδάς
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
φωτογραφίες
φωτογράφοι
Χειροτεχνία
ΧΡΗΣΤΟΣ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΣ
ΨΑΡΕΜΑ
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
Ο Γιαούζος είναι Λευκαδίτικης καταγωγής κλαρινίστας δημοτικής μουσικής των αρχών του μεσοπολέμου, που πιστεύω ότι είναι το κορυφαίο κλαρί...
-
ΤΑ ΛΕΥΚΑΔΙΤΙΚΑ ΜΑΧΑΙΡΙΑ Πριν τρεις μήνες παρουσιάστηκε στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων η διπλωματική εργασία του Μάνθου ...
-
Το σαλάμι και λουκάνικο Λευκάδος Το σαλάμι και λουκάνικο αέρος της Λευκάδος έχει μια μεγάλη ιστορία και αποτελεί μόνο του ειδικό τύπο στην α...
-
ΔΑΚΤΥΛΙΔΙ ΤΕΚΤΟΝΙΚΟ ΔΑΚΤΥΛΙΔΙ ΤΕΚΤΟΝΙΚΟ ΤΑ ΣΥΜΒΟΛΑ ΤΩΝ...
-
Το μαντολάτο Στο εργαστήριο μέσα στο ειδικό σκεύος, που είναι πάνω από τη φωτιά, ρίχνουν τη ζάχαρη και το μέλι να βράσει, και ανακατε...
-
Γυρίζει νυχθημερόν και της πίνει γουλιά- γουλιά των μαστών της τους χυμούς ο αργοπόδαρος και αχόρταγος πορνόγερος ο Χρόνος. Τη φέ...
-
Θεόδωρος Στάμος -Σταματέλος- (1922-1997) Ζωγράφος με παγκόσμια αναγνώριση, από τους πρωτοπόρους του αφηρημένου εξπρεσιονισμού στην Αμε...
-
"Μετείκασμα" και ο Κινηματογράφος γεννήθηκε. Του Αλέξανδρου Παπαδάκη Θα προσπαθήσω να σας εξηγήσω με απλά λόγια και λόγω επαγ...
-
Το καράβι, συνηθισμένο τάμα των ναυτικών σε στιγμές κινδύνου στη θάλασσα, δεν αποτελούσε στοιχείο διακόσμησης των ελληνικών σπι...
-
Αναδημοσίευση του άρθρου του ΛΕΥΚΑΔΑ ΠΡΕΣ Δεν οδηγούσε ο Γιώργος Γληγόρης…. «Δεν ξέρω τι έγινε Γιώργο στο συγκεκριμένο ατύχημα....