Κυριακή 1 Νοεμβρίου 2009
Πως αντιμετωπίζουμε ένα αναίμακτο ατύχημα;
Το Σάββατο φεύγοντας απο τη Λευκάδα για να πάω στο πατρικό μου στο Βλυχό μου έτυχε το αποτρόπαιο:
Να συνταντήσω το Χάρο που βγήκε παγανιά με αμάξι τη μητέρα του και γυαλιά πατομπούκαλα...κι ευτυχώς δεν με τσάκισε.
Αφού ξεπαρκάρει από αριστερά χωρίς φλάς και κυρίως χωρίς να ελέγξει κι ενώ είμαι σχεδόν δίπλα νιώθω το δρόμο να στενεύει απότομα στρέφω το αυτοκίνητο μου για να την αποφύγω και πέφτω με όσα πήγαινα -καμια 30αριά πήγαινα βγαίνοντας απο τη Λευκάδα και απο κατοικημένη περιοχή με κίνηση και κόσμο πεζό- στη γωνία του προφυλακτήρα σταθμευμένου αυτοκινήτου που ευτυχώς δεν του έκανα ζημιά αλλά έσπασα το φανάρι μου και παραμόρφωσα το πλαινό μπροστινό μέρος του αγαπημένου μου αυτοκινήτου, το κυριώτερο όμως είναι πως ευτυχώς φορούσα ζώνη ασφαλείας και δεν χτύπησα.
Κλείνω λοιπόν το δρόμο και κατεβαίνω, αντικρύζω γνωστή γυναικεία φυσιογνωμία απο το Νυδρί με τα μάτια γουρλωμένα και τρομαγμένα όπως και τη μητέρα της κατακίτρινη, θαυμάζοντας κι εγώ την ψυχραιμία μου της φωνάζω ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΥΡΙΑ ΜΟΥ ΒΑΛΘΗΚΕΣ ΝΑ ΜΑΣ ΣΚΟΤΩΣΕΙΣ;
εκείνη δεν μιλάει, δεν κουνιέται, κάθεται μέσα στο αυτοκίνητο της και περιμένει, να φύγει δεν μπορεί γιατί κλείνω το δρόμο εγώ και μαζεύται κόσμος που είδε το συμβάν.
Παίρνω τηλέφωνο την αστυνομία για να καταγραψει το γεγονός, στο μεταξύ η ουρά φτάνει στον Αγιο Μηνά απο το μαγαζί του Σάββα που έγινε το ατύχημα.Κάνω έλεγχο λοιπόν στο αμάξι και βλέπω ότι μπορεί να μετακινηθεί επειδή λοιπόν το περιπολικό αργεί πάρα πολύ μετακινώ το αυτοκίνητο μου στην άκρη κι ελευθερώνω την κίνηση {τι φταίει κι ο κοσμάκης που πάει στο σπίτι μετά τη δουλειά του;}.
Βλέποντας ο Χάρος το κενό πλακώνεται στο γκάζι και φεύγει...
Σημειώνω το νούμερο της πινακίδας της άν και μένω εμβρόντητος με την ανοησία της και την ανευθυνότητα της, τόσο εγώ όσο και όλοι οι παρευρισκόμενοι.
Κάποιοι απο τους φίλους και γνωστούς που ήταν εκεί μου λένε "τώρα την έβαψες γιατί δεν θα βρείς άκρη, δεν μπορείς να αποδείξεις ότι φταίει,και ο ταδε γνωστός μου που είχε μοτοσυκλέτα και τσακίστηκε απο έναν τέτοιο δεν βρήκε το δίκιο του."
Λέω θα το δούμε, εξάλλου έχω μικτή ασφάλεια και το ζητούμενο δεν είναι ποιός θα πληρώσει.
Σκέφτομαι
ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΟ ΠΕΡΙΠΟΛΙΚΟ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΩ ΚΑΤΑΓΕΓΡΑΜΕΝΟ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΚΑΙ ΝΑ
ΠΑΡΕΙ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΑΡΤΥΡΩΝ ΟΠΩΣ ΤΟΥ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΓΡΑΤΣΟΥΝΙΣΑ ΑΦΟΥ ΘΑ ΤΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΚΑΙ Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΚΥΝΗΓΗΣΕΙ ΤΗΝ "ΚΥΡΙΑ" ΑΛΛΑ ΚΙ ΕΓΩ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΣ ΚΑΝΩ ΜΗΝΥΣΗ ΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ.
{Εχοντας διατελέσει στο δυναμικό των περιοδικών: 4ΤΡΟΧΟΙ και των 2ΤΡΟΧΟΙ κάτι φεγγάρια θυμάμαι τις συμβουλές των συναδέλφων για το πως χειριζόμαστε αυτές τις καταστάσεις.
ΜΕΝΕΙΣ ΕΚΕΙ, ΦΕΡΕΣΑΙ ΨΥΧΡΑΙΜΑ -ΚΟΣΜΙΑ!!! ΔΕΝ ΜΕΤΑΚΙΝΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΦΗΝΕΙΣ ΝΑ ΜΕΤΑΚΙΝΗΘΕΙ ΤΙΠΟΤΕ -ΕΦΟΣΟΝ ΕΙΝΑΙ ΕΦΙΚΤΟ- ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΨΕΙ Η ΤΡΟΧΑΙΑ, ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΑΝΤΙΓΡΑΦΟ ΜΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΑΡΤΥΡΩΝ ΑΛΛΙΩΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΤΙΠΟΤΕ.
ΑΝ ΤΡΑΒΗΞΕΙΣ ΚΑΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΚΟΜΗ ΚΑΛΥΤΕΡΑ.ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΟΥΝ ΣΙΓΟΥΡΑ!}
Συνεχίζοντας λοιπόν την αφήγηση του γεγονότος:
'Ερχεται το περιπολικό της τροχαίας και καταγράφει το γεγονός στηριζόμενο και στις μαρτυρίες των υπολοίπων, ειδικά δε του ανθρώπου που είχε το αυτοκίνητο παρκαρισμένο και είδε όλη την κατάσταση και βεβαίως δεν είχε συμφέρον να με υπερασπιστεί.
Διαπιστώνω ότι όλες οι μαρτυρίες είναι υπέρ μου και ο αστυνομικός το σημειώνει όπως σημειώνει και την υπέρ μου άποψη του.
Μου λέει ο αστυνομικός καταγράφοντας το συμβάν," ελάτε το πρωί της Δευτέρας να πάρετε αντίγραφο της καταγραφής και να το πάτε στην ασφαλιστική σας".
Κάθομαι λοιπόν μαζέυω τα γυαλιά και τα σπασμένα πλαστικά και τα πετάω να μην τραυματιστεί κανείς, βάζω το αυτοκίνητο μου μπροστά και διαπιστώνω ότι λειτουργεί κανονικά αν και "τραυματισμένο" το καημένο.
Το αφήνω να δουλέψει λίγο δεν βλέπω καμιά ανωμαλία: διαρροή υγρού απο το ψυγείο, δεν βρίσκει ο τροχός κάπου τα φρένα πιάνουν κανένας περίεργος θόρυβος ή οσμή κατα την κίνηση .
Το μετακινώ λίγο -λίγο, σιγά -σιγά και δεν επηρεάστηκε ούτε τιμόνι ούτε αλλο.
Το παίρνω και διαβαίνω στο Βλυχό που με περίμεναν οι δικοί μου να φάμε, είχα και καλό φαί... με είχε κόψει και η πείνα απο την αδρεναλίνη...καταλαβαίνετε της κολάσεως έγινε, και βεβαίως δεν μου κόπηκε η όρεξη-αντιθέτως.Ήμουνα χαρούμενος που δεν με τσάκισε ο Χάρος όπως έγινε προηγούμενη φορά με τη μοτοσυκλέτα που πέτυχα ΆΓΓΛΟ στη στροφή να πηγαίνει ΑΓΓΛΙΚΆ... και κατέληξα να τρώω μετά απο 15 μέρες!!!-στα αλήθεια έκανα να φάω 15 μέρες ενώ πήγαινα ορεξάτος για γεύμα λουκούλειο ,θα σας πώ για αυτό άλλη φορά.-
Η συνέχεια έπεται για να δούμε θα βρώ άκρη τι λέτε;
ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ
Άγγελος Σικελιανός
ΑΓΙΑ ΚΥΡΙΑΚΗ
Αγιος Νικήτας
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
ανακοίνωση
ανάλυση
απόκριες κούλουμα
Αποστόλης Μαυροκέφαλος
απόψεις
ΑΡΧΑΙΑ ΤΕΙΧΗ
ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ
ΑΡΧΕΙΟ ΔΕΡΠΦΕΛΔ
αρχιτεκτονική
Αστεία
ασφάλεια
ΆυλονΣχεδιασμός
αυτοκίνητο
ΑΥΤΟΠΡΟΣΤΑΣΙΑ
αυτοπροστασία
Βαλαωρίτης
ΒΑΛΑΩΡΙΤΗΣ ΝΑΝΟΣ
Βιβλίο
ΒΙΟΛΙ
ΒΛΥΧΟ
βλυχό
γενεολογία
ΓΕΝΙ
Γένι
ΓΙΑΟΥΖΟΣ
γλέντι
γλυκά
ΓΛΥΚΕΡΙΑ
ΓΟΛΕΜΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ
ΔΙΑΠΡΕΠΕΙΣ ΛΕΥΚΑΔΙΤΕΣ
ΔΙΑΣΗΜΟΙ ΛΕΥΚΑΔΙΤΕΣ
Διασκέδαση
διατήρηση ντόπιων σπόρων
ΔΙΑΥΛΟΣ
ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ
δικαιοσύνη
δίκτυο ανταλλαγής σπόρων και αγαθών
ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ
Εγκλήματα
έθιμα
ΕΘΝΙΚΟΙ ΠΟΙΗΤΕΣ
εκδόσεις
ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΒΛΑΧΕΡΝΑΣ
εκπαίδευση
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ 2014
ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ
Ελληνικότητα
εξυγείανση
Εορταστική κουζίνα
επικαιρότητα
έργα
ΕΥΓΕΝΙΟΣ ΒΟΥΛΓΑΡΗΣ
ευζείν
ΖΑΜΠΕΛΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
ΖΑΜΠΕΛΙΟΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ
ΖΑΜΠΕΤΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
ζωγραφική
ΖΩΓΡΑΦΟΣ
θάλασσα
ΘΑΝΑΣΗΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
ΘΕΟΦΑΝΗΣ ΚΑΒΒΑΔΑΣ
ιατρικά θέματα πρόληψης
ΙΣΤΟΡΙΑ
ιστορία
ΙΣΤΟΡΙΚΟΣ
ιστοριούλες διδακτικές
ΚΑΒΒΑΔΑΙΟΙ
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΣΚΕΥΗ ΑΡΧΑΙΑ
καθημερινές συνήθειες
Καθημερινότητα
ΚΑΙΡΙΚΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ
κάλαντα πρωτοχρονιάς
καλλιτέχνες
ΚΑΤΑΙΓΙΔΕΣ
ΚΑΤΗΦΟΡΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
καïκια
κερδίζοντας
κινηματογράφος
ΚΙΟΥΡΤΟΙ
ΚΛΑΡΙΝΟ
ΚΛΕΑΡΕΤΗ ΔΙΠΛΑ ΜΑΛΑΜΟΥ
κοινωνία
Κόλπος Βλυχού
ΚΟΣΜΗΜΑΤΑ ΑΡΧΑΙΑ
κουζίνα
ΚΡΗΝΕΣ
ΚΡΗΝΗ ΑΓΙΩΝ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ
ΛΑΔΟΠΙΤΑ
Λαϊκές εκφράσεις
ΛΕΛΕΓΕΣ
ΛΕΥΚΑΔΑ
ΛΕΥΚΑΔΑ 1800
ΛΕΥΚΑΔΙΟΣ ΧΕΡΝ
ΛΕΥΚΑΔΙΤΕΣ ΜΟΥΣΙΚΟΙ
Λευκαδίτικα μαχαίρια
λευκαδίτικη κουζίνα
λιμάνι Οδυσσέα
Λιμάνι του Οδυσσέα
ΛΟΓΟΤΕΧΝΕΣ
λογοτεχνία
ΜΕΓΑΛΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ
ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ
μοντελισμός
μουσείο
ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ
ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΕΛ.ΚΥΡ.
μουσική
μουσική παράδοση
μουσικοί
ΜΟΥΣΙΚΟΣ
ΜΟΥΣΙΚΟΧΟΡΕΥΤΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ
μπουράνο
μύθοι αισώπου
ΝΕΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ
Νικόλαος Δ.Καββαδάς
ΝΙΚΟΣ ΒΡΥΩΝΗΣ
ΝΟΜΟΣ ΛΕΥΚΑΔΟΣ
ντοκυμαντέρ
Ο ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ
οικονομία
Ομηρική Ιθάκη
ορθή διατροφή
Πάλη για τα αυτονόητα
ΠΑΝΗΓΥΡΙΚΟΣ 28 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ
παράδοση
ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ ΓΛΕΝΤΙ
πατριδογνωσία
Πέλιτη
περιβάλλον
πίστη
ΠΟΙΗΣΗ
ποίηση
πολιτική
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΥΤΟΠΡΟΣΤΑΣΙΑ
πολιτική αυτοπροστασία
ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΑΥΤΟΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΕΛΛΑΔΑΣ
πολιτιστικά
ΠΟΡΟΣ
ΠΟΡΦΥΡΑΣ
ποτά
πριάρι
ΠΡΟΙΣΤΟΡΙΑ
ΠΡΟΣΩΠΑ
πρόσωπα
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ
ΠΡΩΤΟΕΛΛΗΝΕΣ
ΡΟΤΑΡΥ-ΤΕΚΤΟΝΙΣΜΟΣ
ΣΒΟΡΩΝΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
ΣΙΚΕΛΙΑΝΟΣ ΑΓΓΕΛΟΣ
σκαρί
ΣΚΙΑΔΑΣ ΑΡΙΣΤΟΞΕΝΟΣ
Σοφια Καλογεροπούλου
ΣΟΦΙΑ ΚΟΚΚΙΝΟΥ
ΣΤΑΜΑΤΕΛΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ
ΣΤΑΜΟΣ
στατιστικά
ΣΤΙΧΟΥΡΓΟΙ
ΣΥΒΟΤΑ
σύγχρονη αρχιτεκτονική
ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ
ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ
σύγχρονη ιστορία
ΣΥΛΛΕΚΤΙΚΟ ΚΑΤΩΧΩΡΙ 2009 ΜΟΥΣΙΚΟΧΟΡΕΥΤΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ
ΣΥΛΛΕΚΤΙΚΟ ΚΑΤΩΧΩΡΙ 2010 ΟΜΑΔΙΚΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΊΣΕΙΣ
ΣΥΛΛΕΚΤΙΚΟ ΚΑΤΩΧΩΡΙ 2012 Η ΝΕΟΛΑΙΑ
σύλλογος Βλυχου
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΒΛΥΧΟΥ ΓΕΝΙΟΥ
ΣΥΜΟΛ
συνέντευξη
ΣΥΝΘΕΤΗΣ
συνταγές
ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΣΑΝ ΙΣΤΟΡΙΑ
ΤΑ ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΟΧΙ
Ταινίες
τέκτονες-μασόνοι-ροταριανοί
τηλεόραση
ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΤΗΣ ΜΑΡΙΑΣ
τοπία
ΤΟΠΙΟΓΡΑΦΟΣ ΕΝΤΟΥΑΡΝΤ ΛΗΑΡ
τραγουδιστές
υγεία
ΥΓΙΕΙΝΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ
ΥΔΑΤΙΝΟΙ ΠΟΡΟΙ ΠΟΣΙΜΟΥ
ΥΜΝΟΙ ΑΝΑΣΤΑΣΙΜΟΙ
Φάνης Καββαδάς
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
φωτογραφίες
φωτογράφοι
Χειροτεχνία
ΧΡΗΣΤΟΣ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΣ
ΨΑΡΕΜΑ
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
Ο Γιαούζος είναι Λευκαδίτικης καταγωγής κλαρινίστας δημοτικής μουσικής των αρχών του μεσοπολέμου, που πιστεύω ότι είναι το κορυφαίο κλαρί...
-
ΤΑ ΛΕΥΚΑΔΙΤΙΚΑ ΜΑΧΑΙΡΙΑ Πριν τρεις μήνες παρουσιάστηκε στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων η διπλωματική εργασία του Μάνθου ...
-
Το σαλάμι και λουκάνικο Λευκάδος Το σαλάμι και λουκάνικο αέρος της Λευκάδος έχει μια μεγάλη ιστορία και αποτελεί μόνο του ειδικό τύπο στην α...
-
ΔΑΚΤΥΛΙΔΙ ΤΕΚΤΟΝΙΚΟ ΔΑΚΤΥΛΙΔΙ ΤΕΚΤΟΝΙΚΟ ΤΑ ΣΥΜΒΟΛΑ ΤΩΝ...
-
Το μαντολάτο Στο εργαστήριο μέσα στο ειδικό σκεύος, που είναι πάνω από τη φωτιά, ρίχνουν τη ζάχαρη και το μέλι να βράσει, και ανακατε...
-
Γυρίζει νυχθημερόν και της πίνει γουλιά- γουλιά των μαστών της τους χυμούς ο αργοπόδαρος και αχόρταγος πορνόγερος ο Χρόνος. Τη φέ...
-
Θεόδωρος Στάμος -Σταματέλος- (1922-1997) Ζωγράφος με παγκόσμια αναγνώριση, από τους πρωτοπόρους του αφηρημένου εξπρεσιονισμού στην Αμε...
-
"Μετείκασμα" και ο Κινηματογράφος γεννήθηκε. Του Αλέξανδρου Παπαδάκη Θα προσπαθήσω να σας εξηγήσω με απλά λόγια και λόγω επαγ...
-
Το καράβι, συνηθισμένο τάμα των ναυτικών σε στιγμές κινδύνου στη θάλασσα, δεν αποτελούσε στοιχείο διακόσμησης των ελληνικών σπι...
-
Αναδημοσίευση του άρθρου του ΛΕΥΚΑΔΑ ΠΡΕΣ Δεν οδηγούσε ο Γιώργος Γληγόρης…. «Δεν ξέρω τι έγινε Γιώργο στο συγκεκριμένο ατύχημα....