Δευτέρα 22 Ιουνίου 2009

Η γλώσσα κόκαλα δεν έχει και κόκαλα τσακίζει...

Επανερχόμενος στο θέμα του συλλόγου που κάποιος το θεωρεί αδιάφορο -όπως είδα, και θεωρώ ότι έγινε σαν αντίδραση στην κριτική- αλλά εμένα με ενδιαφέρει πολύ, οπότε θα συνεχίσω να ασχολούμαι και μάλιστα πιο έντονα.

Μου ζητήθηκε να μην αναφέρομαι στο όνομα κάποιου χωρίς να ρωτήσω τον ίδιο, ποιά είναι η άποψη του.
Διαφωνώ κάθετα και πράττω αντίστοιχα!:
Η καταγγελία πρέπει να έχει όνομα επίθετο και πλήρη περιγραφή αλλιώς είναι αοριστολογίες για δημιουργία εντυπώσεων.
Δεν είμαι αστυνομικός,ανακριτής, δικαστής, ή δημοσιογράφος και δεν ερευνώ πέρα απο τις πηγές που διατίθενται σαν πληροφορίες απο τους ίδιους τους εμπλεκομένους, όταν ο άλλος δεν θέλει να δώσει εξηγήσεις για θέματα που αφορούν το ευρύτερο σύνολο θα μείνω βουβός;
Ούτε για αστείο.Θα διαθέσω την πληροφόρηση που υπάρχει ακόμη και αν αδικεί τον σιωπόντα.
Αλλιώς πως θα τσουχτεί να μη μένει αμέτοχος και άπραγος;
Ταυτόχρονα του δίνω τη δυνατότητα να εξηγηθεί.
Υπάρχει η δυνατότητα να απαντήσει ο καθένας που θεωρεί ότι αδικείται:
1/ άμεσα: σχολιάζοντας το κείμενο
2/αλλά και να δημοσιευτεί η απαντητική του επιστολή ασχέτως αν ο ίδιος γνωρίζει απο υπολογιστές.

Η κριτική μου δεν έχει να κάνει με τα πρόσωπα -αν και φιλικά μου πρόσωπα δεν δίστασα να τους κρίνω για τις άστοχες κατά τη γνώμη μου-και προσπαθώ να τεκμηριώνω την άποψη μου αυτή- ενέργειες που οι συνέπειες τους επηρεάζουν αρνητικά πολλούς.

Αν έθιγαν μόνο εμένα θα μπορούσα και να το καταπιώ αλλά έτσι ποτέ.
Γιατί υπάρχουν άνθρωποι που επηρεάζονται και δεν μπορούν να αντιδράσουν.
Αυτό εδώ το βήμα για αυτό κυρίως υπάρχει για τους πολλούς που δεν αντιδρούν .Παλιότερα το έκανα κι εγώ αλλά ήμουν παιδάκι, και δεν είμαι πια...

Είχα ακούσει ότι η πένα και η γλώσσα είναι πιο τσουχτερή και από καμουτσίκι αλλά μου δόθηκε ακόμη για μια φορά η ευκαιρία να το εμπεδώσω.Ο θυμός είναι κακός σύμβουλος και η ένταση που δημιουργείται από την επίθεση ειδικά από φίλο είναι πολύ μεγάλη και τσουχτερή.

Κακοφάνηκε πολύ στους φίλους που βγήκαν όλα αυτά στο κοινό, αλλά δεν κατάλαβαν ότι εγώ απλά τα περιέγραψα στο κείμενο μου ενώ εκείνοι τα έπραξαν κι όχι ιδιωτικά αλλά δημοσίως.
Δεν τα περιέγραψα με ακρίβεια; όχι βέβαια! πως θα μπορούσα εξάλλου;
το είπα ότι αυτά έγιναν μέσες άκρες με βάση δυο στοιχεία που είχα διαθέσιμα την εξήγηση του προέδρου τη περιγραφή του ταμία και προσωπική γνώση για την ανάληψη του πρόεδρου γιατί μου είχε δείξει τις αποδείξεις για 570 ευρώ, αλλά η μόνη διαφορά που μου είπατε είναι πως δεν πήγατε για ανάληψη στην τράπεζα αλλά για ενημέρωση του βιβλιαρίου, σοβαρή διαφορά μα τω θεώ και το ένα και το άλλο δεν είναι προς κατάκριση είναι εύλογο να γίνουν και τα δύο από τον ταμία άλλο πειράζει η έλλειψη συνεργασίας και οι αυθαίρετες κινήσεις.
Επιπλέον ότι υπήρχαν χίλια δυο προβλήματα με τον πρόεδρο και δεν μπορούσατε να συνεργαστείτε σωστά και λοιπόν.
Με όλους τους ανωτέρους και τους συνεργάτες σας στην υπηρεσία είστε φιλαράκια και τα πάτε μια χαρά;
Έργο όμως παράγετε...ΕΠΕΙΔΗ ΕΤΣΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ
Απο την άλλη οι επιχειρηματίες με τους πελάτες τους έχουν πάντα φιλικές σχέσεις; για τούτο και εξυπηρετείτε τις δουλειές τους; Όχι βέβαια ΑΠΛΑ ΕΤΣΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΞΕΠΕΡΝΩΝΤΑΣ ΤΑ ΕΜΠΟΔΙΑ.
Στη μια περίπτωση μπορείτε και στην άλλη δεν μπορείτε;γιατί.Γιατί θεωρείτε ότι δεν υπαρχουν συνέπειες ε λοιπόν υπάρχουν!

Το γεγονός κατά τη γνώμη μου που κάνει τι διαφορά είναι ότι σίγουρα είναι πιο απλό και εύκολο να λειτουργεί καθένας όπως του γουστάρει παρά οργανωμένος και σε συνεργασία.
Μου λέτε ότι τα βρήκατε μεταξύ σας δυο σύμβουλοι δημοτικοί και μπορείτε να παράγετε έργο μέσω του δήμου, εύγε αν το πράττετε όπως οφείλετε, -αλλιώς δημιουργείτε πιο πολλά προβλήματα από όσα λύνετε- είναι κι αυτή μια φόρμα ομαδικής συνεργασίας.

Η ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ δεν είναι πανάκεια αλλιώς γιατί να κατηγορούμε τις πόρνες που κάνοντας την πιο απλή δουλειά-ανοίγουν τα πόδια και περιμένουν- παίρνουν το καλύτερο μεροκάματο;Είναι απλά το πιο εύκολο και προσοδοφόρο είναι όμως το καλύτερο;

Οι συνθήκες υπο τις οποίες γίνεται κάτι είναι αυτό που το κάνει άξιο ή ανάξιο.
Ακριβώς το ίδιο πράγμα:για παράδειγμα ένας φόνος, τον έναν τον στιγματίζει σαν επικίνδυνο κτήνος, τον άλλο σαν ρωμαλέο αμυνόμενο, και τον τρίτο σαν ήρωα που προστατεύει την πατρίδα.
Ποια οι διαφορά;
Οι συνθήκες και οι λόγοι υπο τις οποίες έγινε ο φόνος.

Οι συνθήκες και οι λόγοι καθορίζουν αν κάτι είναι παραγωγικό ή αποτελεσματικό.

Εδώ μας ενδιαφέρει κατι αποτελεσματικό κι όχι κάτι παραγωγικό το παραγωγικό γίνεται αποτελεσματικό όταν είναι εύστοχο και ικανό.

Ο Παπαδόπουλος που έκανε τους δρόμους όπως λέτε με το έτσι θέλω δεν είναι καλό παράδειγμα προς μίμηση, αφού το έτσι θέλω δεν περνάει πια απο το 74 που καλώς ή κακώς η πολιτεία μας είναι δημοκρατικού πολιτεύματος και άρα ακολουθάμε όλοι -και οι κυβερνώντες- τους νόμους.

Τα πράγματα δεν συνέβησαν ακριβώς έτσι μου είπαν και το ασπάζομαι αλλά και το φανταζόμουν, υπό την έννοια ότι υπάρχει λόγος, που γίναν έτσι τα πράγματα, όταν όμως τους είπα να δώσουν απάντηση στο κοινό που ενδιαφέρεται για το σύλλογο, απάντησαν πως δεν τους ενδιαφέρει να νομιμοποιήσουν καταστάσεις που δεν τους αρέσουν.Εννοώντας τη κακή συνεργασία που είχαν με τον πρόεδρο.
Απο την άλλη επικεντρώθηκαν σε κάποια σημεία του προηγούμενου κειμένου που αναφέρεται στα αποτελέσματα της συνεδρίασης του συλλόγου,πουγια να πω την αλήθεια δεν το περίμενα.

Όταν λέω για κάποιον ότι είναι παράνομος δεν εννοώ ότι είναι και εγκληματίας άλλα ότι και απο απόψεως τυπικής δηλαδή ότι δεν συμβαδίζει -τουλάχιστον- με το γράμμα του νόμου,και αυτό αρκεί για να βρεί το μπελά του.
Ούτε και αυτό τους ενδιαφέρει,και ρωτάνε τι είμαι εγώ ο νομικός σύμβουλος του συλλόγου; ή μήπως βοηθός του προέδρου που μου υπαγορεύει τι να πω;
Ούτε το ένα ούτε ο άλλο ,αλλά εκεί που έχει δίκιο ο πρόεδρος έχει δίκιο και για μένα, και εκεί που έχει άδικο ο οποιοσδήποτε έχει άδικο και για μένα.Και όταν δεν φέρεσαι όπως αρμόζει τότε το χάνεις το δίκιο σου.

Εγώ μέν δεν είμαι νομικός αλλά γνωρίζω την κωμικοτραγική περίπτωση όπου δυό γείτονες που βρίσκοταν σε διαμάχη όταν ο ένας πήγε να φτιάξει το πεζοδρόμιο μόνος του γιατί ο δήμος αδρανούσε, ο άλλος κάλεσε την αστυνομία και τον πήγε στο αυτόφωρο.
Όταν λοιπόν ο άνθρωπος βρεθηκε απολογούμενος στο δικαστήριο του είπε ο δικαστής, ότι:
"παρόλο που δεν μπορεί να επικαλεστεί κανείς άγνοια νόμου και για τούτο θα τιμωρηθείτε, σας πληροφορώ ότι το συμβούλιο της επικρατείας έχει αποφασίσει να μην γίνεται κανένα έργο απο ιδιώτη άν δεν έχει πάρει έγκριση απο το δήμο και δεν έχει περάσει απο τις αρμόδιες υπηρεσίες για να εγκριθεί η μελέτη του έργου."

Εσείς το κάνατε αυτό; ή μήπως ήσασταν υπόλογοι για αυτόφωρο;
Το γεγονός ότι κάποιοι ήθελαν αλλά δεν ήξεραν δεν διασφαλίζει ότι σε επόμενη φάση θα ξέρουν και θα το πράξουν.
Τι είναι το χειρότερο, να το κάνεις ή να επικρίνεσαι για αυτό;
Πολλές φορές τα αποτελέσματα των πράξεων είναι πιο οδυνηρά απο τις ίδιες τις πράξεις.
Μία απο τις πολλές παρενέργειες του να δράς δημόσια είναι να εκτίθεσαι και να εκθέτεις πρόσωπα και καταστάσεις.
Η κριτική είναι αναμενόμενη αλλά η καλοπροαίρετη κριτική όχι.
Όσοι νομίζουν ότι είναι εύκολο να παλέψεις την καλοπροαίρετη κριτική πιο εύκολα απο την κακοπροαίρετη και άδικη γελιούνται.
Η γλώσσα κόκαλα δεν έχει και κόκαλα τσακίζει...πόσο μάλλον να είναι κοφτερή όπως είναι όσων μιλάνε καλοπροαίρετα αλλά αδέκαστα απο φιλίες και γνωριμίες!

Σε άλλη περίπτωση καλός φίλος έστειλε φορτηγό με μπάζα στη ξέρα, όταν έτριξα δόντι στον οδηγό και φοβόταν να ξαναέρθει, ήρθε να με βρει ο φίλος κι όταν είδε ότι δεν ήξερα τίνος είναι τα μπάζα μου λέει: "κάτσε να τελειώσω και μετά καμε ότι θέλεις..."!!!
Αμ δε! το ίδιο και χειρότερο στο φίλο και πολύ χειρότερο στο πατέρα και τη μάνα του είπα.Τσαντίστηκε και είπε στους γονείς του ότι κάτι έχω μαζί του,και ήρθε η μάνα του στη μάνα μου να της πεί το παράπονο της. Βεβαίως έχω κάτι: όταν ο φίλος αδικεί πρέπει αφενός να μάθει αλλά και να εμποδιστεί απο το φίλο αλλιώς τι σόι φίλος είναι αυτός που αδιαφορεί στην κατάντια του φίλου του;
Ουαι κι αλίμονο σε όσους έχουν φίλους που αδιαφορούν για τις αδικίες που διαπράττουν, αν έχεις τέτοιους φίλους τι τους θέλεις τους εχθρούς;

Δικαίως τους κακοφάνηκε των φίλων μου αφού δεν τους έδωσα κι εγώ την ευκαιρία να πουν την άποψη τους ρωτώντας τους όπως κι εκείνοι δεν έδωσαν την ευκαιρία στους ανθρώπους που τους ψήφισαν να μάθουν από τους ίδιους τι ακριβώς συνέβη.
Σεβασμόν δεν έδωσες, γιατί δικαιούσαι σεβασμό;
επειδή σε ξέρω και με ξέρεις απο παιδι και είμαστε φίλοι απο τότε;
Νομίζεις πως ότι κάνεις στραβό δημοσίως θα θεωρείται καλώς πεπραγμένο;
Λαθέυεις!εγώ ο ίδιος θα σε ταράξω επειδή με νοιάζει να διορθωθείς.
Δεν μπορώ να δεχτώ αυτό που λές: ότι δρας με το ένστικτο και τα λοιπά ευτράπελα,
αν υποτιμάς τον εαυτό σου δεν θα σου το επιτρέψω εγώ ούτε να το λές, όχι και να προσπαθείς να το αποδείξεις!

Σε ένα έχεις δίκιο πρώτα σε ιδιωτικό επίπεδο και μετά σε δημόσιο.Όταν όμως το αποφεύγεις εσύ τότε περνάμε στο δημόσιο βήμα γιατί δεν πρόκειται για ιδιωτική υπόθεση.

Κατάλαβα πως δεν έγινε αντιληπτό ούτε και αφού τους εξήγησα με λεπτομέρειες το πως βλέπει ο μη μετέχων στο διοικητικό συμβούλιο,και το γιατί θεωρώ ότι έχουν άδικο στον τρόπο που χειρίζονται το θέμα του συλλόγου διαλύοντας τον με τις άκαιρες παραιτήσεις τους που σαφώς δικαιούνται και ίσως σωστά από τη μεριά τους καταθέτουν.
Έγινε δεκτό -και πάλι όχι από όλους-μόνο το γεγονός ότι ήταν παράληψη και λάθος να μην είναι παρόντες στην κατάθεση της παραίτησης τους για να την υποστηρίξουν.Αλλά δεν διατίθενται να κάνουν και κάτι για αυτό.
Το δεν με ενδιαφέρει πάει σύννεφο!!!

Μα εντέλει πως γίνεται να λές ότι σε ενδιαφέρει ο τόπος και θέλεις να προσφέρεις και προτιμάς να είσαι άδικος, δεν είναι καλύτερα να έχει έναν παραπάνω δίκαιο το χωριό μας παρά δέκα παραπάνω άδικους που φύτεψαν μερικές μουριές ή ακόμη και αν έκαναν έργο μεγαλύτερο;

Γιατί ισχυρίζομαι ότι είναι άδικος όποιος πράττει ασυλλόγιστα και παράτυπα;
Οι νόμοι χρειάζονται κύριοι και οι νόμοι είναι ακριβείς, μπορούν να γίνουν και καλύτεροι σίγουρα,αλλά προκειμένου να γίνουν αυτοί που έχουμε και να εφαρμοστούν έχει χυθεί αίμα, και εγώ λέω όχι αδίκως, ενώ εσείς λέτε μάλλον αδίκως.
Πώς γίνεται λειτουργός του νόμου να μου λέει ότι ο νόμος δεν ενδιαφέρει και τόσο μπροστά στο αποτέλεσμα;
Τότε να πάμε να αδειάσουμε τη τράπεζα με τα όπλα και να γεμίζουμε όλη τη Λευκαδα λουλούδια και μουριές για χρόνια αυτό θα ήταν το αποτέλεσμα μιας δράσης σαν αυτή που λέτε και πολύ ευκολότερη μάλιστα.
ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΕΧΕΙ ΝΟΗΜΑ ΑΝ ΕΧΕΙ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΠΟ ΔΡΟΜΟ ΔΙΚΑΙΟ ΚΑΙ ΣΩΣΤΟ ΑΛΛΟΙΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΚΑΙ ΚΑΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΕΙΝΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΚΑΘΟΛΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ!!!
Το να κρατάει κανείς τις ισορροπίες μεταξύ του γράμματος του νόμου και της ουσίας του νόμου είναι σωστό και μου φαίνεται το καλύτερο που μπορεί να κάνει κανείς.
Στην περίπτωση μας εδώ έχουμε το εξής δίλημμα κάνουμε ή δεν κάνουμε τα έργα που θέλουμε;
λέω κι εγώ ναι όπως ο καθένας.
εντός ή εκτός συλλόγου;
Η απόφαση να γίνουν όλα εκτός συλλόγου εξαιτίας της κακής συνεργασίας του διοικητικού συμβουλίου είναι μια εύκολη λύση και σίγουρα η χειρότερη δυνατή αφού διαλύεται η συνοχή της ομάδας με αποτέλεσμα να μην υπάρχει η δυνατότητα, να επεκτείνει και να εντείνει τις δράσεις της η μικρή ομάδα αλλά το κυριότερο να αδρανοποιείται -ώς ακέφαλος -ο σύλλογος για κρίσιμο διάστημα όπου χρήζουν επέμβασης, πίεσης και δράσης:
1/Οι παραβιάσεις αρκετών δημοτικών έργων που δεν υλοποιούνται ή δεν ολοκληρώνονται βάζοντας σε κίνδυνο πολίτες και περιουσίες- ΌΠΩΣ ΟΦΕΙΛΟΥΝ ΚΑΙ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΜΒΑΣΗ ΤΟΥΣ- αφήνοντας το χωριό αλλά και το Δήμο εδώ και ένα έτος στη κατάσταση που ήταν πρίν το 1970 με χώματα και λακούβες -ενώ στο Νυδρί έκλεισαν οι λακούβες παρατηρώ!!!-
Όπως και το πανηγύρι που είχε διοργανώσει ο σύλλογος και δεν μπορεί να υλοποιηθεί.
Όπως και το κτίριο του δημοτικού σχολείου που έχει βγεί κονδύλι για την επιδιόρθωση του
και άλλα.

Και έρχομαι εύλογα τώρα να αναρωτηθώ αφού 'τους μπήκαμε ήδη πολύ στο αυτί' ενοχλώντας τους: μήπως οι ενοχλούμενοι έχουν βάλει το δακτυλάκι τους σε αυτή τη πρόσκαιρη έστω αδρανοποίηση της ενοχλητικής κατάστασης;
ΑΝ ΑΥΤΟ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΦΑΝΕΙ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ...ΓΙΑΤΙ Η ΠΙΕΣΗ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΑΦΟΡΗΤΗ!

Η ΠΟΛΥΠΟΘΗΤΗ

Η ΠΟΛΥΠΟΘΗΤΗ
Το ποίημα

ΕΛΛΗΝΑΣ η ευτυχία του να είσαι και η δυστυχία του να μην είσαι

ΕΛΛΗΝΑΣ η ευτυχία του να είσαι και η δυστυχία του να μην είσαι
το κείμενο

ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ

Άγγελος Σικελιανός ΑΓΙΑ ΚΥΡΙΑΚΗ Αγιος Νικήτας ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ανακοίνωση ανάλυση απόκριες κούλουμα Αποστόλης Μαυροκέφαλος απόψεις ΑΡΧΑΙΑ ΤΕΙΧΗ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ ΑΡΧΕΙΟ ΔΕΡΠΦΕΛΔ αρχιτεκτονική Αστεία ασφάλεια ΆυλονΣχεδιασμός αυτοκίνητο ΑΥΤΟΠΡΟΣΤΑΣΙΑ αυτοπροστασία Βαλαωρίτης ΒΑΛΑΩΡΙΤΗΣ ΝΑΝΟΣ Βιβλίο ΒΙΟΛΙ ΒΛΥΧΟ βλυχό γενεολογία ΓΕΝΙ Γένι ΓΙΑΟΥΖΟΣ γλέντι γλυκά ΓΛΥΚΕΡΙΑ ΓΟΛΕΜΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ ΔΙΑΠΡΕΠΕΙΣ ΛΕΥΚΑΔΙΤΕΣ ΔΙΑΣΗΜΟΙ ΛΕΥΚΑΔΙΤΕΣ Διασκέδαση διατήρηση ντόπιων σπόρων ΔΙΑΥΛΟΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ δικαιοσύνη δίκτυο ανταλλαγής σπόρων και αγαθών ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ Εγκλήματα έθιμα ΕΘΝΙΚΟΙ ΠΟΙΗΤΕΣ εκδόσεις ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΒΛΑΧΕΡΝΑΣ εκπαίδευση ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ 2014 ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ Ελληνικότητα εξυγείανση Εορταστική κουζίνα επικαιρότητα έργα ΕΥΓΕΝΙΟΣ ΒΟΥΛΓΑΡΗΣ ευζείν ΖΑΜΠΕΛΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΖΑΜΠΕΛΙΟΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΖΑΜΠΕΤΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ζωγραφική ΖΩΓΡΑΦΟΣ θάλασσα ΘΑΝΑΣΗΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΘΕΟΦΑΝΗΣ ΚΑΒΒΑΔΑΣ ιατρικά θέματα πρόληψης ΙΣΤΟΡΙΑ ιστορία ΙΣΤΟΡΙΚΟΣ ιστοριούλες διδακτικές ΚΑΒΒΑΔΑΙΟΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΣΚΕΥΗ ΑΡΧΑΙΑ καθημερινές συνήθειες Καθημερινότητα ΚΑΙΡΙΚΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ κάλαντα πρωτοχρονιάς καλλιτέχνες ΚΑΤΑΙΓΙΔΕΣ ΚΑΤΗΦΟΡΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ καïκια κερδίζοντας κινηματογράφος ΚΙΟΥΡΤΟΙ ΚΛΑΡΙΝΟ ΚΛΕΑΡΕΤΗ ΔΙΠΛΑ ΜΑΛΑΜΟΥ κοινωνία Κόλπος Βλυχού ΚΟΣΜΗΜΑΤΑ ΑΡΧΑΙΑ κουζίνα ΚΡΗΝΕΣ ΚΡΗΝΗ ΑΓΙΩΝ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ ΛΑΔΟΠΙΤΑ Λαϊκές εκφράσεις ΛΕΛΕΓΕΣ ΛΕΥΚΑΔΑ ΛΕΥΚΑΔΑ 1800 ΛΕΥΚΑΔΙΟΣ ΧΕΡΝ ΛΕΥΚΑΔΙΤΕΣ ΜΟΥΣΙΚΟΙ Λευκαδίτικα μαχαίρια λευκαδίτικη κουζίνα λιμάνι Οδυσσέα Λιμάνι του Οδυσσέα ΛΟΓΟΤΕΧΝΕΣ λογοτεχνία ΜΕΓΑΛΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ μοντελισμός μουσείο ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΕΛ.ΚΥΡ. μουσική μουσική παράδοση μουσικοί ΜΟΥΣΙΚΟΣ ΜΟΥΣΙΚΟΧΟΡΕΥΤΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ μπουράνο μύθοι αισώπου ΝΕΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ Νικόλαος Δ.Καββαδάς ΝΙΚΟΣ ΒΡΥΩΝΗΣ ΝΟΜΟΣ ΛΕΥΚΑΔΟΣ ντοκυμαντέρ Ο ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ οικονομία Ομηρική Ιθάκη ορθή διατροφή Πάλη για τα αυτονόητα ΠΑΝΗΓΥΡΙΚΟΣ 28 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ παράδοση ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ ΓΛΕΝΤΙ πατριδογνωσία Πέλιτη περιβάλλον πίστη ΠΟΙΗΣΗ ποίηση πολιτική ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΥΤΟΠΡΟΣΤΑΣΙΑ πολιτική αυτοπροστασία ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΑΥΤΟΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΕΛΛΑΔΑΣ πολιτιστικά ΠΟΡΟΣ ΠΟΡΦΥΡΑΣ ποτά πριάρι ΠΡΟΙΣΤΟΡΙΑ ΠΡΟΣΩΠΑ πρόσωπα ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΠΡΩΤΟΕΛΛΗΝΕΣ ΡΟΤΑΡΥ-ΤΕΚΤΟΝΙΣΜΟΣ ΣΒΟΡΩΝΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΣΙΚΕΛΙΑΝΟΣ ΑΓΓΕΛΟΣ σκαρί ΣΚΙΑΔΑΣ ΑΡΙΣΤΟΞΕΝΟΣ Σοφια Καλογεροπούλου ΣΟΦΙΑ ΚΟΚΚΙΝΟΥ ΣΤΑΜΑΤΕΛΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΣΤΑΜΟΣ στατιστικά ΣΤΙΧΟΥΡΓΟΙ ΣΥΒΟΤΑ σύγχρονη αρχιτεκτονική ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ σύγχρονη ιστορία ΣΥΛΛΕΚΤΙΚΟ ΚΑΤΩΧΩΡΙ 2009 ΜΟΥΣΙΚΟΧΟΡΕΥΤΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΣΥΛΛΕΚΤΙΚΟ ΚΑΤΩΧΩΡΙ 2010 ΟΜΑΔΙΚΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΊΣΕΙΣ ΣΥΛΛΕΚΤΙΚΟ ΚΑΤΩΧΩΡΙ 2012 Η ΝΕΟΛΑΙΑ σύλλογος Βλυχου ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΒΛΥΧΟΥ ΓΕΝΙΟΥ ΣΥΜΟΛ συνέντευξη ΣΥΝΘΕΤΗΣ συνταγές ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΣΑΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΑ ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΟΧΙ Ταινίες τέκτονες-μασόνοι-ροταριανοί τηλεόραση ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΤΗΣ ΜΑΡΙΑΣ τοπία ΤΟΠΙΟΓΡΑΦΟΣ ΕΝΤΟΥΑΡΝΤ ΛΗΑΡ τραγουδιστές υγεία ΥΓΙΕΙΝΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΥΔΑΤΙΝΟΙ ΠΟΡΟΙ ΠΟΣΙΜΟΥ ΥΜΝΟΙ ΑΝΑΣΤΑΣΙΜΟΙ Φάνης Καββαδάς ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ φωτογραφίες φωτογράφοι Χειροτεχνία ΧΡΗΣΤΟΣ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΨΑΡΕΜΑ

Δημοφιλείς αναρτήσεις


www.vlicho.blogspot.com

www.vlicho.blogspot.com

Ο ΚΟΛΠΟΣ ΤΟΥ ΒΛΥΧΟΥ

Ο ΚΟΛΠΟΣ ΤΟΥ ΒΛΥΧΟΥ
κάντε κλίκ για χαρτη κόλπου