Σάββατο 14 Απριλίου 2012

"Ω γλυκύ μου Εαρ" Νεκταρία Καραντζή



Νεκταρία Καραντζή είναι ψάλτρια και τραγουδίστρια παραδοσιακής μουσικής. Κατάγεται από τη Λακωνία.




Απόφοιτος της Νομικής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, με μεταπτυχιακό στον Τομέα Ποινικού Δικαίου από τη Νομική του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, είναι σήμερα υποψήφια διδάκτωρ Νομικής. Είναι νομικός σύμβουλος σε θέματα πνευματικής ιδιοκτησίας, ενώ ειδικεύεται στα θέματα Ποινικής Προστασίας της Πνευματικής Ιδιοκτησίας.
Αριστούχος με διάκριση από τη Σχολή Βυζαντινής Μουσικής της Ιεράς Μητρόπολης Πειραιώς, είναι ψάλτρια από τα 9 της χρόνια σε διάφορους ναούς, μεταξύ των οποίων ο Ι.Ν. Αγ. Παρασκευής Μαλακάσας, το Ι.Η. Μεταμόρφωσης του Σωτήρος στο Μήλεσι Ωρωπού (γνωστό ως μοναστήρι του Γέροντα Πορφυρίου) και ο Ι.Ν. Παναγίας "Ρόδον το Αμάραντον" στην Καλλίπολη Πειραιά. Στη βυζαντινή μουσική μαθήτευσε κυρίως κοντά στον πρωτοψάλτη και καθηγητή Β.Μ., φιλόλογο-θεολόγο κ. Δημήτρη Βερύκιο. Από το 2004, συνεργάζεται, σε συναυλίες και δισκογραφία, με τον κορυφαίο ερμηνευτή και δάσκαλο της δημοτικής μας παράδοσης Χρόνη Αηδονίδη, στον οποίο μαθήτευσε στο παραδοσιακό τραγούδι Θράκης, Μ. Ασίας και Μακεδονίας. Έχει παρακολουθήσει μαθήματα φωνητικής με τον Θάνο Πετράκη και την Ντίνα Γουδιώτη και ιδιαίτερα μαθήματα πιάνου και δυτικής μουσικής. Συμμετείχε στην τηλεοπτική μουσική σειρά 7 εκπομπών «Επικράνθη» της ΕΤ1 με τον Χρόνη Αηδονίδη, τον Δημήτρη Βερύκιο, τον Γρηγόρη Βαλτινό και την Κοραλία Καράντη. Υπήρξε ραδιοφωνικός παραγωγός της εκπομπής «Μουσικοί Παραδοσιακοί Αντίλαλοι» μαζί με τον Χρόνη Αηδονίδη, στο ραδιόφωνο της Πειραϊκής Εκκλησίας (2006-2007).
Δισκογραφία
1. κασέτα: Ιησού Γλυκήτατε (εκδ. 1993) (βυζαντινοί ύμνοι με τον Γέροντα Πορφύριο, όπου η Νεκταρία ψάλλει βυζαντινούς εκκλησιαστικούς ύμνους).

2. κασέτα: Υμνήσωμεν πάντες θεοπρεπώς (εκδ. 1996) (βυζαντινοί ύμνοι με τον Γέροντα Πορφύριο, όπου η Νεκταρία ψάλλει βυζαντινούς εκκλησιαστικούς ύμνους).

3. κασέτα: Ευλογητός ο Θεός (εκδ. 1998) (βυζαντινοί ύμνοι με τον Γ.Πορφύριο, όπου η Νεκταρία ψάλλει βυζαντινούς εκκλησιαστικούς ύμνους).

4. κασέτα και cd: Προκαθάρωμεν εαυτoύς (εκδ. 2001) (βυζαντινοί ύμνοι με τον Γ.Πορφύριο, όπου η Νεκταρία ψάλλει βυζαντινούς εκκλησιαστικούς ύμνους).

5. κασέτα και cd: Μικρός Παρακλητικός Κανόνας (υπό έκδοση) (με τον Γ. Πορφύριο, όπου η Νεκταρία ψάλλει βυζαντινούς εκκλησιαστικούς ύμνους)

6. διπλό CD: Όταν οι Δρόμοι Συναντιούνται (εκδ. 2004, Μελωδικό Καράβι και Sony), με τον Χρόνη Αηδονίδη και τη Νεκταρία Καραντζή, με παραδοσιακά τραγούδια της Θράκης και της Μ.Ασίας και βυζαντινούς εκκλησιαστικούς ύμνους).

7. διπλό CD/DVD: ΕΠΙΚΡΑΝΘΗ (εκδ. 2006, Αποστολική Διακονία της Εκκλησίας της Ελλάδος), με τον Χρόνη Αηδονίδη και τη Νεκταρία Καραντζή, με βυζαντινούς ύμνους της Μ. Εβδομάδας, που ακουστηκαν στην σειρά της ΕΤ1 "Επικράνθη", παραγωγής 2005.

8. cd: Το δαχτυλίδι του αυτοκράτορα (εκδ. 2006, Αποστολική Διακονία της Εκκλησίας της Ελλάδος) το οποίο συνοδεύει το ομώνυμο βιβλίο της Γαλάτειας Γρηγοριάδου-Σουρέλη, στο οποίο συμμετέχει η Νεκταρία ερμηνεύοντας δύο τραγούδια σε μουσική του συνθέτη Γιώργου Βούκανου.

9. συλλεκτικό cd: 1936-2006: Αποστολική Διακονία/70 χρόνια προσφοράς στην Εκκλησία και τους λαούς του κόσμου (εκδ. 2006, Αποστολική Διακονία της Εκκλησίας της Ελλάδος), με βυζαντινούς ύμνους, όπου η Νεκταρία ψάλλει βυζαντινούς εκκλησιαστικούς ύμνους.

10. cd: Να τα πούμε; της Εστουδιαντίνας (2009) όπου η Νεκταρία τραγουδά τα παραδοσιακά κάλαντα της Θράκης με τον Χρόνη Αηδονίδη και τα παραδοσιακά κάλαντα της Ρόδου με τον Βασίλη Καζούλλη.

11. συλλεκτικό cd Χρόνης Αηδονίδης, ο δάσκαλος της παράδοσης έκδ. περιοδικό ΔΙΦΩΝΟ (Νοέμβριος 2009), όπου η Νεκταρία ψάλλει βυζαντινούς εκκλησιαστικούς ύμνους και παραδοσιακά τραγούδια

12. συλλεκτικό cd Καλωσορίσατε (ζωντανή ηχογράφηση από το Μέγαρο Μουσικής Αθηνών - Συναυλία για 70 χρόνια Αποστολικής Διακονίας της Εκκλησίας της Ελλάδος, με μουσική Γιώργου Βούκανου), όπου η Νεκταρία τραγουδά παραδοσιακά τραγούδια (2009)

13. διπλό cd Άφραστον Θαύμα (Legend/7), μαζί με τον Χρόνη Αηδονίδη και τη Νεκταρία Καραντζή, με βυζαντινούς εκκλησιαστικούς ύμνους (2010)

Συναυλίες-συμμετοχές
Πρώτη της εμφάνιση σε συναυλιακό κοινό ήταν στις 25.5.2004 στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, συμμετέχοντας σε εκδήλωση αφιερωμένη στα 50 χρόνια προσφοράς στον παραδοσιακό μουσικό ελληνικό πολιτισμό του Χρόνη Αηδονίδη. Από τότε, εμφανίζεται σε επιλεγμένες συναυλίες παραδοσιακής και βυζαντινής μουσικής στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Συνεργάζεται επίσης με τον συνθέτη Γιώργο Βούκανο, σε συναυλίες και δισκογραφία.

http://nektariakarantzi.weebly.com/psialphalambdatau942rhoiota.html

Γιώργος Βουκάνος Νεκταρία Καραντζη ,Χρόνης Αιδονίδης "Σκορπισμένα χελιδόνια"

Παρασκευή 6 Απριλίου 2012

Αχρείαστα να είναι αλλά ας τα ξέρουμε:Διαταγή πληρωμής – Κατάσχεση – Πλειστηριασμός – Ένδικα μέσα – Τειρεσίας

Διαταγή πληρωμής – Κατάσχεση – Πλειστηριασμός – Ένδικα μέσα – Τειρεσίας




1) διαταγή πληρωμής σε βάρος του Δημοσίου, ΟΤΑ κλπ



2) διαταγή πληρωμής – επιταγή η λειτουργία της αγοράς



3) Πρώτο Μέρος – Διαταγή Πληρωμής – Βασικές Προϋποθέσεις Έκδοσης – Επιδόσεις – Πλεονεκτήματα και Μειονεκτήματα



1ο ΚΕΦΑΛΑΙΟ



ΔΙΑΤΑΓΗ ΠΛΗΡΩΜΗΣ

Η διαταγή πληρωμής είναι μια δικαστική επιταγή που εκδίδει ο δικαστής, με την οποία διατάζει τον οφειλέτη να πληρώσει στο δανειστή το πρόδηλο χρηματικό χρέοςτου. Και είναι αυτό πρόδηλο, όταν το παραγωγικό γεγονός του χρέους αυτού προαποδείχνεται με δημόσιο ή ιδιωτικό έγγραφο που έχει δεσμευτική αποδεικτική δύναμη. «Κώστας Μπέης, Πολιτική δικονομία > Μαθήματα Πολιτικής Δικονομίας – Θεμελιακές Έννοιες >«



Η πράξη αυτή καταχωρίζεται σε δημόσιο έγγραφο που δημιουργεί μαχητό τεκμήριο ενοχής του οφειλέτη. Για το λόγο αυτό, η διαταγή πληρω­μής είναι εκτελεστός τίτλος (631 και 904 §2 εδ. ε’).



Πλεονεκτήματα Διαταγής πληρωμής:



1) Αποτελεί εκτελεστό τίτλο. (Εκτελεστός τίτλος=η δυνατότητα του δανειστή να επιχειρήσει την έναρξη της εκτέλεσης και την επίταξη του ποσού που του οφείλεται επιβάλλοντας κατάσχεση και ορίζοντας πλειστηριασμό)



2) Εκδίδεται σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα. Δεν απαιτείται προσδιορισμός δικασίμου ούτε διεξάγεται συζήηση σε ακροατήριο. (Πινάκιο-συζήτηση= Ο προσδιορισμός της συζήτησης σε χρόνο μεταγενέστερο από την κατάθεση της αίτησης).



3) Περιορίζεται το κόστος. Απλή κατάθεση, δικαστικό ένσημο και κοινοποίηση στον οφειλέτη για να ξεκινήσουν οι προθεσμίες (κόστος μίας αγωγής=σύνταξη κατάθεση κοινοποίηση, παράβολο συζήτησης δικαστικό ένσημο, πιθανότητα εφετείου, προσδιορισμός δικασίμου, παράβολα και αμοιβές δικηγόρων στο Εφετείο)



4) Ελαφρύνει το δικαστήριο καθώς ο όγκος των χρηματικών απαιτήσεων των δανειστών είναι τεράστιος. Υπολογίζεται ότι εάν δεν υπήρχε η διαδικασία των Διαταγών πληρωμής οι χρηματικές απαιτήσεις με την υπάρχουσα κατάσταση θα προσδιοριζόταν σε τακική δικάσιμο μετά από 5 χρόνια σε πρώτο βαθμό!!!



5) ικανοποιείται η απαίτηση του δανειστή όσο το δυνατό συντομότερα. Βέβαια θα πρέπει να αποδεικνύεται παραχρήμα το βέβαιο και εκκαθαρισμένο της απαιτήσεώς του.



6) είναι αμέσως εκτελεστή και η άσκηση ανακοπής δεν αναστέλλει την εκτέλεση της διαταγής πληρωμής.(Αναστολή= η δικαστική διαδικασία που πρέπει να κινήσει ο οφειλέτης (Ασφαλιστικά μετρα) όταν πιθανολογείται ότι η ανακοπή του για την εξαφάνιση της διαταγής πληρωμής είναι βέβαιη,)



Μειονεκτήματα



1) Η δυνατότηα ανακοπής από τον οφειλέτη. (Ανακοπή = η προσπάθεια του οφειλέτη να εξαφανίσει την διαταγή πληρωμής με την έκδοση δικαστικής απόφασης.)



2) Η διαδικασία της εκδόσεως διαταγής πληρωμής δεν αποτελεί διαγνωστική διαδικασία. Ο δανειστής έχει την δυνατότητα να επιλέξει μεταξύ της τακτικής διαδικασίας (χρονοβόρα αλλά ανοίγει τακτική δίκη) και της διαταγής πληρωμής. (δαγνωστική διαδικασία= το αποτέλεσμα της εκδίκασης ενός αντικειμένου διαφοράς από τακτικό δικαστή, το οποίο παράγει δεδικασμένο μεταξύ των εμπλεκόμενων πλευρών.) (tip: εαν η διαταγή πληρωμής κοινοποιηθεί στον οφειλέτη 2 φορές χωρίς να αντιδράσει ο οφειλέτης με ανακοπή τότε αποκτά δύναμη δεδικασμένου και προσβάλλεται μόνο με αναψηλάφιση.)



Συμπερασματικά η διαταγή πληρωμής είναι ένα νομικό εργαλείο για την ταχύτερη ικανοποίηση του δανειστή. Ταυτόχρονα όμως είναι και μία παγίδα, την οποία εάν δεν προσέξεις θα εμπλακείς σε μία διαδικασία ανακοπών που στο τέλος εάν την ακυρώσουν θα επιβαρυνθείς με όλα τα μέχρι τότε έξοδα καθώς και την επιπλέον δικαστική δαπάνη των δικαστηρίων που διεξήχθησαν.



2ο ΚΕΦΑΛΑΙΟ



ΚΑΤΑΣΧΕΣΗ – ΠΛΕΙΣΤΗΡΙΑΣΜΟΣ





Περί κατασχέσεως – Πλειστηριασμού.



1) Η κατάσχεση είναι η διαδικασία που ακολουθεί την κοινοποίηση της διαταγής πληρωμής.



2) Για την νομιμότητα της επιβολής της πλην των λοιπών απαιτείται να εγγραφεί μετά από τρεις εργάσιμες ημέρες από την κοινοποίησής της.



3) Τη διαδικασία την κινεί ο δανειστής που ονομάζεται επισπεύδων, ενώ την επιμέλεια εγγραφής και τον ορισμό του πλειστηριασμού τον αναλαμβάνει ο δικαστικός επιμελητής.



4) Για να μπορέσει να επιβληθεί κατάσχεση θα πρέπει να βρεθούν περιουσιακά στοιχεία (κινητά ακίνητα άυλα, χρήματα ακόμη και στα χέρια άλλου, επιχείρηση, ειδικά περιουσιακά στοιχεία) στο όνομα του οφειλέτη είτε είναι φυσικό ή νομικό πρόσωπο-εταιρεία.



5) Η κατάσχεση στη πράξη σημαίνει γνωστοποίηση στον οφειλέτη ότι κάποιο περιουσιακό του στοιχείο έχει προσωρινώς δεσμευτεί από τον δανειστή του, ο οποίος δανειστής θα επιχειρήσει να το εκπλειστηριάσει προκειμένου από την αγορά του σε πλειστηριασμό να ικανοποιήσει την απαίτησή του.



6) Μετά τη κατάσχεση ο δικαστικός επιμελητής ορίζει ημερομηνία πλειστηριασμού και τη γνωστοποιεί στον οφειλέτη και τη δημοσιεύει στις εφημερίδες.



7) Οι πλειστηριασμοί πλέον διεξάγονται στο ειρηνοδικείο της έδρας του εκπλειστηριαζόμενου ακινήτου με κλειστές σφραγισμένες προσφορές.



8 ) για να σταματήσει η διαδικασία του πλειστηριασμού προσωρινά ή μόνιμα πρέπει να γίνουν οι εξής ενέργειες.



8α) Πέντε εργάσιμες ημέρες πριν τον πλειστηριασμό να να κατατεθεί ανακοπή διόρθωσης της τιμής πρώτης προσφοράς. (Με αυτή τη διαδικασία διορθώνεται η πρώτη προσφορά του εκπλειστηριαζόμενου ακινήτου, οπότε και καθορίζεται από το δικαστήριο η αξία του αντικειμένου της διαφοράς. Γιατί την εκτίμηση της αξίας του εκπλειστηριαζομένου την διενεργεί ο δικαστικός επιμελητής.)



8β)Πέντε εργάσιμες ημέρες πριν το πλειστηριασμό μπορεί να ασκηθεί η ανακοπή του άρθρου 1000 ΚΠολΔ. Δηλαδή να ανασταλεί επί ένα εξάμηνο ο πλειστηριασμός με τη προϋπόθεση καταβολής τουλάχιστον του 1/4 της απαίτησης και των εξόδων φυσικά του πλειστηριασμού και εφόσον πιθανολογηθεί ότι θα εξοφληθεί η απαίτηση.



8γ) Πέντε εργάσιμες ημέρες πριν το πλειστηριασμό μπορεί να κατατεθεί η «βαριά αναστολή» που σταματάει τη διαδικασί του πλειστηριασμού μέχρι να συζητηθεί από το τακτικό δικαστήριο η βασιμότητα της ανακοπής για την εξαφάνιση όλων των πράξεων της εκτέλεσης.



3ο ΚΕΦΑΛΑΙΟ



Ενδικα Μέσα



Ένδικα μέσα είναι η δυνατότητα του οφειλέτη να αμυνθεί κατά της διαδικασίας της εκτελέσεως (επίδοση επιταγής προς πληρωμή, κατάσχεση, πλειστηριασμός) προσφεύγοντας στη δικαιοσύνη με τη δυνατότητα της ανακοπής.



1) Ανακποπή κατά της διαταγής πληρωμής. (προσβάλεται η ίδια η διαταγή πληρωμής για λόγους που αφορούν ελαττώματα σε αυτήν αλλά και για λόγους που αφορούν την απαίηση και για λοιπούς λόγους.)



2) Ανακοπή κατά της επιταγής προς πληρωμή. (Με την επιταγή προς πληρωμή ξεκινά η διαδικασία. Σε αυτή τη φάση ο δανειστής σου επιτάσσει την καταβολή της απαιτήσεώς του και σε προειδοποιεί ότι εάν δεν εξοφληθεί η απαίτηση θα προχωρήσει σε κατάσχεση)



3) Ανακοπή κατά της κατασχετήριας έκθεσης (βλ. παραπάνω. ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2, 8α, 8β, 8γ. Επιχειρείται η η εξαφάνιση της κατασχετήριας έκθεσης για διάφορους λόγους σε συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα. άσκησής της)



4) Παράλληλα δίδεται η δυνατότητα λήψης ασφαλιστικών μέτρων όταν πιθανολογείται η ευδοκίμηση της ήδη ασκηθείσας ανακοπής, οπότε και είναι επιζήμια για τον οφειλέτη η συνέχιση της διαδικασίας.



Με τις ανακοπές γίνεται η ύστατη προσπάθεια του οφειλέτη να σταματήσει τη διαδικασία του πλειστηριασμού , ευελπιστώντας την ακύρωση όλων των πράξεων της εκτέλεσης που έχουν διενεργηθεί μέχρι εκέινη τη στιγμή.



4ο ΚΕΦΑΛΑΙΟ



ΤΕΙΡΕΣΙΑΣ – Η ΜΑΥΡΗ ΛΙΣΤΑ – ΤΡΟΠΟΣ ΔΙΑΓΡΑΦΗΣ





Στην ελληνική μυθολογία ο Τειρεσίας ήταν περίφημοςμάντης από τη Θήβα, γιος του Ευήρους και της Χαρικλούς. Η κυρίως δράση του Τειρεσία τοποθετείται στη Θήβα, όπου υπήρχε οιωνοσκοπείο του, ενώ το μαντείο του βρισκόταν στον γειτονικό Ορχομενό. Ο Τειρεσίας ήταν ο επίσημος σύμβουλος των βασιλέων της Θήβας και διεδραμάτισε σημαντικό ρόλο στον μύθο του Λαΐου και του Οιδίποδα.



Στη σύγχρονη πραγματικότητα είναι ένας φορές καταγραφής δεδομένων οικονομικού χαρακτήρα για ιδιώτες και επιχειρήσεις.



Με την έκδοση της διαταγής πληρωμής ο οφειλέτης δεν εγγράφεται αυτόματα στις Μαύρες λίστες του του ΤΕΙΡΕΣΙΑ.



Σε περίπτωση που η Διαταγή πληρωμής έχει εκδοθεί με βάση μία επιταγή ή συναλλαγματική ή γενικά πιστωτικό τίτλο τότε η εγγραφή έγινε από την Τράπεζα που σφράγισε την επιταγή αφού παρήλθε το χρονικό διάστημα που απαιτείται για την οριστική εγγραφή.



Η εγγραφή στα μητρώα του ΤΕΙΡΕΣΙΑ γίνεται με την καταχώρηση από τον δικαστικό επιμελητή της εκθέσεως επιδόσεως (πρέπει να κοινοποιηθεί στον οφειλέτη) της ΔΠ στα οικεία βιβλία του δικαστηρίου εκδόσεως της διαταγής πληρωμής (Ειρηνοδικείο ή Μονομελές Πρωτοδικείο μέσα σε προθεσμία 2 μηνών από την έκδοσή της. άρθρο 630Α ΚΠολΔ.



ΔΕΝ εγγράφονται στο ΤΕΙΡΕΣΙΑ οφειλές που δεν εξοφλήθηκαν μέχρι 1000 ευρώ και οφειλές που εξοφλήθηκαν μέχρι 3000 ευρώ υπό προϋποθέσεις



«Δεδομένα οικονομικής συμπεριφοράς για οφειλές που δεν έχουν εξοφληθεί,

εφόσον δεν υπερβαίνουν στο σύνολο τους τα χίλια ευρώ, δεν εμφανίζονται στα

αρχεία μεταδιδόμενων πληροφοριών. άρθρο 4 παρ.2 Ν.3816/2010,ΦΕΚ Α 6/26.1.2010.«



«Δεδομένα οικονομικής συμπεριφοράς για οφειλές που έχουν εξοφληθεί,

εφόσον δεν υπερβαίνουν στο σύνολο τους τις τρεις χιλιάδες ευρώ και δεν

υπερβαίνουν τις τρεις καταχωρίσεις, δεν εμφανίζονται στα αρχεία

μεταδιδόμενων πληροφοριών.



Για την διαγραφή τώρα απαιτούνται τα κάτωθι:



Η συμπλήρωση πληροφορίας σχετικής με Διαταγή Πληρωμής είναι δυνατή:



Α. Εάν έχει εκδοθεί οριστική δικαστική απόφαση ακύρωσης της Διαταγής Πληρωμής, η οποία όμως δεν κατέστη τελεσίδικη.

Για τη συμπλήρωση της πληροφορίας απαιτείται αίτηση του ενδιαφερομένου συνοδευόμενη από επικυρωμένο αντίγραφο της δικαστικής απόφασης.



Η συμπλήρωση γίνεται με την ένδειξη «ακυρώθηκε» στο όνομα του προσώπου που άσκησε τη σχετική ανακοπή προς ακύρωση της διαταγής πληρωμής.



Β. Εάν έχει ασκηθεί ανακοπή κατά της Διαταγής Πληρωμής.

Για τη συμπλήρωση της πληροφορίας απαιτείται αίτηση του ενδιαφερομένου συνοδευόμενη από επικυρωμένο αντίγραφο της κατατεθείσης στο αρμόδιο δικαστήριο ανακοπής και της έκθεσης επιδόσεως της.



Η συμπλήρωση γίνεται με την ένδειξη «ασκήθηκε ανακοπή» στο όνομα του προσώπου που άσκησε τη σχετική ανακοπή.



Γ. Εάν η Διαταγή Πληρωμής εξοφλήθηκε η εξ αυτής σχετική υποχρέωση.

Για τη συμπλήρωση της πληροφορίας απαιτείται αίτηση του ενδιαφερομένου συνοδευόμενη από:



α. Το Α΄ Απόγραφο Εκτελεστό της Διαταγής Πληρωμής (προς επίδειξη), ή επικυρωμένο αντίγραφο της διαταγής πληρωμής φέρον πράξη εξόφλησης από τον αιτούντα τη Διαταγή Πληρωμής με θεωρημένο το γνήσιο της υπογραφής του από Δημόσια Αρχή ή από το δικηγόρο που αιτήθηκε την έκδοση της διαταγής πληρωμής με σφραγίδα και υπογραφή του, είτε

β. Συμβολαιογραφική πράξη εξόφλησης. είτε

γ. Εάν η Διαταγή Πληρωμής έχει εκδοθεί με αίτηση Τράπεζας αρκεί, αντί των παραπάνω δικαιολογητικών ( α ή β ), έγγραφη βεβαίωση της ότι η Διαταγή Πληρωμής εξοφλήθηκε, αποστελλόμενη στην ΤΕΙΡΕΣΙΑΣ ΑΕ από την Τράπεζα, κατόπιν αιτήσεως του ενδιαφερομένου προς αυτήν.

Η συμπλήρωση γίνεται με την ένδειξη «εξοφλήθηκε». Επισημαίνεται ότι όταν έχει εξοφληθεί από οπισθογράφο, τριτεγγυητή ή εκδότη συναλλαγματικής, από οπισθογράφο επιταγής καθώς και από πρόσωπο που δεν είναι ο κύριος υπόχρεος της απαίτησης βάσει της οποίας εκδόθηκε η διαταγή πληρωμής, συμπληρώνεται στο όνομα του κυρίως υπόχρεου με την ένδειξη «εξοφλήθηκε από μη κυρίως υπόχρεο».



Διαγραφή Δεδομένου

Η διαγραφή πληροφορίας σχετικής με Διαταγή Πληρωμής είναι δυνατή:



Α. Εάν η Διαταγή Πληρωμής έχει ακυρωθεί με τελεσίδικη δικαστική απόφαση, ή έχει εκδοθεί με βάση πιστωτικό τίτλο η υποχρέωση εκ του οποίου έχει ακυρωθεί με τελεσίδικη δικαστική απόφαση ή έχει εκδοθεί με βάση πιστωτικό τίτλο που έχει κηρυχθεί ανίσχυρος.

Για τη διαγραφή απαιτείται αίτηση του ενδιαφερομένου συνοδευόμενη από:



α. Επικυρωμένο αντίγραφο της σχετικής δικαστικής απόφασης

β. Την έκθεση επίδοσης της απόφασης αυτής και

γ. Το πιστοποιητικό τελεσιδικίας της.

Σε περίπτωση που η διαταγή πληρωμής έχει εκδοθεί με βάση πιστωτικό τίτλο που έχει κηρυχθεί ανίσχυρος απαιτούνται και αντίγραφα των, τυχόν, δημοσιεύσεων που ορίζει η δικαστική απόφαση.



Β. Εάν η Διαταγή Πληρωμής δεν έχει κοινοποιηθεί στον καθ΄ου αφορά (αφορά στις διαταγές πληρωμής που έχουν εκδοθεί προ του Ιουνίου 2001).

Για τη διαγραφή απαιτείται αίτηση του ενδιαφερομένου συνοδευόμενη από:



α. Επικυρωμένο αντίγραφο της διαταγής πληρωμής και βεβαίωση του πληρεξουσίου Δικηγόρου του αιτούντος περί μη κοινοποίησης αυτής στον καθ’ ού ή



β.Επικυρωμένο αντίγραφο της διαταγής πληρωμής και βεβαίωση του αιτούντος τη διαταγή πληρωμής περί μη κοινοποίησής της, με θεωρημένο το γνήσιο υπογραφής του ανωτέρω από αρμόδια Δημόσια Αρχή (σε περίπτωση που η βεβαίωση χορηγείται από νομικό πρόσωπο απαιτούνται και τα έγγραφα νομιμοποίησης του υπογράφοντος εκπροσώπου του νομικού προσώπου).



Διαγραφή δεδομένου λόγω παρέλευσης του προβλεπόμενου χρόνου διατήρησής του στο Αρχείο

Οι διαταγές πληρωμής διατηρούνται για τρία (3) χρόνια και θα διαγράφονται από το αρχείο εφόσον:



•έχει εξοφληθεί η οφειλή στο σύνολό της ήτοι έχουν εξοφληθεί όλα τα δεδομένα που υφίστανται καταχωρημένα στο αρχείο αθέτησης υποχρεώσεων και

•έχει παρέλθει το προβλεπόμενο χρονικό διάστημα για το σύνολο των καταχωρημένων στο ΣΑΥ δεδομένων.

πηγή http://www.siamakis-lawyers.gr/

Κυριακή 1 Απριλίου 2012

ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΡΟΤΑΡΙΑΝΟΙ, ΟΙ ΡΟΔΟΣΤΑΥΡΙΤΕΣ, ΟΙ ΝΑΙΤΕΣ, ΟΙ ΙΛΟΥΜΙΝΑΤΟΙ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΑΛΛΟΙ ΟΙ ΒΙΤΡΙΝΕΣ ΤΗΣ ΕΙΣΟΔΟΥ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΕΚΤΟΝΙΣΜΟΥ;


ΔΑΚΤΥΛΙΔΙ ΤΕΚΤΟΝΙΚΟ











ΔΑΚΤΥΛΙΔΙ ΤΕΚΤΟΝΙΚΟ







ΤΑ ΣΥΜΒΟΛΑ ΤΩΝ ΤΕΚΤΟΝΩΝ ΣΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΤΟΥΣ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΠΩΣ ΝΑΙ ΣΥΝΔΕΟΝΤΑΙ


Ειναι πολλοί οι άνθρωποι δίπλα μας γνωστοί φίλοι που ασχολούνται με πράγματα και πρόσωπα που δεν γνωρίζουν.
Υπάρχουν μεταξύ αυτών άνθρωποι που λειτουργούν υπόγεια υποχθόνια και διαβρωτικά.
Η καλύτερη μέθοδος για να αποφύγουν οι άνθρωποι μας τον εξευτελισμό και τη κακοποίηση ψυχική πνευματική οικονομική σεξουαλική είναι να ξεσκεπάσουμε τη δράση των κυκλωμάτων αυτών να φέρουμε στο φώς τη δράση και τις επιδράσεις της στη ζωή των  ανθρώπων που εκμαυλίζουν άμεσα και σε κείνους που τους βλάπτουν έμμεσα ίσως κι άθελα τους.
Για κείνους που δεν είναι υποψιασμένοι και δεν ξέρουν για αυτές τις υποθέσεις η πρώτη σκέψη είναι τι μας λέει ετούτος τώρα θα μας τρελάνει;
Αυτό ακριβώς θα συμβεί με όσα θα σας κανω γνωστά για το σύζυγο σας το παιδί σας τον αδερφό σας τον πατέρα σας.
Οι ελευθεροτέκτονες δεν φαίνονται είναι όπως εσείς κι εγώ και κάθονται δίπλα σας δρούν δίπλα σας και σας σκάβουν το λάκκο χωρίς να το ξέρετε ούτε πότε ούτε πως ούτε γιατί.

Ξεκινώντας από το αν είναι η Λευκάδα γεμάτη με μασόνους-άλλη ονομασία των ελευθεροτεκτόνων ή τεκτόνων-, θα σας απαντήσω Ναι και  μάλιστα από πολύ παλιά.
Ο μασονισμός μπήκε στην Ελλάδα από τα επτάνησα για τούτο οι γνωρίζοντες αναφέρονται στα Επτάνησα και ειδικά στη Κερκυρα και Ζάκυνθο σαν οι κερκόπορτες του κακού.
Οι φιλόδοξοι οικονομικά και κοινωνικά ανεπτυγμένοι ηγέτες κάθε χώρου οικονομικής κοινωνικής πνευματικής θρησκευτικής  ζωής και λοιπών δραστηριοτήτων γίνεται στόχος προς κατάκτηση διάβρωση και ποδηγέτηση.

Ετσι λειτουργεί το σύστημα τους, εκμαυλίζει αυτούς που  μπορούν να εκμαυλίσουν ομαδικά, για τούτο μπορούν σε μεγάλο βαθμό να ελέγχουν σχεδόν όλους τους τομείς της κοινωνικής ζωής σε παγκόσμιο επίπεδο.

Μέσω της ιεραρχείας μπορείς να ελεγξεις τη πολιτική ηγεσία αρκεί να ελεγχεις τις κορυφές της ιεραρχείας κι έχεις τον έλεγχο όλου του συστήματος- κοινοβουλευτισμός λέγεται αυτό -αλλά ισχύει και για το στρατό την εκκλησία -η καθολική εκκλησία θεωρείται από τις πρώτες που έπαθαν καθολική διάβρωση αφού υπήρξε κι ο μεγαλύτερος πολέμιος της μασονίας-
Για τούτο ισχυρίζομαι  ότι ο κοινοβουλευτισμός και γενικότερα η αντιπροσωπευτική δημοκρατία έχει προβλήματα που πρέπει να επιλυθούν άμεσα ώστε να λειτουργήσουν πάλι υπέρ των πολιτών.Τώρα είναι πασιφανές πως αυτό δεν ισχύει.
Αν δείτε παλιότερη ανάρτηση για την οικονομική πυραμίδα του πλανήτη και τις διαφορές στη κατανομή του πλούτου τα τελευταία χρόνια θα δείτε ποιοί βγαίνουν κερδισμένοι από τη κρίση
το 0,001% του πληθυσμού της γης αυτοί ποδηγετούν τη κατάσταση υπέρ τους.
Ο τρόπος ποδηγέτησης του συστήματος είναι η μασονία σε συνδιασμό με το σιωνισμό που έχουν σαν υποστηλώματα όλες τις λεγόμενες θυγατρικές βιτρίνας και στρατολόγησης.

Οι μασόνοι δεν έχουν θρησκεία δεν έχουν πατρίδα  έχουν όμως ράτσα φύλο ηλικία και επάγγελμα.
Είναι ράτσας λευκής και μάλιστα ρατσιστές-χρησιμοποιούν και στοές άλλων φυλών μαυρών και κίτρινων αλλά αμιγείς-
Είναι γένους αρσενικού αφού δεν υπάρχουν μασόνοι γυναίκες παρά μόνο στη Γαλλία.[Σίγουρα όμως θα γίνουν κι αλλού γιατί η κατάσταση το επιβάλει όπως έγινε και για τις φυλές με την ίδια λογική αμιγώς γυναικείες στοές.Στο σιωνισμό ήδη ξεκίνησε αυτό με τις λεγομενες παρέες μητέρων.]
Εχουν ηλικία άνω των 35 -οι ανεβασμένοι σε επίπεδο μύσησης-και το επάγγελμα τους είναι να κερδίζουν χρήμα και εξουσία με κάθε γνωστό ή άγνωστο τρόπο.

Εχουν διαβρώσει όλες τις θρησκείες του κόσμου.
Αφού το χρήμα και η εξουσία είναι ο σκοπός τους είναι εναντίον κάθε γνωστής θρησκείας που όσο και λαθεμένη και λειψή να είναι επιδιώκει το καλό και την πνευματική και ψυχική εξύψωση του ανθρώπου.
Για τούτο δεν αποτελεί θρησκεία αλλά αντιθρησκεία εκτός αν θεωρήσουμε ότι το χρήμα και η εξουσία  έχει θρησκεία.
Δεν ξεκίνησε ώς η οργάνωση των απλήστων αντιθέτως ξεκίνησε ώς η οργάνωση των αρίστων.
Υπήρξαν τέκτονες που ήταν παραδείγματα ηθικής και πνευματικής ανύψωσης  πολύ παλιά όμως. Οι ιππότες Ναίτες διατήρησαν το όνομα όχι όμως και τη χάρη.

Η οργάνωση αυτή που αριθμεί πολλά εκατομύρια σε όλο το κόσμο είναι στα χέρια μιας υποτιθέμενης "ελίτ" στους υψηλά ιστάμενους σιωνιστές που τυχαίνει αυτό τον καιρό να είναι οι πλέον άπληστοι και άψυχοι άνθρωποι στον πλανήτη.

Μερικοί ερευνητές εξισώνουν τους μασόνους με τους σιωνιστές.Η εξίσωση μασόνος ίσον σιωνιστής ΔΕΝ ισχύει. Είναι δυο ξεχωριστά ρεύματα που ενώνονται στις κορυφές τους σε μία και την αυτή αρχή.

Κάποιοι μασόνοι είναι σιωνιστές αλλά υπάρχουν σιωνιστές που δεν είναι μασόνοι αλλά δεν υπάρχει σιωνιστής και μασόνος που να μη δίνει λόγο στην ελίτ των απλήστων  .
Η μασονία και οι σιωνιστές για τούτο έχουν βγάλει το χειρότερο όνομα γιατί αποτελούν όργανα του κακού  ακούσια και εκούσια.
Ακούσια:  απο τα απλά μέλη ή τις πρώτες βαθμίδες μύησης 
Εκούσια: για τους ανεβασμένους σε επίπεδο μύησης και απολύτως διαβρωμένους και πωρωμένους.
Οι μασόνοι κρατούν το μανδία του ηθικού στοιχείου του φιλάνθρωπου και του αγαθού ηγέτη που δίνει και προσφέρει στη κοινωνία επειδή ήταν εξαρχής θελκτικό και παραμένει ακόμη για το ευρύ κοινό που δεν το ψάχνει περαιτέρω.
Για τούτο παίζει τόσο μεγάλο ρόλο η μυστικότητα και η κρυφή δράση ώστε να λένε οι ίδιοι μεταξύ τους πως άν φανερωθούν όλη αυτή η δραστηριότητα δεν θα αντέξει ούτε δύο χρόνια.Το όπλο εναντίον τους λοιπόν το άπλετο φως.

Αυτό ήταν στην αρχή, αλλά η αρχή της συνωμοσίας και της κρυφής δράσης έδωσε στο κακό την ευκαιρία να δράσει και να καρπωθεί αυτή την ενέργεια κατακτώντας τα ηνία.
Πως;
Μα μέσω του ψεύδους, της παραπλάνησης, της υποκρισίας, της δολιότητας και της αρχής της συσσώρευσης πλούτου και εξουσίας κάθε είδους και με κάθε τρόπο.

Εχετε ακούσει ότι οι Εβραίοι έχουν την οικονομική ποδηγέτηση του πλανήτη.Είναι ανακρίβεια.
Εχετε ακούσει ότι οι Σιωνιστές έχουν τα ηνία κάθε εξουσίας του πλανήτη.Είναι ανακρίβεια.
Εχετε ακούσει ότι οι Μασόνοι και οι υποψήφιοι μασόνοι φταίνε για όλα σχεδόν τα κακά του κόσμου. Είναι ακριβές ιδίως για κείνα τα κακά που πηγάζουν από την ανθρώπινη διαστροφή  της απληστίας και της αδιαφορίας.
Επειδή χωρίς να το θέλουν οι απλοί άνθρωποι υποψήφιοι μασόνοι και μασόνοι των πρώτων βαθμίζων γίνονται όργανα των υψηλών βαθμίδων στηρίζοντας τους οικονομικά και ιεραρχικά
Εκείνοι δίνουν λόγο στους υψηλότερους βαθμούς των Σιωνιστών οι οποίοι παίρνουν την εξουσία από τους Σιωνιστές εβραίους οι οποίοι παίρνουν τη δύναμη από το λαό των εβραίων.
Δεδομένου ότι η Ελίτ των απλήστων δρα σε όνομα του Ισραήλ σε όνομα του Εβραικού λαού σε όνομα του κάθε λαού που γίνεται θύμα αυτής της καλοστημένης παγίδας τόσων αιώνων ,όλοι όσοι εξυπηρετούν αυτό τον κακόβουλο σχηματισμό φέρουν ευθύνη για όλα τα κακά που έχουν πράξει ανα τους αιώνες αυτοί οι απάνθρωποι άψυχοι κακούργοι της ανθρωπότητας.

Όλα ξεκινούν για τους Λευκαδίτες με τους ανθρώπους της πολιτικής της οικονομικής και κοινωνικής δραστηριότητας του τόπου που προσχωρούν σαν μέλη φιλανθρωπικών ομάδων τύπου ΡΟΤΑΡΙΑΝΟΙ ή ΡΟΔΟΣΤΑΥΡΟΙ ή ΙΛΟΥΜΙΝΑΤΟΙ ή ΝΑΙΤΕΣ και άλλες πολλές που αποτελούν τον εύκολο τρόπο στρατολόγησης νέων μελών και εκμάυλισης όσων δεν κάνουν για νέα μέλη.

Δεν κάνουν για νέα μέλη και για υψηλότερα επίπεδα όσοι δεν έχουν κάποιο από τα επόμενα:
Φιλοδοξίες υψηλές, μόρφωση υψηλή, οικονομική επιφάνεια υψηλή, κοινωνική θέση υψηλή, νοημοσύνη άνω του μετρίου συνδυασμένη με αφέλεια άνω του μετρίου και με αρκετό καιροσκοπισμό που στη πορεία γίνεται μέσω της μύησης και της διάβρωσης πώρωση και ακραία ανευθυνότητα.

Πόσοι Λευκαδίτες έχουν αυτά τα χαρακτηριστικά;
όσοι τα έχουν είναι σίγουρα υψηλόβαθμοι μασόνοι τόσο απλά.
Πόσοι μασόνοι είναι στους Ροταριανούς;
Στους ντόπιους βλέπω μόνο απλά θύματα που δεν το πιστεύουν καν πως τους χειρίζονται στη προσπάθεια τους να προσφέρουν από το περίσσευμα της ψυχής τους.
Νομίζω ότι από οτι είδα κάποιο ανώτερο κλιμάκιο πιο κεντρικά δρά εκ παραλλήλου με τους ντόπιους μασόνους.
Αναγνώρισα στη πρόσφατη συνέλευση τους-των ΡΟΤΑΡΙΑΝΩΝ- στη πιτσαρία ΟΑΣΗ αρκετούς εκπαιδευτικούς με πολιτικές βλέψεις ή και δράση, αρκετούς μηχανικούς, ιατρούς, εμπόρους ,ξενοδόχους, επαγγελματίες πολλοί από τους οποίους υπηρξαν συνεργάτες και είναι φίλοι.
Τόσο τυφλωμένοι είναι; τόσο αναλφάβητοι περι των οργανώσεων που εκμαυλίζουν το ανθρώπινο είδος χάριν των 13 εβραικών οικογενειών που ελέγχουν τον πλούτο του πλανήτη;

Με γνωρίζετε αγαπητοί φίλοι δεν θέλω το κακό σας δεν αντέχω να βλέπω τη πατρίδα μας να ποδηγετείται από αυτούς τους φαυλους ανθρώπους που μέσω ωραίων καλογραμμένων λόγων σας γοητεύουν και σας στρέφουν ενάντια στα παιδιά σας τη πατρίδα σας τον ίδιο τον εαυτό σας.
Δείτε τι σημαίνει ελευθεροτεκτονισμός και πως αυτός συνδέεται κρυφίως με τις οργανώσεις που από πρώτη άποψη φαίνονται αθώες.
δειτε το λήμμα της wikipedia
δείτε ιδιαιτέρως:

Ιστορία του Ελευθεροτεκτονισμού στην Ελλάδα

Ο Τεκτονισμός εισήλθε στον ελληνικό χώρο από τα Επτάνησα, την εποχή που ήταν υπό γαλλική και αγγλική κατοχή, και συγκεκριμένα από τις νήσους Κέρκυρα και Ζάκυνθο τις οποίες οι πολέμιοι της οργάνωσης αποκαλούν έως σήμερα «κερκόπορτες» του Μασονισμού.




Όπως ήταν φυσικό, ο λαός των νήσων αυτών δε συμμετείχε εκδηλώνοντας άλλοτε επιφύλαξη και άλλοτε φόβο με συνεπακόλουθες καταστάσεις. Οι εκδηλώσεις αυτές ήταν προϊόντα της άσχημης εικόνας που είχε δημιουργηθεί βλέποντας ν΄ αναμιγνύονται πρώτιστα γνωστά φιλόδοξα πρόσωπα των μικρών τους κοινωνιών με πολιτικές βλέψεις και οικονομικές διεκδικήσεις, μεταξύ των οποίων και επιφανείς Κερκυραίοι και Ζακυνθινοί, δημιουργώντας ιδιαίτερες φιλίες με τους «Φράγκους» (Ιταλο-Ενετούς), όταν οι ίδιοι οι κάτοικοι στέναζαν υπό τη δεσποτεία των κατακτητών. Μάλιστα συμπεριφέρονταν ως απελευθερωμένοι, επιδεικνύοντας καλοπέραση αυτοαποκαλούμενοι «Φραμασόνοι». Βέβαια μεγάλη επιρροή άσκησαν και οι Άγγλοι μέσω της δικής τους Στοάς, στην οποία μαθήτευσαν επίσης ντόπιες προσωπικότητες.



Στις μασονικές εκείνες επιρροές δύο δυνάμεις αντέδρασαν κυρίως, ο ελληνικός λαός, με τις παραπάνω επιφυλάξεις και η Εκκλησία, που με κάθε μέσον και περισσότερο δυναμικά, έφθανε και σε έκτροπα φανατισμού. Βέβαια τα ηχηρά ονόματα των πρώτων Ελλήνων συνεργατών, που είτε είχαν γεννηθεί και ανατραφεί στην τότε "πεφωτισμένη" Δύση, είτε είχαν διανύσει μεγάλο χρονικό διάστημα σε αυτήν, δημιούργησαν τον τεκτονικό θρύλο που στα μάτια των λαϊκών φάνταζε ως μέσο κοινωνικής καταξίωσης και οικονομικής δύναμης. Έτσι τα "τάγματα" αυτά όπως αποκαλείτο τότε κάθε είδους τέτοια οργάνωση, δε βρήκαν άμεση ανταπόκριση για να καρποφορήσουν.



Στη διάρκεια της Βασιλείας του Όθωνα δε φέρεται να υπήρξε καμία τέτοια οργάνωση στο νεοσύστατο κράτος. Περί το τέλος όμως της βασιλείας του, το 1855, φέρονται ήδη κάποιες Στοές να λειτουργούν ανεπίσημα υπό τη σκέπη της "Γκράντε Οριέντε" (Μεγάλης Ανατολής) της Ιταλίας [19], αποτελούμενες από Ελευθεροτέκτονες μυημένους στην Κέρκυρα και ασφαλώς στη Γαλλία και την Ιταλία.



Μετά τον ερχομό του Γεωργίου του Α΄ (1863) και την "αμαχητί" κατ' απαίτησή του ένωση της Επτανήσου με την Ελλάδα, φέρονται ήδη το 1867 επτά τεκτονικές στοές να εργάζονται (ανεπίσημα) στην Αθήνα, τον Πειραιά, τη Χαλκίδα, την Πάτρα, τη Σύρο, τη Λαμία και το Άργος, εκτός εκείνων της Επτανήσου. Στις 16 Φεβρουαρίου του ιδίου έτους οι ελληνικές Στοές ζήτησαν την ανεξαρτησία τους από την "Γκράντε Οριέντε" της Ιταλίας. Αυτή τους δόθηκε δύο μήνες μετά, στις 10 Απριλίου 1867 και η νέα "Μεγάλη Ανατολή της Ελλάδας" άρχισε να οργανώνεται, κατ’ αρχήν τον Ιούλιο του 1872, εκλέγοντας τον Δημήτριο Ροδοκανάκη (1840-1902) ως Μέγα Διδάσκαλο και αμέσως μετά σχηματίζοντας το Ύπατο Μέγα Συμβούλιο του 33ου για την Ελλάδα. Βέβαια όλα αυτά μέχρι τότε χωρίς καμία επίσημη αναγνώριση από το Ελληνικό κράτος.



Το 1928 η Μεγάλη Ανατολή της Ελλάδας κατάφερε να αναγνωριστεί ως ίδρυμα, ενώ το Ύπατο Μέγα Συμβούλιο σχημάτισε μία κοινωνία του Αστικού Κώδικα. Το 1936, με την αναθεώρηση του Τεκτονικού Συντάγματος της, η Μεγάλη Ανατολή μετονομάστηκε σε Μεγάλη Στοά της Ελλάδας[20]. Το 1976 ορισμένοι έλληνες Ελευθεροτέκτονες αποφάσισαν να εισαγάγουν τον Τύπο της Υόρκης(York Rite), ενώ έως τότε υπήρχε μόνον ο Σκωτικός Τύπος(Scottish Rite)[21]. Όταν η Μεγάλη Στοά της Ελλάδας ανακάλυψε πως το νέο σώμα δε θα δεχόταν τις δικές της παρεμβάσεις στη διοίκησή του, απείλησε με διαγραφή τα μέλη του. Αυτή η συμπεριφορά τελικά οδήγησε το Μάιο του 1986 στην ίδρυση της Εθνικής Μεγάλης Στοάς της Ελλάδας[22][23][24]....
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Να παρατηρήσουμε ότι ο διχασμός της τεκτονικής στοάς έγινε λόγω της παραγγελίας από την Ελληνική πολιτεία των αεροπλάνων απο τη Γαλλία οπότε όσοι υψηλά ιστάμενοι προτιμούσαν τις αμερικάνικες μίζες διαχώρισαν για λόγους "πνευματικούς" τη θέση τους
και σήκωσαν δικό τους μπαιράκι.

ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΕΔΩΣΑΝ ΤΟ ΧΡΙΣΤΟ ΕΔΩΣΑΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΕΥΤΕΡΟ ΜΗ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΚΑΝΕΝΑ ΤΕΡΑΣ ΜΕ ΚΕΡΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΑΠΛΗΣΤΟΣ  ΠΩΡΩΜΕΝΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΙΑΒΡΩΜΕΝΟΣ ΨΥΧΙΚΑ.

Αφήνεστε να λειτουργείτε υπέρ του και κατά της ανθρωπότητας;
Ο Χριστός έλεγε ΠΙΣΤΕΥΕ ΚΑΙ ΜΗ, ΕΡΕΥΝΑ !
ΑΥΤΌ ΣΥΝΙΣΤΏ: ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΘΑ ΒΡΕΙΣ!





Πέμπτη 29 Μαρτίου 2012

ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΣΤΗ ΛΕΥΚΑΔΑ ΕΙΔΩΜΕΜΗ ΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΦΙΛΟΞΕΝΟΥΜΕΝΩΝ

ΖΗΤΑΜΕ ΒΙΝΤΕΟΣΚΟΠΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΚΑΘΕ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ

ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΔΙΠΛΑ ΜΑΣ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΚΑΝ ΟΤΙ ΕΛΑΒΑΝ ΧΩΡΑ.
ΖΗΤΑΜΕ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΘΕΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΑΝ ΖΗΤΗΜΑ ΣΤΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ
ΝΑ ΒΙΝΤΕΟΣΚΟΠΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΙΣ ΚΑΘΕ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΣΑΝ ΜΙΑ ΜΟΡΦΗ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΗΣ ΗΓΕΣΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΣΤΑ ΚΟΙΝΑ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΤΟΥ ΟΤΑΝ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΦΙΚΤΟ ΓΙΑ ΚΕΙΝΟΝ.


26-03-2012




Συνεδρίαση Περιφερειακού Συμβουλίου Ιονίων Νήσων την Παρασκευή και Σάββατο στη Λευκάδα



Δελτίο τύπου Περιφερειακό Συμβούλιο Ιονίων Νήσων

Την προσεχή Παρασκευή 30 Μαρτίου και ώρα 16:00, στην αίθουσα του Διοικητηρίου της Περιφερειακής Ενότητας Λευκάδας, θα συνεδριάσει το Περιφερειακό Συμβούλιο Ιονίων Νήσων.



Τα θέματα της ημερήσια διάταξης



ΘΕΜΑ 1ο: Απόφαση για τόπο συνεδρίασης επόμενου Π.Σ.

Εισηγητής : Ο Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Ζακύνθου, Μυλωνάς Διονύσιος

ΘΕΜΑ 2ο :Αποδοχή Διαπιστωμένων οφειλών της υπό εκκαθάρισης εταιρείας ΕΚΕΚ ΤΑΚ ΑΕ

Εισηγητής :Ο Πρόεδρος του Π.Σ., Χρήστος Άνθης

ΘΕΜΑ 3ο : 3η τροποποίηση προϋπολογισμού ΠΙΝ

Εισηγητής : Ο Περιφερειάρχης Ιονίων Νήσων κ. Σπύρος Σπύρου.

ΘΕΜΑ 4ο :: Έγκριση φακέλου έργου της μελέτης «Μελέτη έργων Αποχέτευσης Ακάθαρτων και Ε.Ε.Λ. Πόλεως Ιθάκης»και μεταβίβαση αρμοδιοτήτων Π.Σ. στην Οικονομική Επιτροπή

Εισηγητής :Ο Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Κεφαλληνίας & Ιθάκης, Σωτήριος Κουρής

ΘΕΜΑ 5ο: Γνωμοδότηση για μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων που αφορά την δραστηριότητα «Επέκταση υφιστάμενου ξενοδοχείου 4**** με την επωνυμία ROBOLA BEACH ιδιοκτησίας Ξενοδοχειακές Τουριστικές και Εμπορικές Επιχειρήσεις «Αφοι Κορωνάκη ΑΕ», δυναμικότητας 119 κλινών Ρόδα Καρουσάδων, θέση ροβολα της Π.Ε. Κέρκυρας.

Εισηγητής : Ο Θεματικός Αντιπεριφερειάρχης, Ιωάννης Μαλακάσης

ΘΕΜΑ 6ο : Γνωμοδότηση επί της μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων του έργου /δραστηριότητας « εκμετάλλευση υφιστάμενου λατομείου αδρανών υλικών έκτασης 149.455 τ.μ. ιδιοκτησίας «ΕΤΒΕ¨Α.Ε.» που βρίσκεται στη θέση Λιβάδι «Ρόπα» Δ.Ε. Παρελίων στην Π.Ε. Κέρκυρας.

Εισηγητής : Ο Θεματικός Αντιπεριφερειάρχης, Ιωάννης Μαλακάσης

ΘΕΜΑ 7ο .: Έγκριση τροποποίησης των υποέργων του έργου « Έργα βελτίωσης και προστασίας στο λιμάνι Αυλάκια Οθωνών - τμήμα ΙΙ: ΕΡΓΑ ΣΤΗΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΛΙΜΕΝΟΛΕΚΑΝΗ» της Περιφερειακής Ενότητας Κέρκυρας που είναι ενταγμένο στο ΕΣΠΑ

Ανάπτυξη και Διεθνής Αποκεντρωμένη Συνεργασία

Εισηγητής: Ο Περιφερειάρχης Ιονίων Νήσων, Σπύρος Σπύρου

ΘΕΜΑ 9ο : Έγκριση τροποποίησης των υποέργων του έργου» Παράκαμψη Αυλιωτών» της Περιφερειακής Ενότητας Κέρκυρας που είναι ενταγμένο στο ΕΣΠΑ.

Εισηγητής: .Ο Περιφερειάρχης Ιονίων Νήσων, Σπύρος Σπύρου

ΘΕΜΑ 10ο :Έγκριση ένταξης εκτέλεσης του έργου «Επείγουσες εργασίες Αποκατάστασης λειτουργίας λιμένα «ΑΜΜΟΥ»Οθωνών προϋπολογισμού 17.600,00

Εισηγητής : Ο Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Κέρκυρας, Σκούρτης Χρήστος

ΘΕΜΑ 11ο : Τροποποίηση υποέργων του έργου «Τουριστικό Καταφύγιο Σκαφών Αναψυχής στη θέση Σπηλιά» της Π.Ε. Κέρκυρας που είναι ενταγμένο στο ΕΣΠΑ

Εισηγητής: Ο Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Κέρκυρας, Σκούρτης Χρήστος

ΘΕΜΑ 12ο : Έγκριση παράτασης της υπ΄αριθμ. 1352/368/12-1-2012 σύμβασης για την καθαριότητα των κτηριακών εγκαταστάσεων των Υπηρεσιών των Περιφερειακών Υπηρεσιών του Υπουργείου Παιδείας, δια βίου μάθησης και θρησκευμάτων

Εισηγητής: Ο Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Κεφαλληνίας & Ιθάκης, Σωτήρης Κουρής

ΘΕΜΑ 13ο : Έγκριση παράτασης της υπ΄αριθμ. 64253/19097/2011/2-1-2012 σύμβασης για την προμήθεια υγρών καυσίμων για τις ανάγκες των υπηρεσιών της Περιφερειακής Ενότητας Κεφαλληνίας & Ιθάκης της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων.

Εισηγητής: Ο Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Κεφαλληνίας & Ιθάκης, Σωτήρης Κουρής

ΘΕΜΑ 14ο : Συμπλήρωση της υπ. αριθμ. 207-19/2011 απόφασης του Π.Σ. μεταφοράς μαθητών κατά το σχολικό έτος 2011-2012

Εισηγητής: Ο Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Κεφαλληνίας & Ιθάκης, Σωτήρης Κουρής

ΘΕΜΑ 15ο :Θέσπιση πάγιων επιδομάτων καθαριότητας για το έτος 2012.

Εισηγητής: Ο Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε.Ζακύνθου, Μυλωνάς Διονύσιος

ΘΕΜΑ 16ο : Επικύρωση απομαγνητοφωνημένων πρακτικών των συνεδριάσεων 13, 14, 15, 16

Εισηγητής: Ο Πρόεδρος του Περιφερειακού Συμβουλίου κ. Άνθης Χρήστος

ΘΕΜΑ 17ο: Συμπλήρωση της παρ. 8 του άρθρου 39 του Οργανισμού της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων

Εισηγητής: Ο Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Ζακύνθου, Μυλωνάς Διονύσιος





Το προσεχές Σάββατο 31 Μαρτίου και ώρα 10.00 π.μ. στην αίθουσα του Διοικητηρίου της Περιφερειακής Ενότητας Λευκάδας, θα συνεδριάσει το Περιφερειακό Συμβούλιο Ιονίων Νήσων.



Τα θέματα της ημερήσια διάταξης



ΘΕΜΑ 1ο: Ενημέρωση σχετικά με την σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στην Κεφαλονιά για τους Υδρογονάνθρακες στο Ιόνιο.

Εισηγητής: Ο Περιφερειάρχης Ιονίων Νήσων, Σπύρος Σπύρου

ΘΕΜΑ 2ο : «Παραχώρηση στον Δήμο Λευκάδας της εκμετάλλευσης δικαιωμάτων πνευματικής ιδιοκτησίας της Π.Ι.Ν. - Π.Ε. Λευκάδας, που αφορούν έντυπο και ηλεκτρονικό υλικό τουριστικής προβολής της Λευκάδας»

Εισηγητής: Ο Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Λευκάδας, Βερύκιος Θεόδωρος

ΘΕΜΑ 3ο : Σχέδιο νομοθετικής ρύθμισης νέου οργανογράμματος ΥΠΠΟΤ

Εισηγητής: Ο Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Ζακύνθου, Μυλωνάς Διονύσιος

ΘΕΜΑ 4ο : Ορισμός εκπροσώπου στην Κοινή Επιτροπή παρακολούθησης Προγραμματικής Σύμβασης με το φορέα Διαχείρισης Εθνικού Δρυμού Αίνου που αφορά την υλοποίηση με βάση το Ν. 3316/2005 των δύο μελετών με τίτλο «Μελέτη Διαχειριστικού Σχεδίου της Προστατευόμενης Περιοχής» και «Ειδική Λιβαδοπονική Μελέτη για την περιφερειακή ζώνη του Εθνικού Δρυμού Αίνου»

Εισηγητής: Ο Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Κεφαλληνίας & Ιθάκης, Σωτήρης Κουρής

ΘΕΜΑ 5ο : Κάλυψη εξόδων μετάβασης διακεκριμένου Κεφαλλονίτη μαθητή στη Αριζόνα των Η.Π.Α. σε κατασκήνωση αστροφυσικής.

Εισηγητής: Ο Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Κεφαλληνίας & Ιθάκης, Σωτήρης Κουρής.



ΘΕΜΑ 6ο: Διάθεση παλαιού εξοπλισμού ( Μπουλντόζες, αυτοκίνητα κ.λ.π.) και ορισμός επιτροπής στον Σύλλογο «Άγιος Λουκάς ο Ιατρός ( Συμφερουπόλεως)»

Εισηγητής: Ο Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Κεφαλληνίας & Ιθάκης, Σωτήρης Κουρής

ΘΕΜΑ 7ο: Έγκριση δράσεων πολιτιστικών και αθλητικών εκδηλώσεων

Εισηγητής: Ο Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Κεφαλληνίας & Ιθάκης, Σωτήρης Κουρής

ΘΕΜΑ 8ο: Έγκριση Προγραμματικής Σύμβασης « Μελέτη και εκτέλεση διάνοιξης δασοδρόμου Γ΄ Κατηγορίας Γύμνια - Μ. Υπεραγίας Θεοτόκου Άτρου, Περιοχής ΠΟΡΟΥ

Εισηγητής: Ο Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Κεφαλληνίας & Ιθάκης, Ευστάθιος - Σωτήρης Κουρής



ΨΗΦΙΣΜΑΤΑ



Ψήφισμα για υπερχρεωμένα νοικοκυριά

Εισηγητής: Ο Περιφερειακός Σύμβουλος, Θεόδωρος Γαλιατσάτος



Ψήφισμα συμπαράστασης για τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο εμπορικός κλάδος

Εισηγητής : Ο Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Ζακύνθου, Διον. Μυλωνάς





ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙΣ



Ενημέρωση από την τουριστική έκθεση στην Αυστραλία

Εισηγητής : Ο Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Κέρκυρας, Σκούρτης Χρήστος



Ενημέρωση για οδηγίες ελέγχων αγοράς

Εισηγήτρια: Η Περιφερειακή Σύμβουλος, Μακρή Αμαλία



Έγκριση δημοπράτησης συμβάσεων παραχώρησης ζεύξεως της Λευκάδας






Τις αποφάσεις έγκρισης δημοπράτησης των έργων Μελέτη, Κατασκευή, Χρηματοδότηση, Λειτουργία, Συντήρηση και Εκμετάλλευση: Της Υποθαλάσσιας Μόνιμης Οδικής Ζεύξης Νήσου Σαλαμίνας και της Υποθαλάσσιας Ζεύξης Λευκάδας - Ν. Αιτωλοακαρνανίας υπέγραψε ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Μαυρουδής Βορίδης.



Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, τα παραπάνω έργα θα δημοπρατηθούν με σύμβαση παραχώρησης, η οποία θα ανατεθεί με τη διαδικασία του Ανταγωνιστικού Διαλόγου (Β’ φάση).



Η πρώτη φάση των διαγωνισμών αναμένεται ναξεκινήσει άμεσα με την Προεπιλογή των Υποψηφίων, οι οποίοι στην δεύτερη φάση,μαζί με το Δημόσιο και τους Συμβούλους του θα διαμορφώσουν το αντικείμενο τωνέργων και τις προϋποθέσεις των διαγωνισμών. Στην τελευταία φάση των διαγωνισμών οι υποψήφιοι θα κληθούν να υποβάλουντην δεσμευτική προσφορά τους.



Κατά την έναρξη του ανταγωνιστικού διαλόγου το έργο της Ζεύξης της Σαλαμίνας θα περιλαμβάνει:



(α) την υποθαλάσσια σήραγγα μήκους (περίπου 1,1 χλμ) με τις εκατέρωθεν προσβάσεις της, συνολικού μήκους περίπου 3χλμ,



(β) το οδικό τμήμα σύνδεσης με την Λ. Σχιστού μήκους περίπου 5 χλμ.



(γ) την παράκαμψη της πόλης της Σαλαμίνας προς τις περιοχές του βόρειου και ανατολικού τμήματος του νησιού (Αιάντειο, Ρέστη κλπ), μήκους περίπου 4 χλμ.



Κατά την έναρξη του ανταγωνιστικού διαλόγου το έργο της Ζεύξης της Λευκάδας θα περιλαμβάνει:



(α) Την κατασκευή οδικού τμήματος συνολικού μήκους 3 χλμ. περίπου (περιλαμβανομένης και της υποθαλάσσιας σήραγγας). Με την υποθαλάσσια σήραγγα μαζί με τα απαραίτητα τεχνικά έργα εισόδου και εξόδου να έχουν μήκος 1,1 χλμ.



(β) Τη διαπλάτυνση του διαύλου Λευκάδας, από το τεχνικό έργο της υποθαλάσσιας σήραγγας μέχρι το κάστρο Αγ. Μαύρας,



(γ) Τη δημιουργία μαρίνας μεγάλων τουριστικών σκαφών, στην περιοχή του διαύλου βορειοανατολικά του υπό λειτουργία Τουριστικού Λιμένα σκαφών αναψυχής (Μαρίνα) Λευκάδας.



Και τα δύο αυτά έργα θα αναβαθμίσουν - βελτιώσουν την πρόσβαση στα νησιά, τις κυκλοφοριακές συνθήκες εντός των νησιών, τη θαλάσσια κυκλοφορία στα στενά των διαύλων και τις περιβαλλοντικές συνθήκες στις αντίστοιχες περιοχές.



Σύντομα θα προκηρυχθούν διαγωνισμοί και για την πρόσληψη Συμβούλων του Δημοσίου, οι οποίοι θα υποβοηθήσουν στη διεξαγωγή των ανωτέρω διαγωνισμών, ιδιαίτερα κατά την φάση του ανταγωνιστικού διαλόγου και της αδειοδότησης των έργων.
Πηγή: www.capital.gr



Εδώ ξεκινάει ο προβληματισμός:

Είναι καλό να γίνονται έργα γενικά και αόριστα ή μόνο εφόσον γίνονται με σωστή στρατηγική και  ομόρροπη ανάπτυξη για να καλυτερεύει η ζωή ντόπιων και επισκεπτών;

 

Εγώ είμαι οπαδός της δεύτερης άποψης

Οι ιθύνοντες είναι προφανώς της πρώτης, "ΕΡΓΟ ΝΑ'ΝΑΙ ΚΙ ΌΤΙ ΝΑ'ΝΑΙ"

Εξηγούμαι:

Αν οι Λευκαδίτες και οι επισκέπτες τους δεν θα επιβαρυνθούν καθόλου οικονομικά -μέσω εισητηρίου -για να μπαινοβγαίνουν στο νησί ελεύθερα όπως γίνεται ήδη

-γεγονός που αποτελεί και στρατηγικό πλεονέκτημα του τουρισμού του νησιού-  καλώς να ορίσει το νέο έργο και να συμβάλουμε στη κατασκευή του εθελοντικά στο μέτρο των δυνατοτήτων μας.

 

Αν όμως όπως έχει δηλωθεί  ότι θα γίνει,  δηλαδή ότι θα καταργηθεί ο δωρεάν τρόπος εισόδου-η υπάρχουσα γέφυρα-, από το νησί και θα μπούν διόδια και μάλιστα ακριβά.

 Φαίνεται τότε  ότι το κάνουν καθαρά για να περιοριστεί ο τουρισμός και να εκμεταλλεύονται όλους αυτούς που θα μπαινοβγαίνουν στο νησί ντόπιους και επισκέπτες μέσω του εισητηρίου.

Εδώ υπεισέρχονται προφανώς συμφέροντα άλλων τουριστικών περιοχών προς εξυπηρέτηση.

Το ανισόρροπο του πράγματος φαίνεται από την αδυναμία του κράτους να διαχειριστεί ένα μικρό επαρχιακό δίκτυο που έχει η Λευκάδα με απλά πράγματα:

1. σήμανση, διαγράμμιση

2.διαπλάτυνση άσφαλτο λακούβες

3.διαχείρηση ομβρίων,φρεάτια και  γεφυράκια

4.φωτισμό επιτήρηση

5.ύφος επαρχιακής κωμώπολης και δει τουριστικής κι όχι Σχιστού-υποβαθμισμένη εθνική οδός έξω από την Αθήνα και προς το Πειραιά-.

Εμ κύριοι δεν μπορεί να μην έχουμε κοστούμι και να θέλουμε να βάλουμε παπιγιόν περιΟΠΗΣ.

Οι επιδέξιοι κώλοι σας μπορεί να θέλουνε μεταξωτά βρακιά οι δικοί μας όμως ακόμη περιμένουν για βρακιά.

Κι ως γνωστόν: Αβρακος βρακί δεν είχε τοδε και τσερλίστηκε...!

Καλές οι γέφυρες και οι υποθαλάσσιες αλλά προηγούνται άλλα που δεν έχουνε καλυφτεί ούτε στα βασικά τους.

Εδώ πρόκειται για έργο όπως του ΟΣΕ με μικρές γραμμές νέα βαγόνια μεγάλων γραμμών άχρηστα επομένως απλά για να πάρουν τις μίζες τους κάποιοι λεχρίτες.

Η ΠΟΛΥΠΟΘΗΤΗ

Η ΠΟΛΥΠΟΘΗΤΗ
Το ποίημα

ΕΛΛΗΝΑΣ η ευτυχία του να είσαι και η δυστυχία του να μην είσαι

ΕΛΛΗΝΑΣ η ευτυχία του να είσαι και η δυστυχία του να μην είσαι
το κείμενο

ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ

Άγγελος Σικελιανός ΑΓΙΑ ΚΥΡΙΑΚΗ Αγιος Νικήτας ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ανακοίνωση ανάλυση απόκριες κούλουμα Αποστόλης Μαυροκέφαλος απόψεις ΑΡΧΑΙΑ ΤΕΙΧΗ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ ΑΡΧΕΙΟ ΔΕΡΠΦΕΛΔ αρχιτεκτονική Αστεία ασφάλεια ΆυλονΣχεδιασμός αυτοκίνητο ΑΥΤΟΠΡΟΣΤΑΣΙΑ αυτοπροστασία Βαλαωρίτης ΒΑΛΑΩΡΙΤΗΣ ΝΑΝΟΣ Βιβλίο ΒΙΟΛΙ ΒΛΥΧΟ βλυχό γενεολογία ΓΕΝΙ Γένι ΓΙΑΟΥΖΟΣ γλέντι γλυκά ΓΛΥΚΕΡΙΑ ΓΟΛΕΜΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ ΔΙΑΠΡΕΠΕΙΣ ΛΕΥΚΑΔΙΤΕΣ ΔΙΑΣΗΜΟΙ ΛΕΥΚΑΔΙΤΕΣ Διασκέδαση διατήρηση ντόπιων σπόρων ΔΙΑΥΛΟΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ δικαιοσύνη δίκτυο ανταλλαγής σπόρων και αγαθών ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ Εγκλήματα έθιμα ΕΘΝΙΚΟΙ ΠΟΙΗΤΕΣ εκδόσεις ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΒΛΑΧΕΡΝΑΣ εκπαίδευση ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ 2014 ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ Ελληνικότητα εξυγείανση Εορταστική κουζίνα επικαιρότητα έργα ΕΥΓΕΝΙΟΣ ΒΟΥΛΓΑΡΗΣ ευζείν ΖΑΜΠΕΛΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΖΑΜΠΕΛΙΟΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΖΑΜΠΕΤΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ζωγραφική ΖΩΓΡΑΦΟΣ θάλασσα ΘΑΝΑΣΗΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΘΕΟΦΑΝΗΣ ΚΑΒΒΑΔΑΣ ιατρικά θέματα πρόληψης ΙΣΤΟΡΙΑ ιστορία ΙΣΤΟΡΙΚΟΣ ιστοριούλες διδακτικές ΚΑΒΒΑΔΑΙΟΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΣΚΕΥΗ ΑΡΧΑΙΑ καθημερινές συνήθειες Καθημερινότητα ΚΑΙΡΙΚΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ κάλαντα πρωτοχρονιάς καλλιτέχνες ΚΑΤΑΙΓΙΔΕΣ ΚΑΤΗΦΟΡΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ καïκια κερδίζοντας κινηματογράφος ΚΙΟΥΡΤΟΙ ΚΛΑΡΙΝΟ ΚΛΕΑΡΕΤΗ ΔΙΠΛΑ ΜΑΛΑΜΟΥ κοινωνία Κόλπος Βλυχού ΚΟΣΜΗΜΑΤΑ ΑΡΧΑΙΑ κουζίνα ΚΡΗΝΕΣ ΚΡΗΝΗ ΑΓΙΩΝ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ ΛΑΔΟΠΙΤΑ Λαϊκές εκφράσεις ΛΕΛΕΓΕΣ ΛΕΥΚΑΔΑ ΛΕΥΚΑΔΑ 1800 ΛΕΥΚΑΔΙΟΣ ΧΕΡΝ ΛΕΥΚΑΔΙΤΕΣ ΜΟΥΣΙΚΟΙ Λευκαδίτικα μαχαίρια λευκαδίτικη κουζίνα λιμάνι Οδυσσέα Λιμάνι του Οδυσσέα ΛΟΓΟΤΕΧΝΕΣ λογοτεχνία ΜΕΓΑΛΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ μοντελισμός μουσείο ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΕΛ.ΚΥΡ. μουσική μουσική παράδοση μουσικοί ΜΟΥΣΙΚΟΣ ΜΟΥΣΙΚΟΧΟΡΕΥΤΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ μπουράνο μύθοι αισώπου ΝΕΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ Νικόλαος Δ.Καββαδάς ΝΙΚΟΣ ΒΡΥΩΝΗΣ ΝΟΜΟΣ ΛΕΥΚΑΔΟΣ ντοκυμαντέρ Ο ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ οικονομία Ομηρική Ιθάκη ορθή διατροφή Πάλη για τα αυτονόητα ΠΑΝΗΓΥΡΙΚΟΣ 28 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ παράδοση ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ ΓΛΕΝΤΙ πατριδογνωσία Πέλιτη περιβάλλον πίστη ΠΟΙΗΣΗ ποίηση πολιτική ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΥΤΟΠΡΟΣΤΑΣΙΑ πολιτική αυτοπροστασία ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΑΥΤΟΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΕΛΛΑΔΑΣ πολιτιστικά ΠΟΡΟΣ ΠΟΡΦΥΡΑΣ ποτά πριάρι ΠΡΟΙΣΤΟΡΙΑ ΠΡΟΣΩΠΑ πρόσωπα ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΠΡΩΤΟΕΛΛΗΝΕΣ ΡΟΤΑΡΥ-ΤΕΚΤΟΝΙΣΜΟΣ ΣΒΟΡΩΝΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΣΙΚΕΛΙΑΝΟΣ ΑΓΓΕΛΟΣ σκαρί ΣΚΙΑΔΑΣ ΑΡΙΣΤΟΞΕΝΟΣ Σοφια Καλογεροπούλου ΣΟΦΙΑ ΚΟΚΚΙΝΟΥ ΣΤΑΜΑΤΕΛΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΣΤΑΜΟΣ στατιστικά ΣΤΙΧΟΥΡΓΟΙ ΣΥΒΟΤΑ σύγχρονη αρχιτεκτονική ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ σύγχρονη ιστορία ΣΥΛΛΕΚΤΙΚΟ ΚΑΤΩΧΩΡΙ 2009 ΜΟΥΣΙΚΟΧΟΡΕΥΤΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΣΥΛΛΕΚΤΙΚΟ ΚΑΤΩΧΩΡΙ 2010 ΟΜΑΔΙΚΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΊΣΕΙΣ ΣΥΛΛΕΚΤΙΚΟ ΚΑΤΩΧΩΡΙ 2012 Η ΝΕΟΛΑΙΑ σύλλογος Βλυχου ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΒΛΥΧΟΥ ΓΕΝΙΟΥ ΣΥΜΟΛ συνέντευξη ΣΥΝΘΕΤΗΣ συνταγές ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΣΑΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΑ ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΟΧΙ Ταινίες τέκτονες-μασόνοι-ροταριανοί τηλεόραση ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΤΗΣ ΜΑΡΙΑΣ τοπία ΤΟΠΙΟΓΡΑΦΟΣ ΕΝΤΟΥΑΡΝΤ ΛΗΑΡ τραγουδιστές υγεία ΥΓΙΕΙΝΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΥΔΑΤΙΝΟΙ ΠΟΡΟΙ ΠΟΣΙΜΟΥ ΥΜΝΟΙ ΑΝΑΣΤΑΣΙΜΟΙ Φάνης Καββαδάς ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ φωτογραφίες φωτογράφοι Χειροτεχνία ΧΡΗΣΤΟΣ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΨΑΡΕΜΑ

Δημοφιλείς αναρτήσεις


www.vlicho.blogspot.com

www.vlicho.blogspot.com

Ο ΚΟΛΠΟΣ ΤΟΥ ΒΛΥΧΟΥ

Ο ΚΟΛΠΟΣ ΤΟΥ ΒΛΥΧΟΥ
κάντε κλίκ για χαρτη κόλπου