Πέμπτη 5 Νοεμβρίου 2009

ΠΕΡΙ ΤΕΙ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ

Σας έλεγα σε παλιότερη δημοσίευση -που αφορούσε την επίθεση στην κυρία Μ.Γιαννάκου- ότι δεν πρέπει τα παιδιά σας να μπαίνουν στη ταλαιπωρία να σπουδάσουν στα ΤΕΙ όχι επειδή οι σπουδές τους δεν θα έχουν επίπεδο -αυτό εξαρτάται και απο το ίδρυμα και απο το φοιτητή- αλλά γιατί μένουν εκτεθιμένα σε αναίτιες επιθέσεις και δεν έχουν επαγγελματικά δικαιώματα.

Προεκλογικά η ΠΑΣΠ έδινε αγώνα για τα επαγγελματικά δικαιώματα για να δούμε πως θα προωθήσουν τα θέματα αυτά τώρα που είναι στα πράγματα...

Αμέσως παρακάτω θα διαβάσετε δελτίο τύπου της ΠΑΣΠ ΤΕΙ που είχε δημοσιεύσει παλαιότερα-προεκλογικά- στην επίσημη ιστοσελίδα της παράταξης στιλιτεύοντας τον κύριο Στυλιανίδη για τις αδικίες που ευνοεί.

Επειδή τα γραπτά μένουν δείτε και ενημερωθείτε αλλά και για να έχετε μέτρο σύγκρισης

Θέση της ΠΑΣΠ: http://atei.pasp.gr/?p=307




ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Η έκδοση επαγγελματικών δικαιωμάτων για τους Πτυχιούχους των Τ.Ε.Ι. αποτελεί πάγιο αίτημα των σπουδαστών από την ημέρα ίδρυσης τους.

Η ΠΑΣΠ είναι η πρώτη συνδικαλιστική παράταξη που ανέδειξε το θέμα και μετά από πολλούς αγώνες και διεκδικήσεις καταφέραμε να φτάσουμε στην έκδοση Προεδρικών Διαταγμάτων (345/89, 346/89, 360/89, 43/89, 318/94), τα οποία και αφορούσαν την επαγγελματική κατοχύρωση μιας σειράς Πτυχιούχων Τ.Ε.Ι., με αυτόνομη άσκηση επαγγέλματος και χωρίς περιορισμούς στην ειδικότητα!

Σταθμό στην πορεία των ΤΕΙ αποτέλεσε η ψήφιση του νόμου 2916/2001, με τον οποίο αποσαφηνίστηκε ο ανώτατος χαρακτήρας των Τ.Ε.Ι..

Δυστυχώς, όμως, το τελευταίο διάστημα βλέπουμε ότι τα Τ.Ε.Ι. και οι Πτυχιούχοι τους υφίστανται μια συνεχή υποβάθμιση απ’την κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας με:
• την ελλιπή χρηματοδότηση
• το νέο νόμο-πλαίσιο
• την πρόθεσή της για «διασταλτική ερμηνεία» του άρθρου 16 του Συντάγματος για ιδρυση μη κρατικών ΑΕΙ
• το μέτρο της βάσης του 10 για την εισαγωγή στην ανώτατη εκπαίδευση
• την επαγγελματική αναγνώριση των Κ.Ε.Σ. και
• την απουσία πολιτικής βούλησης για την έκδοση επαγγελματικών
δικαιωμάτων για τους Πτυχιούχους Τ.Ε.Ι.

Η πολιτική της κυβέρνησης, σε πλήρη σύμπλευση με τη συντεχνία του ΤΕΕ, υποβαθμίζει συνεχώς τον Τεχνολογικό Τομέα της Ανώτατης Εκπαίδευσης, αφαιρώντας ό,τι με κόπο είχε κατακτηθεί τα προηγούμενα χρόνια:
• Προεδρικά Διατάγματα συντάσσονται κρυφά, από κομματικές επιτροπές, με περιορισμούς και ομηρία από Διπλωματούχους.
• Ο υπουργός Παιδείας (κ.Στυλιανίδης) δηλώνει δημόσια ότι οι απόφοιτοι της Σχολής Τεχνολογικών Εφαρμογών των ΤΕΙ μπορούν να εργαστούν μόνο ως «βοηθοί μηχανικοί».

Φτάνει πια ο εμπαιγμός. Οι πτυχιούχοι Τ.Ε.Ι. ως απόφοιτοι Ανώτατης εκπαίδευσης έχουν αυτόνομο ρόλο στην παραγωγική διαδικασία και πλήρη πρόσβαση στο επάγγελμα που καθορίζει το πτυχίο και το περιεχόμενο σπουδών του τμήματος αποφοίτησης, όπως ισχύει σε όλες τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης .

Διεκδικούμε:

-Άμεση έκδοση Επαγγελματικών Δικαιωμάτων, ως Πτυχιούχων Ανώτατης Εκπαίδευσης, για όλες τις ειδικότητες των πτυχιούχων Τ.Ε.Ι. που εκκρεμούν με νομοθετική πρωτοβουλία του Υπουργείου Παιδείας.

-Αναβάθμιση και προσαρμογή των ήδη υπαρχόντων Επαγγελματικών Δικαιωμάτων στις σύγχρονες επιστημονικές ανάγκες.

- Την εναρμόνιση της χώρας μας με το ευρωπαϊκό δίκαιο για την ακαδημαϊκά ισότιμη μεταχείριση των πτυχιούχων Τ.Ε.Ι. με τους αντίστοιχους ισότιμους των χωρών μελών της Ε.Ε.

- Τον εκσυγχρονισμό του θεσμικού πλαισίου για το επάγγελμα του μηχανικού στην Ελλάδα. Αναμόρφωση της αναχρονιστικής νομοθεσίας της δεκαετίας του ‘30.

Τέλος, πρέπει να αναφέρουμε και τον άνισο τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζει η πολιτεία πτυχιούχους της ιδίας εκπαιδευτικής βαθμίδας με τα ίδια έτη σπουδών, στον δημόσιο και ιδιωτικό τομέα. Μετά την ψήφιση του 2916/2001 δεν υπάρχει καμία αμφισβήτηση ότι τα Τ.Ε.Ι. ανήκουν στην Ανώτατη Εκπαίδευση.

Ο διαχωρισμός Τ.Ε. και Π.Ε. με τετραετείς σπουδές πρέπει άμεσα να σταματήσει και οι δύο βαθμίδες να ενοποιηθούν σε μία Τ. Α. Ε 4 (Ανώτατης Εκπαίδευσης Τετραετούς Φοίτησης).

ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ
ΠΑΣΠ ΤΕΙ

Για να ξέρετε είμαι περήφανος και για τους καθηγητές μου και για τις σπουδές μου στο ΤΕΙ ΑΘΗΝΑΣ [ΣΓΤΚΣ -σχολή γραφικών τεχνών και καλλιτεχνικών σπουδών- τμήμα εσωτερικής αρχιτεκτονικής και διακόσμησης αλλά δεν θα ξεχάσω την κρυάδα που πήρα όταν μετά το μάστερ με υποτροφία του Ιδρύματος Κρατικών Υποτροφιών πήγα φαντάρος και δίνοντας τα εγγραφα που περιγράφουν τις σπουδές μου ο υπεύθυνος σημειώνει επίπεδο μόρφωσης ανώτερο κι όχι ανώτατο όπως έγινε με συνάδελφο μου που τελείωσε το πολυτεχνείο εγώ 6 χρόνια και με μάστερ εκείνος 5 αλλά ξέρετε ποιά η διαφορά, εκείνος δεν έχτιζε στην άμμο....

Αυτό που συστήνω σε σας και τα παιδιά σας λοιπόν είναι ΑΠΟΦΥΓΕΤΕ ΝΑ ΧΤΙΣΕΤΕ ΣΤΗΝ ΑΜΜΟ όσο γερό και ψηλό είναι το οικοδόμημα τόσο περισσότερο ζημιά θα έχετε.

Τετάρτη 4 Νοεμβρίου 2009

Μια υπέροχη ιδέα...Τα έργα και τα νομοσχέδια να φέρουν το όνομα του δημιουργού τους


με αφορμή την ανάγνωση του παρακάτω άρθρου στο Λευκαδίτικο Λόγο που αφορά τον Καθηγητή που είχα κι εγώ στο Λύκειο αλλά και αντινομάρχη Σπύρο Ρεκατσίνα και το σχολιασμό του για την επιστολή του κυρίου Βεργίνη

Σπύρος Ρεκατσίνας, αντινομάρχης, στο Λευκαδίτικο Λόγο
«Ο κ. Βεργίνης δεν κατάφερε να τελειώσει ούτε τις λαϊκές πολυκατοικίες»

Ο αντινομάρχης, Σπύρος Ρεκατσίνας, είναι ένας άνθρωπος χαμηλών τόνων και με πολύ λίγες δημόσιες παρεμβάσεις , όταν και μόνο θεωρεί ότι κάτι σημαντικό έχει να πει. Η επιστολή Βεργίνη και τα όσα ισχυρίστηκε ο πρώην βουλευτής ήταν η αφορμή για μια μικρή συζήτηση μαζί του.

* Πως σας φάνηκαν τα όσα είπε ο πρώην πρόεδρος του ΟΠΕΚΕΠΕ, Ξ. Βετγίνης στην δημόσια επιστολή του;

Μου έκανε εντύπωση η επιστολή του κ. Βεργίνη ο οποίος κρίνει ένα νέο βουλευτή ο οποίος καλά – καλά δεν είχε ακόμη κατατοπιστεί, αλλά και η αναφορά του στη νομαρχία για ένα θέμα που αφορά την κατασκευή των δικαστηρίων που μάλιστα έληξε μέσα σε λίγες ημέρες και μάλιστα με πολύ καλό τρόπο. Τη σύμφωνη, δηλαδή, γνώμη της ΘΕΜΙΣ κατασκευαστικής και των αρμοδίων.
Πιστεύω όμως ότι κάποια στιγμή θα πρέπει να σταματήσει αυτό το παραμύθι που επικαλείται η Ν.Δ. και ο κ. Βεργίνης στην επιστολή του για τα 20 χρόνια διακυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ. Εγώ γνωρίζω καλά αριθμητική, όπως και όλοι οι Λευκαδίτες, και θέλω να καταθέσω ότι από την μεταπολίτευση και μετά το 1974, το ΠΑΣΟΚ κυβέρνησε αυτή τη χώρα 19 χρόνια και η Ν.Δ. 17,5 χρόνια. Ξεχνάμε λοιπόν όλα αυτά τα χρόνια διακυβέρνησης της Ν.Δ, σε ότι αφορά το νομό μας;

Γιατί πιστεύετε ότι σε αυτή τη συγκυρία ο κ. Βεργίνης έβγαλε μια τέτοια επιστολή;

Ίσως προσπαθεί να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα. Να χωνέψει τους λόγους για τους οποίους ήρθε δεύτερος στο ψηφοδέλτιο του κόμματός του αφού άλλα περίμενε. Αυτά τα οποία πάντως επικαλείται περί απογείωσης του νομού επί θητείας του μάλλον τα λέει διότι ο κ. Βεργίνης ζει σε άλλο τόπο και φαίνεται ζούσε και ζει εκτός Λευκάδος διότι εμείς που ζούμε στην Λευκάδα έχουμε άλλη γνώμη για την πραγματική απογείωση του νομού και το πότε ξεκίνησε και έγινε. Και με συγκεκριμένα έργα. Όλοι γνωρίζουμε το 1981 σε τι μαρασμό βρισκόταν η Λευκάδα. Με στοιχεία από το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης του οποίου ο κ. Βεργίνης ήταν στέλεχος, αποδεικνύεται ότι ήταν ο τελευταίος νομός στο κατά κεφαλήν εισόδημα. Μέσα σε αυτά τα 19 χρόνια διακυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ με τα έργα υποδομής τα οποία έγιναν στο νομό, αλλά πραγματικά έργα υποδομής, η Λευκάδα έφυγε από τη μιζέρια. Ξεχνάμε ότι η Λευκάδα μέχρι το 1981 δεν είχε νερό; Ποιος έφερε το νερό από τον Λούρο; Βιολογικός καθαρισμός, πλωτή γέφυρα που άνοιξε τη δίοδο επικοινωνίας του νησιού με την υπόλοιπη Ελλάδα. Ύδρευση Μεγανησίου και άδειες φερυ-μπωτ για το νησί που άρχισε από τότε την ανάπτυξή και βγήκε από την απομόνωση. Ή μήπως να θυμηθούμε τα τρία λιμάνια στο Μεγανήσι; Νερό στα δύο μικρά νησιά Κάλαμο και Καστό που ήταν ξεχασμένα όχι μόνο πριν το 1981 αλλά και μετά το 2004 που αποτυπώθηκε και στις πρόσφατες αλλά και τις προηγούμενες εκλογές; Ο Κάλαμος και ο Καστός ποιόν και τι ψήφισε; Πότε έγιναν τα τρία λιμάνια σε αυτά τα νησιά; Mήπως επί νομαρχίας Μαργέλη; Και βέβαια θα πρέπει να μην ξεχνάμε το μεγαλύτερο αναπτυξιακό έργο που έγινε στη δυτική Ελλάδα και αυτό είναι η μαρίνα της Λευκάδας με νομάρχη Μαργέλη, αντινομάρχη το σημερινό νομάρχη, Κώστα Αραβανή και κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ. Αυτά και άλλα πολλά είναι πραγματικά έργα υποδομής. Αυτά απογείωσαν την Λευκάδα και φυσικά δεν αναφέρομαι σε εκατοντάδες μικρά έργα που και αυτά έχουν αλλάξει τη ζωή του νομού, όπως τα σχολικά κτίρια που έχουν φτιαχτεί. Όλα αυτά ο λαός της Λευκάδας τα γνωρίζει, ψηφίζει και η απόδειξη ήταν οι τελευταίες εκλογές. Ο κόσμος γνωρίζει και έχει δώσει ονόματα στα έργα. Το τάδε έργο έγινε επί νομαρχίας Μαργέλη, το άλλο επί δημαρχίας του, το άλλο με βουλευτή τον αείμνηστο Κτενά, κλπ, Ρωτώ λοιπόν μετά από δέκα χρόνια για ποιο αναπτυξιακό έργο της Ν.Δ. θα κάνει αναφορά ο λαός της Λευκάδας; Θέλω επίσης να συμπληρώσω ότι ένα μεγάλο έργο ανέλαβε να κάνει στην Λευκάδα ο κ. Βεργίνης, τις λαϊκές πολυκατοικίες, και ακόμη δεν έχουν τελειώσει.

Βουλευτής Σπύρο Μαργέλης, τι σημαίνει;

Είναι πολύ θετικό για την Λευκάδα το ότι βγήκε βουλευτής ο Σπύρος Μαργέλης. Έχει όραμα και γνωρίζει πολύ καλά τα θέματα του νομού. Ήδη είχαμε δύο φορές συνεργασία από τότε που βγήκε βουλευτής, ο νομάρχης και εμείς και θα βάλουμε μπροστά τα μεγάλα έργα που ξέρουμε πολύ καλά πώς να τα υλοποιούμε. Αν παρακολουθήσατε την πρώτη του ομιλία στο Ελληνικό Κοινοβούλιο, θα διαπιστώνατε ότι ήταν από τους λίγους βουλευτές που έθεσαν στο πλαίσιο των προγραμματικών δηλώσεων στην κυβέρνηση και το Σώμα, τα άμεσα έργα που πρέπει να γίνουν στην Λευκάδα ώστε να έχουμε ανάπτυξη στο νομό.
Β.Β.

31.10.2009


θεωρώ ότι οι λόγοι αυτοί του Δάσκαλου έχουν μεγάλη αξία γιατί μας λένε με δυό λόγια την άποψη του για την σύγχρονη Ιστορία του νησιού μας.

Βέβαια αυτή θέλει συμπλήρωμα γιατί είναι μονόπλευρη και ώς στέλεχος κομματικό μάλλον πέφτει στην παγίδα του άσπρου και του μαύρου.Δάσκαλε αγαπημένε υπάρχει και το γκρίζο, υπάρχει η σκάφη υπάρχουν και τα σύκα και πρέπει να τα λέμε όλα με το όνομα τους.

Εκείνο όμως που έχει μεγαλύτερη αξία απο όλα όσα είπε είναι θεωρώ τα εξής:

Ο κόσμος γνωρίζει και έχει δώσει ονόματα στα έργα. Το τάδε έργο έγινε επί νομαρχίας του τάδε...., το άλλο επί δημαρχίας του...., το άλλο με βουλευτή τον τάδε

Εγώ θα ήθελα να προσθέσω:
Γιατί να μή γίνει και τυπικό το θέμα;
Έτσι ώστε κάθε έργο καλό ή κακό να φέρει και το όνομα πέρα από την υπογραφή του δημιουργού σε επίπεδο δημοτικό ,νομαρχιακό, περιφέρειας,βουλευτικό αλλά και στα νομοσχέδια το ίδιο όπως έχουν χαρακτηριστεί κάποια νομοσχέδια με το όνομα του υπουργού και του πρωθυπουργού να γίνει πάγια τακτική, ώστε να ξέρουμε ποιούς να ευγνωμονούμε και ποιούς να κατηγορούμε... για τα κακοφτιαγμένα έργα ή τα ελλειπή ώστε να προσέχουν που βάζουν τις υπογραφές τους άπαντες!!!

απεβίωσε ο Τάκης Καλογερόπουλος



Ο μουσικός, ο άνθρωπος, η προσωπικότητα Τάκης Καλογερόπουλος, έφυγε τελικά από τη ζωή μετά από ένα τραγικό αυτοκινητιστικό δυστύχημα που είχε την περασμένη Τρίτη κάπου μεταξύ Λαζαράτων και Αλεξάνδρου. Το αυτοκίνητο που ίδιος οδηγούσε βρέθηκε στο κενό με αποτέλεσμα το βαρύ τραυματισμό του και μετά από μια μάχη λίγων ημερών που έδωσε στην Μονάδα Εντατικής του Πανεπιστημιακού νοσοκομείου Πατρών «έφυγε» από τη ζωή αφήνοντας ένα μεγάλο κενό στη γυναίκα του ζωγράφο, Σοφία Καλογεροπούλου, τις δύο του κόρες αλλά και όλους όσους είχαμε την τύχη να τον γνωρίσουμε και να μας μεταδώσει λίγο από τη δύναμη ψυχής που είχε. Η αγάπη του για τον Αλέξανδρο ήταν μεγάλη. Μόλις έβρισκε ευκαιρία βρισκόταν στο αγαπημένο του χωριό που τα τελευταία χρόνια είχε κάνει σχεδόν μόνιμη κατοικία του. Όμως μάταια η γυναίκα και οι φίλοι του τον περίμεναν εκείνο το βράδυ για να φάνε στην ταβέρνα της Μαρίας στα Κολυβάτα. Ο Τάκης είχε τραυματιστεί βαριά και μαζί με αυτόν και οι ψυχές όλων εμάς που τον ζήσαμε. Αλλά και ο κόσμος του πνεύματος, της τέχνης και της μουσικής έγινε φτωχότερος. Ο μουσουργός- μουσικοκριτικός – μουσικολόγος και ερευνητής, Τάκης Καλογερόπουλος δεν υπάρχει πια. Καλό ταξίδι φίλε Τάκη.

Βιογραφικό

(1946-2009) Ο Παναγιώτης Δ. Καλογερόπουλος καταγόταν από ιστορικές οικογένειες της Ζακύνθου και της Κρήτης: o μεν πατέρας του Διονύσιος Π. Καλογερόπουλος (Αθήνα, 1897-1950) υπήρξε δ/ντής της Βιβλιοθήκης της Βουλής, όπως άλλωστε και ο παππούς του Παναγιώτης Δ. Καλογερόπουλος (Αθήνα, 1853-1932), η δε μητέρα του Αφροδίτη, το γένος Μιχαήλ Μυλωνογιάννη από τον Κεφαλά του Αποκορώνου (Χανιά 1907-Αθήνα 2001) ήταν εγγονή του "Αίαντα" των κρητικών Επαναστάσεων καπετάν Μαθιού Μυλωνογιάννη (1828-1901). Τον Δεκέμβριο του 1970 συνασπίζοντας σημαντικούς νέους μουσικούς ίδρυσε και διηύθυνε τη ΣΟ Νέων «Παναρμόνια», που εξελίχθηκε υπό την προεδρία του σε μαχητική καλλιτεχνική Οργάνωση Νέων. Όμως, το φθινόπωρο του 1972 παραιτήθηκε για προσωπικούς λόγους και εγκαταστάθηκε στη Βιέννη, μελετώντας ιδιωτικά μουσική και φιλολογία. Επέστρεψε οριστικά στην Αθήνα το 1979, ασχολούμενος έκτοτε με τη σύνθεση και τη συγγραφή. Είναι μέλος της ΕΕΜ και διετέλεσε (εκλεγμένος από τους μουσικούς) αντιπρόεδρος της Καλλιτεχνικής Επιτροπής της ΚΟΑ (1990-1994). Έχει τιμηθεί από τα Παν/μια Μιλάνου και Γένοβας (1993) για μουσικολογικές μελέτες του σε έργα ιταλικής φωνητικής μουσικής του 19ου αι. Οι συνθέσεις του αμέτρητες. Οι μουσικοκριτικές του δημοσιεύσεις ξεκινούν από το 1963. Το 1993 ήταν ο επιμελητής στην ελλ. έκδοση (από τον Οίκο "Γιαλλελή") του "Μουσικού Λεξικού της Οξφόρδης" του M. Kennedy (11.000 λήμματα) μεταφράζοντας 5.500 μουσικούς όρους και 120.000 τίτλους έργων του παγκόσμιου ρεπερτορίου, ενώ προσέθεσε πολλές διευκρινήσεις και ειδικές σημειώσεις. Έτσι το έργο (που σε όλες τις γλώσσες του Κόσμου είναι επίτομο) κυκλοφορεί στα ελληνικά ως 3τομο. Είναι επίσης ο συγγραφέας του Λεξικού της Ελληνικής Μουσικής (εκδόσεις Γιαλλελή).
Μουσικά έργα του έχουν δισκογραφηθεί (σε LP-CD) από την Εταιρεία "Μοtivo". Τέλος, το 2004 δημοσίευσε το βιβλίο-λεύκωμα «Κρατική Ορχήστρα Αθηνών: Προϊστορία-Ιστορία» (Έκδοση ΚΟΑ).

02.11.2009

Τρίτη 3 Νοεμβρίου 2009

Η ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΣΗΜΕΡΑ...

ΜΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΧΙΛΙΕΣ ΛΕΞΕΙΣ


Η φωτογραφία προέρχεται από το αρχείο της ΕΡΤ-3 στην Θεσσαλονίκη. Η κασσέτα είναι ένα επεισόδιο της εκπομπής "ΑΡΧΕΙΟ" για την δολοφονία Λαμπράκη που προβλήθηκε τον Μάιο του 2005. Η οδηγία είναι σαφής: "Προσοχή, να μην παίξει".


Αργότερα η εκπομπή ΑΡΧΕΙΟ κοπηκε, όπως και όλες σχεδόν οι αξιόλογες εκπομπές της ΕΡΤ-3.
αναδημοσίευση απο το ΤVXS

Η λίστα Μαυρογιαλούρος


ένα πολύ έξυπνο αφιέρωμα απο το ΤΙΒΙΕΞΕΣ στους Μαυρογιαλούρους που μας κυβερνούν.

Δείξτε τους κι εσείς την έξοδο και ''εκτίμηση σας'' για την απαξίωση της πολιτικής που προκαλούν




  • 1.συνέπεια λόγων έργων-αν υλοποίησε τις εξαγγελίες για τις οποίες ψηφίστηκε -
  • 2.αν παρήγαγε έργο ήταν παραγωγικός-δραστήριος,εργατικός
  • 3.αν παρήγαγε έργο αξιόλογο και σωστό ,αν ήταν αποτελεσματικός: ευστοχος επίμονος υπομονετικός και με ευθυκρισία.
  • 4.αν ήταν έντιμος να γίνεται έλεγχος στην πρότερη και τωρινή του οικονομική κατάσταση
  • 5.αν ήταν διαλακτικός συνεργάσιμος και δημιούργησε ομάδα υποδομής στο πόστο του ,αν έκανε θεσμική εξυγίανση και αξιοκρατία αν οργάνωσε το πόστο του με ανθρώπους και εξοπλισμό που θα δυναμώσουν το έργο του.
  • 6.αν ήταν πρωτοπόρος και επικοινωνιακός, αν δημιούργησε όραμα για τον κόσμο και αν αυτό βοηθάει και τους συνεργάτες του να ενθουσιάζονται και να συντονίζονται.
  • και άλλα που μπορείτε να συμπληρώσετε μόνοι σας σχολιάζοντας στη συνέχεια

ανακαλύφθηκε ο αρχαιότερος σκελετός ανθρωποειδούς





Η ανακάλυψη του παλαιότερου σκελετού ανθρωποειδούς -ηλικίας 4,4 εκατ. ετών- ξαναγράφει την προϊστορία της ανθρώπινης εξέλιξης. Πρόκειται για ένα θηλυκό πλάσμα, που ονομάστηκε «Άρδι» και έρχεται πλέον να υποσκελίσει στη δεύτερη θέση την πασίγνωστη «Λούσι» και να πάρει την θέση της τελευταίας ως το «απολίθωμα του αιώνα».


Η ανακάλυψη, που έγινε στην Αιθιοπία, στην έρημο Αφάρ και είναι πολύ σημαντική γιατί δείχνει, μεταξύ άλλων, ότι οι άνθρωποι δεν εξελίχτηκαν από αρχαίους χιμπατζήδες (πρωτοχιμπατζήδες), όπως πιστευόταν από την εποχή του Δαρβίνου. Αντίθετα, οι πρόγονοι του ανθρώπου φαίνεται πως ακολούθησαν μια ξεχωριστή εξελικτική γραμμή, διαχωριζόμενοι από τον τελευταίο κοινό πρόγονο, τον οποίο μοιράζονταν πριν εκατομμύρια χρόνια τόσο οι πρώτοι ανθρωπίδες (ανθρωποειδείς), όσο και οι εξαφανισμένοι σήμερα πρόγονοι των μεγάλων πιθήκων.

Η Αρδιπίθηκος (Ardipithecus ramidus), η οποία για συντομία βαφτίστηκε «Άρδι», είχε ύψος 1,20 εκατοστά και ζύγιζε περίπου 50 κιλά. Περπατούσε όμως όρθια στα δύο πόδια της όπως οι σύγχρονοι άνθρωποι και όχι σκυφτή με τη βοήθεια των χεριών του, όπως οι σημερινοί χιμπατζήδες. Παράλληλα, διέθετε ένα μεγάλο δάχτυλο στο πόδι, με το οποίο μπορούσε να πιαστεί από ένα δέντρο για να φάει καρπούς και να ξεφύγει από τα αρπακτικά, όπως κάνουν οι πίθηκοι, ενώ λόγω αυτής της δομής του πέλματός του δεν θα μπορούσε να τρέξει μεγάλες αποστάσεις και θα προτιμούσε ως σπίτι μάλλον τα κλαδιά των δέντρων.

Μέχρι τώρα, το αρχαιότερο σχεδόν πλήρες απολίθωμα μακρινού συγγενούς μας ήταν του Αυστραλοπίθηκου (Australopithecus afarensis), που αποκλήθηκε «Λούσι», το οποίο βρέθηκε το 1974 επίσης στην Αιθιοπία και παρείχε την πρώτη απόδειξη ότι οι πρόγονοι του ανθρώπου περπάτησαν όρθιοι. Επειδή όμως η «Λούσι» έμοιαζε περισσότερο με τους σύγχρονους ανθρώπους, δεν παρείχε μια πιο αποκαλυπτική εικόνα για το πώς ήσαν οι μακρινοί πρόγονοι του ανθρώπου, οι οποίοι βρίσκονταν κοντύτερα στον κοινό πρόγονο με τους πιθήκους, κάτι που κάνει πλέον η «Άρδι».
Ομάδα TVXS

Δευτέρα 2 Νοεμβρίου 2009

αναδημοσίευση απο τα Λευκαδίτικα Νέα

Τριπλή επιτυχία για τη Λευκάδα στην απονομή Βραβείων Τουρισμού της 25ης Διεθνούς Τουριστικής Έκθεσης «Philoxenia» 2009

Στη διάρκεια της τελετής εγκαινίων της 25ης Διεθνούς Τουριστικής Έκθεσης «Philoxenia» 2009, που έγινε την Πέμπτη 29 Οκτωβρίου, πραγματοποιήθηκε και η τελετή απονομής των βραβείων, «Philoxenia Tourism Awards» στους κορυφαίους τουριστικούς προορισμούς, που αναδείχθηκαν από το κοινό μέσω ηλεκτρονικής ψηφοφορίας.

Τριπλή επιτυχία για τη Λευκάδα: Κέρδισε, με τις παραλίες «Πόρτο Κατσίκι» και «Εγκρεμνοί», τα δυο πρώτα βραβεία -1η και 2η θέση αντίστοιχα- στην κατηγορία «Ομορφότερη ελληνική παραλία» και βραβεύτηκε ακόμη, καταλαμβάνοντας την 4η θέση, στην κατηγορία «Αγαπημένος παραθαλάσσιος προορισμός».

porto_katsiki_vraveio

Η παραλία Πόρτο Κατσίκι Λευκάδας που πήρε το πρώτο βραβείο Τουρισμού της Διεθνούς Τουριστικής Έκθεσης «Philoxenia» 2009 στην κατηγορία «Ομορφότερη ελληνική παραλία»

Οι δυο βραβευμένες παραλίες της Λευκάδας, που βρίσκονται στο Δήμο Απολλωνίων, είναι σίγουρα από τις πιο όμορφες και πιο φημισμένες του νησιού μας. Υπέροχη αμμουδιά με λευκόξανθη ψιλή άμμο που στριμώχνεται από απότομα άσπρα βράχια και τουρκουάζ, κρυστάλλινα και πεντακάθαρα, νερά δημιουργούν αυτή την εικόνα της απίστευτης ομορφιάς. Όμως δεν ξέρω αν αυτό από μόνο του θα επαρκούσε για τη βράβευση. «Συν Αθηνά και χείρα κίνει»… Οφείλουμε πράγματι να ομολογήσουμε ότι ο δήμαρχος Απολλωνίων κ. Γιώργος Λογοθέτης είχε αναλάβει από νωρίς πρωτοβουλίες στην κατεύθυνση αυτή. Με μήνυμά του, που φρόντισε να διαδώσει πλατιά, ζήτησε την έμπρακτη βοήθεια «των φίλων της Λευκάδας και του Δήμου Απολλωνίων», ώστε μέσω της βράβευσης να αναδειχτούν τα πλεονεκτήματα του δήμου και να ζητηθεί, από «θέση ισχύως» πλέον, η συμπαράσταση της πολιτείας μέσω των αρμόδιων υπουργείων για έργα υποδομής στην περιοχή.

egkremnoi_vraveio

Η παραλία Εγκρεμνοί Λευκάδας που πήρε το δεύτερο βραβείο Τουρισμού της Διεθνούς Τουριστικής Έκθεσης «Philoxenia» 2009 στην κατηγορία «Ομορφότερη ελληνική παραλία»

Οι νικητές των βραβείων «Philoxenia Tourism Awards» σε όλες τις κατηγορίες είναι:

Ομορφότερη ελληνική παραλία

Κατηγορία Βραβείων: ομορφότερη ελληνική παραλία
Βραβείο
Παραλία
1o
Πόρτο Κατσίκι Λευκάδας
2o
Εγκρεμνοί Λευκάδας
3o
Ελαφόνησος
4o
Κουκουναριές Σκιάθου
5o
Ναυάγιο Ζακύνθου

Αγαπημένος παραθαλάσσιος προορισμός

Κατηγορία Βραβείων: Αγαπημένος παραθαλάσσιος προορισμός
Βραβείο
Προορισμός
1o
Χαλκιδική
2o
Κρήτη
3o
Λακωνία
4o
Λευκάδα
5o
Σαντορίνη

Αγαπημένος ορεινός ή εξοχικός προορισμός

Κατηγορία Βραβείων: αγαπημένος ορεινός ή εξοχικός προορισμός
Βραβείο
Προορισμός
1o
Πήλιο
2o
Ζαγοροχώρια Ιωαννίνων
3o
Καρπενήσι
4o
Παρνασσός
5o
Πιερία

Αγαπημένος αστικός προορισμός

Κατηγορία Βραβείων: αγαπημένος αστικός προορισμός
Βραβείο
Προορισμός
1o
Θεσσαλονίκη
2o
Αθήνα
3o
Βόλος
4o
Ιωάννινα
5o
Ναύπλιο

Καλύτερο χιονοδρομικό κέντρο

Κατηγορία Βραβείων: Καλύτερο χιονοδρομικό κέντρο
Βραβείο
Χιονοδρομικό Κέντρο
1o
3-5 Πηγάδια Ημαθίας
2o
Βασιλίτσα Γρεβενών
3o
Καϊμάκτσαλαν Πέλλας
4o
Παρνασσός
5o
Σέλι Ημαθίας

Αγαπημένος τουριστικός προορισμός στο εξωτερικό

Κατηγορία Βραβείων: Αγαπημένος τουριστικός προορισμός στο εξωτερικό
Βραβείο
Προορισμός
1o
Ιταλία
2o
Βρετανία
3o
Γαλία
4o
Ισπανία
5o
Τσεχία

Η ΠΟΛΥΠΟΘΗΤΗ

Η ΠΟΛΥΠΟΘΗΤΗ
Το ποίημα

ΕΛΛΗΝΑΣ η ευτυχία του να είσαι και η δυστυχία του να μην είσαι

ΕΛΛΗΝΑΣ η ευτυχία του να είσαι και η δυστυχία του να μην είσαι
το κείμενο

ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ

Άγγελος Σικελιανός ΑΓΙΑ ΚΥΡΙΑΚΗ Αγιος Νικήτας ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ανακοίνωση ανάλυση απόκριες κούλουμα Αποστόλης Μαυροκέφαλος απόψεις ΑΡΧΑΙΑ ΤΕΙΧΗ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ ΑΡΧΕΙΟ ΔΕΡΠΦΕΛΔ αρχιτεκτονική Αστεία ασφάλεια ΆυλονΣχεδιασμός αυτοκίνητο ΑΥΤΟΠΡΟΣΤΑΣΙΑ αυτοπροστασία Βαλαωρίτης ΒΑΛΑΩΡΙΤΗΣ ΝΑΝΟΣ Βιβλίο ΒΙΟΛΙ ΒΛΥΧΟ βλυχό γενεολογία ΓΕΝΙ Γένι ΓΙΑΟΥΖΟΣ γλέντι γλυκά ΓΛΥΚΕΡΙΑ ΓΟΛΕΜΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ ΔΙΑΠΡΕΠΕΙΣ ΛΕΥΚΑΔΙΤΕΣ ΔΙΑΣΗΜΟΙ ΛΕΥΚΑΔΙΤΕΣ Διασκέδαση διατήρηση ντόπιων σπόρων ΔΙΑΥΛΟΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ δικαιοσύνη δίκτυο ανταλλαγής σπόρων και αγαθών ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ Εγκλήματα έθιμα ΕΘΝΙΚΟΙ ΠΟΙΗΤΕΣ εκδόσεις ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΒΛΑΧΕΡΝΑΣ εκπαίδευση ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ 2014 ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ Ελληνικότητα εξυγείανση Εορταστική κουζίνα επικαιρότητα έργα ΕΥΓΕΝΙΟΣ ΒΟΥΛΓΑΡΗΣ ευζείν ΖΑΜΠΕΛΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΖΑΜΠΕΛΙΟΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΖΑΜΠΕΤΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ζωγραφική ΖΩΓΡΑΦΟΣ θάλασσα ΘΑΝΑΣΗΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΘΕΟΦΑΝΗΣ ΚΑΒΒΑΔΑΣ ιατρικά θέματα πρόληψης ΙΣΤΟΡΙΑ ιστορία ΙΣΤΟΡΙΚΟΣ ιστοριούλες διδακτικές ΚΑΒΒΑΔΑΙΟΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΣΚΕΥΗ ΑΡΧΑΙΑ καθημερινές συνήθειες Καθημερινότητα ΚΑΙΡΙΚΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ κάλαντα πρωτοχρονιάς καλλιτέχνες ΚΑΤΑΙΓΙΔΕΣ ΚΑΤΗΦΟΡΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ καïκια κερδίζοντας κινηματογράφος ΚΙΟΥΡΤΟΙ ΚΛΑΡΙΝΟ ΚΛΕΑΡΕΤΗ ΔΙΠΛΑ ΜΑΛΑΜΟΥ κοινωνία Κόλπος Βλυχού ΚΟΣΜΗΜΑΤΑ ΑΡΧΑΙΑ κουζίνα ΚΡΗΝΕΣ ΚΡΗΝΗ ΑΓΙΩΝ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ ΛΑΔΟΠΙΤΑ Λαϊκές εκφράσεις ΛΕΛΕΓΕΣ ΛΕΥΚΑΔΑ ΛΕΥΚΑΔΑ 1800 ΛΕΥΚΑΔΙΟΣ ΧΕΡΝ ΛΕΥΚΑΔΙΤΕΣ ΜΟΥΣΙΚΟΙ Λευκαδίτικα μαχαίρια λευκαδίτικη κουζίνα λιμάνι Οδυσσέα Λιμάνι του Οδυσσέα ΛΟΓΟΤΕΧΝΕΣ λογοτεχνία ΜΕΓΑΛΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ μοντελισμός μουσείο ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΕΛ.ΚΥΡ. μουσική μουσική παράδοση μουσικοί ΜΟΥΣΙΚΟΣ ΜΟΥΣΙΚΟΧΟΡΕΥΤΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ μπουράνο μύθοι αισώπου ΝΕΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ Νικόλαος Δ.Καββαδάς ΝΙΚΟΣ ΒΡΥΩΝΗΣ ΝΟΜΟΣ ΛΕΥΚΑΔΟΣ ντοκυμαντέρ Ο ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ οικονομία Ομηρική Ιθάκη ορθή διατροφή Πάλη για τα αυτονόητα ΠΑΝΗΓΥΡΙΚΟΣ 28 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ παράδοση ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ ΓΛΕΝΤΙ πατριδογνωσία Πέλιτη περιβάλλον πίστη ΠΟΙΗΣΗ ποίηση πολιτική ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΥΤΟΠΡΟΣΤΑΣΙΑ πολιτική αυτοπροστασία ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΑΥΤΟΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΕΛΛΑΔΑΣ πολιτιστικά ΠΟΡΟΣ ΠΟΡΦΥΡΑΣ ποτά πριάρι ΠΡΟΙΣΤΟΡΙΑ ΠΡΟΣΩΠΑ πρόσωπα ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΠΡΩΤΟΕΛΛΗΝΕΣ ΡΟΤΑΡΥ-ΤΕΚΤΟΝΙΣΜΟΣ ΣΒΟΡΩΝΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΣΙΚΕΛΙΑΝΟΣ ΑΓΓΕΛΟΣ σκαρί ΣΚΙΑΔΑΣ ΑΡΙΣΤΟΞΕΝΟΣ Σοφια Καλογεροπούλου ΣΟΦΙΑ ΚΟΚΚΙΝΟΥ ΣΤΑΜΑΤΕΛΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΣΤΑΜΟΣ στατιστικά ΣΤΙΧΟΥΡΓΟΙ ΣΥΒΟΤΑ σύγχρονη αρχιτεκτονική ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ σύγχρονη ιστορία ΣΥΛΛΕΚΤΙΚΟ ΚΑΤΩΧΩΡΙ 2009 ΜΟΥΣΙΚΟΧΟΡΕΥΤΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΣΥΛΛΕΚΤΙΚΟ ΚΑΤΩΧΩΡΙ 2010 ΟΜΑΔΙΚΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΊΣΕΙΣ ΣΥΛΛΕΚΤΙΚΟ ΚΑΤΩΧΩΡΙ 2012 Η ΝΕΟΛΑΙΑ σύλλογος Βλυχου ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΒΛΥΧΟΥ ΓΕΝΙΟΥ ΣΥΜΟΛ συνέντευξη ΣΥΝΘΕΤΗΣ συνταγές ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΣΑΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΑ ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΟΧΙ Ταινίες τέκτονες-μασόνοι-ροταριανοί τηλεόραση ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΤΗΣ ΜΑΡΙΑΣ τοπία ΤΟΠΙΟΓΡΑΦΟΣ ΕΝΤΟΥΑΡΝΤ ΛΗΑΡ τραγουδιστές υγεία ΥΓΙΕΙΝΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΥΔΑΤΙΝΟΙ ΠΟΡΟΙ ΠΟΣΙΜΟΥ ΥΜΝΟΙ ΑΝΑΣΤΑΣΙΜΟΙ Φάνης Καββαδάς ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ φωτογραφίες φωτογράφοι Χειροτεχνία ΧΡΗΣΤΟΣ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΨΑΡΕΜΑ

Δημοφιλείς αναρτήσεις


www.vlicho.blogspot.com

www.vlicho.blogspot.com

Ο ΚΟΛΠΟΣ ΤΟΥ ΒΛΥΧΟΥ

Ο ΚΟΛΠΟΣ ΤΟΥ ΒΛΥΧΟΥ
κάντε κλίκ για χαρτη κόλπου