Πέμπτη 9 Απριλίου 2009

Αναδημοσίευση


* Αγαπητέ κύριε, Σας ευχαριστώ που σφραγίσατε την επιταγή μου...

Αναδημοσιεύουμε και σας παρουσιάζουμε ένα γράμμα που έστειλε μια 96άχρονη γυναίκα σε μια Τράπεζα .Ο Διευθυντής της Τράπεζας που το έλαβε το βρήκε τόσο «διασκεδαστικό», που το δημοσίευσε στην εφημερίδα «New York Times>> .«Αγαπητέ κύριε, Σας ευχαριστώ που σφραγίσατε την επιταγή μου με την οποία σκόπευα να πληρώσω τον υδραυλικό τον περασμένο μήνα. Σύμφωνα με τους υπολογισμούς μου, δεν πρέπει να πέρασαν ούτε 3 νανοδευτερόλεπτα μεταξύ του σφραγίσματος της επιταγής μου και της αυτόματης κατάθεσης της σύνταξής μου από το δημόσιο!Θα πρέπει να σας ευχαριστήσω και για το πρόστιμο των 30 δολαρίων που χρεώσατε το λογαριασμό μου ως πέναλτι για την ταλαιπωρία που προκάλεσα στην Τράπεζά σας. Η ευγνωμοσύνη μου ξεχειλίζει, κυρίως γιατί με κάνατε να ξανασκεφτώ τους τρόπους με τους οποίους αντιμετωπίζω τα οικονομικά μου . Έχω προσέξει πως κάθε φορά που προσπαθώ να επικοινωνήσω μαζί σας η μόνη μου παρηγοριά είναι η απρόσωπη και ασύμφορη οντότητα που έχει γίνει η Τράπεζά σας.Από εδώ και στο εξής, όπως ακριβώς κάνετε κι εσείς !, θα κάνω τις συνδιαλλαγές μου μαζί σας προσωπικώς.Οι πληρωμές της υποθήκης και του δανείου μου δε θα γίνονται αυτόματα, αλλά θα φτάνουν στην Τράπεζά σας με επιταγή στο όνομα ενός υπαλλήλου, που θα ορίσετε εσείς.Να θυμάστε πως είναι αδίκημα να ανοιχτεί η αλληλογραφία που θα περιέχει την επιταγή από κάποιον άλλον και όχι από τον παραλήπτη.Σας επισυνάπτω την αίτηση που θα πρέπει να συμπληρώσει ο υπάλληλος που θα ορίσετε.Σας ζητώ συγγνώμη για το 8σελιδο μέγεθός της, αλλά θα πρέπει να γνωρίζω γι’ αυτόν, όσα γνωρίζει η Τράπεζά σας για μένα.Σημειώστε πως όλες οι πληροφορίες που αφορούν το ιατρικό ιστορικό του θα πρέπει να υπογραφούν από το αρμόδιο Υγειονομικό τμήμα, ενώ και οι πληροφορίες για τα οικονομικά του θα πρέπει να συνοδεύονται από τα κατάλληλα θεωρημένα αντίγραφα-ντοκουμέντα.Στη συνέχεια θα πρέπει να εκδώσω ένα PIN, τον οποίο θα χρησιμοποιεί ο υπάλληλός σας στις συναλλαγές μαζί μου.Λυπάμαι, αλλά δε θα είναι μικρότερο από 28 νούμερα - τόσα είναι και τα νούμερα που πληκτρολογώ κάθε φορά που καλώ το telephone banking και πρέπει να συνδεθώ με το λογαριασμό μου. Κι επειδή, όπως λένε, η μίμηση είναι η υπέρτατη κολακεία, επιτρέψτε μου να σας αντιγράψω! Επιτρέψτε μου επίσης να σας γνωστοποιήσω και τα ακόλουθα.Όταν θα μου τηλεφωνείτε, θα πατάτε τα ακόλουθα κουμπιά:1. Για να κλείσετε ραντεβού να με δείτε.2. Για να με ρωτήσετε για μια πληρωμή που δεν έγινε.3. Για να μεταφέρετε το τηλεφώνημα στο σαλόνι σε περίπτωση που είμαι εκεί.4. Για να μεταφέρετε το τηλεφώνημα στην κρεβατοκάμαρα σε περίπτωση που κοιμάμαι.5. Για να μεταφέρετε το τηλεφώνημα στην τουαλέτα σε περίπτωση που με καλεί η φύση.6. Για να μεταφέρετε το τηλεφώνημα στο κινητό μου σε περίπτωση που λείπω από το σπίτι.7. Για να στείλετε e-mail στον υπολογιστή μου, απαιτείται ένας μυστικός κωδικός, ο οποίος και θα σας αποσταλεί εν ευθέτω χρόνω.8. Για να επιστρέψετε στο κύριο μενού και να ξανακούσετε τις επιλογές 1-7.9. Για να διατυπώσετε κάποιο αίτημα ή παράπονο.Κατόπιν θα μπείτε σε αναμονή ανάλογα με την πληρότητα του αυτόματου τηλεφωνητή μου. Καθ’ όλη τη διάρκεια του τηλεφωνήματος θα παίζει χαλαρωτική μουσική. ! Αν, ωστόσο, χρειαστεί να περιμένετε πολύ, λυπάμαι, αλλά ακολουθώντας και πάλι το παράδειγμά σας, θα πρέπει να σας χρεώσω με ένα ποσό για τη διαδικασία. Κλείνοντας, σας εύχομαι ένα ευτυχισμένο και λιγότερο κερδοφόρο νέο έτος.Η ταπεινή σας πελάτισσα.»
Αναρτήθηκε από ΠΕΡΙΠΛΟΥΣ http://periploys.blogspot.com/

Δευτέρα 6 Απριλίου 2009

Παλιά φωτογραφία του Βλυχού



Η φωτογραφία αυτή του Βλυχού τραβηγμένη μεταπολεμικά, δείχνει τη θάλασσα στο πλάι του μέσα δρόμου και είναι τραβηγμένη από καΐκι όπως φαίνεται.
Για όσους δεν εντοπίζουν που ακριβώς βρίσκεται να διευκολύνω λέγοντας ότι στο κέντρο είναι το σπίτι του Φασόλια ,[τώρα ανήκει στη Μαρίτσα και το Βεσσάριο] από δεξιά της οικογένειας του διάσημου[τρίτο πανελλήνιο στο κικ μποξινγκ με ένα εξάμηνο προπόνηση παρακαλώ]" Άγιου" του Γιώργου καββαδά πρίν χτιστεί το καινούριο και αριστερά της Τασίας

Τρίτη 17 Μαρτίου 2009

ΕΝΑ ΤΡΑΓΙΚΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΠΟΥ ΣΥΓΚΙΝΗΣΕ ΤΟΥΣ ΛΕΥΚΑΔΙΤΕΣ ΚΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ

Αναδημοσίευση του άρθρου του ΛΕΥΚΑΔΑ ΠΡΕΣ

Δεν οδηγούσε ο Γιώργος Γληγόρης….

«Δεν ξέρω τι έγινε Γιώργο στο συγκεκριμένο ατύχημα. Η πολιτεία και οι λειτουργοί της είναι υποχρεωμένοι να βρουν τι έγινε και να αποδοθεί δικαιοσύνη. Αυτό που ξέρω και πρέπει να το πω σήμερα εδώ είναι ότι δεν οδηγούσες εσύ.» Αυτά ήταν τα λόγια καταπέλτης του επίτιμου αρχηγού της Αστυνομίας, Γιώργου Αγγελάκου, στην κηδεία του Διοικητή της Ασφάλειας Γιώργου Γληγόρη όταν πήρε το λόγο για να τον αποχαιρετήσει και θέλησε να κάνει αυτή την αποκάλυψη που ήταν κοινό μυστικό για την Λευκάδα το τελευταίο διάστημα.

Ο αρχηγός μεταξύ άλλων είπε:


«Ήσουνα ηγέτης. Ως προϊστάμενος του τμήματος αρχαιοκαπηλίας, με λιγοστά άτομα και λιγοστά μέσα κατάφερες σε λίγο καιρό να μιλάει όλη η Ελλάδα και όχι μόνο για σένα. Οι επιτυχίες ήταν αλλεπάλληλες. Συμμορίες εξαρθρωθήκαν οι μεγαλέμποροι και αρχαιοκάπηλοι που ποτέ δεν τους είχε ακουμπήσει κανείς αντίκρισαν τη δικαιοσύνη. Ανεκτίμητης αξίας αρχαία επανήλθαν στην πατρίδα μας και αυτό το οφείλουν σε σένα και τους συνεργάτες σου. Ήσουν έντιμος, άξιος, ριψοκίνδυνος δεν καταλάβαινες τίποτε. Και ενώ όλα δούλευαν ρολόι πέρυσι το καλοκαίρι σαν κεραυνός ήρθε η είδηση της μετάθεσής σου. Δυστυχώς γύρω από τους φωτισμένους ανθρώπους υπάρχουν πάντα μετριότητες οι οποίες για να αναδειχθούν πρέπει να ψαλιδίσουν αυτούς που αξίζουν. Δια της μεθόδου δήθεν της αναβάθμισης σε πήραν από την δίωξη της αρχαιοκαπηλίας , για την υπηρεσία που έδωσες το αίμα σου δηλαδή. Δεν άντεξες και ήθελες να φύγεις από την αστυνομία. Και δεν σε άφησα. Μετά από πολλά είπες ότι αν μείνεις στην αστυνομία ήθελες να πας στην Λευκάδα για να είσαι κοντά στο παιδί σου, τον Άγγελο. Το δέχτηκα. Αν ήξερα αυτό που θα συνέβαινε δεν θα σε άφηνα. Ήρθες στην Λευκάδα, και παρά την πικρία και την απογοήτευσή σου μέσα σε λίγους μήνες έκανες μια υπηρεσία να μιλάει όλη η Λευκάδα και όλη η Περιφέρεια γι αυτήν. Οι συνάδελφοί σου σε αγάπησαν γιατί ήσουν ηγέτης, ξεχωριστό άτομο. Αλλά, όπως πάντα γίνεται , κοντά σε αυτούς που ξεχωρίζουν τους πλησιάζουν άτομα που θέλουν να λέγονται φίλοι και γνωστοί τους, να παίρνουν από την αίγλη τους, από το φως τους. Με ένα τέτοιο άνθρωπο δυστυχώς βρέθηκες 15 ήμερες πριν το βράδυ όταν έγινε το φοβερό εκείνο ατύχημα που στοίχησε τη ζωή τεσσάρων ανθρώπων, το βαρύ τραυματισμό σου, την μάχη σου με το θάνατο για τόσες ημέρες και τελικά την κατάληξή σου.
Δεν ξέρω τι έγινε Γιώργο στο συγκεκριμένο ατύχημα. Η πολιτεία και οι λειτουργοί της είναι υποχρεωμένοι να βρουν τι έγινε και να αποδοθεί δικαιοσύνη. Αυτό που ξέρω και πρέπει να το πω σήμερα εδώ είναι ότι δεν οδηγούσες εσύ. Και ότι και να πούμε σήμερα δε γυρίζεις πίσω. Η απώλεια για την οικογένεια σου και την Ελληνική Αστυνομία είναι μεγάλη. Όλοι εμείς είμαστε υπερήφανοι για σένα.»


Η στιγμή που επίτιμος αρχηγός της αστυνομίας, Γιώργος Αγγελάκος
αποχαιρετά τον φίλο και κουμπάρο του Γιώργο...

«Καλό ταξίδι»

Κατάμεστο από κόσμο ήταν από νωρίς το Πινακοχώρι, εκεί που παίχτηκε και η τελευταία σκηνή της ζωής του 45χρονου διοικητή της Ασφάλειας μετά το τρομερό τροχαίο που στοίχησε τη ζωή ακόμη τεσσάρων ανθρώπων. Το φέρετρο σκεπασμένο με τη γαλανόλευκη και δίπλα το ξίφος και οι διακρίσεις του. Οι συνάδελφοί του όλοι εκεί, αμίλητοι, μη μπορώντας να πιστέψουν ότι εκεί μέσα ήταν ο Γιώργος, ο δικός τους άνθρωπος. Μόνο ο σπαραγμός της μάνας του το επιβεβαίωνε. Και ήρθε η ώρα για το στερνό αντίο. Και ήταν όλοι εκεί. Τα παιδιά της Ασφάλειας Λευκάδος, τα δικά σου παιδιά σήκωσαν το φέρετρο. Η εκκλησία του Αϊ-Γιώργη δεν μπορούσε να χωρέσει τόσο πόνο. Μίλησαν για σένα με τα καλύτερα λόγια. Κανένας δε σε άφησε μέχρι την τελευταία σου κατοικία. Σου αποδόθηκαν οι τιμές που σου άξιζαν. Κλείνουμε αυτό το ρεπορτάζ με ένα απόσπασμα από τον Νίκο Καζαντζάκη: “ Οι δικοί μας άνθρωποι δεν πεθαίνουν ποτέ. Πεθαίνουν πάντα μαζί μας»
14/03/2009

Τετάρτη 11 Μαρτίου 2009

Μάθημα ιστορίας απο φιλέλληνα καθηγητή













Σε όποια εθνικότητα και αν ανήκουμε ξέρουμε ότι οι αληθινές μας ρίζες βρίσκονται στην Αρχαία Ελλάδα

Με τα λόγια αυτά, ο φιλέλληνας Στέφεν Μίλερ, επίτιμος καθηγητής του Πανεπιστημίου Μπέρκλεϊ στην Καλιφόρνια, ο οποίος ασχολείται με την Ελληνική Ιστορία από το 1970, απαντά στο προκλητικό δημοσίευμα του αμερικανικού περιοδικού «Αρχαιολογία» με τίτλο «Γράμμα από τη Μακεδονία», σύμφωνα με το οποίο τα Σκόπια αποκαλούνται Μακεδονία που δημοσιεύτηκε στο τεύχος Ιανουαρίου-Φεβρουαρίου.
Με μια εκτενή επιστολή-απάντηση προς τον εκδότη του περιοδικού, την οποία έστειλε επίσης στη Χίλαρι Κλίντον και την Ντόρα Μπακογιάννη, ο Αμερικανός καθηγητής με μια σειρά από επιχειρήματα προσπαθεί να αποτυπώσει στο χαρτί την ελληνικότητα της Μακεδονίας.
Στην προσπάθειά του να πείσει τον εκδότη του περιοδικού για τα αυτονόητα, προβάλλει ένα αντίστοιχο παράδειγμα που θα μπορούσε να συμβεί στη χώρα του: «Δεν ξέρω τι θα συμπεραίναμε εάν ένα μεγάλο νησί κοντά στις νοτιοδυτικές ακτές των ΗΠΑ άρχιζε να αυτοαποκαλείται Φλόριντα και εμφάνιζε σε χαρτονομίσματά του εικόνες από τον κόσμο του Ντίσνεϊ, ενώ παράλληλα κυκλοφορούσε χάρτες που θα παρουσίαζαν τη Μεγάλη Φλόριντα.
Ο Αμερικανός καθηγητής λέει ακόμα: «Ο προ-προ-πάππος του Αλεξάνδρου είχε πιστοποιηθεί ως Ελληνας στην Ολυμπία, ενώ και ο Ηρόδοτος είχε πει "συμβαίνει να γνωρίζω ότι οι πρόγονοι του Αλεξάνδρου είναι Ελληνες"».
Ο καθηγητής αναφέρεται ακόμη στον Φίλιππο και στους αγώνες τους οποίους είχε κερδίσει και που δεν ήταν επιτρεπτή η συμμετοχή μη Ελλήνων. «Εάν ο Φίλιππος ήταν Ελληνας, δεν ήταν επίσης και ο γιος του Αλέξανδρος Ελληνας;»
Ολο και λιγότεροι σας γνωρίζουν...Μιλώντας στο «Εθνος της Κυριακής», ο κ. Μίλερ λέει χαρακτηριστικά ότι η ιστορία και η κουλτούρα της Αρχαίας Ελλάδας διδάσκονται ολοένα και λιγότερο και τα ποσοστά του πληθυσμού, τουλάχιστον στις ΗΠΑ, που γνωρίζουν την αρχαία ελληνική ιστορία έχουν μειωθεί κατά πολύ. ...

ΤΙΜΗ ΓΙΑ ΤΗ ΛΕΥΚΑΔΙΤΙΣΣΑ ΖΩΓΡΑΦΟ ΣΟΦΙΑ ΚΑΛΟΓΕΡΟΠΟΥΛΟΥ

Τρεις Ελληνίδες
που έχουν προσφέρει στην Τέχνη και τον πολιτισμό της Ελλάδας,
τη Δόμνα Σαμίου, την Ελένη Καραϊνδρου και τη Σοφία Καλογεροπούλου.

τίμησε με το μετάλλιο του Δήμου Αθηναίων ο Δήμαρχος Αθηναίων κ. Νικήτας Κακλαμάνης

Ήταν μια σεμνή τελετή. Με αυτό τον τρόπο ζουν και εργάζονται στο χώρο του πολιτισμού οι τρεις βραβευθείσες: Ελένη Καραϊνδρου, Δόμνα Σαμίου και Σοφία Καλογεροπούλου.

Μόνο η παρουσία των τριών αυτών γυναικών αρκούσε για να λαμπρύνει τη βραδιά της σεμνής αλλά σημαντικής εκδήλωσης.

Η διάκριση με το μετάλλιο της πόλης των Αθηνών από το δήμαρχο Αθηναίων, Νικήτα Κακλαμάνη [οργανώθηκε με αφορμή την ημέρα της γυναίκας] τριών γυναικών από το χώρο του πολιτισμού.

Της συνθέτριας Ελένης Καραϊνδρου,

της ερευνήτριας και ερμηνεύτριας της δημοτικής μας παράδοσης Δόμνας Σαμίου

και της Ζωγράφου Σοφίας Καλογεροπούλου.

Η Σοφία Καλογεροπούλου που ζει τον περισσότερο καιρό στον Αλέξανδρο στην ορεινή Λευκάδα βαθιά συγκινημένη και αμήχανη αφιέρωσε το βραβείο της σε τρεις αυτοδίδακτες ελληνίδες ζωγράφους. Στην Έφη Μιχελή, την Έρση Χατζημιχάλη και τη Μαρία Μπόκου.

Μιλώντας ο δήμαρχος Αθηναίων για την Σοφία Kαλογεροπούλου τόνισε:

«Η ζωγράφος Σοφία Καλογεροπούλου μπορεί να ασχολείται με μια ζωγραφική που απορρέει από το παλιό , τις παραδόσεις δηλαδή και την μυθολογία, ανοίγει ωστόσο νέους δρόμους, τόσο στην τέχνη όσο και στο πολιτισμικό τοπίο της χώρας μας. Μια ζωγραφική ναϊφ, γνήσια φυσικά, άδολα λαϊκή, στην οποία η έκρηξη των χρωμάτων και η αρμονική συνύπαρξη ανθρώπου – φύσης μας «βγάζει» αυτό που θέλουμε να είμαστε. Μια ζωγραφική άμεση, απαλλαγμένη από στείρους κανόνες, που μιλά κατευθείαν στην ψυχή μας. Η Σοφία Καλογεροπούλου με το δικό της τρόπο αγωνιά να περιγράψει αυτά που κινδυνεύουν να χαθούν: παραδόσεις, φύση, ιστορία. Και με αυτό τον τρόπο τελικά καταφέρνει να τα διασώσει».

Πολλοί ήταν οι φίλοι της Σοφίας, και από την Λευκάδα, που βρέθηκαν κοντά σε αυτή και τον άνδρα της Τάκη Καλογερόπουλο, στην μεγάλη τιμή που της έγινε.Εδώ με φίλους από τη Λευκάδα.

ΝΤΟΚΥΜΑΝΤΕΡ ΓΙΑ ΤΗ ΛΕΥΚΑΔΑ ΣΤΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ



11ο Φεστιβάλ ντοκιμαντέρ της Θεσσαλονίκης


Το ντοκιμαντέρ της Λευκαδίτισσας φωτογράφου- σκηνοθέτιδας:
Ελεονώρας Φιώρου με τίτλο "Το οροπέδιο της Εγκλουβής" παίρνει μέρος στο 11ο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης - Εικόνες του 21ου αιώνα, που θα πραγματοποιηθεί από τις 13 έως τις 22 Μαρτίου.

Η ταινία της Λευκαδίτισας δημιουργού προβάλλεται τη Πέμπτη, στις 19 Μαρτίου στην Αίθουσα ΤΖΟΝ ΚΑΣΣΑΒΕΤΗΣ, ώρα 15. 30 και τη Κυριακή στις 22 Μαρτίου ώρα 13 στην αίθουσα του ΙΕΚ ΑΚΜΗ.

Η ταινία της Ελεονώρας Φιώρου προβάλλεται στα πλαίσια του αφιερώματος ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΑΝΟΡΑΜΑ και είναι μεγάλη τιμή αλλά και προβολή για το νησί μας.

Ελεωνόρα σου ευχόμαστε καλή συνέχεια και κάθε επιτυχία.




Η ΠΟΛΥΠΟΘΗΤΗ

Η ΠΟΛΥΠΟΘΗΤΗ
Το ποίημα

ΕΛΛΗΝΑΣ η ευτυχία του να είσαι και η δυστυχία του να μην είσαι

ΕΛΛΗΝΑΣ η ευτυχία του να είσαι και η δυστυχία του να μην είσαι
το κείμενο

ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ

Άγγελος Σικελιανός ΑΓΙΑ ΚΥΡΙΑΚΗ Αγιος Νικήτας ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ανακοίνωση ανάλυση απόκριες κούλουμα Αποστόλης Μαυροκέφαλος απόψεις ΑΡΧΑΙΑ ΤΕΙΧΗ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ ΑΡΧΕΙΟ ΔΕΡΠΦΕΛΔ αρχιτεκτονική Αστεία ασφάλεια ΆυλονΣχεδιασμός αυτοκίνητο ΑΥΤΟΠΡΟΣΤΑΣΙΑ αυτοπροστασία Βαλαωρίτης ΒΑΛΑΩΡΙΤΗΣ ΝΑΝΟΣ Βιβλίο ΒΙΟΛΙ ΒΛΥΧΟ βλυχό γενεολογία ΓΕΝΙ Γένι ΓΙΑΟΥΖΟΣ γλέντι γλυκά ΓΛΥΚΕΡΙΑ ΓΟΛΕΜΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ ΔΙΑΠΡΕΠΕΙΣ ΛΕΥΚΑΔΙΤΕΣ ΔΙΑΣΗΜΟΙ ΛΕΥΚΑΔΙΤΕΣ Διασκέδαση διατήρηση ντόπιων σπόρων ΔΙΑΥΛΟΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ δικαιοσύνη δίκτυο ανταλλαγής σπόρων και αγαθών ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ Εγκλήματα έθιμα ΕΘΝΙΚΟΙ ΠΟΙΗΤΕΣ εκδόσεις ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΒΛΑΧΕΡΝΑΣ εκπαίδευση ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ 2014 ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ Ελληνικότητα εξυγείανση Εορταστική κουζίνα επικαιρότητα έργα ΕΥΓΕΝΙΟΣ ΒΟΥΛΓΑΡΗΣ ευζείν ΖΑΜΠΕΛΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΖΑΜΠΕΛΙΟΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΖΑΜΠΕΤΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ζωγραφική ΖΩΓΡΑΦΟΣ θάλασσα ΘΑΝΑΣΗΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΘΕΟΦΑΝΗΣ ΚΑΒΒΑΔΑΣ ιατρικά θέματα πρόληψης ΙΣΤΟΡΙΑ ιστορία ΙΣΤΟΡΙΚΟΣ ιστοριούλες διδακτικές ΚΑΒΒΑΔΑΙΟΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΣΚΕΥΗ ΑΡΧΑΙΑ καθημερινές συνήθειες Καθημερινότητα ΚΑΙΡΙΚΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ κάλαντα πρωτοχρονιάς καλλιτέχνες ΚΑΤΑΙΓΙΔΕΣ ΚΑΤΗΦΟΡΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ καïκια κερδίζοντας κινηματογράφος ΚΙΟΥΡΤΟΙ ΚΛΑΡΙΝΟ ΚΛΕΑΡΕΤΗ ΔΙΠΛΑ ΜΑΛΑΜΟΥ κοινωνία Κόλπος Βλυχού ΚΟΣΜΗΜΑΤΑ ΑΡΧΑΙΑ κουζίνα ΚΡΗΝΕΣ ΚΡΗΝΗ ΑΓΙΩΝ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ ΛΑΔΟΠΙΤΑ Λαϊκές εκφράσεις ΛΕΛΕΓΕΣ ΛΕΥΚΑΔΑ ΛΕΥΚΑΔΑ 1800 ΛΕΥΚΑΔΙΟΣ ΧΕΡΝ ΛΕΥΚΑΔΙΤΕΣ ΜΟΥΣΙΚΟΙ Λευκαδίτικα μαχαίρια λευκαδίτικη κουζίνα λιμάνι Οδυσσέα Λιμάνι του Οδυσσέα ΛΟΓΟΤΕΧΝΕΣ λογοτεχνία ΜΕΓΑΛΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ μοντελισμός μουσείο ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΕΛ.ΚΥΡ. μουσική μουσική παράδοση μουσικοί ΜΟΥΣΙΚΟΣ ΜΟΥΣΙΚΟΧΟΡΕΥΤΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ μπουράνο μύθοι αισώπου ΝΕΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ Νικόλαος Δ.Καββαδάς ΝΙΚΟΣ ΒΡΥΩΝΗΣ ΝΟΜΟΣ ΛΕΥΚΑΔΟΣ ντοκυμαντέρ Ο ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ οικονομία Ομηρική Ιθάκη ορθή διατροφή Πάλη για τα αυτονόητα ΠΑΝΗΓΥΡΙΚΟΣ 28 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ παράδοση ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ ΓΛΕΝΤΙ πατριδογνωσία Πέλιτη περιβάλλον πίστη ΠΟΙΗΣΗ ποίηση πολιτική ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΥΤΟΠΡΟΣΤΑΣΙΑ πολιτική αυτοπροστασία ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΑΥΤΟΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΕΛΛΑΔΑΣ πολιτιστικά ΠΟΡΟΣ ΠΟΡΦΥΡΑΣ ποτά πριάρι ΠΡΟΙΣΤΟΡΙΑ ΠΡΟΣΩΠΑ πρόσωπα ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΠΡΩΤΟΕΛΛΗΝΕΣ ΡΟΤΑΡΥ-ΤΕΚΤΟΝΙΣΜΟΣ ΣΒΟΡΩΝΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΣΙΚΕΛΙΑΝΟΣ ΑΓΓΕΛΟΣ σκαρί ΣΚΙΑΔΑΣ ΑΡΙΣΤΟΞΕΝΟΣ Σοφια Καλογεροπούλου ΣΟΦΙΑ ΚΟΚΚΙΝΟΥ ΣΤΑΜΑΤΕΛΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΣΤΑΜΟΣ στατιστικά ΣΤΙΧΟΥΡΓΟΙ ΣΥΒΟΤΑ σύγχρονη αρχιτεκτονική ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ σύγχρονη ιστορία ΣΥΛΛΕΚΤΙΚΟ ΚΑΤΩΧΩΡΙ 2009 ΜΟΥΣΙΚΟΧΟΡΕΥΤΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΣΥΛΛΕΚΤΙΚΟ ΚΑΤΩΧΩΡΙ 2010 ΟΜΑΔΙΚΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΊΣΕΙΣ ΣΥΛΛΕΚΤΙΚΟ ΚΑΤΩΧΩΡΙ 2012 Η ΝΕΟΛΑΙΑ σύλλογος Βλυχου ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΒΛΥΧΟΥ ΓΕΝΙΟΥ ΣΥΜΟΛ συνέντευξη ΣΥΝΘΕΤΗΣ συνταγές ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΣΑΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΑ ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΟΧΙ Ταινίες τέκτονες-μασόνοι-ροταριανοί τηλεόραση ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΤΗΣ ΜΑΡΙΑΣ τοπία ΤΟΠΙΟΓΡΑΦΟΣ ΕΝΤΟΥΑΡΝΤ ΛΗΑΡ τραγουδιστές υγεία ΥΓΙΕΙΝΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΥΔΑΤΙΝΟΙ ΠΟΡΟΙ ΠΟΣΙΜΟΥ ΥΜΝΟΙ ΑΝΑΣΤΑΣΙΜΟΙ Φάνης Καββαδάς ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ φωτογραφίες φωτογράφοι Χειροτεχνία ΧΡΗΣΤΟΣ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΨΑΡΕΜΑ

Δημοφιλείς αναρτήσεις


www.vlicho.blogspot.com

www.vlicho.blogspot.com

Ο ΚΟΛΠΟΣ ΤΟΥ ΒΛΥΧΟΥ

Ο ΚΟΛΠΟΣ ΤΟΥ ΒΛΥΧΟΥ
κάντε κλίκ για χαρτη κόλπου