Πέμπτη 26 Μαρτίου 2015
ΜΙΚΡΟΒΙΟΛΟΓΙΚΗ ΕΞΕΤΑΣΗ ΝΕΡΟΥ ΑΓΙΩΝ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ
Ευχαριστούμε πολύ το Δήμο που εισάκουσε τις αιτήσεις μας να εξετάσει τους υδάτινους πόρους του δήμου μας.
Είναι μια άριστη αρχή η κρήνη των Αγίων Αποστόλων.
Μένει να δούμε τώρα το νερό του Αγίου Νικολάου, του δικτύου Βλυχού, Γενιού, Κατωχωριού.
Όταν θα έχετε τα αντίστοιχα πιστοποιητικά ελέγχου μάς τα στέλνετε ή τα τοιχοκολλάτε και θα τα δημοσιεύουμε.
Μένει επίσης η ανανέωση και εκμετάλλευση των υδάτινων πόρων πόσιμου-παραμελημένων- της περιοχής μας, λόγου χάρη:
Η ανανέωση, καθαρισμός, χλωρίωση δεξαμενής στη κρήνη του Αι Νικόλα
Η ανανέωση, καθαρισμός, χλωρίωση δεξαμενής στη κρήνη του Παγιόνου.
Ο καθαρισμός, χλωρίωση στη κρήνη του Μαυροκέφαλου.
Ευχαριστούμε και αναμένουμε.
Είναι μια άριστη αρχή η κρήνη των Αγίων Αποστόλων.
Μένει να δούμε τώρα το νερό του Αγίου Νικολάου, του δικτύου Βλυχού, Γενιού, Κατωχωριού.
Όταν θα έχετε τα αντίστοιχα πιστοποιητικά ελέγχου μάς τα στέλνετε ή τα τοιχοκολλάτε και θα τα δημοσιεύουμε.
Μένει επίσης η ανανέωση και εκμετάλλευση των υδάτινων πόρων πόσιμου-παραμελημένων- της περιοχής μας, λόγου χάρη:
Η ανανέωση, καθαρισμός, χλωρίωση δεξαμενής στη κρήνη του Αι Νικόλα
Η ανανέωση, καθαρισμός, χλωρίωση δεξαμενής στη κρήνη του Παγιόνου.
Ο καθαρισμός, χλωρίωση στη κρήνη του Μαυροκέφαλου.
Ευχαριστούμε και αναμένουμε.
Η ΣΟΦΙΑ ΚΟΚΚΙΝΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ ''Ο ΤΣΑΡΛΥ ΉΤΑΝ ΚΑΦΕ''
Η Σοφία Κοκκίνου κάνει τα φωνητικά στο συγκρότημα:''Ο Τσάρλι ήταν καφέ'' ακούστε την.
Καλή επιτυχία παιδιά!
Μεγάλωσε στο χωριό μας, σπούδασε Βιομηχανικό σχεδιασμό και έχοντας πλούσια καλλιτεχνική φλέβα ασχολείται και με τη μουσική, συμμετέχει στο γκρούπ '' Ο Τσάρλι ήταν καφέ '' στη Θεσσαλονίκη όπου μένει και εργάζεται.
Σε σχέση με το όνομα του συγκροτήματος
είναι το όνομά μας αυτό. Ναι, ο Τσαρλυ ήταν καφέ, είναι μεταφορά ... αναφέρεται στον Τσάρλι Μπράουν και στην ατυχία που τον ακολουθεί.
Τετάρτη 25 Μαρτίου 2015
Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ Η ΛΕΥΚΑΔΑ
Η Παναγία των Βλαχερνών
Η Παναγία των Βλαχερνών, μέσα στον Ελαιώνα. Ιστορικό εκκλησάκι που ιδρύθηκε το 1740. Στον νότιο εξωτερικό του τοίχο, υπάρχει εντοιχισμένη πλάκα που αναφέρει ότι την Κυριακή των Απόκρεω του 1821 συγκεντρώθηκαν εκεί δώδεκα οπλαρχηγοί και προύχοντες της Λευκάδας και της Ρούμελης για να ορκιστούν ότι θα πολεμήσουν για την απελευθέρωση της πατρίδας.
Ο ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ
Όταν η Παναγία έγινε δεκαπέντε ετών, επειδή οι γονείς της είχαν κοιμηθεί, οι ιερείς του ναού της φρόντισαν να την αποκαταστήσουν. Προέκριναν ως καταλληλότερο τον δίκαιο Ιωσήφ. Η Γραφή τον ονομάζει Δίκαιο, που σημαίνει πως είχε όλες τις αρετές. Ακόμη ο Ιωσήφ ήταν χήρος και πατέρας επτά παιδιών από άλλη γυναίκα. Αυτά είναι τα «θετά» αδέλφια του Ιησού και όχι παιδιά της Θεοτόκου, η οποία είναι Αειπάρθενος, παρέμεινε δηλαδή Παρθένος και μετά τη γέννηση του Κυρίου. Έτσι ο αρραβώνας ήταν απαραίτητος, για να καλυφθεί η υπερφυσική γέννηση του Ιησού με την παρουσία του Ιωσήφ.
Ο Ιωσήφ παρέλαβε τη Μαρία και ήρθε στη Ναζαρέτ. Τον τέταρτο μήνα μετά την έξοδό της απ' το Ναό, ο αρχάγγελος Γαβριήλ παρουσιάστηκε μπροστά της και της ανήγγειλε ότι θα γεννήσει το Σωτήρα του κόσμου, τον Ιησού Χριστό. Και όταν η Μαριάμ αναρωτήθηκε πώς ήταν δυνατό να συλλάβει χωρίς άνδρα, ο αρχάγγελος της απάντησε ότι «το Άγιο Πνεύμα θα έλθει σε σένα και η δύναμη του Υψίστου θα σε επισκιάσει» Τότε η σεμνή κόρη, η Παρθένος Μαρία, του απάντησε ταπεινά. «Ιδού λοιπόν, η δούλη του Κυρίου. Ας γίνει το θέλημα Εκείνου». και καθώς ο Γαβριήλ εξαφανίστηκε από μπροστά της, συντελέστηκε το μεγαλύτερο μυστήριο της ανθρωπότητας. με τρόπο υπερφυσικό, η Παρθένος συνέλαβε στην άχραντη κοιλιά της, τον Υιό και Λόγο του Θεού. Εκείνον πού με την εκούσια θυσία του επάνω στο Σταυρό, έσωσε το ανθρώπινο γένος από τον αιώνιο θάνατο και την καταστροφή στην οποία είχε οδηγηθεί μετά την πτώση των πρωτοπλάστων από τον παράδεισο και την εμφάνιση της αμαρτίας στον κόσμο.
Οι αρχές της εορτής του Ευαγγελισμού δεν είναι επακριβώς γνωστές. Το γεγονός ότι η Αγία Ελένη έκτισε στη Ναζαρέτ βασιλική, στην οποία περιλαμβανόταν κατά παράδοση ο οίκος της Θεοτόκου, όπου αυτή δέχθηκε τον Ευαγγελισμό, επέδρασε ίσως στη σύσταση τοπικής εορτής. Οι πρώτες μαρτυρίες περί αυτής ευρίσκονται στον Άγιο Πρόκλο, Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως, το 430 μ.Χ. και στο Πασχάλιον Χρονικόν (624 μ.Χ.), όπου χαρακτηρίζεται ως συσταθείσα στις 25 Μαρτίου από τους θεοφόρους δασκάλους. Η μεγαλοπρεπής πανήγυρη του Ευαγγελισμού ετελείτο από τους Βυζαντινούς στο ναό των Χαλκοπρατείων, όπου παρίσταντο και οι αυτοκράτορες. Η Εκκλησία μας εορτάζει τον Ευαγγελισμό στις 25 Μαρτίου.
Ο Ιωσήφ παρέλαβε τη Μαρία και ήρθε στη Ναζαρέτ. Τον τέταρτο μήνα μετά την έξοδό της απ' το Ναό, ο αρχάγγελος Γαβριήλ παρουσιάστηκε μπροστά της και της ανήγγειλε ότι θα γεννήσει το Σωτήρα του κόσμου, τον Ιησού Χριστό. Και όταν η Μαριάμ αναρωτήθηκε πώς ήταν δυνατό να συλλάβει χωρίς άνδρα, ο αρχάγγελος της απάντησε ότι «το Άγιο Πνεύμα θα έλθει σε σένα και η δύναμη του Υψίστου θα σε επισκιάσει» Τότε η σεμνή κόρη, η Παρθένος Μαρία, του απάντησε ταπεινά. «Ιδού λοιπόν, η δούλη του Κυρίου. Ας γίνει το θέλημα Εκείνου». και καθώς ο Γαβριήλ εξαφανίστηκε από μπροστά της, συντελέστηκε το μεγαλύτερο μυστήριο της ανθρωπότητας. με τρόπο υπερφυσικό, η Παρθένος συνέλαβε στην άχραντη κοιλιά της, τον Υιό και Λόγο του Θεού. Εκείνον πού με την εκούσια θυσία του επάνω στο Σταυρό, έσωσε το ανθρώπινο γένος από τον αιώνιο θάνατο και την καταστροφή στην οποία είχε οδηγηθεί μετά την πτώση των πρωτοπλάστων από τον παράδεισο και την εμφάνιση της αμαρτίας στον κόσμο.
Οι αρχές της εορτής του Ευαγγελισμού δεν είναι επακριβώς γνωστές. Το γεγονός ότι η Αγία Ελένη έκτισε στη Ναζαρέτ βασιλική, στην οποία περιλαμβανόταν κατά παράδοση ο οίκος της Θεοτόκου, όπου αυτή δέχθηκε τον Ευαγγελισμό, επέδρασε ίσως στη σύσταση τοπικής εορτής. Οι πρώτες μαρτυρίες περί αυτής ευρίσκονται στον Άγιο Πρόκλο, Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως, το 430 μ.Χ. και στο Πασχάλιον Χρονικόν (624 μ.Χ.), όπου χαρακτηρίζεται ως συσταθείσα στις 25 Μαρτίου από τους θεοφόρους δασκάλους. Η μεγαλοπρεπής πανήγυρη του Ευαγγελισμού ετελείτο από τους Βυζαντινούς στο ναό των Χαλκοπρατείων, όπου παρίσταντο και οι αυτοκράτορες. Η Εκκλησία μας εορτάζει τον Ευαγγελισμό στις 25 Μαρτίου.
Τρίτη 24 Μαρτίου 2015
Η 25η Μαρτίου (από ένα παλιό αναγνωστικό)
η σχολική γιορτή, όπως εορταζόταν πριν λίγες δεκαετίες…
Από μέρες ετοιμάζεται το σχολείο για την εθνική εορτή. Πολλά παιδιά εργάζονται και φτιάχνουν σημαίες. Άλλα ψαλιδίζουν το χαρτόνι και φτιάχνουν γράμματα για τις επιγραφές, άλλα φτιάχνουν στεφάνια.
Ή Τασία θά φτιάσει τό φωτοστέφανο για τήν Παναγία. Αύτόν θά τόν φορέσει ή Θυμιοπούλα. Αύτή θά παραστήσει τήν Παναγία. Είναι πιό φρόνιμο καί ταπεινό κορίτσι. Όλο το σχολείο την άγαπά.
- Παιδιά! ή γιορτή μας πρέπει νά πετύχει λέει ό δάσκαλος. Θά προσκαλέσουμε καί κόσμο. Νά προσέξουμε νά μήν παραλείψουμε τί ποτε. Νά μή ντροπιαστούμε.
Προτού όμως μοιράσει τίς δουλειές, έξήγησε:
- Στίς 25 Μαρτίου γιορτάζουμε διπλή γιορτή. Ή μιά είναι ό Εύαγγελισμός τής Θεοτόκου. Είναι ή μέρα πού κατέβηκε ό άγγελος στήν Παρθένο Μαρία καί τής είπε:
«Χαίρε, κεχαριτωμένη Μαρία, ό Κύριος μετά Σού…»
Αύτή είναι ή θρησκευτική γιορτή. Ή άλλη είναι ή έθνική γιορτή. Τήν ήμέρα αύτή, τό 1821, οί πατέρες μας πήραν τά όπλα, γιά νά έλευθερωθούν.
Μέ τί προθυμία όλα τά παιδιά ρίχτηκαν στή δουλειά! Καί πόσο γρήγορα τελείωσαν! Μέσα σέ λίγες μέρες όλα ήταν έτοιμα. Έτοιμες καί οί μεγάλες έπιγραφές!
25 ΜΑΡΤΙΟΥ
Η ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΕΘΑΙΝΕΙ
Ο ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ
ΧΑΙΡΕ, ΚΕΧΑΡΙΤΩΜΕΝΗ ΜΑΡΙΑ
Τ’ άγόρια στόλισαν τήν αϊθουσα μέ τίς Εικόνες των ήρώων τού 21. Είχαν καί έπιγραφές μέ γράμματα, πού έγραφαν:
ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ
ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΡΑΪΣΚΑΚΗΣ
Τήν άλλη μέρα, πού ήταν τού Εύαγγελι- σμοϋ, όλο τό σχολείο πήγε στήν έκκλησία. Ή σημαία έμπρός κυματίζει. Τά παιδιά περπατούν τραγουδώντας:
«’Όλη δόξα, όλη χάρη,
άγια μέρα ξημερώνει…»
Τά τραγούδια άκούονται σέ όλο τό χωριό. Τελείωναν τό ένα, άρχιζαν τό άλλο:
«Ζωστείτε τ’ άρματα, παιδιά…»
Τά μάτια τού κόσμου είναι καρφωμένα πάνω στή σημαία καί στά παιδιά πού τραγουδούν.
Να, τώρα έφτασαν στην εκκλησία!
Στη δοξολογία που έγινε, ένας ιεροκήρυκας έβγαλε λόγο. Είπε για την ελληνική επανάσταση, για τους ήρωες, τα είπε όλα. Τι ωράια που μίλησε! Τα παιδιά τραγούδησαν τον εθνικό ύμνο:
“Σε γνωρίζω από την κόψη…”
Μετά την δοξολογία, όλοι πήγαν στο σχολείο. Ήρθαν να παρακολουθήσουν την σχολική γιορτή. Η αίθουσα, όπως ήταν στολισμένη με τους ήρωες, τους μάγεψε όλους.
Η επιτυχία που είχαν τα παιδιά στα ποιήματα και στα τραγούδια δεν λέγεται. Όλοι χειροκροτούσαν με την καρδιά τους.
-Τέτοια γιορτή ας μην τελείωνε ποτέ, είπαν οι περισσότεροι την ώρα που έφευγαν. Μπράβο στο δάσκαλο και στα παιδιά, που μας χάρισαν μια τέτοια ωραία γιορτή
Από το Αναγνωστικό Β’ Δημοτικού
Βασιλ.Οικονομίδη
Οργανισμός Εκδόσεως Διδακτικών Βιβλίων
Αθήνα 1979
αντιγραφή και επιμέλεια ανάρτησης: ιστολόγιο “Αντέχουμε…”
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ
Άγγελος Σικελιανός
ΑΓΙΑ ΚΥΡΙΑΚΗ
Αγιος Νικήτας
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
ανακοίνωση
ανάλυση
απόκριες κούλουμα
Αποστόλης Μαυροκέφαλος
απόψεις
ΑΡΧΑΙΑ ΤΕΙΧΗ
ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ
ΑΡΧΕΙΟ ΔΕΡΠΦΕΛΔ
αρχιτεκτονική
Αστεία
ασφάλεια
ΆυλονΣχεδιασμός
αυτοκίνητο
ΑΥΤΟΠΡΟΣΤΑΣΙΑ
αυτοπροστασία
Βαλαωρίτης
ΒΑΛΑΩΡΙΤΗΣ ΝΑΝΟΣ
Βιβλίο
ΒΙΟΛΙ
ΒΛΥΧΟ
βλυχό
γενεολογία
ΓΕΝΙ
Γένι
ΓΙΑΟΥΖΟΣ
γλέντι
γλυκά
ΓΛΥΚΕΡΙΑ
ΓΟΛΕΜΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ
ΔΙΑΠΡΕΠΕΙΣ ΛΕΥΚΑΔΙΤΕΣ
ΔΙΑΣΗΜΟΙ ΛΕΥΚΑΔΙΤΕΣ
Διασκέδαση
διατήρηση ντόπιων σπόρων
ΔΙΑΥΛΟΣ
ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ
δικαιοσύνη
δίκτυο ανταλλαγής σπόρων και αγαθών
ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ
Εγκλήματα
έθιμα
ΕΘΝΙΚΟΙ ΠΟΙΗΤΕΣ
εκδόσεις
ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΒΛΑΧΕΡΝΑΣ
εκπαίδευση
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ 2014
ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ
Ελληνικότητα
εξυγείανση
Εορταστική κουζίνα
επικαιρότητα
έργα
ΕΥΓΕΝΙΟΣ ΒΟΥΛΓΑΡΗΣ
ευζείν
ΖΑΜΠΕΛΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
ΖΑΜΠΕΛΙΟΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ
ΖΑΜΠΕΤΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
ζωγραφική
ΖΩΓΡΑΦΟΣ
θάλασσα
ΘΑΝΑΣΗΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
ΘΕΟΦΑΝΗΣ ΚΑΒΒΑΔΑΣ
ιατρικά θέματα πρόληψης
ΙΣΤΟΡΙΑ
ιστορία
ΙΣΤΟΡΙΚΟΣ
ιστοριούλες διδακτικές
ΚΑΒΒΑΔΑΙΟΙ
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΣΚΕΥΗ ΑΡΧΑΙΑ
καθημερινές συνήθειες
Καθημερινότητα
ΚΑΙΡΙΚΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ
κάλαντα πρωτοχρονιάς
καλλιτέχνες
ΚΑΤΑΙΓΙΔΕΣ
ΚΑΤΗΦΟΡΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
καïκια
κερδίζοντας
κινηματογράφος
ΚΙΟΥΡΤΟΙ
ΚΛΑΡΙΝΟ
ΚΛΕΑΡΕΤΗ ΔΙΠΛΑ ΜΑΛΑΜΟΥ
κοινωνία
Κόλπος Βλυχού
ΚΟΣΜΗΜΑΤΑ ΑΡΧΑΙΑ
κουζίνα
ΚΡΗΝΕΣ
ΚΡΗΝΗ ΑΓΙΩΝ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ
ΛΑΔΟΠΙΤΑ
Λαϊκές εκφράσεις
ΛΕΛΕΓΕΣ
ΛΕΥΚΑΔΑ
ΛΕΥΚΑΔΑ 1800
ΛΕΥΚΑΔΙΟΣ ΧΕΡΝ
ΛΕΥΚΑΔΙΤΕΣ ΜΟΥΣΙΚΟΙ
Λευκαδίτικα μαχαίρια
λευκαδίτικη κουζίνα
λιμάνι Οδυσσέα
Λιμάνι του Οδυσσέα
ΛΟΓΟΤΕΧΝΕΣ
λογοτεχνία
ΜΕΓΑΛΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ
ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ
μοντελισμός
μουσείο
ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ
ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΕΛ.ΚΥΡ.
μουσική
μουσική παράδοση
μουσικοί
ΜΟΥΣΙΚΟΣ
ΜΟΥΣΙΚΟΧΟΡΕΥΤΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ
μπουράνο
μύθοι αισώπου
ΝΕΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ
Νικόλαος Δ.Καββαδάς
ΝΙΚΟΣ ΒΡΥΩΝΗΣ
ΝΟΜΟΣ ΛΕΥΚΑΔΟΣ
ντοκυμαντέρ
Ο ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ
οικονομία
Ομηρική Ιθάκη
ορθή διατροφή
Πάλη για τα αυτονόητα
ΠΑΝΗΓΥΡΙΚΟΣ 28 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ
παράδοση
ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ ΓΛΕΝΤΙ
πατριδογνωσία
Πέλιτη
περιβάλλον
πίστη
ΠΟΙΗΣΗ
ποίηση
πολιτική
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΥΤΟΠΡΟΣΤΑΣΙΑ
πολιτική αυτοπροστασία
ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΑΥΤΟΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΕΛΛΑΔΑΣ
πολιτιστικά
ΠΟΡΟΣ
ΠΟΡΦΥΡΑΣ
ποτά
πριάρι
ΠΡΟΙΣΤΟΡΙΑ
ΠΡΟΣΩΠΑ
πρόσωπα
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ
ΠΡΩΤΟΕΛΛΗΝΕΣ
ΡΟΤΑΡΥ-ΤΕΚΤΟΝΙΣΜΟΣ
ΣΒΟΡΩΝΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
ΣΙΚΕΛΙΑΝΟΣ ΑΓΓΕΛΟΣ
σκαρί
ΣΚΙΑΔΑΣ ΑΡΙΣΤΟΞΕΝΟΣ
Σοφια Καλογεροπούλου
ΣΟΦΙΑ ΚΟΚΚΙΝΟΥ
ΣΤΑΜΑΤΕΛΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ
ΣΤΑΜΟΣ
στατιστικά
ΣΤΙΧΟΥΡΓΟΙ
ΣΥΒΟΤΑ
σύγχρονη αρχιτεκτονική
ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ
ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ
σύγχρονη ιστορία
ΣΥΛΛΕΚΤΙΚΟ ΚΑΤΩΧΩΡΙ 2009 ΜΟΥΣΙΚΟΧΟΡΕΥΤΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ
ΣΥΛΛΕΚΤΙΚΟ ΚΑΤΩΧΩΡΙ 2010 ΟΜΑΔΙΚΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΊΣΕΙΣ
ΣΥΛΛΕΚΤΙΚΟ ΚΑΤΩΧΩΡΙ 2012 Η ΝΕΟΛΑΙΑ
σύλλογος Βλυχου
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΒΛΥΧΟΥ ΓΕΝΙΟΥ
ΣΥΜΟΛ
συνέντευξη
ΣΥΝΘΕΤΗΣ
συνταγές
ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΣΑΝ ΙΣΤΟΡΙΑ
ΤΑ ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΟΧΙ
Ταινίες
τέκτονες-μασόνοι-ροταριανοί
τηλεόραση
ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΤΗΣ ΜΑΡΙΑΣ
τοπία
ΤΟΠΙΟΓΡΑΦΟΣ ΕΝΤΟΥΑΡΝΤ ΛΗΑΡ
τραγουδιστές
υγεία
ΥΓΙΕΙΝΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ
ΥΔΑΤΙΝΟΙ ΠΟΡΟΙ ΠΟΣΙΜΟΥ
ΥΜΝΟΙ ΑΝΑΣΤΑΣΙΜΟΙ
Φάνης Καββαδάς
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
φωτογραφίες
φωτογράφοι
Χειροτεχνία
ΧΡΗΣΤΟΣ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΣ
ΨΑΡΕΜΑ
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
Ο Γιαούζος είναι Λευκαδίτικης καταγωγής κλαρινίστας δημοτικής μουσικής των αρχών του μεσοπολέμου, που πιστεύω ότι είναι το κορυφαίο κλαρί...
-
ΤΑ ΛΕΥΚΑΔΙΤΙΚΑ ΜΑΧΑΙΡΙΑ Πριν τρεις μήνες παρουσιάστηκε στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων η διπλωματική εργασία του Μάνθου ...
-
Το σαλάμι και λουκάνικο Λευκάδος Το σαλάμι και λουκάνικο αέρος της Λευκάδος έχει μια μεγάλη ιστορία και αποτελεί μόνο του ειδικό τύπο στην α...
-
ΔΑΚΤΥΛΙΔΙ ΤΕΚΤΟΝΙΚΟ ΔΑΚΤΥΛΙΔΙ ΤΕΚΤΟΝΙΚΟ ΤΑ ΣΥΜΒΟΛΑ ΤΩΝ...
-
Γυρίζει νυχθημερόν και της πίνει γουλιά- γουλιά των μαστών της τους χυμούς ο αργοπόδαρος και αχόρταγος πορνόγερος ο Χρόνος. Τη φέ...
-
Το μαντολάτο Στο εργαστήριο μέσα στο ειδικό σκεύος, που είναι πάνω από τη φωτιά, ρίχνουν τη ζάχαρη και το μέλι να βράσει, και ανακατε...
-
Θεόδωρος Στάμος -Σταματέλος- (1922-1997) Ζωγράφος με παγκόσμια αναγνώριση, από τους πρωτοπόρους του αφηρημένου εξπρεσιονισμού στην Αμε...
-
"Μετείκασμα" και ο Κινηματογράφος γεννήθηκε. Του Αλέξανδρου Παπαδάκη Θα προσπαθήσω να σας εξηγήσω με απλά λόγια και λόγω επαγ...
-
Το καράβι, συνηθισμένο τάμα των ναυτικών σε στιγμές κινδύνου στη θάλασσα, δεν αποτελούσε στοιχείο διακόσμησης των ελληνικών σπι...
-
Αναδημοσίευση του άρθρου του ΛΕΥΚΑΔΑ ΠΡΕΣ Δεν οδηγούσε ο Γιώργος Γληγόρης…. «Δεν ξέρω τι έγινε Γιώργο στο συγκεκριμένο ατύχημα....