Κυριακή 20 Μαΐου 2012

ΠΑΛΕΥΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ



Σκεφτείτε σκηνικό: κλαδεύεις τις ελιές στο χωράφι σου που έχει δρόμο με αυτοκίνητο.
Κόβεις τα πολλά τα ξύλα και πριν τελειώσεις ο εργάτης κλαδευτής λόγω προσωπικού προβλήματος απέχει, στο μεταξύ πιάνουν και οι βροχές.Κανονίζεις με άλλο εργάτη να καθαρίσει τα υπόλοιπα πηγαίνεις στο χωράφι σου να μπείς να του δείξεις και ο γιατρός γείτονας σου έχει περιφράξει το κοινοτικό παραλιακό δρόμο και έχει βάλει μποστανάκι!
Σε προηγούμενες φάσεις έχει βάλει στο δρόμο μια φορτωσιά ξύλα.
Σε αλλη φάση είχε αφήσει το παλιό του αυτοκίνητο.
κι όλο έλεγε ναι ναι θα τα πάρω κι όλο τα άφηνε.
Επιπλέον έβαζε τα νερά της βροχής να τρέχουνε στου γείτονα το χωράφι
Επιπλέον έχτιζε παράνομα και τέταρτο όροφο, βγάζοντας σκανδαλωδώς άδεια και από πολεοδομία και από ΕΟΤ.
Επιπλέον έριχνε μια φορτωσιά μπάζα μαζί με σπασμένα τζάμια στο πηγάδι του γείτονα που το άφησε μισακό ο πατέρας στα δυο αδέρφια.
Επιπλέον έβαζε του σωλήνες από τη καπνοδόχο του καλοριφέρ στο χωράφι του γείτονα να εισπνέει ο καημένος καθαρό καυσαέριο.
Οι προηγούμενοι δέχτηκαν διάφορα από καλοσύνη  και από διάθεση ηρεμίας.
Οι καινούριοι όμως αυτά δεν τα δέχονται.

Ειδοποιώ το πάρεδρο Νικιάνας Θωμά Κονδυλάτο να επιληφτεί του θέματος και τι γίνεται πηγαίνει βλέπει το κήπο και μου λέει α έχει αφήσει δρόμο δίπλα κι έχει κήπο!!!
Έχει αφήσει δηλαδή δρόμο στο χώρο του αιγιαλού και της παραλίας δίπλα στην αμμουδιά που είναι της κτηματικής υπηρεσίας.
Του λέω έχει επιδιώξει ξανά ο 'Απληστος γιατρός να καταλάβει το χώρο αυτό που σημειωτέονέχει απαλλοτριωθεί υπέρ του δήμου [μέσω των χρημάτων που θα πήγαιναν υπέρ του δήμου από το συμβόλαιο που έκαναν με τη ξαδέρφη μου που του το πούλησε] και αυτό φαίνεται στο σχέδιο πόλης.
Το έκανε αυτό θέλοντας να φτιάξει πισίνα μέσα και τελευταία στιγμή τον πρόλαβε ο δήμος και η πολεοδομία και τον ανάγκασαν να φτιάξει το φράχτη του εκεί που είναι τώρα με παρότρυνση δική μου και πάλι καθοδηγώντας τους γονείς μου.
Δεν ξέρω μου λέει θα το πω στο Δήμο και θα κάνω και θα ράνω.
Δεν δίνω βάση, βάζω τη μάνα μου να ρωτήσει τι έκανε και τη παραπέμπει σε δήμο και πολεοδομία.
Λέω ή αδιαφορεί ή τα πήρε, όπως και νάχει είναι αναξιόπιστος και συνένοχος στη κλοπή και στην ατιμία.

Οπότε τώρα θέλει δράση για να γνωστοποιηθεί το θέμα εκεί που πρέπει και το κυριότερο στο κοσμάκη που εμπιστεύεται την υγεία του στο συγκεκριμένο άνθρωπο.

Πάντως αν βρεθείτε σε παρόμοια κατάσταση καλό είναι να κάνετε μια σειρά από βήματα τα εξής:

1.Ένα τηλέφωνο στον δράστη για να του πείτε ότι αυτό που έκανες αγαπημένε γείτονα είναι λάθος και στο γνωστοποιώ-ούτε αγριάδες ούτε απειλές-Το θέμα είναι να καταγραφεί το τηλεφώνημα από την εταιρία κινητής τηλεφωνίας ή τον ΟΤΕ ώστε παρακάτω να μην ισχυριστεί ότι δεν τον ειδοποιήσατε.

 2.καλείτε τον ενδιαφερόμενο εντεταλμένο του δήμου -πάρεδρο- και του λέτε πως έχει η κατάσταση ώστε να καταγραφεί και αυτό το τηλεφώνημα ώστε να βρει το μπελά του εφόσον αδιαφορήσει ή κάνει παράβαση καθήκοντος γιατί όσα κι αν έχει πάρει δεν αρκούν για να πληρωθεί για αυτά που θα πάθει στη συνέχεια από το δικαστήριο.

3.στέλνετε ενημερωτικό φαξ -καταγράφεται ως επίσημο έγγραφο και πρωτοκολλείται ή καταθέτετε καταγγελία και παίρνετε τον αριθμό πρωτοκόλλου σε δήμο και πολεοδομία.

4.καλείτε την αστυνομία επιτόπου όπου θα ειδοποιήσει και τον δράστη και κάνετε καταγραφή του συμβάντος στο βιβλίο συμβάντων ώστε να το χρησιμοποιήσετε περαιτέρω αν χρειαστεί.

5.Τέλος με όλη τη χαρτούρα καταλήγετε στον εισαγγελέα και κάνετε μήνυση για καταπάτηση δημόσιου χώρου και μάλιστα δρόμου.

6.ΑΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΠΙΑΣΟΥΝ ΠΑΙΡΝΕΤΕ ΜΙΑ ΚΑΡΑΜΠΙΝΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΑΘΑΡΙΖΕΤΕ ΟΛΟΥΣ ΝΑ ΞΕΒΡΩΜΙΣΕΙ Ο ΤΟΠΟΣ-αστειεύομαι θα βρείτε το μπελά σας με τους υπόλοιπους!

Όμως μπορείτε να γνωστοποιήσετε το γεγονός ώστε να ξέρουν οι ενδιαφερόμενοι γιατί δεν μπορούνε να πάνε για μπάνιο στο φραξί με το αυτοκίνητο τους.
Μα γιατί ο γιατρός θέλει αγγούρια!!!


Αν θέλετε να γελάσετε με τη βλακεία και τη κουτοπονηριά ενός Άπληστου και κουτού   γιατρού από τη Καρυά  πηγαίνετε στην Νικιάνα στην αμμουδιά δίπλα από το ξενοδοχείο Αλέξανδρος στο δρόμο παράλληλα προς την θάλασσα όπου αμέσως μετά το φράχτη του γιατρού θα δείτε το μποστανάκι του με το φράχτη του όλα τακτοποιημένα!

Παρασκευή 11 Μαΐου 2012

"ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΝΤΟΠΙΩΝ ΣΠΟΡΩΝ" ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΑΙΝΑΤΟΥΔΗΣ

Η είσοδος του αγροκτήματος της κοινότητας Πελίτη φτιαγμένη από εθελοντές


Απο τη πανελλήνια συνάντηση ανταλλαγής σπόρων και φυτών του Πελίτι  κάθε Απρίλη


Δωρεάν έλαβες δωρεάν να δίνεις η αρχή της προσφοράς στο Πελίτι

Η ανταλλαγή σπόρων ντόπιων ποικιλιών της Ελληνικής γής δράση του Πελίτι

Λογότυπο της εναλλακτικής κοινότητας Πελίτι
Υπάρχει μια παροιμία που λέει "ένας κούκος δεν φέρνει την άνοιξη" αλλά η αλήθεια είναι πως πάντα ένας κούκος θα λαλήσει πρώτος την άνοιξη που έρχεται.
Πάντα κάποιος ξεκινάει πρώτος αυτό που είναι αναγκαίο να έρθει, οι  πρωτοπόροι είναι λίγοι αλλά αυτοί αλλάζουν τον κόσμο οι υπόλοιποι απλά ακολουθάμε.
Ενας τέτοιος άνθρωπος είναι ο Παναγιώτης που ξεκίνησε το 95 τη συλλογή σπόρων ντόπιων ποικιλιών της Ελληνικής γής.Μέσα σε μια πενταετία είχε μαζέψει απο όλη την Ελλάδα 1500 τέτοιες ποικιλίες.
Η ανάγκη των ανθρώπων να βρούν τους ντόπιους σπόρους που είναι προσαρμοσμένοι στην Ελληνική γή και είναι ανοιχτής αναπαραγωγής κι όχι υβρίδια που δεν αναπαράγονται για να εξαρτάται ο καλλιεργητής απο την εταιρία για να σπείρει κάθε χρόνο είναι τεράστια ειδικά για ντόπιες ποικιλίες απο ντομάτες αλλά και κάθε είδους κηπευτικό φρούτο ,φυτά αλλά και ζώα .
Για όσους ενδιαφέρονται για το θέμα βρήκα μερικά βίντεο που αποτελούν σεμινάρια εφαρμοσμένης στη πράξη οικολογικής συνείδησης Ελληνικού τύπου τη λεγόμενη παραδοση ανθρώπινης αλληελεγγύης και ανταλλαγής σπόρων αγαθών και υπηρεσιών χωρίς χρήματα.

Α.Η δράση της ανταλλαγής σπόρων [φυτών και ζώων] γίνεται πράξη απο το Πελίτι με το Πανελλαδικό δίκτυο Κατα Τόπους Αγροκτήματα
με ειδικούς εθελοντές καλλιεργητές ντόπιων ποικιλιών φυτών και ζώων όπου μπορεί κανείς να απευθύνεται και να ζητάει σπόρους φυτών ή και ζώα .

Β.Η δράση της ανταλλαγής υπηρεσιών και αγαθών γίνεται πράξη από το





Το κίνημα της επιστροφής στις ρίζες δεν είναι καινούριο ούτε και μόνον Ελληνικό είναι παγκόσμιο και έχει τις ρίζες του στα παιδιά των λουλουδιών

Η ΠΟΛΥΠΟΘΗΤΗ

Η ΠΟΛΥΠΟΘΗΤΗ
Το ποίημα

ΕΛΛΗΝΑΣ η ευτυχία του να είσαι και η δυστυχία του να μην είσαι

ΕΛΛΗΝΑΣ η ευτυχία του να είσαι και η δυστυχία του να μην είσαι
το κείμενο

ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ

Άγγελος Σικελιανός ΑΓΙΑ ΚΥΡΙΑΚΗ Αγιος Νικήτας ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ανακοίνωση ανάλυση απόκριες κούλουμα Αποστόλης Μαυροκέφαλος απόψεις ΑΡΧΑΙΑ ΤΕΙΧΗ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ ΑΡΧΕΙΟ ΔΕΡΠΦΕΛΔ αρχιτεκτονική Αστεία ασφάλεια ΆυλονΣχεδιασμός αυτοκίνητο ΑΥΤΟΠΡΟΣΤΑΣΙΑ αυτοπροστασία Βαλαωρίτης ΒΑΛΑΩΡΙΤΗΣ ΝΑΝΟΣ Βιβλίο ΒΙΟΛΙ ΒΛΥΧΟ βλυχό γενεολογία ΓΕΝΙ Γένι ΓΙΑΟΥΖΟΣ γλέντι γλυκά ΓΛΥΚΕΡΙΑ ΓΟΛΕΜΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ ΔΙΑΠΡΕΠΕΙΣ ΛΕΥΚΑΔΙΤΕΣ ΔΙΑΣΗΜΟΙ ΛΕΥΚΑΔΙΤΕΣ Διασκέδαση διατήρηση ντόπιων σπόρων ΔΙΑΥΛΟΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ δικαιοσύνη δίκτυο ανταλλαγής σπόρων και αγαθών ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ Εγκλήματα έθιμα ΕΘΝΙΚΟΙ ΠΟΙΗΤΕΣ εκδόσεις ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΒΛΑΧΕΡΝΑΣ εκπαίδευση ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ 2014 ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ Ελληνικότητα εξυγείανση Εορταστική κουζίνα επικαιρότητα έργα ΕΥΓΕΝΙΟΣ ΒΟΥΛΓΑΡΗΣ ευζείν ΖΑΜΠΕΛΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΖΑΜΠΕΛΙΟΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΖΑΜΠΕΤΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ζωγραφική ΖΩΓΡΑΦΟΣ θάλασσα ΘΑΝΑΣΗΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΘΕΟΦΑΝΗΣ ΚΑΒΒΑΔΑΣ ιατρικά θέματα πρόληψης ΙΣΤΟΡΙΑ ιστορία ΙΣΤΟΡΙΚΟΣ ιστοριούλες διδακτικές ΚΑΒΒΑΔΑΙΟΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΣΚΕΥΗ ΑΡΧΑΙΑ καθημερινές συνήθειες Καθημερινότητα ΚΑΙΡΙΚΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ κάλαντα πρωτοχρονιάς καλλιτέχνες ΚΑΤΑΙΓΙΔΕΣ ΚΑΤΗΦΟΡΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ καïκια κερδίζοντας κινηματογράφος ΚΙΟΥΡΤΟΙ ΚΛΑΡΙΝΟ ΚΛΕΑΡΕΤΗ ΔΙΠΛΑ ΜΑΛΑΜΟΥ κοινωνία Κόλπος Βλυχού ΚΟΣΜΗΜΑΤΑ ΑΡΧΑΙΑ κουζίνα ΚΡΗΝΕΣ ΚΡΗΝΗ ΑΓΙΩΝ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ ΛΑΔΟΠΙΤΑ Λαϊκές εκφράσεις ΛΕΛΕΓΕΣ ΛΕΥΚΑΔΑ ΛΕΥΚΑΔΑ 1800 ΛΕΥΚΑΔΙΟΣ ΧΕΡΝ ΛΕΥΚΑΔΙΤΕΣ ΜΟΥΣΙΚΟΙ Λευκαδίτικα μαχαίρια λευκαδίτικη κουζίνα λιμάνι Οδυσσέα Λιμάνι του Οδυσσέα ΛΟΓΟΤΕΧΝΕΣ λογοτεχνία ΜΕΓΑΛΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ μοντελισμός μουσείο ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΕΛ.ΚΥΡ. μουσική μουσική παράδοση μουσικοί ΜΟΥΣΙΚΟΣ ΜΟΥΣΙΚΟΧΟΡΕΥΤΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ μπουράνο μύθοι αισώπου ΝΕΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ Νικόλαος Δ.Καββαδάς ΝΙΚΟΣ ΒΡΥΩΝΗΣ ΝΟΜΟΣ ΛΕΥΚΑΔΟΣ ντοκυμαντέρ Ο ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ οικονομία Ομηρική Ιθάκη ορθή διατροφή Πάλη για τα αυτονόητα ΠΑΝΗΓΥΡΙΚΟΣ 28 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ παράδοση ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ ΓΛΕΝΤΙ πατριδογνωσία Πέλιτη περιβάλλον πίστη ΠΟΙΗΣΗ ποίηση πολιτική ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΥΤΟΠΡΟΣΤΑΣΙΑ πολιτική αυτοπροστασία ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΑΥΤΟΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΕΛΛΑΔΑΣ πολιτιστικά ΠΟΡΟΣ ΠΟΡΦΥΡΑΣ ποτά πριάρι ΠΡΟΙΣΤΟΡΙΑ ΠΡΟΣΩΠΑ πρόσωπα ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΠΡΩΤΟΕΛΛΗΝΕΣ ΡΟΤΑΡΥ-ΤΕΚΤΟΝΙΣΜΟΣ ΣΒΟΡΩΝΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΣΙΚΕΛΙΑΝΟΣ ΑΓΓΕΛΟΣ σκαρί ΣΚΙΑΔΑΣ ΑΡΙΣΤΟΞΕΝΟΣ Σοφια Καλογεροπούλου ΣΟΦΙΑ ΚΟΚΚΙΝΟΥ ΣΤΑΜΑΤΕΛΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΣΤΑΜΟΣ στατιστικά ΣΤΙΧΟΥΡΓΟΙ ΣΥΒΟΤΑ σύγχρονη αρχιτεκτονική ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ σύγχρονη ιστορία ΣΥΛΛΕΚΤΙΚΟ ΚΑΤΩΧΩΡΙ 2009 ΜΟΥΣΙΚΟΧΟΡΕΥΤΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΣΥΛΛΕΚΤΙΚΟ ΚΑΤΩΧΩΡΙ 2010 ΟΜΑΔΙΚΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΊΣΕΙΣ ΣΥΛΛΕΚΤΙΚΟ ΚΑΤΩΧΩΡΙ 2012 Η ΝΕΟΛΑΙΑ σύλλογος Βλυχου ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΒΛΥΧΟΥ ΓΕΝΙΟΥ ΣΥΜΟΛ συνέντευξη ΣΥΝΘΕΤΗΣ συνταγές ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΣΑΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΑ ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΟΧΙ Ταινίες τέκτονες-μασόνοι-ροταριανοί τηλεόραση ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΤΗΣ ΜΑΡΙΑΣ τοπία ΤΟΠΙΟΓΡΑΦΟΣ ΕΝΤΟΥΑΡΝΤ ΛΗΑΡ τραγουδιστές υγεία ΥΓΙΕΙΝΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΥΔΑΤΙΝΟΙ ΠΟΡΟΙ ΠΟΣΙΜΟΥ ΥΜΝΟΙ ΑΝΑΣΤΑΣΙΜΟΙ Φάνης Καββαδάς ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ φωτογραφίες φωτογράφοι Χειροτεχνία ΧΡΗΣΤΟΣ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΨΑΡΕΜΑ

Δημοφιλείς αναρτήσεις


www.vlicho.blogspot.com

www.vlicho.blogspot.com

Ο ΚΟΛΠΟΣ ΤΟΥ ΒΛΥΧΟΥ

Ο ΚΟΛΠΟΣ ΤΟΥ ΒΛΥΧΟΥ
κάντε κλίκ για χαρτη κόλπου