Πέμπτη, 29 Μαρτίου 2012

Έγκριση δημοπράτησης συμβάσεων παραχώρησης ζεύξεως της Λευκάδας






Τις αποφάσεις έγκρισης δημοπράτησης των έργων Μελέτη, Κατασκευή, Χρηματοδότηση, Λειτουργία, Συντήρηση και Εκμετάλλευση: Της Υποθαλάσσιας Μόνιμης Οδικής Ζεύξης Νήσου Σαλαμίνας και της Υποθαλάσσιας Ζεύξης Λευκάδας - Ν. Αιτωλοακαρνανίας υπέγραψε ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Μαυρουδής Βορίδης.



Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, τα παραπάνω έργα θα δημοπρατηθούν με σύμβαση παραχώρησης, η οποία θα ανατεθεί με τη διαδικασία του Ανταγωνιστικού Διαλόγου (Β’ φάση).



Η πρώτη φάση των διαγωνισμών αναμένεται ναξεκινήσει άμεσα με την Προεπιλογή των Υποψηφίων, οι οποίοι στην δεύτερη φάση,μαζί με το Δημόσιο και τους Συμβούλους του θα διαμορφώσουν το αντικείμενο τωνέργων και τις προϋποθέσεις των διαγωνισμών. Στην τελευταία φάση των διαγωνισμών οι υποψήφιοι θα κληθούν να υποβάλουντην δεσμευτική προσφορά τους.



Κατά την έναρξη του ανταγωνιστικού διαλόγου το έργο της Ζεύξης της Σαλαμίνας θα περιλαμβάνει:



(α) την υποθαλάσσια σήραγγα μήκους (περίπου 1,1 χλμ) με τις εκατέρωθεν προσβάσεις της, συνολικού μήκους περίπου 3χλμ,



(β) το οδικό τμήμα σύνδεσης με την Λ. Σχιστού μήκους περίπου 5 χλμ.



(γ) την παράκαμψη της πόλης της Σαλαμίνας προς τις περιοχές του βόρειου και ανατολικού τμήματος του νησιού (Αιάντειο, Ρέστη κλπ), μήκους περίπου 4 χλμ.



Κατά την έναρξη του ανταγωνιστικού διαλόγου το έργο της Ζεύξης της Λευκάδας θα περιλαμβάνει:



(α) Την κατασκευή οδικού τμήματος συνολικού μήκους 3 χλμ. περίπου (περιλαμβανομένης και της υποθαλάσσιας σήραγγας). Με την υποθαλάσσια σήραγγα μαζί με τα απαραίτητα τεχνικά έργα εισόδου και εξόδου να έχουν μήκος 1,1 χλμ.



(β) Τη διαπλάτυνση του διαύλου Λευκάδας, από το τεχνικό έργο της υποθαλάσσιας σήραγγας μέχρι το κάστρο Αγ. Μαύρας,



(γ) Τη δημιουργία μαρίνας μεγάλων τουριστικών σκαφών, στην περιοχή του διαύλου βορειοανατολικά του υπό λειτουργία Τουριστικού Λιμένα σκαφών αναψυχής (Μαρίνα) Λευκάδας.



Και τα δύο αυτά έργα θα αναβαθμίσουν - βελτιώσουν την πρόσβαση στα νησιά, τις κυκλοφοριακές συνθήκες εντός των νησιών, τη θαλάσσια κυκλοφορία στα στενά των διαύλων και τις περιβαλλοντικές συνθήκες στις αντίστοιχες περιοχές.



Σύντομα θα προκηρυχθούν διαγωνισμοί και για την πρόσληψη Συμβούλων του Δημοσίου, οι οποίοι θα υποβοηθήσουν στη διεξαγωγή των ανωτέρω διαγωνισμών, ιδιαίτερα κατά την φάση του ανταγωνιστικού διαλόγου και της αδειοδότησης των έργων.
Πηγή: www.capital.gr



Εδώ ξεκινάει ο προβληματισμός:

Είναι καλό να γίνονται έργα γενικά και αόριστα ή μόνο εφόσον γίνονται με σωστή στρατηγική και  ομόρροπη ανάπτυξη για να καλυτερεύει η ζωή ντόπιων και επισκεπτών;

 

Εγώ είμαι οπαδός της δεύτερης άποψης

Οι ιθύνοντες είναι προφανώς της πρώτης, "ΕΡΓΟ ΝΑ'ΝΑΙ ΚΙ ΌΤΙ ΝΑ'ΝΑΙ"

Εξηγούμαι:

Αν οι Λευκαδίτες και οι επισκέπτες τους δεν θα επιβαρυνθούν καθόλου οικονομικά -μέσω εισητηρίου -για να μπαινοβγαίνουν στο νησί ελεύθερα όπως γίνεται ήδη

-γεγονός που αποτελεί και στρατηγικό πλεονέκτημα του τουρισμού του νησιού-  καλώς να ορίσει το νέο έργο και να συμβάλουμε στη κατασκευή του εθελοντικά στο μέτρο των δυνατοτήτων μας.

 

Αν όμως όπως έχει δηλωθεί  ότι θα γίνει,  δηλαδή ότι θα καταργηθεί ο δωρεάν τρόπος εισόδου-η υπάρχουσα γέφυρα-, από το νησί και θα μπούν διόδια και μάλιστα ακριβά.

 Φαίνεται τότε  ότι το κάνουν καθαρά για να περιοριστεί ο τουρισμός και να εκμεταλλεύονται όλους αυτούς που θα μπαινοβγαίνουν στο νησί ντόπιους και επισκέπτες μέσω του εισητηρίου.

Εδώ υπεισέρχονται προφανώς συμφέροντα άλλων τουριστικών περιοχών προς εξυπηρέτηση.

Το ανισόρροπο του πράγματος φαίνεται από την αδυναμία του κράτους να διαχειριστεί ένα μικρό επαρχιακό δίκτυο που έχει η Λευκάδα με απλά πράγματα:

1. σήμανση, διαγράμμιση

2.διαπλάτυνση άσφαλτο λακούβες

3.διαχείρηση ομβρίων,φρεάτια και  γεφυράκια

4.φωτισμό επιτήρηση

5.ύφος επαρχιακής κωμώπολης και δει τουριστικής κι όχι Σχιστού-υποβαθμισμένη εθνική οδός έξω από την Αθήνα και προς το Πειραιά-.

Εμ κύριοι δεν μπορεί να μην έχουμε κοστούμι και να θέλουμε να βάλουμε παπιγιόν περιΟΠΗΣ.

Οι επιδέξιοι κώλοι σας μπορεί να θέλουνε μεταξωτά βρακιά οι δικοί μας όμως ακόμη περιμένουν για βρακιά.

Κι ως γνωστόν: Αβρακος βρακί δεν είχε τοδε και τσερλίστηκε...!

Καλές οι γέφυρες και οι υποθαλάσσιες αλλά προηγούνται άλλα που δεν έχουνε καλυφτεί ούτε στα βασικά τους.

Εδώ πρόκειται για έργο όπως του ΟΣΕ με μικρές γραμμές νέα βαγόνια μεγάλων γραμμών άχρηστα επομένως απλά για να πάρουν τις μίζες τους κάποιοι λεχρίτες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η ΠΟΛΥΠΟΘΗΤΗ

Η ΠΟΛΥΠΟΘΗΤΗ
Το ποίημα

ΕΛΛΗΝΑΣ η ευτυχία του να είσαι και η δυστυχία του να μην είσαι

ΕΛΛΗΝΑΣ η ευτυχία του να είσαι και η δυστυχία του να μην είσαι
το κείμενο

ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ

Άγγελος Σικελιανός ΑΓΙΑ ΚΥΡΙΑΚΗ Αγιος Νικήτας ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ανακοίνωση ανάλυση απόκριες κούλουμα Αποστόλης Μαυροκέφαλος απόψεις ΑΡΧΑΙΑ ΤΕΙΧΗ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ ΑΡΧΕΙΟ ΔΕΡΠΦΕΛΔ αρχιτεκτονική Αστεία ασφάλεια ΆυλονΣχεδιασμός αυτοκίνητο ΑΥΤΟΠΡΟΣΤΑΣΙΑ αυτοπροστασία Βαλαωρίτης ΒΑΛΑΩΡΙΤΗΣ ΝΑΝΟΣ Βιβλίο ΒΙΟΛΙ ΒΛΥΧΟ βλυχό γενεολογία ΓΕΝΙ Γένι ΓΙΑΟΥΖΟΣ γλέντι γλυκά ΓΛΥΚΕΡΙΑ ΓΟΛΕΜΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ ΔΙΑΠΡΕΠΕΙΣ ΛΕΥΚΑΔΙΤΕΣ ΔΙΑΣΗΜΟΙ ΛΕΥΚΑΔΙΤΕΣ Διασκέδαση διατήρηση ντόπιων σπόρων ΔΙΑΥΛΟΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ δικαιοσύνη δίκτυο ανταλλαγής σπόρων και αγαθών ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ Εγκλήματα έθιμα ΕΘΝΙΚΟΙ ΠΟΙΗΤΕΣ εκδόσεις ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΒΛΑΧΕΡΝΑΣ εκπαίδευση ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ 2014 ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ Ελληνικότητα εξυγείανση Εορταστική κουζίνα επικαιρότητα έργα ΕΥΓΕΝΙΟΣ ΒΟΥΛΓΑΡΗΣ ευζείν ΖΑΜΠΕΛΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΖΑΜΠΕΛΙΟΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΖΑΜΠΕΤΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ζωγραφική ΖΩΓΡΑΦΟΣ θάλασσα ΘΑΝΑΣΗΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΘΕΟΦΑΝΗΣ ΚΑΒΒΑΔΑΣ ιατρικά θέματα πρόληψης ΙΣΤΟΡΙΑ ιστορία ΙΣΤΟΡΙΚΟΣ ιστοριούλες διδακτικές ΚΑΒΒΑΔΑΙΟΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΣΚΕΥΗ ΑΡΧΑΙΑ καθημερινές συνήθειες Καθημερινότητα ΚΑΙΡΙΚΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ κάλαντα πρωτοχρονιάς καλλιτέχνες ΚΑΤΑΙΓΙΔΕΣ ΚΑΤΗΦΟΡΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΚΑΤΩΧΩΡΙ καïκια κερδίζοντας κινηματογράφος ΚΙΟΥΡΤΟΙ ΚΛΑΡΙΝΟ ΚΛΕΑΡΕΤΗ ΔΙΠΛΑ ΜΑΛΑΜΟΥ κοινωνία Κόλπος Βλυχού ΚΟΣΜΗΜΑΤΑ ΑΡΧΑΙΑ κουζίνα ΚΡΗΝΕΣ ΚΡΗΝΗ ΑΓΙΩΝ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ ΛΑΔΟΠΙΤΑ Λαϊκές εκφράσεις ΛΕΛΕΓΕΣ ΛΕΥΚΑΔΑ ΛΕΥΚΑΔΑ 1800 ΛΕΥΚΑΔΙΟΣ ΧΕΡΝ ΛΕΥΚΑΔΙΤΕΣ ΜΟΥΣΙΚΟΙ Λευκαδίτικα μαχαίρια λευκαδίτικη κουζίνα λιμάνι Οδυσσέα Λιμάνι του Οδυσσέα ΛΟΓΟΤΕΧΝΕΣ λογοτεχνία ΜΑΔΟΥΡΗ ΜΕΓΑΛΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ μοντελισμός μουσείο ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΕΛ.ΚΥΡ. μουσική μουσική παράδοση μουσικοί ΜΟΥΣΙΚΟΣ ΜΟΥΣΙΚΟΧΟΡΕΥΤΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ μπουράνο μύθοι αισώπου ΝΕΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ Νικόλαος Δ.Καββαδάς ΝΙΚΟΣ ΒΡΥΩΝΗΣ ΝΟΜΟΣ ΛΕΥΚΑΔΟΣ ντοκυμαντέρ ΝΥΔΡΙ Ο ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ οικονομία Ομηρική Ιθάκη ορθή διατροφή Πάλη για τα αυτονόητα ΠΑΝΗΓΥΡΙΚΟΣ 28 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ παράδοση ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ ΓΛΕΝΤΙ πατριδογνωσία Πέλιτη περιβάλλον πίστη ΠΟΙΗΣΗ ποίηση πολιτική ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΥΤΟΠΡΟΣΤΑΣΙΑ πολιτική αυτοπροστασία ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΑΥΤΟΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΕΛΛΑΔΑΣ πολιτιστικά ΠΟΡΟΣ ΠΟΡΦΥΡΑΣ ποτά πριάρι ΠΡΙΓΚΗΠΟΝΗΣΙΑ ΠΡΟΙΣΤΟΡΙΑ ΠΡΟΣΩΠΑ πρόσωπα ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΠΡΩΤΟΕΛΛΗΝΕΣ ΡΟΤΑΡΥ-ΤΕΚΤΟΝΙΣΜΟΣ ΣΒΟΡΩΝΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΣΙΚΕΛΙΑΝΟΣ ΑΓΓΕΛΟΣ σκαρί ΣΚΙΑΔΑΣ ΑΡΙΣΤΟΞΕΝΟΣ Σοφια Καλογεροπούλου ΣΟΦΙΑ ΚΟΚΚΙΝΟΥ ΣΤΑΜΑΤΕΛΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΣΤΑΜΟΣ στατιστικά ΣΤΙΧΟΥΡΓΟΙ ΣΥΒΟΤΑ σύγχρονη αρχιτεκτονική ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ σύγχρονη ιστορία ΣΥΛΛΕΚΤΙΚΟ ΚΑΤΩΧΩΡΙ 2009 ΜΟΥΣΙΚΟΧΟΡΕΥΤΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΣΥΛΛΕΚΤΙΚΟ ΚΑΤΩΧΩΡΙ 2010 ΟΜΑΔΙΚΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΊΣΕΙΣ ΣΥΛΛΕΚΤΙΚΟ ΚΑΤΩΧΩΡΙ 2012 Η ΝΕΟΛΑΙΑ σύλλογος Βλυχου ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΒΛΥΧΟΥ ΓΕΝΙΟΥ ΣΥΜΟΛ συνέντευξη ΣΥΝΘΕΤΗΣ συνταγές ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΣΑΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΑ ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΟΧΙ Ταινίες τέκτονες-μασόνοι-ροταριανοί τηλεόραση ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΤΗΣ ΜΑΡΙΑΣ τοπία ΤΟΠΙΟΓΡΑΦΟΣ ΕΝΤΟΥΑΡΝΤ ΛΗΑΡ τραγουδιστές υγεία ΥΓΙΕΙΝΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΥΔΑΤΙΝΟΙ ΠΟΡΟΙ ΠΟΣΙΜΟΥ ΥΜΝΟΙ ΑΝΑΣΤΑΣΙΜΟΙ Φάνης Καββαδάς ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ φωτογραφίες φωτογράφοι Χειροτεχνία ΧΡΗΣΤΟΣ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΨΑΡΕΜΑ

Δημοφιλείς αναρτήσεις

www.vlicho.blogspot.com

www.vlicho.blogspot.com

Ο ΚΟΛΠΟΣ ΤΟΥ ΒΛΥΧΟΥ

Ο ΚΟΛΠΟΣ ΤΟΥ ΒΛΥΧΟΥ
κάντε κλίκ για χαρτη κόλπου