Πέμπτη 19 Νοεμβρίου 2009

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΦΙΜΩΣΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΦΙΜΩΣΗ
ΑΦΟΥ ΣΙΩΠΗΣΕ Η ΕΛΛΑΔΑ. ΑΣ ΜΙΛΗΣΕΙ ΤΟ BBC.
_____________________________________________
Η φιμωμένη είδηση του μήνα, που δεν προβλήθηκε από την ελληνική τηλεόραση!!!

Η δικαστής Γρεβενών κα Μαρία Μαργαρίτη, εκδιώχθηκε κακήν κακώς από το δικαστικό σώμα, όταν έβγαλε στην φόρα παρτίδα κονδυλίων που προορίζονταν ως οικονομική ενίσχυση σε σεισμοπαθείς, τα οποία κατασπαράχθηκαν από κρατικούς και παρακρατικούς φορείς.

Παράλληλα, ξεμπρόστιασε ολόκληρο το δικαστικό σώμα, αποκαλύπτοντας τον ΟΙΚΟ ΑΝΟΧΗΣ ΠΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΣΤΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΤΟΝ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΩΝ. Εκατοντάδες ανήλικοι έχουν κακοποιηθεί σεξουαλικά (και πολλές φορές έναντι αμοιβής που απολαμβάνουν δικαστικοί και άλλοι μεσάζοντες) σε μυστικό χώρο, ειδικά διαμορφωμένο εντός των δικαστηρίων!

Η κα Μαρία Μαργαρίτη, προέβη σε απεργία πείνας έξω από το Μέγαρο Μαξίμου, ζητώντας την πλήρη αποκατάστασή της και την ανάδειξη των παραπάνω θεμάτων.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το συγκεκριμένο θέμα μέχρι αυτή την στιγμή ΔΕΝ ΠΡΟΒΛΗΘΗΚΕ ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΕΔΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΡΑΔΙΟΤΗΛΕΟΠΤΙΚΟ ΜΕΣΟ, παρά μόνο από το BBC, ενώ στο YouTube η μαζική διανομή του βίντεο δεν επιτρέπεται (αναγράφεται η ένδειξη 'Embedding disabled by request').

Δυστυχώς η τηλεόραση μόνο ρόλο υπνωτισμού παρέχει στην κοινωνία μας. Το μόνο που δείχνουν και το μόνο που μαθαίνουμε είναι το DVD του Μάκη και ποιος θα γίνει παπάς στη θέση του παπά.

Αν μπορούμε να αντιδράσουμε κάπως με τα εφόδια που διαθέτουμε, είναι να ενημερώσουμε όσους περισσότερους μπορούμε μέσω του Internet.

ΠΡΟΣΟΧΗ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΣΟΚΑΡΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ






Η Νορβηγία και ο Καναδάς έχουν τώρα ένα καινούργιο είδος τουρισμού. Αυτούς που σκοτώνουν μωρά φώκιες. Το αποκαλούν "σπορ"..

Θες και εσύ να το αποκαλέις σπορ;


δες την αλήθεια...και θαύμασε τις κοινωνίες των φιλόζωων και ανεπτυγμένων λαών της Νορβηγίας και του Καναδά



Είναι αυτός αθλητής;

Γιατί;


Γιατί;


Γιατί;




"Είσαι η μόνη μας Ελπίδα !!!

Αυτές οι βαρβαρότητες δε μπορεί να είναι υπαρκτές στην σημερινή κοινωνία..

Μη μας γυρνάς την πλάτη, είμαστε απροστάτευτες..

Ξέρω ότι αυτές οι εικόνες είναι επίπονες, αλλά εμείς είμαστε που νιώθουμε τον πόνο. Μας σφάζουν και συμβαίνει ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ...

Τι τους δίνει το δικαίωμα να μας σκοτώνουν; Ποιός είναι αυτός που αποφασίζει για τη ζωή και το θάνατο;

Τι είδους άθλημα είναι αυτό; Δεν έβλαψα κανέναν..Απλά κολυμπούσα εδώ κοντά

Παρακαλώ, βοήθησε
Δε μπορείς να αγνοήσεις αυτές τις εικόνες.. Μένοντας σιωπηλός χωρίς να κάνεις τίποτα γίνεσαι συνένοχος...
Χρειαζόμαστε βοήθεια
ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ ΤΗ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ ΤΩΝ ΦΩΚΙΩΝ
Μπορείς να αντιδράσεις
με το να προωθήσεις το μήνυμα σε όσους περισσότερους μπορείς
και να τους πείσεις να το προωθήσουν επίσης.
Φέρε αυτούς τους δολοφόνους αντιμέτωπους με την δικαιοσύνη.
Σε ευχαριστούμε!!!!"

Διαßάστε πως ένας Έλληνας στον ΟΗΕ ...τάπωσε τους συνοµιλητές του

"Ένα λαµπρό υπόδειγµα ρητορικής και πολιτικής από πρόσφατη συνεδρίαση των Ηνωµένων Εθνών, που έκανε τη διεθνή κοινότητα να χαµογελάσει: Ο λόγος του Έλληνα εκπροσώπου στα ΗΕ.

«Πριν ξεκινήσω, θέλω να σας πω κάτι για τον Μέγα Αλέξανδρο. Όταν δάµασε τον Βουκεφάλα , κατά τον γυρισµό του και περνώντας τον Αξιό και ßλέποντας το νερό, σκέφτηκε ότι ήταν µια καλή ευκαιρία για µπάνιο.
Έßγαλε λοιπόν τα ρούχα του, τα...ακούµπησε στον ßράχο και µπήκε στο νερό.
Όταν ßγήκε και θέλησε να ντυθεί, τα ρούχα του είχαν εξαφανιστεί.
Τα είχε κλέψει ένας Σλάßος της Μακεδονίας.»

Τότε πετάχτηκε οργισµένος ο Σλαßοµακεδόνας εκπρόσωπος της ΠΓΔΜ κι άρχισε να φωνάζει «Τι είναι αυτά που λες; Οι Σλάßοι δεν ήταν εκεί, τότε.»

Οπότε ο Έλληνας εκπρόσωπος χαµογέλασε και είπε: «Τώρα που το ξεκαθαρίσαµε αυτό, µπορώ να ξεκινήσω την οµιλία µου...»!

Ο Βαγγέλης Καπότης! Καταλύτης διασκέδασης για τη Λευκάδα μισό αιώνα τώρα...


Βαγγέλης Καπότης

O Βαγγέλης Καπότης γεννήθηκε στην Πλαγιά Αιτωλοακαρνανίας στις 25-01-1960.Οι γονείς του Σπύρος και Σπυριδούλα Καπότη ζουν σ ένα σπίτι με ένα μόνο δωμάτιο μαζί με τα τέσσερα παιδιά τους.Σε ηλικία δεκαπέντε χρονών πάει στη Λευκάδα και κάνει τα πρώτα του βήματα στον Μορίνα για δύο χρόνια.
Με το πέρασμα των δύο ετών εγκαταλείπει και συνεχίζει μόνος του.Κάνει τα πρώτα του ερασιτεχνικά βήματα στην ταβέρνα Ρεγάντος,περιοδεύει σε όλα τα χωριά της Λευκάδας και δουλεύει αφιλοκερδώς σε όλες τις ταβέρνες.
Ακολουθεί ο στρατός που είναι από τους πρώτους στην στρατιωτική μπάντα της Σάμου και εκεί τα Σαββατοκύριακα που έχει έξοδο βγάζει τα πρώτα του λεφτά δουλεύοντας στην ταβέρνα του μπάρμπα-Σάββα.Το μεροκάματό του είναι 40 δρχ και φαγητό.
Την περίοδο 1982-1985 κατεβαίνει στην Αθήνα και δουλεύει σε ταβέρνα στους Αμπελοκήπους που συνεργάζεται με τον μπάρμπα-Γιάννη έναν τυφλό μουσικό που παίζει κιθάρα και που τον καθοδηγεί και τον εκπαιδεύει σε πολλά σε ότι αφορά την μουσική.
Το 1985 ανεβαίνει στη Λευκάδα που δημιουργεί την πρώτη ρεμπέτικη κομπανία στον Νήρικο στους Καρυώτες με ιδιοκτήτη τον αείμνηστο Νίκο Ρομποτή.Δουλεύει αργότερα σε ταβέρνες της Λευκάδας,στον Παράδεισο,στον Καραμπούλια,πάει σε όλα σχεδόν τα πανηγύρια και παίζει συνέχεια στη Βόρεια Λευκάδα,Σφακιώτες…..
Αργότερα παίζει στην Πρέβεζα,στην Πάλαιρο.Επιστρέφει στην Λευκάδα και φτιάχνει το πρώτο ρεμπετάδικο στους Καρυώτες με το όνομα Μινόρε.Με πολλή αγάπη,πολύ μεράκι,χαρούμενος για τον τόπο του.Όμως τα πράγματα δυσκολεύουν καθώς τον νικάει ο αθέμιτος ανταγωνισμός και οι συνεχείς διαμαρτυρίες όπου τον αναγκάζουν να το κλείσει και να φύγει.
Παίζει στα Γιάννενα,στη Θεσσαλονίκη,στη Πάτρα,στη Βόνιτσα,στο Ναύπλιο,στο Αίγιο,στη Πελοπόννησο,στα Φιλιατρά,στους Γαργαλιάνους.
Εγκαταλείπει την Ελλάδα και πάει στη Σουηδία που τραγουδάει για τους Έλληνες μετανάστες.Η αγάπη του όμως για την Ελλάδα τον γυρίζει πίσω στην Αθήνα,στα Εξάρχεια και δουλεύει στο “Κάτσε καλά”.Μετά στο Χαλάνδρι στο “RIVER” και μετά στο Γκύζη στο “Σαράι”.κ.τ.λ.
Η λαχτάρα του για Λευκάδα τον κερδίζει και επιστρέφει ξανά που δημιουργεί το νέο “Μινόρε”στη παραλία που έχει διάρκεια ζωής δύο χρόνια.Κ εδώ αναγκάζεται να φύγει.Βρίσκεται να τραγουδάει στην Πρέβεζα,στην Βόνιτσα,στο Αγρίνιο.Όμως η ανησυχία του είναι έντονη και επιστρέφει στη Λευκάδα που φτιάχνει το “Τρίχορδο”,ένα μικρό αλλά πολύ φιλικό περιβάλλον.Με πολύ προσωπική εργασία και πολύ μεράκι δουλεύει εκεί αλλά ο ανταγωνισμός τον νικάει ξανά και αποχωρεί μετά από τρία χρόνια.Τότε περιοδεύει σε χωριά και πόλεις.Τελικά ο πόθος του για Λευκάδα τον κερδίζει και επιστρέφει οριστικά πια και ανοίγει το “Χάραμα”που λειτουργεί εδώ και δύο χρόνια και που φαίνεται να δικαιώθηκε.

http://xaramamusic.wordpress.com

Koσμοθεωρία των Εθνών! Το βιβλίο για την γεωπολιτική κατάσταση διεθνώς



Νέο βιβλίο του Παναγιώτη Ήφαιστου
Μέσα στον σκληρό πυρήνα του πολιτικού πολιτισμού βρίσκονται οι συγκλίνουσες και αλληλοσυμπληρούμενες έννοιες «εθνική κοσμοθεωρία», «έθνος», «εθνική ανεξαρτησία», «εθνοκράτος», «δημοκρατία», «κοινωνική ελευθερία» και «πολιτική ελευθερία». Παρά το γεγονός ότι το περιεχόμενο των εννοιών αυτών είναι διαφορετικό ανάλογα με την ανθρωπολογική ετερότητα κάθε κοινωνικής οντότητας, μορφικά είναι πανομοιότυπες για όλα τα έθνη. Η διαρκής διαχρονική πνευματική και πολιτική ανάπτυξή τους συγκροτεί την Κοσμοθεωρία των εθνών. Η κατίσχυση της κοσμοθεωρίας των εθνών και η σταθερότητα τον 21ο αιώνα συναρτάται, πρωτίστως, με την εμπέδωση της εθνικής ανεξαρτησίας ως θεμελιώδους κοσμοθεωρητικής παραδοχής όλων των εθνών και με την εκ του γεγονότος αυτού ανάπτυξη αντιηγεμονικών εθνοκρατοκεντρικών συσπειρώσεων.

ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ ΚΑΙ ΚΑΒΑΦΗΣ. Ο τίτλος Κοσμοθεωρία των Εθνών εμπνέεται από τον Ρήγα Φεραίο. Τα κεντρικά κεφάλαια του βιβλίου, εξάλλου, κτίστηκαν γύρω από τα μνημειώδη ποιήματα του Καβάφη Τείχη (υλιστικά τείχη που κτίζονται γύρω από τη μοντερνιστική δημόσια σφαίρα), Βάρβαροι (οι λογικές απολήξεις του μεταμοντερνισμού στα ανθρωπολογικά Σόδομα και Γόμορρα) και Ιθάκη (τα ταξίδι του εθνοκρατοκεντρικού διεθνούς συστήματος και οι προϋποθέσεις μιας ολοένα μεγαλύτερης σταθερότητας).

Η ΛΑΙΛΑΠΑ ΤΗΣ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΙΕΘΝΙΣΜΟΥ. Οι καταστροφικές ιδεολογίες και οι διεθνισμοί του 19ου και 20ού αιώνα –αναρχισμός, ναζισμός, κομουνισμός, φιλελευθερισμός– είχαν την ίδια υλιστική μάνα και την ίδια τύχη: Αφού μάτωσαν την ανθρωπότητα εισερχόμενοι στον 21ό αιώνα καταρρέουν κάτω από το βάρος των αντιφάσεών τους. Όσο απομακρυνόμαστε από την αποικιοκρατία αποδεσμεύονται οι εθνικές πνευματικές δυνάμεις, εμπεδώνεται η εθνική ανεξαρτησία ως άξονας εθνοκρατοκεντρικών αντιηγεμονικών συσπειρώσεων και κατισχύει η κοσμοθεωρία των εθνών. Στον αντίποδα βρίσκονται οι παρακμιακές τάσεις που θρέφουν τα μεταμοντέρνα ιδεολογήματα, η επικράτηση των οποίων αποτελεί επιστροφή στο μέλλον υλιστών όπως οι La Mettrie και ο μαρκήσιος de Sade.

ΣΤΑΔΙΑΚΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ ΤΟΥ ΥΛΙΣΜΟΥ. Υλισμός, ιδεολογία και διεθνισμός είναι το τρίδυμο της καταστροφής των τελευταίων αιώνων. Ο συνεπέστερος υλιστής είναι ο μαρκήσιος de Sade. Ο υλισμός στις έσχατες απολήξεις του είναι φιλοτομαρισμός, εγωπάθεια, ιδιωτεία, φιλαυτία, μηδενισμός, άκρατος ηδονισμός και έγκλημα. Ο μοντερνισμός σταδιακά διολίσθησε στην αντιπνευματικότητα κτίζοντας πανύψηλα υλιστικά τείχη γύρω από τη δημόσια σφαίρα των ευρωπαϊκών κρατών. Η σταδιακή επικράτηση των υλιστικών ιδεών είχε ως αναπόφευκτη συνέπεια τη νοηματοδότηση της πολιτικής με όρους ισχύος, την κατάληψη του πλανήτη από τις αποικιοκρατικές δυνάμεις, την επί αιώνες καταλήστευση του πλούτου των εθνών, τις εθνοκαθάρσεις στην Ευρώπη και στη Βόρεια Αμερική, πολλούς πολέμους, πολλές γενοκτονίες, πολλά μεγάλα νεκροταφεία, διαίρει και βασίλευε και άπειρα περιφερειακά προβλήματα. Αυτά είναι και τα μεγαλύτερα εγκλήματα όλων των εποχών τα οποία η μοντερνιστική ιδεολογικοπολιτική ορθότητα και ο πολιτικοστοχαστικός καθωσπρεπισμός ελέω επικοινωνιακής ισχύος επί αιώνες φυλάσσουν ως επτασφράγιστο μυστικό. Αναλύονται σε βάθος ζητήματα της ιστορίας διεθνών σχέσεων και των διαχρονικών ανθρωπολογικών διαμορφώσεων, καθώς επίσης τονίζεται ο υπονομευτικός ρόλος των ιδεολογικοπολιτικών (πανεπιστημιακών) εκπαιδευτηρίων τα οποία στις μέρες μας κατακυριεύονται από τις πιο ακραίες τάσεις του μεταμοντερνισμού με αποτέλεσμα να ροκανίζονται τα ανθρωπολογικά θεμέλια των δυτικών κοινωνιών.

ΑΝΟΔΟΣ, ΠΤΩΣΗ ΚΑΙ ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ. Οι αφετηρίες του πολιτικού πολιτισμού βρίσκονται στην κλασική αρχαιότητα. Το πνευματικό κτίσιμο των εθνικών κοσμοθεωριών εν μέσω αναστολών, αντιστροφών και αντιξοοτήτων ήταν και συνεχίζει να είναι ανοδικό. Εις πείσμα των υλιστικών παραδοχών που βασικά αναδείχθηκαν μετά τον 16ο αιώνα τα έθνη συγκροτούν και κτίζουν ακατάπαυστα τις εθνικές-ανθρωπολογικές προϋποθέσεις ενός πολιτισμένου εθνοκρατικού πολιτικού βίου και ενός εθνοκρατοκεντρικά θεμελιωμένου διεθνούς συστήματος. Βάση της ανάλυσής μας είναι η κοινωνιοκεντρική θεμελίωση των εθνών και ο Αριστοτελισμός, τις κοσμοθεωρητικές προεκτάσεις του οποίου και αντιπαραθέτουμε στον μοντερνισμό και τον μεταμοντερνισμό.
Περισσότερα στο www.ifestosedu.gr

ΕΕ ΩΣ ΠΡΟΤΥΠΟ ΜΕΤΑΝΕΟΤΕΡΙΚΟΥ ΕΘΝΟΚΡΑΤΟΚΕΝΤΡΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ. Η ΕΕ εξετάζεται ως ένα πρότυπο μελλοντικού εθνοκρατοκεντρικού συστήματος και τονίζεται ο υπονομευτικός ρόλος των διεθνιστικών ιδεολογημάτων που ροκανίζουν τα θεμέλια του εγχειρήματος της ευρωπαϊκής ολοκλήρωσης.

ΟΛΙΚΗ ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ. Ο πολιτικός πολιτισμός κορυφώθηκε στη Βυζαντινή Οικουμένη, αλλά έκτοτε δέχτηκε μεγάλα πλήγματα από την πτώση της Βασιλεύουσας Πόλης, της Κωνσταντινούπολης. Παρά τα πλήγματα που επέφερε μετά τον 16ο αιώνα η έλευση του υλισμού, των ιδεολογιών και των διεθνισμών, το έθνος επανέρχεται ολοζώντανο. Στον αντίποδα των υλιστικών θεωρήσεων σταδιακά επανέρχονται οι εθνικές κοσμοθεωρίες που κτίζονταν επί χιλιετίες.



Τι κρύβει ο πόλεμος για την ιστοσελίδα του Ιndymedia


«Δεχόμαστε συντονισμένες επιθέσεις» καταγγέλλει η Πρυτανεία του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου.Από το Διαδίκτυο στα δικαστήρια. Ο «πόλεμος» με επίκεντρο τη λειτουργία της - αυτοπροβαλλόμενης ως- ιστοσελίδας εναλλακτικής ενημέρωσης Ιndymedia φτάνει στις θύρες των δικαστηρίων έπειτα από την άσκηση ποινικής δίωξης κατά του πρύτανη του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου κ. Κωνσταντίνου Μουτζούρη και των δύο αντιπρυτάνεων για παράβαση καθήκοντος.
Σύμφωνα με την Εισαγγελία Πλημμελειοδικών, το αδίκημα στοιχειοθετείται από τη στιγμή που η ιστοσελίδα λειτουργεί αξιοποιώντας τον διακομιστή (server) των ηλεκτρονικών υπηρεσιών του πανεπιστημιακού ιδρύματος.

Είχε προηγηθεί εδώ και περίπου δύο χρόνια πληθώρα καταγγελιών για τον τρόπο λειτουργίας και κυρίως την, όπως υποστηριζόταν, «“στοχοποίηση΄΄ προσώπων και πολιτικών και κοινωνικών σχηματισμών στο Ιndymedia» μέσω άλλων ιστοσελίδων, ακόμη και ενός γκρουπ στο Facebook, όπου τα μέλη ζητούσαν να «μπει λουκέτο ΤΩΡΑ στο Ιndymedia». Το συγκεκριμένο μάλιστα γκρουπ φαίνεται να δημιουργήθηκε στον δημοφιλή ιστότοπο κοινωνικής δικτύωσης λίγες μόλις ημέρες μετά τη δολοφονία του 15χρονου μαθητή Αλέξη Γρηγορόπουλου στα Εξάρχεια κατά τις μαθητικές κινητοποιήσεις που ακολούθησαν αλλά και τα νυχτερινά επεισόδια μεταξύ αντιεξουσιαστών και Αστυνομίας. Εκείνη την περίοδο στο Ιndymedia αναρτήθηκαν ανακοινώσεις κινητοποιήσεων, μηνύματα συμπαράστασης αλλά και ροή πληροφοριών για τα τεκταινόμενα στο κέντρο της Αθήνας. Ολα τα παραπάνω αποτέλεσαν αντικείμενο κοινοβουλευτικών ερωτήσεων του ΛΑΟΣ και σειράς δημοσιευμάτων που αποτέλεσαν το αντικείμενο του προανακριτικού ελέγχου της Εισαγγελίας Πλημμελειοδικών. Αξίζει πάντως να σημειωθεί ότι στην ιστοσελίδα Ιndymedia έχουν αναρτηθεί όλες οι προκηρύξεις της οργάνωσης «Συνωμοσία Πυρήνων της Φωτιάς», στις οποίες κατά καιρούς έχουν συμπεριληφθεί, μεταξύ άλλων, είτε απαξιωτικά σχόλια είτε ακόμη και ευθείες απειλές κατά πανεπιστημιακών για τη στάση τους απέναντι στο φαινόμενο της τρομοκρατίας.

Σε χθεσινή της ανακοίνωση η Πρυτανεία του ΕΜΠ τονίζει ότι «το Ιδρυμα δέχεται συντονισμένες επιθέσεις τόσο για τις θέσεις τις οποίες εκφράζει όσο και για τον τρόπο με τον οποίο διαχειρίζεται το χρέος του απέναντι στην υπέρτατη αρχή της ελεύθερης διακίνησης των ιδεών». Και η Πρυτανεία καταλήγει: «Η ενόχληση από τη λειτουργία του Ιndymedia το οποίο φιλοξενείται εδώ και πολλά χρόνια στο ΕΜΠ και από διαδοχικέςπρυτανικές διοικήσεις δεν μπορεί να αποτελεί πρόσχημα για την άσκηση ποινικής και πολιτικής πίεσης προς τις πρυτανικές αρχές για να αποποιηθούν τη συνταγματικά κατοχυρωμένηακαδημαϊκή ελευθερία».

«Δεν θα κρίνω τη Δικαιοσύνη. Θεωρώ όμως ότι οι πρυτανικές αρχές απαντούν με επάρκεια και θέτουν τα ζητήματα στη σωστή τους βάση» υπογράμμισε από την πλευρά της η υπουργός Παιδείας κυρία Αννα Διαμαντοπούλου ερωτώμενη για το ίδιο θέμα στο περιθώριο της συνάντησής της με τον Αρχιεπίσκοπο κ. Ιερώνυμο.

Το Ιndymedia Αthens, όπως είναι η πραγματική «ονομασία» της ιστοσελίδας, ξεκίνησε τη λειτουργία του το φθινόπωρο του 2001. Η δημιουργία ενός διαδικτυακού χώρου «εναλλακτικής ενημέρωσης» (και) στην Ελλάδα αποτέλεσε προϊόν των εμπειριών που αποκόμισαν ομάδες αναρχικών συμμετέχοντας στις κινητοποιήσεις κατά της παγκοσμιοποίησης στη Γένοβα το καλοκαίρι εκείνης της χρονιάς. Ως εκείνη τη στιγμή λειτουργούσαν αντίστοιχες ιστοσελίδες στις ΗΠΑ, από όπου ξεκίνησε το φαινόμενο το 1999, μετά τις μεγάλες συγκεντρώσεις εναντίον της παγκοσμιοποίησης στο Σιάτλ, στη Γερμανία, στο Ηνωμένο Βασίλειο, στην Ιταλία και στο Μεξικό.

«Ανώφελη δίωξη» θεωρούν οι ειδικοί του Ιnternet
Ανώφελη χαρακτηρίζουν την ποινική δίωξη κατά του πρύτανη και των δύο αντιπρυτάνεων του ΕΜΠ για την υπόθεση του Ιndymedia Αthens ειδικοί στο θέμα κατασκευής και ανανέωσης ιστοσελίδων. Σύμφωνα με τις τοποθετήσεις τους, η λειτουργία της επίμαχης ιστοσελίδας δεν χρειάζεται καν τη φυσική παρουσία των διαχειριστών της στους χώρους του ΕΜΠ, καθώς είναι δυνατή η διεύθυνσή της εξ αποστάσεως, με τη δημοσίευση ή διευθέτηση πληροφοριών και μορφής από υπολογιστές εκτός του πανεπιστημιακού ιδρύματος. Μάλιστα πιθανολογούν ότι και το αρχικό «ανέβασμα» της ιστοσελίδας χρειαζόταν μόνο τη γνώση των ειδικών κωδικών «φιλοξενίας» και εισόδου στον διακομιστή του ιδρύματος και τις άλλες ιστοσελίδες που υπάγονταν σε αυτόν. Σημειώνεται επίσης ότι, αν και θεωρητικά το ΕΜΠ μπορεί να αποκλείσει την ιστοσελίδα από τον διακομιστή του, αυτό δεν θα εμποδίσει τους διαχειριστές του να βρουν κάποιον άλλον διακομιστή, κατά πάσα πιθανότητα μακριά και από τη δικαιοδοσία των ελληνικών, δικαστικών ή άλλων, αρχών.

Ι. ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ
ΒΗΜΑ


Η trendy νεοελληνική ιστορία Κατά τα must της Ιστορίας της ΣΤ' Δημοτικού του υπουργείου Παρα-Παιδείας

**Γρηγόρης Τσικόπουλος,

Κωνσταντίνος Πάγκαλης

Η trendy νεοελληνική ιστορία

Κατά τα must της Ιστορίας της ΣΤ' Δημοτικού του υπουργείου Παρα-Παιδείας

εκδόσεις Περίπλους, σελίδες 144, τιμή 14 ευρώ.

Μπορεί η νεότερη ελληνική Ιστορία να είναι trendy; Οταν δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα, δύναται. Οταν κάποιοι πιστεύουν ότι χρειάζεται επέμβαση στο πρόσωπό της, γιατί να μην προσιδιάζει στις συνήθειες των νέων; Εστω των trendy; Οι Κωνσταντίνος Πάγκαλης, Γρηγόρης Τσικόπουλος απαντούν με καυστικό, σατιρικό τρόπο στα must της Ιστορίας της ΣΤ' Δημοτικού. Οταν κάποιοι μιλούν για συνωστισμό, γιατί να μην γίνεται λόγος και για το «ατύχημα της Τήνου και το τάμα των Ιταλών»; Εξυπνο και απολύτως κατανοητό για όλα τα τρέντουλα, μεγάλα και μικρά....

Δεξιός και αγρότης ο πιο αισιόδοξος για την οικονομία


Χειρότερες μέρες περιμένουν οι Έλληνες...Αλλά ανακτούν σταδιακά την αισιοδοξία τους

«Κάθε... πέρυσι και καλύτερα» θα μπορούσαν να λένε όσοι μετείχαν στην έρευνα καταναλωτικής εμπιστοσύνης που διεξήγαγε το τμήμα στατιστικής του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, για λογαριασμό του Οικονομικού Επιμελητηρίου της Ελλάδας. Έξι στους δέκα εκτιμούν ότι η οικονομική τους κατάσταση άλλαξε προς το χειρότερο τους τελευταίους 12 μήνες και περισσότεροι από τους μισούς περιμένουν και νέα επιδείνωση των οικονομικών τους μέσα στον επόμενο χρόνο.

Συγκεκριμένα, το 62,9% απάντησε ότι η οικονομική τους κατάσταση έχει επιδεινωθεί σε σχέση με πέρυσι, με το 19,1% να σημειώνει ότι είναι "πολύ χειρότερα" το τελευταίο δωδεκάμηνο. Μεγαλύτερες δυσκολίες αντιμετωπίζουν οι άνεργοι, οι οποίοι δηλώνουν επιδείνωση της κατάστασής τους σε ποσοστό 74,5%. ακολουθούν οι κατεξοχήν αρμόδιοι για την εκπόνηση και υλοποίηση του οικογενειακού προϋπολογισμού, δηλαδή οι νοικοκυρές (70%), οι συνταξιούχοι (66,6%) και οι επιχειρηματίες (65,7%). Περισσότερο ικανοποιημένοι οι αγρότες, καθώς το ποσοστό των ¨φτωχότερων" διαμορφώνεται σε 50% και των "πλουσιότερων" σε 25%.

Όσον αφορά στην πολιτική τοποθέτηση των ερωτηθέντων, όσοι βρίσκονται στην... αντιπολίτευση, αλλά και όσοι απέχουν από τα κοινά βλέπουν μεγαλύτερη επιδείνωση της τσέπης τους, σε σχέση με εκείνους που αυτοπροσδιορίζονται ως κεντροδεξιοί ή δεξιοί. Οι τελευταίοι αποτελούν και τη μοναδική ομάδα, στην οποία ο αριθμός εκείνων που ομολογούν αλλαγή της οικονομικής τους κατάστασης προς το χειρότερο είναι κάτω από το 50% (διαμορφώνεται σε 49,2%). Είναι επίσης, η μοναδική ομάδα, με βάση την ιδεολογία, με διψήφιο ποσοστό μελών που είδαν βελτίωση των οικονομικών τους (13,8%).

Απαισιόδοξο για το οικονομικό του μέλλον εμφανίζεται το 52,9% όσων μετείχαν στην έρευνα, εκτιμώντας ότι η κατάσταση θα χειροτερέψει μέσα στο επόμενο δωδεκάμηνο (το 12,7% πιστεύει ότι θα είναι πολύ χειρότερα σε σχέση με φέτος). Μόλις το 7,9% πιστεύει ότι θα βελτιωθεί. "Πρωταθλητές" αισιοδοξίας και εδώ οι αγρότες, με το 33,3% να αναμένει βελτίωση και το 44,4% επιδείνωση.

Σε σχέση πάντως με το αμέσως προηγούμενο τρίμηνο, το πρώτο του έτους, το μέλλον φαντάζει λιγότερο... μαύρο και περισσότερο... γκρίζο. Το ποσοστό των απαισιόδοξων μειώθηκε σε 52,9% από 62% τρεις μήνες νωρίτερα.

Ανάλογη είναι η άποψη των ερωτηθέντων και για την πορεία της ελληνικής οικονομίας, με το 43,2% να θεωρεί ότι η σημερινή οικονομική κατάσταση της χώρας είναι κακή και το 30,4% πολύ κακή. Συντριπτική είναι η υπεροχή και εκείνων που που πιστεύουν ότι η φτώχεια αυξήθηκε τον τελευταίο χρόνο, καθώς φτάνουν στο 77,2% του δείγματος. Σχεδόν το ίδιο ποσοστό, 70,4%, πιστεύει ότι η φτώχεια θα αυξηθεί τον επόμενο χρόνο. Περιορισμό της περιμένει μόνον το 6,2%.

Το... 2013 η ανάκαμψη

Όσον αφορά στις προοπτικές της ελληνικής οικονομίας, το 40,6% περιμένει χειρότερες μέρες, το 26,2% πολύ χειρότερες και το 26,7% περιμένει και ο επόμενος χρόνος να κυλήσει σαν και αυτόν. Ελαφρώς πιο αισιόδοξοι εμφανίζονται όταν ρωτώνται για την εικόνα της ελληνικής οικονομίας, τέσσερα χρόνια από σήμερα. το ποσοστό των απαισιόδοξων περιορίζεται σε 52% (31,1% εκτιμά ότι θα είναι χειρότερη και το 20,9% πολύ χειρότερη). Το 27,4% δεν περιμένει κάποια σημαντική μεταβολή και το 18,7% εμφανίζεται αισιόδοξο. Πρόκειται για ποσοστό τριπλάσιο σε σχέση με εκείνο που αναμένει βελτίωση μέχρι τα μέσα του 2010.

Το... ρεκόρ απαισιοδοξίας αφορά πάντως στην αγορά εργασίας. Το 79,6% περιμένει αύξηση της ανεργίας, μέσα στο επόμενο δωδεκάμηνο, με τους υπερ-απαισιόδοξους να υπερτερούν, καθώς το 43,3% εκτιμά ότι "θα αυξηθεί πολύ". Τα πράγματα ήταν χειρότερα όμως, τρεις μήνες πριν, καθώς οι απαισιόδοξοι έφταναν συνολικά στο 88%.

Σχετικά με το καλάθι της νοικοκυράς, τέλος, οκτώ στους δέκα προβλέπουν ότι οι οι τιμές των καταναλωτικών αγαθών θα αυξηθούν, με το 29% να προβλέπει αυξήσεις υπερπολλαπλάσιες του επίσημου πληθωρισμού, που θα κυμαίνονται πάνω από το 5%.

"Το είπε η τηλεόραση"

Στο ερώτημα, από που ενημερώνονται για την Οικονομία, το 40,7% απαντά από την τηλεόραση, το 23,8% από τις εφημερίδες, το 16,5% από το διαδίκτυο, το 9,6% από το ραδιόφωνο και το 9,4% από κάποια άλλη πηγή. Οι νεότερες ηλικίες ενημερώνονται και από το Διαδίκτυο σε ποσοστό 28%, ενώ το ραδιόφωνο είναι πιο διαδεδομένο στους άνω των 60 ετών. Την εφημερίδα προτιμούν όσοι ανήκουν στο ανώτατο επίπεδο εκπαίδευσης και θεωρούν εαυτούς αριστερούς. Όσο πιο δεινή είναι η οικονομική κατάσταση κάποιου, τόσο πιο πιθανό να ενημερώνεται από την τηλεόραση, σύμφωνα με την έρευνα.

♦ Η έρευνα κάλυψε το διάστημα Απριλίου - Ιουνίου, με το δείγμα να αποτελείται από 1.649 άτομα, ηλικίας άνω των 18 ετών. Το 57,6% ήταν γυναίκες και το 42,4% άνδρες.Η μεθοδολογία που ακολουθήθηκε ήταν της ποσοτικής έρευνας, με τηλεφωνικές συνεντεύξεις και χρήση δομημένου ερωτηματολογίου. Το τυπικό στατιστικό σφάλμα υπολογίζεται σε ±2,48%. Επιστημονικός υπεύθυνος ήταν ο καθηγητής Επαμεινώνδας Πανάς.

Το προφίλ του ευτυχισμένου Έλληνα


Το χρήμα, η μόρφωση και οι μετριοπαθείς πολιτικές πεποιθήσεις αποτελούν τη συνταγή της ευημερίας, σύμφωνα με έρευνα που εκπόνησε για πρώτη φορά στην Ελλάδα το Τμήμα Στατιστικής του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας, που διενεργήθηκε σε δείγμα 1.140 ατόμων αρκετά ή πολύ ικανοποιημένο από τη ζωή του δηλώνει το 47% των ερωτηθέντων, ενώ καθόλου ή λίγο ικανοποιημένο το 23%.

Βασικό παράγοντα για την αίσθηση ικανοποίησης από τη ζωή παίζει το χρήμα, σύμφωνα με την έρευνα, καθώς οι οικονομικά ευκατάστατοι αποτελούν το μεγαλύτερο κομμάτι των ικανοποιημένων. Η πλειοψηφία των ευχαριστημένων από τη ζωή τους, είναι επίσης μέσου ή ανώτερου μορφωτικού επιπέδου, ενώ η πολιτική ιδεολογία φαίνεται να επηρεάζει την ποιότητα ζωής, με τους κεντροαριστερούς και τους κεντροδεξιούς να "πλησιάζουν" περισσότερο στην ευτυχία από τους οπαδούς των άκρων, αλλά και τους "απολιτίκ".

Όπως εξηγείται στην έρευνα, της οποίας επιστημονικός υπεύθυνος είναι ο καθηγητής Επαμεινώνδας Πανάς, ο ατομικός δείκτης ευημερίας υπολογίζεται βάσει επτά βασικών καταστάσεων της προσωπικής ζωής όσων μετέχουν σε αυτήν: Την υγεία, το επίπεδο διαβίωσης, την επιτυχία των στόχων στη ζωή μας, την ασφάλεια, τις προσωπικές σχέσεις, την συνεκτικότητα με την κοινότητα και την μελλοντική εξασφάλιση.

Ειδικότερα, ως προς το επίπεδο διαβίωσης, ικανοποιημένο δηλώνει το 38% των ερωτηθέντων, έναντι του 26%. Από την υγεία τους δηλώνουν ικανοποιημένοι οι έξι στους δέκα, ενώ το ίδιο ποσοστό εμφανίζεται ευχαριστημένο από τις προσωπικές του σχέσεις. Όσον αφορά στο αίσθημα ασφάλειας, ασφαλείς νιώθουν το 35% όσων συμμετείχαν στην έρευνα, μέτρια ασφαλείς το 37% και καθόλου το 29%.

«Ούτε αισιόδοξα ούτε απαισιόδοξα», αισθάνεται το 44% των ερωτηθέντων, απαισιόδοξο αισθάνεται το 22% του δείγματος, ενώ το 35% νιώθει αισιοδοξία. Επιπλέον, ευχαριστημένο από το τι έχει πετύχει στη ζωή του είναι το 57% σε αντίθεση με το 17%.

Έξι στους δέκα Έλληνες πιστεύουν, πάντως, ότι η ζωή τους θα μπορούσε να είναι καλύτερη, εκφράζοντας τη διαφωνία τους στην πρόταση, "η ζωή μου σήμερα είναι πολύ κοντά στο ιδανικό που έχω στο μυαλό μου". Και σε αυτήν την περίπτωση, κοντύτερα στην ιδανική ζωή βρίσκονται -ή τουλάχιστον έτσι πιστεύουν- τα άτομα 30-44 ετών, κεντρώας ιδεολογίας, ανώτερης εκπαίδευσης και οικονομικής τάξης.

ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΟΥΣΙΩΝΗ -Ελευθεροτυπία-

σύσταση ανεξάρτητης αρχής προμηθειών και δημοσίων έργων και αντιδράσεις

Την αντίδραση της αξιωματικής αντιπολίτευσης προκάλεσε η εξαγγελία του υπουργού Δικαιοσύνης Χ. Καστανίδη, για τη σύσταση ειδικής ανεξάρτητης αρχής που θα επιλαμβάνεται του ελέγχου των προμηθειών και των δημόσιων έργων.

Η σύσταση της Αρχής θα προχωρήσει από κοινού από τα υπουργεία Δικαιοσύνης και Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων και, σύμφωνα με τον υπουργό, θα πρόκειται για ενίσχυση του Ελεγκτικού Συνεδρίου σε συνδυασμό με τη σύσταση της Αρχής.

Οι τελικές ρυθμίσεις θα γίνουν στο πρώτο εξάμηνο του 2010 και θα συνδυαστούν με παρεμβάσεις για το «πόθεν έσχες» των πολιτικών προσώπων, τον νόμο περί ευθύνης υπουργών και το μαύρο χρήμα.

Η αξιωματική αντιπολίτευση, πάντως, εξέφρασε αντιρρήσεις, διά των Ν. Δένδια και Πρ. Παυλόπουλου. Ο τέως υπουργός Δικαιοσύνης ζήτησε να σταματήσει «η αέναη αύξηση των ανεξάρτητων αρχών και να αναλάβει το πολιτικό σύστημα τις ευθύνες του». Ο δε τέως υπουργός Εσωτερικών είπε ότι «ισχύει και για τις ανεξάρτητες αρχές πως ό,τι είναι πληθωρικό καταντάει ευτελές».

Απαντώντας ο Χ. Καστανίδης χαρακτήρισε τις ανεξάρτητες αρχές «αναγκαίο καλό» και δήλωσε ότι η κυβέρνηση έχει αποφασίσει οριστικά τη σύσταση της Αρχής.

Στη συνεδρίαση ο κ. Καστανίδης προανήγγειλε επίσης:

* Την επαναφορά του αυτοδιοίκητου του δικαστηρίου.

* Τη μεταβολή του πλαισίου λειτουργίας της Εθνικής Σχολής Δικαστών.

* Τροπολογία για τα μέτρα αποσυμφόρησης των φυλακών και βελτίωσης των συνθηκών κράτησης. Η τροπολογία θα προστεθεί στο σχέδιο νόμου για την εναρμόνιση της ελληνικής νομοθεσίας με την κοινοτική οδηγία για την αποζημίωση των θυμάτων βίας από πρόθεσ

Η ΠΟΛΥΠΟΘΗΤΗ

Η ΠΟΛΥΠΟΘΗΤΗ
Το ποίημα

ΕΛΛΗΝΑΣ η ευτυχία του να είσαι και η δυστυχία του να μην είσαι

ΕΛΛΗΝΑΣ η ευτυχία του να είσαι και η δυστυχία του να μην είσαι
το κείμενο

ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ

Άγγελος Σικελιανός ΑΓΙΑ ΚΥΡΙΑΚΗ Αγιος Νικήτας ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ανακοίνωση ανάλυση απόκριες κούλουμα Αποστόλης Μαυροκέφαλος απόψεις ΑΡΧΑΙΑ ΤΕΙΧΗ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ ΑΡΧΕΙΟ ΔΕΡΠΦΕΛΔ αρχιτεκτονική Αστεία ασφάλεια ΆυλονΣχεδιασμός αυτοκίνητο ΑΥΤΟΠΡΟΣΤΑΣΙΑ αυτοπροστασία Βαλαωρίτης ΒΑΛΑΩΡΙΤΗΣ ΝΑΝΟΣ Βιβλίο ΒΙΟΛΙ ΒΛΥΧΟ βλυχό γενεολογία ΓΕΝΙ Γένι ΓΙΑΟΥΖΟΣ γλέντι γλυκά ΓΛΥΚΕΡΙΑ ΓΟΛΕΜΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ ΔΙΑΠΡΕΠΕΙΣ ΛΕΥΚΑΔΙΤΕΣ ΔΙΑΣΗΜΟΙ ΛΕΥΚΑΔΙΤΕΣ Διασκέδαση διατήρηση ντόπιων σπόρων ΔΙΑΥΛΟΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ δικαιοσύνη δίκτυο ανταλλαγής σπόρων και αγαθών ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ Εγκλήματα έθιμα ΕΘΝΙΚΟΙ ΠΟΙΗΤΕΣ εκδόσεις ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΒΛΑΧΕΡΝΑΣ εκπαίδευση ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ 2014 ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ Ελληνικότητα εξυγείανση Εορταστική κουζίνα επικαιρότητα έργα ΕΥΓΕΝΙΟΣ ΒΟΥΛΓΑΡΗΣ ευζείν ΖΑΜΠΕΛΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΖΑΜΠΕΛΙΟΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΖΑΜΠΕΤΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ζωγραφική ΖΩΓΡΑΦΟΣ θάλασσα ΘΑΝΑΣΗΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΘΕΟΦΑΝΗΣ ΚΑΒΒΑΔΑΣ ιατρικά θέματα πρόληψης ΙΣΤΟΡΙΑ ιστορία ΙΣΤΟΡΙΚΟΣ ιστοριούλες διδακτικές ΚΑΒΒΑΔΑΙΟΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΣΚΕΥΗ ΑΡΧΑΙΑ καθημερινές συνήθειες Καθημερινότητα ΚΑΙΡΙΚΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ κάλαντα πρωτοχρονιάς καλλιτέχνες ΚΑΤΑΙΓΙΔΕΣ ΚΑΤΗΦΟΡΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ καïκια κερδίζοντας κινηματογράφος ΚΙΟΥΡΤΟΙ ΚΛΑΡΙΝΟ ΚΛΕΑΡΕΤΗ ΔΙΠΛΑ ΜΑΛΑΜΟΥ κοινωνία Κόλπος Βλυχού ΚΟΣΜΗΜΑΤΑ ΑΡΧΑΙΑ κουζίνα ΚΡΗΝΕΣ ΚΡΗΝΗ ΑΓΙΩΝ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ ΛΑΔΟΠΙΤΑ Λαϊκές εκφράσεις ΛΕΛΕΓΕΣ ΛΕΥΚΑΔΑ ΛΕΥΚΑΔΑ 1800 ΛΕΥΚΑΔΙΟΣ ΧΕΡΝ ΛΕΥΚΑΔΙΤΕΣ ΜΟΥΣΙΚΟΙ Λευκαδίτικα μαχαίρια λευκαδίτικη κουζίνα λιμάνι Οδυσσέα Λιμάνι του Οδυσσέα ΛΟΓΟΤΕΧΝΕΣ λογοτεχνία ΜΕΓΑΛΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ μοντελισμός μουσείο ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΕΛ.ΚΥΡ. μουσική μουσική παράδοση μουσικοί ΜΟΥΣΙΚΟΣ ΜΟΥΣΙΚΟΧΟΡΕΥΤΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ μπουράνο μύθοι αισώπου ΝΕΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ Νικόλαος Δ.Καββαδάς ΝΙΚΟΣ ΒΡΥΩΝΗΣ ΝΟΜΟΣ ΛΕΥΚΑΔΟΣ ντοκυμαντέρ Ο ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ οικονομία Ομηρική Ιθάκη ορθή διατροφή Πάλη για τα αυτονόητα ΠΑΝΗΓΥΡΙΚΟΣ 28 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ παράδοση ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ ΓΛΕΝΤΙ πατριδογνωσία Πέλιτη περιβάλλον πίστη ΠΟΙΗΣΗ ποίηση πολιτική ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΥΤΟΠΡΟΣΤΑΣΙΑ πολιτική αυτοπροστασία ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΑΥΤΟΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΕΛΛΑΔΑΣ πολιτιστικά ΠΟΡΟΣ ΠΟΡΦΥΡΑΣ ποτά πριάρι ΠΡΟΙΣΤΟΡΙΑ ΠΡΟΣΩΠΑ πρόσωπα ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΠΡΩΤΟΕΛΛΗΝΕΣ ΡΟΤΑΡΥ-ΤΕΚΤΟΝΙΣΜΟΣ ΣΒΟΡΩΝΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΣΙΚΕΛΙΑΝΟΣ ΑΓΓΕΛΟΣ σκαρί ΣΚΙΑΔΑΣ ΑΡΙΣΤΟΞΕΝΟΣ Σοφια Καλογεροπούλου ΣΟΦΙΑ ΚΟΚΚΙΝΟΥ ΣΤΑΜΑΤΕΛΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΣΤΑΜΟΣ στατιστικά ΣΤΙΧΟΥΡΓΟΙ ΣΥΒΟΤΑ σύγχρονη αρχιτεκτονική ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ σύγχρονη ιστορία ΣΥΛΛΕΚΤΙΚΟ ΚΑΤΩΧΩΡΙ 2009 ΜΟΥΣΙΚΟΧΟΡΕΥΤΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΣΥΛΛΕΚΤΙΚΟ ΚΑΤΩΧΩΡΙ 2010 ΟΜΑΔΙΚΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΊΣΕΙΣ ΣΥΛΛΕΚΤΙΚΟ ΚΑΤΩΧΩΡΙ 2012 Η ΝΕΟΛΑΙΑ σύλλογος Βλυχου ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΒΛΥΧΟΥ ΓΕΝΙΟΥ ΣΥΜΟΛ συνέντευξη ΣΥΝΘΕΤΗΣ συνταγές ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΣΑΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΑ ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΟΧΙ Ταινίες τέκτονες-μασόνοι-ροταριανοί τηλεόραση ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΤΗΣ ΜΑΡΙΑΣ τοπία ΤΟΠΙΟΓΡΑΦΟΣ ΕΝΤΟΥΑΡΝΤ ΛΗΑΡ τραγουδιστές υγεία ΥΓΙΕΙΝΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΥΔΑΤΙΝΟΙ ΠΟΡΟΙ ΠΟΣΙΜΟΥ ΥΜΝΟΙ ΑΝΑΣΤΑΣΙΜΟΙ Φάνης Καββαδάς ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ φωτογραφίες φωτογράφοι Χειροτεχνία ΧΡΗΣΤΟΣ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΨΑΡΕΜΑ

Δημοφιλείς αναρτήσεις


www.vlicho.blogspot.com

www.vlicho.blogspot.com

Ο ΚΟΛΠΟΣ ΤΟΥ ΒΛΥΧΟΥ

Ο ΚΟΛΠΟΣ ΤΟΥ ΒΛΥΧΟΥ
κάντε κλίκ για χαρτη κόλπου